Kiinalaiset ravintolat Kotkassa

riisipönttönen

Tiedättekö onko Kotkassa hyviä kiinalaisia ravintoloita? Muutaman olen nähnyt mutta en tiedä niistä kummempaa.

27

4336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki paska

      Ei ole, niitä limasia paskoja ei syö erkkikään.

      • neiti Hovinsaarelta

        Joo, mutta ne limaiset safkat on terveellisiä. Suoli toimii :))))


    • Asiakasomistaja

      Kotkan paras ruokapaikka on rosso. Seurahuonekin on ihan ok. Ruoka niissä tosin ei ole mitään herkkua ja kalliitakin ne on, mutta niistä saa bonusta.

    • chinesssssssssss

      aloittaja kysyi kiinalaisia tai minkämaalaisia ne "riisikuppilat" ovatkaan, onhan niitä ainakin 3kpl.

    • kymiriisit

      karhulan linja-autoasemal oli ainakii joskus joku paikka.

    • Puolustaja

      Karhulassa Plumgard

    • Plum

      Onko se hyvä se Plumgard?

      • Puolustaja

        On hyvä! Saa mukaankin sieltä ruokaa. Plum garden siis :)


    • Chinese food fan

      Tikankatu 1, Karhulassa sijaitsee Grillikioski, joka on nimetty Ravintola Hao Haoksi. Sieltä saat kohtuu hintaan isoja annoksia todella hyvää kiinalaista ruokaa kotiin vietäväksi.

      Itse tykkään Tulisesta possusta (n.8€) ja puolisoni valitsee itselleen yleensä Possua tai kanaa vihanneksilla (10-11€). Toinen josta tykkään on Kung Pao Kanaa, se on melko tulista, mutta todella hyvää (n8€).

      Olemme olleet aina tyytyväisiä heidän ruokiinsa, ja annokset ovat niin isoja, että pieniruokainen syö niistä kahdesti.

      Jos todella haluat kunnon kiinalaista niin tässä on edullinen vaihtoehto, jota sinun kannattaa kokeilla.

    • keppulouhe

      Mikäs se Sun Rize kebab on sammonaukiolla karhulassa vai onkose kebabpaikka eikä riisi?

      • paaauki

        Kirkkokadul on joku paikka myös jossa vissiin kiinalaisen lisäksi thaipöperöä, en tiiä siitä enenmpää


      • Puolustaja

        Kebab Pizzeria


    • Syö Koirasi.

      Ei niitä kovia Bambunpaloja tai jotain sitkeitä epämääräisiä Lihanpaloja voi Erkkikään syödä.

      Ja kaikki lilluu jossain Sokerisessa imeläsoosissa.

      Kaikkea kanssa.

      • good food from China

        Tää jätkä ei ole koskaan kiinalaista ruokaa syönytkään. Taitaa olla tottunut vain Saarioisten valmislaatikoihin.


    • nyt nälkäää

      Missä niitä bambunbaloja sokeri-imeläsoossissa myydään? Sinne äkkiiii!

    • herne nenuissa

      Taitaa olla totta se ettei kotkalaisista kovin moni ole nauttinut itämaisista ruuista. Arvostella tosin osataan, ja aina väheksyen, kiitostahan ei kotkalainen vasemmistokulttuuri salli alkuunkaan.

      • muista sydäntäsi

        Näin olen asian todennut. Niillä on vankumaton käyttäjäkunta mutta aika suppea kokonaisuudessa. Hinta ei ole syy joten ylimielisyys, lukkiutuminen perinteisiin,
        tai Kiinalaisten aliarvostus on syy tuohon että kierretään nuo paikat.

        Todella vahinko. Vanha kulttuurikansa näet osaa tuon touhun.


    • vihanneslihaa

      Sitä tuntee ittensä paremmaks kun moittii toisia. Näihän tää on aina ollut.

      Kaikki mikä poikeaa Atrian uunilenkista,siitä lisäaineilla kasatusta taikinapötköstä,
      on pahaa. epäterveellistä, oksettavaa.

    • mä vaan

      Hyvin sanottu

    • 6+15

      Harva suomalainen syö kiinalaista ruokaa jouluna. Ehkä sitten tammikuussa kun kinkkuun ja laatikoihin on kyllästytty.

      • aasian cousine

        Meidän joulupöydässä oli leivän tilalla thaimaalaisittain valmistettuja kevätkääryleitä leivän sijalla, ja sai todella hyvän vastaanoton.
        Sopi hyvin, niin makunsa kuin ulkoäkönsä puolesta.


    • Sivistykää Urpot

      Meillä oli Australian Aboriginaalien kansallisherkkua Mugabothaa.

      Pussihukkaa hiillostettuna ja Tongojuurella maustettuna.
      Kotkalaiset Risaperseet tuskin kuulleetkaan.

      Ja jälkiruokana Burmalaista taikinapaakkua nimeltä Egumata.

      Kiinalainen on niin junttia niin junttia...

      Togossa asuessani herkkuani oli paikallinen Kala nimeltä Sugavadi.
      Appelsiinilla ja Pippurilla maustettuna. Siis todella hyvää.

    • Mie oon Erkki !

      Kuullostaa hienolta. Minulla oli vaan Lanttulooraa ja Kinkkua.
      Savulohta ja Herneitä.
      Aamulla syötiin Riisiputroa.

      Illalla Torttuja ja Glökiä. Hävettää olla suomalainen.

    • Karhulan poikii

      Plum Garden Karhulassa aivan loistava. Hyvä lounaspöytä ja ystävällistä palvelua.

    • Haban ja Imelä

      Riisi on hyvää.

      Eksoottista Aasian Perunaa.

      Ootkos sää ikinä maistanu Riisiä ?

    • kin khau

      riisiäkin on suomessakin saatavana ainakin 30 erilajia ympäri maailmaa. Itse pidän eniten tahmeasta riisistä, jota syödään sormin

    • Anonyymi
      UUSI

      Kiinalainen Ravintola Li Xiang. Karhula. Hyvät ainekset, mutta mausteet uupuvat. No, se on sellaista kun pitää nakit muusi kansalle tehdä, ettei tulista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe