Olen hankkimassa vesikiertoista lattialämmitystä. Onko kenelläkään kokemuksia Aurelia lattialämmityksestä?
Aurelia lattialämmitys
6
5407
Vastaukset
- ljkioytrds
meillä on putket lattiassa
- Just...
Voi pyhä jyssäys. Lattialämmitysputket on putkea joissa vesikiertää.
Nimiä vain muutellaan on kokemuksia on on...Voi pyhä jyssäys miten ihmistä pyöritellään voi voi...miten ollaan markkinoitten armoilla voi voi...Hinnat vain muuttuu ja putken-nimi, putki on aina n.samaa..
- jooseppi555
toki siellä on putkien lisäksi antureita ja termostaatteja..
- antagonista
Antagonista e-kontakti.fi sähkoposti - [email protected]
Just in case you want to contact me. I'm not able to use these banks wich are listed there. I got banned! :)
Have a nice day! Hope, you find this message... :)
- Donsku
Ainakin niillä on saksalaiset jakotukit ja toimilaitteet yms. vermeet. Hinta-laatusuhde näyttäisi olevan kohdallaan, ainakin tarjouksen perusteella.
Omaan projektiin otin heiltä. - sipuli2
sipuli lämmitys on kaikista luotettavin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471