pitäisi päästä juhannukseks yyteriin tampereelta kaverin kanssa.. mutta ei vielä tietoa millä :( oisko kellään tilaa autossa kahdelle tytölle (19 ja 20)? =) mitä tästä siis hyötyisit? saisit mukavaa matkaseuraa ja tietysti osallistuttais bensa kuluihin!!
kyyti yyteriin?
4
387
Vastaukset
- Antti
Olen ajelemassa torstaina iltapäivällä Tampereen kautta Poriin,kyytiin kyllä mahtuu kaksi vielä matkalta.
- samassa jamassa
Niinku meil oli ihan sama tilanne ja viel samanikäiset tytötki oltiin..tosin saatii kyyti yhest 10 hengen autosta ja siel on ehkä viel tilaa. Huomenna saisin varmaksi tietää et mahtuuks siihe! Kato ollaan kans Treen keskustast lähdös..:) Mut kijottelen vaiks tänne sit!?
- ginny
juu. ilmottele kun tiedät :)
- miss yyteri
tämä ketju on aika vanha mutta ajattelin kuitenkin kirjoittaa tänne, ja vielä aika hyvissä ajoinkin, eli homman nimi on siiis se että olisin kyydin tarpeessa juhannuksena yyteriin, kaverini kanssa:) olemme 2 18 vuotiasta tamperelais tyttöä, meidän kyyti peruuntui joten päätimme ajoissa alkaa hankkimaan uutta kyytiä, eli jos kyytiisi mahdollisesti mahtuu 2 mukavaa tyttöä kirjoittele ihmeessä meistä saa mukavaa matka seuraa ja toki bensa kuluja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221