Oireet ilmenee ajoittain kun käsi on levossa, tai kun teen töitä tietokoneella jossa käsi ei välttämättä saa tarpeeksi tukea. Käsivarren alapuolella tuntuu outo säteily ja aiheuttaa peukalon nykimistä ja vapisemista. Käsi tuntuu melko tunnottomalta ja voimattomalta, tuntuu kuin en kykeneisi puristamaan kättä kunnolla jos yrittäisin mutta puristusvoima on kuitenkin tallella. Tätä on jatkunut jo muutaman päivän.
Olin makoillut edellisinä päivinä kyljelläni ja nojannut paljon samaa kättä vasten ennen kuin oireet alkoivat. Sen lisäksi nukuin myös yhden yön huonolla tyynyllä juuri edellisenä yönä kun peukalon vapina alkoi.
Olen yrittänyt venytellä ja hieroa lihaksia mutta ei ole auttanut. Powerballin rento pyörittäminen oli normaalia raskaampaa ja se aiheutti koko käden tärisemisen. Tuntui kuin käsivarsi olisi aivan tukossa.
En tiedä onko oire neurologinen vai johtuuko oireet vain runsaasta rasituksesta, koska en tiedä onko normaalia että tuollainen rasitus voi oirehtia tällä tavalla? Oire on kuitenkin jatkunut jo muutaman päivän.
Mistä tämä voi johtua ja mikä avuksi?
Vasemman käden voimattomuus?
wtfffffff
1
901
Vastaukset
- Runsbvonkki
Epäilen niskassa olevaa ongelmaa. Tarkista työasentosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274