Tiistai 20.12-2011

Ex-tissuttaja2(real)

Hei kaikille.
Erityisesti raittiille, tounille ja t.voipytylle.

Raittiina tietysti kun siihen on tottunut niin minkäs teet?
Ei tästä ole paluuta alkoon ja en enää laske päiviä edes kuukausia.
Huomasin että touni on päässyt valvojaksi ja onnittelut siitä olet juuri oikea mies siihen hommaan kuten raitiskin on aina ollut.
Väittäkää vastaan mutta ex-tissuttaja2 sanoo näin ja asiasta ei voi edes väitellä :)
Hei t.voipytty ja odotellaan sinusta kolmatta valvojaa :)

Toivotan kaikille Hyvää Joulua ja UuttaVuotta.
Ex-tissuttaja2

14

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Hyvät joulut ja uudet vuodet myös sinne.

      • Heips. Uskomatonta mutta muistin nikin vielä :)


      • ex-tissuttaja2 kirjoitti:

        Heips. Uskomatonta mutta muistin nikin vielä :)

        Siis tunnusluvun.


      • Huoh!!!
        ex-tissuttaja2 kirjoitti:

        Siis tunnusluvun.

        Salasanan...


    • t. voipytty

      Hei Ex-tissuttaja! Hyvää Joulua sinullekin ja Uutta Vuotta!
      Raittiina olen ollut päivä kerrallaan AA-toveripiirin tukemana. Joku "huumorimies" on saanut suuren ilon kopsata vanhan viestini tänne lähes päivittäin.

      Kirjoittele vähän useammin, sulla on niin selvät mielipiteet ja kokemukset alkoholiasioista. Jotkuthan on tänne kirjoitelleet kakkahuumoria ja muuta lapsellista ihan liikaa.

      Raittiutta lisää päivä kerrallaan. Kun ei ota ekaa huikkaa, ei tuu känniin. On niin nerokas tapa ratkaista alkoholiongelma, että kaikki juopot eivät sitä usko.

      • Hei t.voipytty

        Kiitos samoin ja kiva että AA on tukena sinulle ja sinä AA:lle kun minä en edes uskaltanut mennä sinne.
        Minä kyllä eroitan mikä on sinun viesti ja mikä feikki.
        Aikaa sitten kun kävin AA-pihalla pyörähtämässä niin nostin kytkintä ja en uskaltanut mennä sinne.
        Vähän sama juttu kuin uskonnon kanssa etten halua antaa itsestäni palaakaan kellekään vaan kaikki pitää tehdä yksin koska valta ei olisi enää minulla?
        Eli olen edelleen itsekeskeinen ja omituinen ihminen ja se hieman vaivaa minua.

        Enpä tiedä noista selvistä mielipiteistä tai kokemuksista mutta olen alkanut oppimaan, hallitsemaan ja jopa hyväksymään stressitilanteita/vaikeuksia enkä pakene.
        Ehkä teen sen vieläkin väärällä tavalla mutta kun kerta toimii niin...
        Tai sitten olen jonkinlainen psykopaatti :)

        Ainakin se on tullut selväksi että alkoholi ym. myrkyt eivät auta.
        Kuten sanoit: Raittiutta lisää päivä kerrallaan. Kun ei ota ekaa huikkaa, ei tuu känniin. On niin nerokas tapa ratkaista alkoholiongelma, että kaikki juopot eivät sitä usko.

        Eihän se elämänilo siihen lopu jos lopettaa juomisen vaikka välillä tuntuisikin siltä.
        Sanotaanko sitä vaikka suruajaksi kun luopuu jostain rakkaasta oli se sitten mikä tahansa riippuvuus.


      • kapula rattaissa
        ex-tissuttaja2 kirjoitti:

        Hei t.voipytty

        Kiitos samoin ja kiva että AA on tukena sinulle ja sinä AA:lle kun minä en edes uskaltanut mennä sinne.
        Minä kyllä eroitan mikä on sinun viesti ja mikä feikki.
        Aikaa sitten kun kävin AA-pihalla pyörähtämässä niin nostin kytkintä ja en uskaltanut mennä sinne.
        Vähän sama juttu kuin uskonnon kanssa etten halua antaa itsestäni palaakaan kellekään vaan kaikki pitää tehdä yksin koska valta ei olisi enää minulla?
        Eli olen edelleen itsekeskeinen ja omituinen ihminen ja se hieman vaivaa minua.

        Enpä tiedä noista selvistä mielipiteistä tai kokemuksista mutta olen alkanut oppimaan, hallitsemaan ja jopa hyväksymään stressitilanteita/vaikeuksia enkä pakene.
        Ehkä teen sen vieläkin väärällä tavalla mutta kun kerta toimii niin...
        Tai sitten olen jonkinlainen psykopaatti :)

        Ainakin se on tullut selväksi että alkoholi ym. myrkyt eivät auta.
        Kuten sanoit: Raittiutta lisää päivä kerrallaan. Kun ei ota ekaa huikkaa, ei tuu känniin. On niin nerokas tapa ratkaista alkoholiongelma, että kaikki juopot eivät sitä usko.

        Eihän se elämänilo siihen lopu jos lopettaa juomisen vaikka välillä tuntuisikin siltä.
        Sanotaanko sitä vaikka suruajaksi kun luopuu jostain rakkaasta oli se sitten mikä tahansa riippuvuus.

        Tjaah, tiedä nyt sen nerokkuudesta. Nerokkaampaa on pikemminkin se, ettei kittaa alunperinkään sitä alkoholia niin helvetisti, että alkoholisoituu.

        On niin nerokas tapa ehkäistä alkoholisoituminen, että kaikki AA-laiset eivät sitä usko. Sitten voisi juoda joskus saunakaljankin ja joskus punaviiniäkin eikä tarvitsisi pelätä, että siitä alkaisi viikkojen tai kuukausien kuuri.

        Eikä tarvitsisi raittiuden tukikeppinä jauhaa tällä foorumilla päivästä päivään, että on taas onnistunut sinnittelemään yhden päivän raittiina (kai se korkki aukeaisi heti, jos päivittäinen avaus jäisi tekemättä). Alkoholi ei olisi mielessä jokaikinen päivä ja hetki.


      • kapula rattaissa kirjoitti:

        Tjaah, tiedä nyt sen nerokkuudesta. Nerokkaampaa on pikemminkin se, ettei kittaa alunperinkään sitä alkoholia niin helvetisti, että alkoholisoituu.

        On niin nerokas tapa ehkäistä alkoholisoituminen, että kaikki AA-laiset eivät sitä usko. Sitten voisi juoda joskus saunakaljankin ja joskus punaviiniäkin eikä tarvitsisi pelätä, että siitä alkaisi viikkojen tai kuukausien kuuri.

        Eikä tarvitsisi raittiuden tukikeppinä jauhaa tällä foorumilla päivästä päivään, että on taas onnistunut sinnittelemään yhden päivän raittiina (kai se korkki aukeaisi heti, jos päivittäinen avaus jäisi tekemättä). Alkoholi ei olisi mielessä jokaikinen päivä ja hetki.

        Se yksi päivä merkkaa joillekin aika paljon.
        'poisti kapulan rattaista'


    • Kiva myös kuulla sinusta.
      Hyvää joulunalusaikaa kaikille.
      Tounille ja Raittiille myös.

    • Hyvää ja raitista joulua sinullekkin! Raittina on minunkin aikomukseni joulu viettää.

      • Oskari5

        Raitista ja asiapitoista iltaa palstalaisille! Odotellaan jo pukkia, mutta ei niin, kuin joskus, että hölskyvä lahja oli se paras.


    • kyllästynytxxx

      Mikä ihmeen palsta tästä on tullut? Tämän kai pitäisi olla keskustelupalsta, mutta täällä vain seriffit heittää läppää toisilleen ja kirjoittelee palstan täyteen jotain raittiina tänäänkin - spämmiä?

      No, mä lähden katsomaan, jos jossain muualla olisi järkevämpää ajatustenvaihtoa, Joulua kaikille.

      • ex-tissuttaja2(real)

        Viimeinkin lomaa :) Niskat ihan jumissa.
        Siis revit pelihousut kahdesta lyhyestä valvojan kirjoituksesta?
        Olen iloinen että 'raittiina tänään' ketju ei ole katkennut vaan voimistunut entisestään ja sekös sitten harmittaa joitakin.
        Tietääkseni 'raittiina tänään' kirjoittelu on alkanut vuonna 2004-2005... ja jatkuu edelleen eikä valvojat niitä aina aloita kuten olet varmaan huomannut.
        Itse nykyään kirjoittelen omille sivuille.

        Edelleen toivotan hyvää joulua/uuttavuotta kaikille ja erityisesti myös tosimiesxl ja Oskari vitoselle.

        t: ex-tissuttaja2

        ps. Voin vannoa että tämä palsta on auttanut minua raitistumisessa.


      • haukan
        ex-tissuttaja2(real) kirjoitti:

        Viimeinkin lomaa :) Niskat ihan jumissa.
        Siis revit pelihousut kahdesta lyhyestä valvojan kirjoituksesta?
        Olen iloinen että 'raittiina tänään' ketju ei ole katkennut vaan voimistunut entisestään ja sekös sitten harmittaa joitakin.
        Tietääkseni 'raittiina tänään' kirjoittelu on alkanut vuonna 2004-2005... ja jatkuu edelleen eikä valvojat niitä aina aloita kuten olet varmaan huomannut.
        Itse nykyään kirjoittelen omille sivuille.

        Edelleen toivotan hyvää joulua/uuttavuotta kaikille ja erityisesti myös tosimiesxl ja Oskari vitoselle.

        t: ex-tissuttaja2

        ps. Voin vannoa että tämä palsta on auttanut minua raitistumisessa.

        Ex-tissun vanhoja viesteja. Ihanan tuttu mies! Niin tuttu ja turvallinen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe