" Maukosen mukaan klubin toiminta oli asianmukaista. Klubia johtava
Hannu Kailajärvi halusi toimillaan kaikille hyvää. Kailajärvi on suomalainen
henkilö ja hänellä on myös sukujuuret Suomessa. Tämän vuoksi
hän ei uskaltaisi huijata ihmisiä Suomessa. Klubi oli toiminut jo useita
vuosia, eikä yksikään jäsen ollut jäänyt toiminnassa tappiolle. Klubin
järjestelmä toimi koko ajan luotettavasti kuin kello."
Suomalainen ei uskalla huijata suomalaisia
26
215
Vastaukset
- 11+11
Winclubilaisilla ei tuo logiikka muutenkaan ole kovin toimivaa....
Toimittaja: Epäilyttikö koskaan?
WinCapitalainen: "No jos rahat kaksinkertaistuu kahdessa viikossa niin se vei viimeisetkin epäilyt."
http://www.youtube.com/watch?v=_WRyDJgMROw&feature=related
Kohdasta 7:07->
WOOOOOT?!?!? Eli jos rahat tuplaantuu kahdessa viikossa niin pakkohan sen on olla laillista.... kannattaa vedota aivovammaan kun KRP tulee noutamaan voittoja pois. - //////--\\\\\\\
rehti reippaat lisensikauppiaat saavatkin esittää suoraselkäisyyttään, tässä nyt aluksi ainakin pari vuotta ja sitten siitä hommat jatkuu ja jatkuu----- ties kuinka kauan eteenpäin.
- Sivu 391
Rehelliset suomalaiset :
" Heidän käsityksensä mukaan Kailajärvi ei olisi uskaltanut tulla 500 klubin jäsenen eteen, mikäli klubin toiminnassa olisi ollut jotain "häikkää" ja kauppoja ei oltaisi todellisuudessa tehty." - Sivu 393
Sivu 391 kirjoitti:
Rehelliset suomalaiset :
" Heidän käsityksensä mukaan Kailajärvi ei olisi uskaltanut tulla 500 klubin jäsenen eteen, mikäli klubin toiminnassa olisi ollut jotain "häikkää" ja kauppoja ei oltaisi todellisuudessa tehty."" Mainitut henkilöt
eivät olisi antaneet tahallaan väärää tietoa klubin toiminnasta. " - Ei ponderosa
Sivu 393 kirjoitti:
" Mainitut henkilöt
eivät olisi antaneet tahallaan väärää tietoa klubin toiminnasta. "Kommentoiko kukaan 2005 alkaneita varoituksia ponderosasta ?
Hakusanalla giiglub, wincapita, winclub tuli satoja suomenkielisiä varoituksia, englanniksi oli USA liittovaltion ponderosa sivulla erikseen mainittu.
Vai menikö varoitukset kateuden piikkiin,. Jokaisessa ponzorissa ja tunkissa on pieni 1% rikollispipsi.. - Jäsen v.2006
Ei ponderosa kirjoitti:
Kommentoiko kukaan 2005 alkaneita varoituksia ponderosasta ?
Hakusanalla giiglub, wincapita, winclub tuli satoja suomenkielisiä varoituksia, englanniksi oli USA liittovaltion ponderosa sivulla erikseen mainittu.
Vai menikö varoitukset kateuden piikkiin,. Jokaisessa ponzorissa ja tunkissa on pieni 1% rikollispipsi..Wincapita varmistui vasta joulukuussa 2011 petokseksi.
Ei minun tarvitse liittyessäni johonkin tarkistaa taustoja, mikään laki ei sitä edellytä.
Ja kun kotiutan totean vain yhtiön toimivan rehellisesti, voittovaroja !
Se toimi kunnes viranomaiset tyhmyyttään sulkivat tilit. - M.O.T..
Jäsen v.2006 kirjoitti:
Wincapita varmistui vasta joulukuussa 2011 petokseksi.
Ei minun tarvitse liittyessäni johonkin tarkistaa taustoja, mikään laki ei sitä edellytä.
Ja kun kotiutan totean vain yhtiön toimivan rehellisesti, voittovaroja !
Se toimi kunnes viranomaiset tyhmyyttään sulkivat tilit.Tämä on hyvä, jäsen 2006. Eli voin ostaa kilon valkoista jauhetta, ei minun tarvitse tarkistaa sitä, mikään laki ei vaadi sitä. Kun sitten myyn sen eteenpäin, saankin ihmeeksi monta kymmentä tonnia, koska siinä pussissa sattui olemaan huumetta. Olen ansainnut rahat aivan rehellisesti.
- Pidän rahoistani
M.O.T.. kirjoitti:
Tämä on hyvä, jäsen 2006. Eli voin ostaa kilon valkoista jauhetta, ei minun tarvitse tarkistaa sitä, mikään laki ei vaadi sitä. Kun sitten myyn sen eteenpäin, saankin ihmeeksi monta kymmentä tonnia, koska siinä pussissa sattui olemaan huumetta. Olen ansainnut rahat aivan rehellisesti.
Taasko tota pulveria tarjotaan.
Jos tuttusi kertoo miljoonapisneksestä, tyhmä olisit jos et lähtisi mukaan
Täällä itkijät vaan eivät ehtineet nostaa voittojaan, Hannu lähti eurooppaan etsimään yhteistyö kumppaneita, laajentuminen oli edessä, kunnes serverin tietokanta varastettiin murohakkeroinnilla.
"...tyhmä olisit jos et lähtisi mukaan."
Mielenkiintoinen näkökulma. Tuttuni todellakin kertoi minulle miljoonabusineksestä enkä lähtenyt mukaan. Olinko tyhmä, sen arvioikoon muut.
Tyhmyyteni vuoksi en myöskään saanut nimeäni esitutkintapöytäkirjoihin, en päässyt poliisin kuulusteluun, en joudu käräjille eikä ulosottomiehellä ole minulle yhtään mitään asiaa. Varallisuuteni on edelleenkin hyvässä tallessa ja kasvaa, että rutina vaan kuuluu.
Jos tämä on tyhmyyttää, olen ilomielin ja riemurinnoin vast'edeskin tyhmä. Iltarukouksessani muistan rukoilla: Suo herra, että tyhmyyteni säilyy nyt ja vastaisuudessa. ;)- se oli vahinko
iloista paras on vahingon ilo
minuakin pyydettiin mukaan mutta ei ollut silloin rahaa
kyllä olen nyt tyytyväinen että rahaa ei silloin ollut- Cleet
Eikä sulla ole nytkään, etkä koskaan nyhverö sitä edes saa !
- mahtaa vivuttaa.
Cleet kirjoitti:
Eikä sulla ole nytkään, etkä koskaan nyhverö sitä edes saa !
--Eikä sulla ole nytkään, etkä koskaan nyhverö sitä edes saa ! --
ehkä niin, ehkä näin, mutta ei minun omaisuuteni olekkaan kohta pakkohuutokaupassa.
- 2800
cceesillä sitä on, mutta ei ymmärrä yhtään sen päälle
- Cleet
Kusettaminen on kuulkaa TAIDETTA
BUHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- huhuuuuuuuuuuuuu
Sulta taiteenteko ei onnistunut.
- Cleet
mutta hannultapa onnistuu epäonninen pikkuliikemies
http://www2.aamulehti.fi/teema/wincapita/kulta-hannu-oli-epaonninen-pikkuliikemies-tampereelta/119866
Olis hannu sen verran nyt piilottanut varastettuja rahoja ettei äitinsä tarvis häntä elättää - 1+20
kyllä hanskilla rahnaa on! se on vaan kulissia toi äiteen markilla asuminen.Mietippä suolikainen järjellä jos sinulla sellaiset sattuu olemaan ;) odotan kommenttiasi!!
- Cleet
Hannun KO:n mukaan rikoshyötyä oli n 6 miljoona euroa ja kun lasket jäädytykset,takavarikot ei hannulle ole jäänyt yhtään mitään
buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- 00000000000000000
RailiSuominen kirjoitti:
Ootko ihan oikeesti noin tyhmä?
Ja mitaan ette voi...No selitäppä minkä verran hande olis piilottanut ei siinä ainakaan miljoonia ole piilotettu
- 0000000000000000000
- Sivu 402
" Sen sijaan se, että klubin toiminta osoittautuisi petokseksi,
ei ollut mahdollista, koska Hannu Kailajärvi oli tunnettu henkilö, klubissa
on jäseninä kovaotteisia miehiä eikä maailmassa olisi mitään paikkaa,
jonne Kailajärvi olisi voinut petoksen tehneenä paeta. Kailajärvellä
ei ollut ollut syytä ottaa niin isoa riskiä. " - Voi reppanat
Sivu 402 kirjoitti:
" Sen sijaan se, että klubin toiminta osoittautuisi petokseksi,
ei ollut mahdollista, koska Hannu Kailajärvi oli tunnettu henkilö, klubissa
on jäseninä kovaotteisia miehiä eikä maailmassa olisi mitään paikkaa,
jonne Kailajärvi olisi voinut petoksen tehneenä paeta. Kailajärvellä
ei ollut ollut syytä ottaa niin isoa riskiä. "Minkälaiseen Hannu-jumalaan tämä porukka oikein on uskonut? Täysin virheetön, ei huijaa ei petä? Voi teitä reppanoita.
- hämärästä
Kailajärvi ei ole suomalainen,vaan hämäläinen.
- rehellinen suomalain
** mukaan suurimmat riskit
olivat olleet ne, että "Hannu astuu banaaninkuoreen ja lyö päänsä" ja
toiseksi se, että klubin tekemä valuuttakauppa muuttuu tappiolliseksi.
Lisäksi oli ollut mahdollisuus, että klubin internetsivustot häviävät minä
päivänä tahansa kokonaan. *** ei ollut kuitenkaan koskaan
epäillyt klubin toimintaa huijaukseksi.
- rehellinen suomalain
Tämä *** on ollut tosi rehellinen suomalainen, sijoitti muutaman tuhannen, sai miljoonan, ja ilman viran omais rikollisia hänellä olisi tänä vuonna ollut miljardeja, kolmen tonnin panostuksella. Tooosi rehellistä.
*** oli sijoittanut klubiin kaikkiaan 2.000 - 3.000 euroa. Hän oli tulouttanut
itselleen noin 1.000.064 euroa. ***n sijoitustilille oli klubin toiminnan päättyessä jäänyt noin miljoona euroa. Hän olisi voinut tulouttaa maaliskuussa 2008 noin 100.000 euroa. Jos klubin toiminta olisi saanut jatkua, *** olisi voinut nyt toukokuussa 2011 tulouttaa klubista muutamia miljardeja, mikäli valuuttakaupan tuotot olisivat jatkuneet samanlaisina kuin aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216852Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243767- 1862575
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2802453Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962101Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91815Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001800Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1331356Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271285- 701257