Ihastuin sinuun hetkessä. Olet uskomattoman kaunis, iloinen ja äänesi on jotenkin aivan ihana. Valitettavasti sinä olet täysi kymmenen, kun taas minä olen viitonen tai seiska ihmisestä riippuen, miksi minun on turha edes yrittää saada sinua itselleni.
Vaatekaupan myyjä
4
197
Vastaukset
- palttoopirkko
Oletko ihan varma? Minnehän päin tämä menee?
- sdge
Hymyilevälle blondille Helsingin keskustaan menee. Ja olen suht varma, että hänellä riittää miehiä ympärillä vaikka muille jakaa. Tuli tosin vahingossa puhuttua hänelle sellaista, josta olisi saanut helposti aloitettua keskustelun. Valitettavasti sanat tulevat mieleen vasta jälkikäteen.
- virnistävä londi
sdge kirjoitti:
Hymyilevälle blondille Helsingin keskustaan menee. Ja olen suht varma, että hänellä riittää miehiä ympärillä vaikka muille jakaa. Tuli tosin vahingossa puhuttua hänelle sellaista, josta olisi saanut helposti aloitettua keskustelun. Valitettavasti sanat tulevat mieleen vasta jälkikäteen.
Onko kyseessä iso ketjuliike vai pieni kauppa?
- sdge
virnistävä londi kirjoitti:
Onko kyseessä iso ketjuliike vai pieni kauppa?
Pienehkä merkin oma liike. Teoriassa voisin kertoa täsmällisen liikkeen nimen ja oman asiointiajan, koska todennäköisyys että joku tunnistaisi on lähellä loton 7 oikein tuloksen todennäköisyyttä. Kirjoitin tänne ehkä enemmän siksi, että oli purettava tunteita johonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473