Eikö ketää oo oikeesti kipeenä?
Jos olet niin mikä on/ kauan olet ollu?
Kiinnostaa :)
Aaapuva
1
150
Vastaukset
- sairastellut
No minäpä kerron: ensin kaksi viikkoa puolikuntoisena - normaalia lämpöilyä, kurkkukipua ja väsymystä. Yksi päivä terveenä ja nyt viitisen päivää vatsaflunssaa - kovaa mahakipua, päänsärkyä ja kuumetta.
Tätä ennen tapahtui: kesäkuussa leukanivelen tulehdus, heti perään iriitti (värikalvontulehdus silmässä, vakava tulehdus), heti sen jälkeen uudelleen leukanivelen tulehdus ja sen perään taas iriitti. Iriitin välitarkastuksessa todetaan (ja olin sen toki itsekin huomannut) irittiisilmässä silmänpohjan turvotus, eli siellä oli nestettä. Parin viikon kuluttua silmäklinikka toteaa - onneksi - että turvotus on miltei pois, mutta että iriitti on jälleen tulossa ja määrättiin kahden kuukauden mittainen estolääkitys.
Että tällaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818