Jälleen on avattu pitkästä aikaa mikkeliin erotiikka. Ei tarvii mennä osoksille muualle.
aikuisten lelukauppa
10
2236
Vastaukset
- sakke
jippii anus tappeja kaikille :D:D:D:D
- jeij!
missä päin mikkeliä on avattu? :)
- Seksinnälkään
Savilahdenkadulla puutalossa, on jopa filmihuone, jossa voi katsella videoita : )
- vaimon "vaimo"
Seksinnälkään kirjoitti:
Savilahdenkadulla puutalossa, on jopa filmihuone, jossa voi katsella videoita : )
Onko myynnissä strap-oneita?
- Mikkelin miekkonen
Saiskos vähän tietoa tästä uudesta liikkeestä.
Riittää vaikkapa paikan nimi jotta sitten itse voi etsiskellä lissee tietoa googgelista. :) - kjiähkjiäh
Sielä on myynnissä iso kokoinen ja tumma tyydytin joka sanoo orkun aikana PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
- M.M.
Ei ollu satama eikä majakka vaan Sex Asema :D
http://www.sexasema.fi/index.html - tikutus
Eehän savolaiset mittää leluja tartte. Paekallinen puuseppä veistää teille tappeja hanurihin.
- vaika rtinde
jee
- Emmentaali...
olisikohan siellä rektaalilevittimiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709