Kuulin lääkärin esitelmän radiosta. Sanoi ettei pieneen lämpöilyyn tarvita välttämättä mitään lääkitystä.
Kehon ylilämpö tuhoaa elimistön vahingollisia bakteereita ja mikrobeita. Kuuman nesteen nauttiminen lie kuiten eduksi.
Pieni kehon kuumeilu onkin terveydelle hyväksi!
3
73
Vastaukset
- yexsanell ek
Joo., kuuma glögi teki oikein terää saunan jälkeen! Flunssasta olenkin säästynyt toistaiseksi, mutta onhan se tunnettu tosiasia, että kuumeilu on kehon oma keino polttaa pois vieraita basilleja.
Taidanpa varmuudeksi tehdä toisen lasillisen, kun ei nyt kuumetta ole:D Moikka,..
PS. Kyllä Sauli on nopeaälyisempi kuin Paavo Uutisvuodossa, vaikka hyväntahtosia molemmat:D - 960
Kovin oli pienet eväät pojilla,siis ei mitään.
Alilämpö,sekin mahdollista.Pojallani oli,kasvot punoittivat ja lämpö oli 35 en enää muista,lääkäri käski tarkkailla arvoja.On kuulema vaarallisempi kuin kuume
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350