Eli heissan te kaikki omitiset otukset!
Olen 14 vuotias tyttö, joka nyt (yllätys yllätys) etsii e-mailikavereita. Voit olla tyttö tai poika, kummin vaan, ikää mielellään 13-15, mutta ei mitää tarkkaa.
Harrastelen mangaa, cosplayta, musiikkia, piirtämistä ja montaa muuta... Kirjoittaminen on mulle elämä ja sen tarkoitus. Ja ihan millanen kirjottaminen siis vaan: runot, novelit, romaanit, ficit...
Omistan huumorin tajun. Laadusta en mene takuuseen. En myöskään pure, joten rohkeasti IHAN KAIKENLAISET IHMISET viestiä osoitteeseen: LadySmoothy@gmail.com
Jutellaan maileissa tarkemmin ;))
14v tyttö e-mail seuraa vailla!
Smoo
1
176
Vastaukset
- uyuyöioy88öoi
miks sun gmailil löytyy facesta mies? :D ettet ois huijari!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo453358Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja2422155- 921335
- 701293
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481270Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1051216Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1151158- 451079
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1661064- 591063