kissa vai koira?
eläimet
mikki ja minnni
7
167
Vastaukset
- Minni ja Mikki
Kameli!
- metsähiiru
Gerbiili!
- ♣
- Gerbiili hullu
Minulla on kaksi gerbiiliä ja yksi koira. Gerbiilin hyviä puolia eivät haise ei tarvitse pestä ainakaan usein. Koiran hyviä puolia koirat ovat hyvin seurallisia ja luotettavia. Gerbiilin silittelyn tottumiseen vie hieman enemmän aikaa kuin koiran monet koirat eivät pelkää kosketusta aluksi lainkaan!
- gerbulityttö
gerbiili !
- mhhhjaah
Kissaa ne on parempii VIHAAN KOIRIA
- Näillä mennään
No olipahan laaja valikoima. Marsu, kääpiösiili ja kissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741