Myydään 42 käyttämätöntä postikorttia, joista noin puolet on suomalaisia kortteja ja loput taidekortteja, yms. sekalaisia. Suurin osa korteista on ostettu pari vuotta sitten. Paketti sopii hyvin esim. postcrossaajalle, johon tarkoitukseen kortit on alunperin ostettukin.
http://i227.photobucket.com/albums/dd147/Mushii2/kortit.jpg
Hinta 22€, sisältää postikulut.
[email protected]
M: 42 kpl käyttämättömiä postikortteja
multiversumi
1
277
Vastaukset 1
- hieno harrastus
Ei käyttämättömät kortit nykyään kalliita ole. Olen ostanut vastaavan nipun muutaman kerran Salon kirpparilta 2,5 eurolla. Ne ovat yleensä aiheiltaan olleet etelän lomakohteista ja euroopan nähtävyyksistä. Käytän niitä IS:n ristisanatehtävien postitukseen. 50 euroa olen jo voittanutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483