Kusipääkiekkoilijat Jarkko Ruutu/

Juha822222

Sim Liivik, Sean Avery ja kumppanit; mitä sanotte heistä?
tuhoavatko omaa joukkoansa ainoastaan vai???

Mielestäni he on rikkaus, mä muistan Peter Forsbergin ja Mark Messierin(joka mm oli tunnettu aika useista kyynärpäätaklauksista) supertähdistä jotka osasi ärsyttää vastustajiaan.
Tuo on rikkaus jääkiekossa jos halyaa oman joukkueensa voittavan pelin lähes keinoilla millä hyvänsä.
Ärsyttäjät jääkiekossa ei siis vä'lttämättä ole niin huono asia omalle joukkueelleen.
Olen Urheilulehden Esko Seppäsen kanssa eri mieltä siitä mitä hän kirjoitti; -Kenenkään juniorin ei tulisi ottaa mallia Jarkko Ruudusta.

Siis mikäli jos hän tarkoitti sitä kyykistymisjuttua niin hän on oikeassa mut muuten jos tarkoitti Ruudun pelitapaa ja sen ärsyttämistemppuja urallaan niin silloin Esko Seppänen on väärässä, sorry Esko. (:

Itse pelasin yhden vuoden lätkää ku olin 16vuotias(ja samalla yleisurheilin kesällä) ja pelasin oman kotikaupunkini joukkueessa playmakerin ja ärsyttäjän roolissa samaan aikaan.
En kuitenkaan onnistunut aina kovin hyvin itse peleissä, koska oli taipumusta kovaan jännittämiseen mut silloin ku onnistuin pääsin usein pisteille mutta aina pyrin auttamaan joukkuettani mm puolustuksessa ja ärsyttämismetodeillani.
Mulla oli mm semmonen tyyli että USEIN vihellyksen jälkeen ammuin kiekon kohti vastustajan veskaa ja sain lähes kentällisen vastapuolen pelaajia kimppuuni. Sieltä tuli pelle-huutoja minulle jne, harvoin mua pistettiin edes boxiin tuon takia.
Saatoin suuvärkilläni hiillostaa vastustajaa ja omilla taklauksillani.
Lempinimiä sain ketjukavereiltani, mm takatukka(koska mulla oli tuolloin Aaltonen tyylinen takatukka) ja toinen lempinimi oli naisten iskijä.
Tohon aikaan tuli nuorena kokeiltua parisuhteita ja joitain irtosuhteita, yhden yön juttuja kunnes lopetin ne aika äkkiä, siitä tuli toi lempinimi naisten iskijä.

5

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha822222

joku vastapuolen pelaaja veti mua turpiin usein kun suoritin laukauksen maalia kohti vihellyksen jälkeen, ja vastustaja sai kakkosen joskus.

• Juha822222

ja sen jälkeen mä menin yleensä lyömään jotain naista, siitä se naisten iskijä lempinimikin taisi oikeastaan tulla.

• pirkko ruutu

Olet sitten vaihtanut ärsyttäjän ja luuserin rooliin tällä palstalla-

Toisaalta en usko, että olet pelannut missään joukkueessa vaihtoakaan....

• tl

no mä oon tehny polvitaklauksia lyöny vastustajia päähän mailalla kampittanut ei mittää ja pikku pellaajat käy kimppuun ja yhesti tuli melkein tappelu mulle

• tl

ja en oo kovi kattonu Ruutua ja mä pienenä oisin aina halunnu olla kova taklaaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4730
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2461
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      576
      1851
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1693
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      112
      1563
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe