Rakastunut nainen

jotain...

sädehtii kultansa vierellä. Keskustelee innokkaasti, hymyilee, nauraa ja on avoin...hakeutuu seuraan...Onko hän, rinnallasi tätä?

Siitä voit päätellä

30

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      ei katso silmiin, lähtee pois paikalta kun saavun, vastailee välttelevästi, menee vaivaantuneeksi läheisyydessä... mitä tää sitten on?

      • ap.

        Kaukana rakkaudesta


      • mies
        ap. kirjoitti:

        Kaukana rakkaudesta

        okei. pakko luovuttaa.


      • ap.
        mies kirjoitti:

        okei. pakko luovuttaa.

        Kannattaa, ehdottomasti


      • outo.
        ap. kirjoitti:

        Kannattaa, ehdottomasti

        Täytyykö sitä heti rakastua, vaikka ei edes tunne?


      • Lovathos
        ap. kirjoitti:

        Kaukana rakkaudesta

        Voi poloista. Taitaa sinulla ap olla pienoinen pettymys edessä. Vaikuttaisi nimittäin siltä, että nainen nauttii vain kaveruudesta kanssasl. Yleensä alussa kiusalliselta tuntuva polttava ihastuminen ilmenee juurikin tuollaisena vaivautuneisuutena ja jopa välttelynä. Toki ihmisiäkin on moneen junaan, mutta tuo sinun seurastasi nauttiva tyttönen vastannee aloitteeseesi jotain tyyliin "Voi, sä oot tosi kiva ja mä tykkään susta, mutta en sillain. Haluaisin olla sinun kaverisi..."


      • mies
        Lovathos kirjoitti:

        Voi poloista. Taitaa sinulla ap olla pienoinen pettymys edessä. Vaikuttaisi nimittäin siltä, että nainen nauttii vain kaveruudesta kanssasl. Yleensä alussa kiusalliselta tuntuva polttava ihastuminen ilmenee juurikin tuollaisena vaivautuneisuutena ja jopa välttelynä. Toki ihmisiäkin on moneen junaan, mutta tuo sinun seurastasi nauttiva tyttönen vastannee aloitteeseesi jotain tyyliin "Voi, sä oot tosi kiva ja mä tykkään susta, mutta en sillain. Haluaisin olla sinun kaverisi..."

        Totta! Sanat eivät tule suusta; vaikea sanoa edes "Hei" tätä nykyä. Muille taas oon avoin ja melkeen kuin pleijeri. ;) Kyllä ne tunteet pistää mykäksi, vaikka ikää jo 30 .


      • 7 mrd.
        outo. kirjoitti:

        Täytyykö sitä heti rakastua, vaikka ei edes tunne?

        Täytyykö kaikkiin ihmisiin rakastua ylipäänsä?


      • Anonyymi
        ap. kirjoitti:

        Kaukana rakkaudesta

        Todellakin,kannattaa juosta tos vaihees 😂


      • Anonyymi
        ap. kirjoitti:

        Kaukana rakkaudesta

        Voi olla ihastunut mutta hyvin epävarma itsestään
        Yleistä varsinkin nuorilla nasilla..
        Tai ei pidä susta yhtään
        tai pelkää tai jännittää tilannetta jostain syystä
        (Ujot ja muut sosiaalisten tilanteiden kammoiset) .
        Paras tilanne on se minkä AP sanoi.
        Sivusta.


    • Sädetikku

      Kyllä pitää paikkaansa. Paitsi jos on hiljainen perusluonteeltaan. Silloin hän antaa silmiensä puhua. Ne ei valehtele ikinä. Tiedät, että välitän vieläkin. Ei Se katoa päivässä eikä kahdessa. Tosi paljon paskaa on tapahtunut ja mä jopa pelkäsin sinua yhdessä vaiheessa. Nyt on aika surra. Mä suren omalla tavallani niitä virheitä joita tein ja mitä annoin tehdä itselleni. Olet varmasti oikeassa. Mun on aika jättää palstalle. Muuten en unohda.

      • RT

        Ei sitä voi kukaan sanoa, paitsi henkilö itse.

        On sosiaalisia - kaikkien seurassa - mutta ei muuta. Sosiaalinen voi jäätyä ja muuttua ujoksi, kuten nimimerkki Hahhaa hyvin kuvaa. Mutta yhtä lailla kaikki välttely ei ole kiinnostusta, vaikka siinä yritettäisi ujoutta nähdä.

        Joten ei ole helppoja vastauksia, paitsi henkilöllä itsellään.


    • Hahhaa

      Tuosta ei voi päätellä mitään, paitsi, että naisella on hänen seurassaan välitön olo...silloin toinen ei välttämättä merkitse mitään....on vain hyvää juttuseuraa.

      On olemassa paljon monimutkaisempia kuvioita ja suuria tunteita.

      Minulle mies, jota rakastan aiheuttaa jäätymisen...ja tunteeni häntä kohtaan salpaavat hengitykseni, siinä ei paljoa silloin puhuta.

    • Lähelläni

      näinpä juurikin käyttäytyy. Vielä jos muutama oikea sana oikeassa paikassa, ja juttu siirtyy uuteen ulottuvuuteen.

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ap on täys kusihattu hyppää kaivoo surkimus ihmisten kiusaaja!

      • ....................

        Ei kai sentään? Ainakaan teksistä vois ajatella ihan muuta.


      • painovirhe'
        .................... kirjoitti:

        Ei kai sentään? Ainakaan teksistä vois ajatella ihan muuta.

        ainakin tekstistä vois....


    • Naivismin kukkanen?

      Kun on suuret tunteet kyseessä, asiat eivät todellakaan ole noin mustavalkoisia.
      Noin voi käyttaytyä mukavaa tuttavaa tai naapuria kohtaan. Kun ei niitä tunteita ole sotkemassa.

    • MUN OMA

      Taistelen hänestä (naisesta) mun on pakko saada hänet. Mä sekoan muuten, olen niin rakastunut.

      • annamennävain

        hienoo, tuo on miehen puhetta! :) (olettaen, että nainen on vapaa)


    • yksi rakastunut

      rakastuneen naisen kyllä tuntee, hän saa sinut kosketuksellaan kuumenemaan, säteilyllään olosi hyväksi ja unohdat siinä tilanteessa oman vaivautuneisuutesi ja olet tässä hetkessä läsnä sataprosenttisesti.

      • mies

        nyt kyllä kuvailit vain halukasta naista.


    • Anonyymi

      Väärin.Ihan haluaa olla ystävällinen.
      Itsestäni kirjoitin.
      Tietysti kun tutustumisvaihe irl on jo tullut jonkuasteiseen ihokontaktiin voi näin tapahtua.
      Naiset ja miehet on erilaisia näissäkin ja yksilöt sukupuoleen katsomatta.

    • Anonyymi

      Oikein käsikirjoitus ja kaikkea naisen käytöksestä, bellissimo

      • Anonyymi

        Hän keskustelee innokkaasti!👍😂


    • Anonyymi

      Bravo bravo👏👏

    • Anonyymi

      Vaimo on kaikkea tuota.

    • Anonyymi

      Jotkut miehet kyllä saa tuon aikaan. Mitenhän sen tekevät?

    • Anonyymi

      Hänen rinnallaan olisin kaikkea tuota :)

    • Anonyymi

      Hieno vertaus!!! Jos ihminen pitää toisesta, on ihastunut tai muuten viehättynyt, näkyy se koko olemuksen tuomana iloisuutena. Vastaavasti tilanteiden ollessa päinvastoin tai muuten solmussa, näkyy ihmisen olemuksessa negatiivinen suhtautuminen ja kehon epävarmuus. Ihastuessa tuntuu usein olevan asiaa toiselle, vaikka asiat ovat jonnen joutavia tai jopa hieman keksittyjä, hetki toisen seurassa saa hyvänolon aikaiseksi ja katseleminen toisen kauniisiin kasvoihin, hyvänolon hormonit hyrräävät useaksi tunniksi kuumeista tunnetta. On upea tunne olla lähellä ihastuksen kohdetta, iloinen olo ja avoimuus tuntuvat kuin kaksi ihmistä olisi yhdessä kehossa tai hyvin läheisessä tilassa. Ihastuessa parasta on sen kauneus, päivä päivältä toinen näyttäytyy kauniinpana, yksityskohtien tarkkaavaisella tutkimisella löytää toisesta kauniita yksityiskohtia jollaisia ei ole kenelläkään muulla kuin omalla rakkaallaan.
      https://youtu.be/O3B2ZnNqVhk

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1711
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1442
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      973
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      946
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      42
      790
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      708
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      671
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      656
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe