Joulupata

Joulupata

Viimeisiä päiviä ennen joulua, mutta vielä kerkeää lahjoittamaan. http://www.joulupata.fi/

Lahjoittaminen on helppoa ja nopeaa eikä summalla ole väliä. Kaikki mukaan! Tässä vielä lista kaikista joulupoteista, joista voi valita mieleisensä http://www.joulupata.fi/?page=pottilistaus&group=community

Minä lahjoitin hamppu-pottiin, sillä toivon että kannabiksesta heräisi keskustelua julkisuudessa, eikä asiaa vaiettaisi kuoliaaksi. Halutessasi voit perustaa vaikkapa Irti Huumeista -padan.

"Pelastusarmeija ei arvioi avun antajia tai saajia heidän uskonnon, poliittisen vakaumuksen, rodun tai minkään muun ominaisuuden perusteella. Apua annetaan ja vastaanotetaan siellä missä se on mahdollista."

8

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannelle v.nyt Sinde

      "Pelastusarmeija ei arvioi avun antajia tai saajia heidän uskonnon, poliittisen vakaumuksen, rodun tai minkään muun ominaisuuden perusteella. Apuan annetaan ja vastaanotetaan siellä missä se on mahdollista."
      Ei ykkös-otos. Otatte vastaan itse apua keksien lapsilta,
      a. singleä,
      b. jingleä
      c. iskulausetta koulutukseen perustuen.
      Ei ykkös-kohde: Mikään uskonnollisuus ei ole sallittua tai hyväksyttyä ryöstämisen takia. Hyasinttiin saa aina hakea apua, varastelun takia.
      Ryhmäseksiä Kelalta tilattuna seksiterapian merkeissä ei tule hyväksyä ja tilanteen on laukaissut Pelastusarmeija, jättäen kaikki euforiseen sukupuolipisteistön kosketteluun ja fokusaation tuottamiseen ja assosiaation laukaisemiseen varaan luustolla. ¨
      Ottaako keräys huomioon mielestänne tarpeeksi ulkonäköä?
      Kaksoisveljeni haluaa varmasti valittaa keräyksestä tänäkin jouluna.
      Varat ja tuotto ohjautuvat hänelle, mulla on näimmä varainhoitajia.
      - Ei se on oikeasti siinä. Otan jo psykoosia pois.
      Tämä kesäinen malli on varmasti parempi.

      -En saa rahaa, olen se/hän-pyöreäpäisyyttä. Olen naisasianajaja. Tarvitsen vain tukea perheelleni.
      Miksi näin ei voinutkaan toimia.
      Olkaan varovaisia, please.
      Ei me välttämättä osata. Juuri nyt... ¨
      Kysyy keräyksestä ja Himiksestä, käyttäen anatomista mallia.
      Mä olen antanut luvan perua keräysluvat, jos isoisän perustama keräys.

      P.S. Voinko kirjoittaa näin käyttäen otantaa erityinen luuston -piirre?
      Montako Jannea?
      Ei saa olla, kun on naisen asema.
      Joo, kun ne oli pakko lainata, joo, kun et saanut liikkua tarpeeksi. Kun sinne oli jäänyt sukupolven-vaihdos päälle viereisen kunnan rakennus-infrastruktuurista.

      Ei niitäkään tarvi julkisesti puhua
      Shame, shame on me.
      Teidän keräys on uskonnon harjoittamiselle, ja sen vastaisuudelle.

      Jehovan Todistajien kovin iskulause:
      "Meillä ei ole yhtään albiinoa. Se on halukas jatkuvaan holhoukseen."
      - Jehovan Todistajat.
      Miten ihmeessä hän pääsi W.A.S.P.:sta tähän ammattiin?
      Ei olen hänen ainut lapsensa.

      • Sinde vm-82

        "´Luuletko, että tästä mihinkään pääsee."
        Kokeillaan toisinpäin. Ettehän vieläkin hae mulle apua, kun se on humaniteetti-häiriö.
        Mua koskee uskonnonvapaus, lainsäädäntöineen.


    • Ärhentely:Sinde-82

      Kelan kovin iskulause:
      " Meilllä ei ole yhtään albiinoa. Se on halukas jatkuvaan holhoukseen."
      Jehovan Todistajat
      " Väestönsuojelussa käytetään opetettua silmää. Mä en voi sille mitään, mitkä vihamielisyydet tästä laukeavat, kun käytössä on normaalin inhimillisyyden, empatian ja loogisuuden sijaan, pelkkä osoittava frustraatio ja perhe-impiys."
      Kysymyksessä on ihan täydellinen vajaamielisyys käyttäytymistä ajatellen, joka on asuinympäristöön soveltumatonta, ei suinkaan kaksosuus tai albinismi enää nykyään. (kts. koulutus, fokusaatio, konekirjoitus)
      Osoittava frustraatio ja perhe-impiys, ihmisoikeustuomioistuin, kyseenalaistava keskustelumenetelmä, oliko se nyt suomenkieli?

      Joo-o, Kelasta voi tilata itselleen ryhmäseksistä koostuvan terapian, jos niin haluaa. Esim. *ponittomuuden* ja koleerisuuden takia.
      Ne verrataan Gandhien välineistöön ja Gandhien instrumentaaliin, jota on ehdottomasti tuettava, joka on kaksoisveljessäni hyvää, nk. etiikkaa.
      Eräisiin tällaisiin terapioihin ja ryhmäseksiin on oikeus koleerisuuden takia, ei suinkaan koskemattomuuteen ja selibaattiin.
      Etiikka sisältää vain ja ainoastaan empatiaa, eli omaa itseäsi ja yksityisyyttäsi. Ei seksittömiä ryhmähoitoja. Miksi osoittelet näitä ympäristössäni?
      Ammattinin ei oikeutakaan empatian ja inhon ohjaamiseen. Selibaatin ohjaaminen on kolibri, ei Gandhi-eleistä, koleerisuutta ja ryhmäseksin tilaamista.

    • Sinde vm-82

      Mä en saa keskustella päihdepolitiikasta trilleri-eleviittoman takia.
      Jaa, se sosiaalityöntekijä varastaa kaikki trilleri-eleviittomalla.
      Mä olen pahoillaan, mä en saa tätä.

      • Amnesty:Sinde-82

        Ne on aina eristyksissä, ei niitä voi päästää lähestymään ketään ihmisiä sen niiden ärhentelyn takia.
        Niin, tämä on rikos jo. Eristäminen on rikos.
        En saa eristäytyäkään trilleri-eleviittomalla.
        Mikä tämä on? En saa käyttää sukukosto, verikosto, verilöyly ja kannibalismi-rasismi-papereita, ja lähestyä eufoorisesti sukupuolipisteitöä kosketellen. Teillä ei poliisissa ole oikeuksia tällaiseen.
        Nämä kirjotetaan Amnestylta, mulla oli taas kallovirhe.
        Mistä se tulee?
        Pään alueen paineet nousevat liioin humaniteetti--virheestä, mutta voin nähdä väärin. Pään alueen paineet nousevat liioin virheellisestä toiminnasta. Se tarkoittaa aina miehen kohdalla kimppuun hyökkäämistä. Se/Hän voi hyökätä kimppuun coping-keinotratista ja robotista.
        Tässä on tällaisia papereita, että se on ihan yleistä toimintaa.
        Ei olekaan saatana enää, aina on tuo Doremifasollasido- ja ajattelulaatikosto, trilleri-eleviittomasta.


      • Ilmaiseksi:Sinde-82
        Amnesty:Sinde-82 kirjoitti:

        Ne on aina eristyksissä, ei niitä voi päästää lähestymään ketään ihmisiä sen niiden ärhentelyn takia.
        Niin, tämä on rikos jo. Eristäminen on rikos.
        En saa eristäytyäkään trilleri-eleviittomalla.
        Mikä tämä on? En saa käyttää sukukosto, verikosto, verilöyly ja kannibalismi-rasismi-papereita, ja lähestyä eufoorisesti sukupuolipisteitöä kosketellen. Teillä ei poliisissa ole oikeuksia tällaiseen.
        Nämä kirjotetaan Amnestylta, mulla oli taas kallovirhe.
        Mistä se tulee?
        Pään alueen paineet nousevat liioin humaniteetti--virheestä, mutta voin nähdä väärin. Pään alueen paineet nousevat liioin virheellisestä toiminnasta. Se tarkoittaa aina miehen kohdalla kimppuun hyökkäämistä. Se/Hän voi hyökätä kimppuun coping-keinotratista ja robotista.
        Tässä on tällaisia papereita, että se on ihan yleistä toimintaa.
        Ei olekaan saatana enää, aina on tuo Doremifasollasido- ja ajattelulaatikosto, trilleri-eleviittomasta.

        "Ihmiselle ei voi selittää halliten mitään."
        Teillähän on ihan koulutuskin osittain kesken.
        Siihen ei tullutkaan maitokaupanmyyjä LSD-- ikä, näkö, koko, ja sisin hallusinogeeni auttamista.
        Nämä ovat Tutankhamoneja, joista aina saa hyökätä kimppuun, muttei koskaan sairaalassa.
        Sen äiti on koko ilmaiseksi tätä keskutelua. Hän ei ole päihdeongelmainen.


      • Ihnaska:Sinde-82
        Ilmaiseksi:Sinde-82 kirjoitti:

        "Ihmiselle ei voi selittää halliten mitään."
        Teillähän on ihan koulutuskin osittain kesken.
        Siihen ei tullutkaan maitokaupanmyyjä LSD-- ikä, näkö, koko, ja sisin hallusinogeeni auttamista.
        Nämä ovat Tutankhamoneja, joista aina saa hyökätä kimppuun, muttei koskaan sairaalassa.
        Sen äiti on koko ilmaiseksi tätä keskutelua. Hän ei ole päihdeongelmainen.

        Sitten sää kysyt, että onko maitokaupanmyynti LSD, Tutankhamoni.
        Ei mä en osaa hallusinoida.
        Rasismi on ärhentelyä.
        Rasistisuus virhe, en saa järjestääkään. ¨
        Miksi nuo saa?
        Ei ne saakaan, se on pakote, sillä ei tarvi uhata.
        Mielestäni uskovaiset eivät saa pitää lapsia. Se tarkoittaa kirkkoja.
        Ymmärrätkö synnytyksiin jo etusijalle tämän Jehovan Todistajat, pasifismi ja narsismi sakin? Niin, niiden pitää päästä niihin. Ei sen huora-autisti sairaanhoitaja-omaisenne.
        Niin, mikä sillä on?
        Se on luonut ihmisistä huora-autisti.


      • RyhmäKokkolaSinde-82
        Ihnaska:Sinde-82 kirjoitti:

        Sitten sää kysyt, että onko maitokaupanmyynti LSD, Tutankhamoni.
        Ei mä en osaa hallusinoida.
        Rasismi on ärhentelyä.
        Rasistisuus virhe, en saa järjestääkään. ¨
        Miksi nuo saa?
        Ei ne saakaan, se on pakote, sillä ei tarvi uhata.
        Mielestäni uskovaiset eivät saa pitää lapsia. Se tarkoittaa kirkkoja.
        Ymmärrätkö synnytyksiin jo etusijalle tämän Jehovan Todistajat, pasifismi ja narsismi sakin? Niin, niiden pitää päästä niihin. Ei sen huora-autisti sairaanhoitaja-omaisenne.
        Niin, mikä sillä on?
        Se on luonut ihmisistä huora-autisti.

        Sää pääset siihen sitten, kun ymmärrät sen ilmaiseksi, sinne sukupuolipisteistöön.
        Ne toimiikin ne valat, vihkiymykset ja vakautukset sukupuolipisteistön kautta.
        Ja siksi me ei saatu enää sitä kirkkoa pitää
        Pappi halusi toimia kostellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe