Tähänkö on menty?

Via Finland

Painiliiton sivulta:

"Kutsutut Kaikki naispainijat (sen, jun, kad), jotka ovat aktiivisesti osallistuneet SM-kisoihin"

Eli leireille vaan kaikki tumpelot mukaan. Kunhan vaan on aktiivisesti osallistunut SM-kisaan. Siellä tulee näkymään sellaisiakin "aktiiviosallistujia" jotka ovat ottaneet jo jonkun aikaa SM-mitaleja häviämällä kaikki ottelunsa!

Tästäkö se Suomen naispainin nousu ja uho alkaa?

9

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samalla tyylillä

      voitaisiin kutsua myös poikien ja miesten leirille. kyllä sinne aina ne leiriä tarvitsevat ja sitä haluavat tiensä löytäisivät. nimilistat on ollu turhia jo muutaman vuoden.

    • hooopop2

      No eihän miehillä oo ees vapaas mitää leirejä minne kutsua..Itse ne reissaa omista kukkaroista ja vapaan valmentaja on vain naisten ja tyttöjen leireillä

      • Akkojen leireillä

        näkee parempia tissejä ja persheitä.. ;)


    • luukkulasse

      Taitaa tätä VAPAANVALMENTAJAA kiinnostaa tyttöjen painiskelut! Kovasti näyttää naisten/pikkutyttöjen leirejä järjestävän.

      • Joku vastuu

        Kuuleppas "lasse luukku" nyt tuo viestisi alkaa oleen siinä ja siinä
        kannattaisko alkaa ehtiin konetta mistä se on lähtenyt.
        Syytätkö tässä jotenkin valmentajaa....?
        Onko sinulla asiasta jotain konkreettista näyttöä?

        Pitäisitkö pikkutauon tän saitin kirjoittelussa
        Miksi muuten seuraat tuota valmentajan toimintaa?


      • Johtikin
        Joku vastuu kirjoitti:

        Kuuleppas "lasse luukku" nyt tuo viestisi alkaa oleen siinä ja siinä
        kannattaisko alkaa ehtiin konetta mistä se on lähtenyt.
        Syytätkö tässä jotenkin valmentajaa....?
        Onko sinulla asiasta jotain konkreettista näyttöä?

        Pitäisitkö pikkutauon tän saitin kirjoittelussa
        Miksi muuten seuraat tuota valmentajan toimintaa?

        Aika röyhkeää tekstiä Lasse luukulta. Hyi! Ajattele mitä kirjoitat !!


      • Totuusko on
        Johtikin kirjoitti:

        Aika röyhkeää tekstiä Lasse luukulta. Hyi! Ajattele mitä kirjoitat !!

        nykyään röyhkeää ??

        Taidat olla sitä kukkahattu hyysäri hyssyttelijä porukkaa..Onko Eva Biaudet kova mimmi ;)


      • äänestän Evaa
        Totuusko on kirjoitti:

        nykyään röyhkeää ??

        Taidat olla sitä kukkahattu hyysäri hyssyttelijä porukkaa..Onko Eva Biaudet kova mimmi ;)

        on kova mimmi!


      • aika surkeeta
        Totuusko on kirjoitti:

        nykyään röyhkeää ??

        Taidat olla sitä kukkahattu hyysäri hyssyttelijä porukkaa..Onko Eva Biaudet kova mimmi ;)

        Ai mikä totuus.Jos tarkoitat totuudella sitä että joku kirjoittaa nimimerkillä
        että joku painivalmentaja kyylää pikkutyttöjä ja täällä sitä niinkuin asiantuntijana kirjoitta niin jos tuollaista syyttelyä pitää kukkahattutätimäisenä,niin jo on aikoihin eletty.
        Onko sinulla itselläsi lapsia,kenties tyttölapsia? Ja sitten itse olisit vapaaehtoisena,talkoopohjalta heille painiliikuntaa ohjaamassa,sitten joku sanois että siellä se palava kiilto silmissä kyttää niitä tyttöjä.?
        Miettikäähän nyt mitä kirjoittelette:
        Ja miksi tähän ketjuun halusit tuoda esille Presidenttiehdokkaan,onko hän jotenkin
        mielestäsi tyttöjen kyttääjä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe