Mitsubishi Lancer Sports Sedan

jojojokekek

5

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japsisti

81 tkm ajettu uudesta ja auto on toiminut moitteettomasti.

• TS

Itsellä oli v. 2008 ja 65 tkm ajettu Sport Sedan 1.8 l koneella, josta luovuin tilan tarpeen takia. On luotettava ja tyylikäs auto, jonka kanssa ei pahemmin tarvinnu korjaamolla asioida. Ainoastaan takajarrut innostui joskus laahaamaan, mutta sekin korjaantui pikku herkistelyllä. Ja tietysti se paljon parjattu rengasmelu kuului reippaasti sisään ainakin 18 tuuman rengastuksella.

Jos rahkeet riittää, niin kannattaa katsella v. 2009 ja siitä uudempia malleja. Uutena niihin nimittäin myönnettiin 5 vuoden takuu.

• lanukka

Itsellä on nyt omassa -08 sport sedanissa tuo jarrujen laahaaminen. Kuukausi sitten kävin herkistelemässä kaikki mahdolliset ja putsaamassa yms ja nyt reilu kk siitä taasen oik. takajarrulevy tulikuuma (olis voinut makkaratkin paistaa) niin kävin Deltassa vähän valittamassa.. katsoivat ilmasiks mikä vika ja totesivat että satuloiden vaihto edessä... haiskahti pissalta kun kuitenkin n 4 v vanha auto ja satulat jo vaihtokunnossa ? vai voiko olla mahdollista ?

• TS

Moi

Ainakin oman Lancerini jarrujen laahaaminen johtui siitä, että jarrujen osien rasvailu ja puhdistaminen oli selkeästi laiminlyöty määräaikaishuoltojen yhteydessä. Joten pitäkää huolta siitä, että kaikki huolto-ohjelmaan kuuluvat kohdat tulevat huomioiduiksi huolloissa. Itse selvisin laahausongelmasta ilman satulojen vaihtoa. Tuttu mekaanikko avasi jarrut ja kunnon puhdistuksella sekä tappien rasvauksella homma saatiin kuntoon.

• ahti900

ei satulassa ole vikaa.mäntä jumissa.WD-40 autta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8162
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5687
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      283
      5099
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      5003
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3777
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2990
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2717
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2528
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2512
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      43
      2447
    Aihe