14v tyttö e-mail seuraa vailla!

Smoo

Eli heissan te kaikki omitiset otukset!

Olen 14 vuotias tyttö, joka nyt (yllätys yllätys) etsii e-mailikavereita. Voit olla tyttö tai poika, kummin vaan, ikää mielellään 13-15, mutta ei mitää tarkkaa.

Harrastelen mangaa, cosplayta, musiikkia, piirtämistä ja montaa muuta... Kirjoittaminen on mulle elämä ja sen tarkoitus. Ja ihan millanen kirjottaminen siis vaan: runot, novelit, romaanit, ficit...

Omistan huumorin tajun. Laadusta en mene takuuseen. En myöskään pure, joten rohkeasti IHAN KAIKENLAISET IHMISET viestiä osoitteeseen: LadySmoothy@gmail.com

Jutellaan maileissa tarkemmin ;))

1

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyuyöioy88öoi

miks sun gmailil löytyy facesta mies? :D ettet ois huijari!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      45
      3358
    2. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      242
      2155
    3. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
      Ikävä
      92
      1335
    4. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
      Ikävä
      70
      1293
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1270
    6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      105
      1216
    7. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
      Pori
      115
      1158
    8. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
      Ikävä
      45
      1079
    9. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
      70 plus
      166
      1064
    10. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
      Ikävä
      59
      1063
    Aihe