Painiliiton sivulta:
"Kutsutut Kaikki naispainijat (sen, jun, kad), jotka ovat aktiivisesti osallistuneet SM-kisoihin"
Eli leireille vaan kaikki tumpelot mukaan. Kunhan vaan on aktiivisesti osallistunut SM-kisaan. Siellä tulee näkymään sellaisiakin "aktiiviosallistujia" jotka ovat ottaneet jo jonkun aikaa SM-mitaleja häviämällä kaikki ottelunsa!
Tästäkö se Suomen naispainin nousu ja uho alkaa?
Tähänkö on menty?
9
414
Vastaukset
- Samalla tyylillä
voitaisiin kutsua myös poikien ja miesten leirille. kyllä sinne aina ne leiriä tarvitsevat ja sitä haluavat tiensä löytäisivät. nimilistat on ollu turhia jo muutaman vuoden.
- hooopop2
No eihän miehillä oo ees vapaas mitää leirejä minne kutsua..Itse ne reissaa omista kukkaroista ja vapaan valmentaja on vain naisten ja tyttöjen leireillä
- Akkojen leireillä
näkee parempia tissejä ja persheitä.. ;)
- luukkulasse
Taitaa tätä VAPAANVALMENTAJAA kiinnostaa tyttöjen painiskelut! Kovasti näyttää naisten/pikkutyttöjen leirejä järjestävän.
- Joku vastuu
Kuuleppas "lasse luukku" nyt tuo viestisi alkaa oleen siinä ja siinä
kannattaisko alkaa ehtiin konetta mistä se on lähtenyt.
Syytätkö tässä jotenkin valmentajaa....?
Onko sinulla asiasta jotain konkreettista näyttöä?
Pitäisitkö pikkutauon tän saitin kirjoittelussa
Miksi muuten seuraat tuota valmentajan toimintaa? - Johtikin
Joku vastuu kirjoitti:
Kuuleppas "lasse luukku" nyt tuo viestisi alkaa oleen siinä ja siinä
kannattaisko alkaa ehtiin konetta mistä se on lähtenyt.
Syytätkö tässä jotenkin valmentajaa....?
Onko sinulla asiasta jotain konkreettista näyttöä?
Pitäisitkö pikkutauon tän saitin kirjoittelussa
Miksi muuten seuraat tuota valmentajan toimintaa?Aika röyhkeää tekstiä Lasse luukulta. Hyi! Ajattele mitä kirjoitat !!
- Totuusko on
Johtikin kirjoitti:
Aika röyhkeää tekstiä Lasse luukulta. Hyi! Ajattele mitä kirjoitat !!
nykyään röyhkeää ??
Taidat olla sitä kukkahattu hyysäri hyssyttelijä porukkaa..Onko Eva Biaudet kova mimmi ;) - äänestän Evaa
Totuusko on kirjoitti:
nykyään röyhkeää ??
Taidat olla sitä kukkahattu hyysäri hyssyttelijä porukkaa..Onko Eva Biaudet kova mimmi ;)on kova mimmi!
- aika surkeeta
Totuusko on kirjoitti:
nykyään röyhkeää ??
Taidat olla sitä kukkahattu hyysäri hyssyttelijä porukkaa..Onko Eva Biaudet kova mimmi ;)Ai mikä totuus.Jos tarkoitat totuudella sitä että joku kirjoittaa nimimerkillä
että joku painivalmentaja kyylää pikkutyttöjä ja täällä sitä niinkuin asiantuntijana kirjoitta niin jos tuollaista syyttelyä pitää kukkahattutätimäisenä,niin jo on aikoihin eletty.
Onko sinulla itselläsi lapsia,kenties tyttölapsia? Ja sitten itse olisit vapaaehtoisena,talkoopohjalta heille painiliikuntaa ohjaamassa,sitten joku sanois että siellä se palava kiilto silmissä kyttää niitä tyttöjä.?
Miettikäähän nyt mitä kirjoittelette:
Ja miksi tähän ketjuun halusit tuoda esille Presidenttiehdokkaan,onko hän jotenkin
mielestäsi tyttöjen kyttääjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514