Kansantukku, oletko tilannut jotakin??

Mysterytukku

Haiskahtaa..., olen marraskuussa, todennäköisesti moni muukin on, tilannut citydealin kautta Mystery Ufo -lelun. Ei näy, ei kuulu. Firman nettisivut melko erikoiset....

67

2621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gabor

      Tilasin lämmittelyhuopia 2x4 kpl eli kpl 8, Peräänkuulutuksen jälkeen oli tietenkin postituksessa... Postia toki tulikin, kokonaista kaksi kappaletta! Huijareilta tuntuvat ja olen laittanut kyselyä Citydealillekin miten toimia, tosin en sieltäkää ole vastausta saanut...

    • Niklas.niklas

      Mekin tilattiin mystery ufo- lelut citydealin kautta peräti 6 kpl ja sain yhteyden kansantukkuun ja sanoivat että on postissa ja perjantaina on kuulemma jo lähetetty mutta vieläkään ei näy! Eivät vastaa puhelimeen enään...

    • ufohommaa

      Olen pitänyt City Dealia ihan vakavasti otettavana toimintana. Tylsää, jos tekevät sopimuksia epäluotettavien firmojen kuten Kansantukku kanssa, ei heidänkään maineelle hyvä asia. Tilasin myös Mystery Ufoja marraskuussa.. ei ole kuulunut, piti nyt alkuviikosta tulla...
      Onkohan joku oikeesti saanut sieltä jotakin??

      • Jaana

        Ostin kaksi Mystery ufoa ja tänään tulivat.


    • apupoju2

      PHR virre tiedot yrityksestä:
      Postiosoite:
      Rantakatu 2 G 9 65100 VAASA Suomi
      Puhelin:
      010 4232360 050 3513816
      Sähköposti:
      mikko.nyrhinen(a)mediasuomi.fi

      • epäilyttävää?

        Itse tilasin avopuolisoni kanssa marraskuussa parit sähkötupakat ja sikarinmakuisia patruunoita, 1 sähkötupakkapaketti tuli joulun välipäivinä vaikka sähköposti kyselyssä lupasivat jouluksi toimittaa, puhelinnumero ei vastaa jne jne 1 sähkötupakka paketti sikaripatruunat on maksettu ja edelleen toimittamatta. tänään sitten saapui vihdoin sähköpostia jossa ilmoittivat että sähkötupakkapaketti on matkalla mutta sikaripatruunoita eivät voi vieläkään toimittaa, tästä turhautuneena vastasin sitten että palautan tulevan sähkötupakan ja makupatruunat saavat unohtaa myös. Rahat on palautettava tämän kuun (tammi) loppuun mennessä tilille, muuten olen pakotettu ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

        ja tosiaan tuon kännykkänumeron ku lykkää googleen:

        http://www.numerokanta.com/Seinäjoki/EasyIT/243788

        tulee ensimmäisten joukossa, onkohan jonkin sortin yhteys Kansantukku/Aurinkotukku/Piece of Green/?easyit?


    • citydealiin pettynyt

      ilmoittakaa joku kuluttajansuojalautakuntaan city-dealin ja tän kansantukun puuhista!!. uusimpana vedätyksenä ilmeisesti nyt nämä mystery ufot. maksu kyllä meni, tuotetta ei tullut koskaan.
      numerot tuuttaavat aina varattua. citydeal pesee kätensä eikä ota vastuuta vaan tietoisesti pyytää sikamaisesti soittamaan eteenpäin kansantukun numeroon jossa ei koskaan ole ketään luurin päässä.

      • Kikka54

        Täällä sama juttu. Olin nyt perjantaina yhteydessä kuluttajavirastoon ja sain ohjeet jonka mukaan toimia. Eli seuraava viikko aikaa maksaa Citydealin kautta tekemäni ostoksen.
        Olisi todellakin pitänyt googlata ensin koko lafka ennenkuin tilaa.
        Vahingosta viisastuu,mutta kyllhän se y´tuottaa harmia ja aikaa menee kun yrittää tavoitella/laittaa s-postia.
        Oli kyllä viimeinen tilaus Kansantukusta.


    • Peestä

      Juu, sähkösavukkeita 2 kpl, eipä ole näkynyt, vaikka kahden viikon toimitusaika. Luvattiin ennen joulua; onhan tässä vielä päivä aikaa...

      • SV

        Tein myös citydealin kautta sähkösavuketilauksen. Luvattu 2 vk:n toimitusaika ei toiminut....Otin kahdesti sähköpostitse yhteyden ko. "yritykseen", kun puh.numerot eivät toimineet. Vastaukset tiedusteluihini tuotteen toimituksesta tulivat yllättäen nopeastikin, ja lopulta myös tuote.

        Vaan...tuotteessa ei ensinnäkään ole merkin/mallin nimeä, ei tuoteselostetta, ei käyttöohjetta !! Arvanneeko tuota edes käyttää....??? Olen myös pettynyt citydealin toimintaan, kun yhteistyökumppanit valitaan enemminkin
        omaa etua ajatellen.


    • Huijausta

      Mystery ufon tilasin Kansantukusta Citydealin lahjakortilla. Kaksi päivää sitten kyselin firmasta sähköpostitse tuotteen saapumisesta. Puhelinnumeroista ei kukaan vastannut. Tänään yli neljän viikon toimitusajan jälkeen luukusta tipahti pahvinen kiekko, joka oli taittunut käyttökelvottomaksi! Laitoin taas viestiä asiakaspalveluun, joka on kuulemma todella ruuhkautunut, syytä ei tarvinne arvailla... Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä mitään!

      • Ap, Mysterytukku

        Juhuu! Eilen tuli meillekin kirjekuori jossa tämä Mystery Ufo viimeinkin saapui! Ihmettelin minäkin tuota tuotteen pakkaamista joka ei missään tapauksessa ollut tuotteelle sopiva. Yllätyin kuitenkin ylipäätään tuotteen saamisesta niin positiivisesti että en ala reklamoimaan paketoimisesta. Tuote on testaamatta, en olettanut sen olevan pahvinen....


      • J
        Ap, Mysterytukku kirjoitti:

        Juhuu! Eilen tuli meillekin kirjekuori jossa tämä Mystery Ufo viimeinkin saapui! Ihmettelin minäkin tuota tuotteen pakkaamista joka ei missään tapauksessa ollut tuotteelle sopiva. Yllätyin kuitenkin ylipäätään tuotteen saamisesta niin positiivisesti että en ala reklamoimaan paketoimisesta. Tuote on testaamatta, en olettanut sen olevan pahvinen....

        Sain omat Ufoni kirjekuoressa pari päivää sitten. Kyseessä on räikeä halpa kopio, jonka laatu ei vastaa millään tavalla alkuperäistä. Vaadin juuri CityDealiltä saada rahat takaisin. Katsotaan kuinka käy.


    • Peestä

      Ei tullut sähkötupakat ennen joulua, laitoin viestiä ja TODELLAKIN tulen ottamaan yhteyttä viranomaisiin.

    • Huijattu

      Joo, tätä firmaa pyörittää sama jätkä joka on Aurinkotukku oy:n takana. Samat ongelmat siellä. Myydään pelkkää paskaa ja kun tavara pitäisi palauttaa niin asiakaspalvelu ei vastaa eikä puhelin myöskään.

    • pettynyt paskaan

      Itse tilasin torkkupeittoja, eivätkä tuotteet vastanneet kuvausta lainkaan. Laaduttomia, väri aivan eri..... Lisäksi pakkaaminen oli todella huonoa ja tuotteet olivat jo likaantuneet, koska ohueen muoviin oli tullut reikiä kuljetuksessa.

    • Midna

      Tilasin tabletin näppäimistöllä ja kantosalkulla, ihan täyttä roskaa koko tuote. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä puhelimella eikä sähköpostilla.

      Soitin eilen kuluttajaneuvontaan, josta kertoivat seuraavat asiat jotka olisi hyvä ottaa huomioon.

      - Vaikka Citydeal toimii välikätenä ja sanoo itsensä irti kaikesta vastuusta, se ei silti poista Aurinkotukun vastuuta vaan kaikki vastuu lankeaa alkuperäisen tuotteen myyjälle välittäjästä huolimatta.

      - Tietokoneen käynnistämistä ei lasketa käyttöönotoksi, vaan laitteeseen tutustumiseksi. Ja jos käynnistyksen ja lyhyehkön tutustumisen yhteydessä huomaa ettei haluakaan pitää tuotetta, pätee sama 14 päivän palautusoikeus huolimatta siitä oliko tuote viallinen vai ei. Eli vaikka ihan ilman syytäkin on kuluttajalla siis oikeus palauttaa avaamaton tai sitä vastaava (eli tutustuttu) tuote 14 päivän sisään.

      - Aurinkotukku on velvollinen korvaamaan ostajalle tuotteesta maksetun hinnan, vaikka maksu olisikin suoritettu Citydealille lahjakortin muodossa.

      - Riittää, että palautuksesta on ilmoitettu sähköpostilla asiakaspalveluun sen 14 päivän kuluessa. Eli vaikkei sieltä vastausta siinä ajassa kuuluisikaan, on kuluttaja toiminut ihan oikein ja tuotteen palautus rahallista hyvitystä vastaan täytyy sallia.

      - Sanoivat minulle vielä, että jos ei pariinkaan viikkoon ala kuulua mitään niin sitten uudestaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja alkavat sitten heidän puoleltaan ottaa yhteyttä Aurinkotukkuun .

      Kuulemma kuluttajaneuvontaan on tullut vasta "joitakin" yhteydenottoja Aurinkotukkuun liittyen joten kaikki joita Aurinkotukku on huijannut, olkaapa yhteydessä kuluttajaneuvontaan (p. 071 873 1901 ) ja tehkää asianne selväksi.

    • älkää tilatko!

      Aurinkotukun kautta tilasin arvokkaan tuotteen, tuote saapui ensinnäkin myöhässä. Kun tuotteen sain, se oli pakattu käytännössä paperiin, enkä saanut edes kuittia mukana, voiko se olla laillistakaan, verottajaa voisi kiinnostaa? Onko edes laillista toimittaa tuote Kansantukun kautta, jos tuote tilattu Aurinkotukusta? Yritetäänköhän tässä kiertää jotain, samalla yrittäjällä kolme eri nimistä yritystä (Kansantukku, Aurinkotukku, Piece of Green)?

      No kuitenkin, ilmoitin asiakaspalveluun, että haluan palauttaa tuotteen sen 14 vrk sisällä, saamatta vastausta. Yritin soittaa asiakaspalveluun useasti, numero aina kiinni. Sähköpostiin ei ole vastattu. Ilmoitin asiasta Citydealiin, he eivät asialle saa tehtyä ilmeisesti mitään. Tosin vihdoin antoivat Kansantukku sivun tiedot, jossa on eri asiakaspalvelu sähköpostiosoite, mutta sama puhelinnumero joka ei edelleenkään vastaa. Noh, laitoin tuonne Kansantukku asiakaspalveluun viestiä, toivon vaan että rahani tulen sieltä saamaan kun nyt vihdoin sieltä sivuilta löytyi ne palautusohjeet tuotteelle.

      Vähän ihmeellistä, että asiakkaalle ei kerrota että tuo Kansantukku sivu ilmeisesti hoitaa noita Aurinkotukun asioita? Jos siis hoitaa, yhteydenotto Kansantukulta olisi suoranainen ihme. Tuntuu, että jotain hämärää tuossa toiminnassa on, kun yrityksestä/yrityksistä ei saa ketään lainkaan kiinni, ei laiteta kuittia tuotteen mukana, tuotteet tulee eri firmasta mistä olet tilannut..? Kertaakaan sieltä ei ole vastattu eikä varsinkaan pahoiteltu heidän toimintaansa, asiakaspalvelu on olematonta joten aika vaikeaksi tehty asiointi heidän kanssaan.

      Voin sanoa, että aika huijatulle tässä tuntuu, on varmaan jonkin sortin ihme jos rahani sieltä saan ilman kuluttajaneuvonnan/ poliisin painostusta jos sittenkään. Tällaisia firmoja on sattunut kaksi ennenkin eteen, itse en ole luovuttavaa sorttia joten menen vaikka käräjille lopulta jos muu ei auta, toivottavasti rahojen palautus nyt hoituu ilman ylimääräistä säätöä mutta en tässä vaiheessa luota enää siihen.

      En todellakaan suosittele kenellekään tilaamista kummastakaan puljusta, niin Aurinkotukusta kuin Kansantukustakaan!

    • edellinen jatkaa..

      Aurinkotukun / Kansantukun yritys on myös Piece of Green?
      Ainakin Kansantukun sivuilla palautusohjeen osoitteessa oli Piece of Green joka sama osoite kuin alemmalla yrityksellä?

      Piece of green Oy
      Toimiala

      Kaavoitusta ja maankäytönsuunnittelua

      Y-tunnus

      22715787


      Miten Kansantukun / Aurinkotukun / Piece of Greenin toimiala voi olla kaavoitusta ja maankäytönsuunnittelua, jos on verkkokauppa joka myy elektroniikkaa? Osaisiko joku kertoa vastata tähän ja ylläolevaan kirjoittamaani viestiin, että miten näitä asioita voi hoidella?

    • Miranda

      Itse tilasin myös mystery ufot, jotka tilasin 28.11 ja saapuivat EILEN, eli 2.1. Olin todella pahasti pettynyt ensinnäkin siitä, että joululahjat olivat toista viikkoa myöhässä, ja tuotteen laadusta. Pahviset läpyskät olivat todella huonosti paketoitu ja vielä taittuneet postituksen aikana. Aion lähettää tuotteet takaisin ja ainakin yrittää vaatia takaisin myös maksua! Video jossa tuotteita esiteltiin antoi aivan erilaisen kuvan tuotteesta, en todellakaan kehtaa tuota paperiläpyskää antaa kellekään lahjaksi. Varsinkaan, kun tuote on osaksi rikki/käyttökelvoton.

    • turhautunut

      Mikä tilanne muilla tällä hetkellä? Itse en saa vastausta/uutta tuotetta takuupalauttamaani (rikki) tuotteeseen?

      • Kikka54

        Vaadi rahat takaisin. Itse en vielä tiedä saanko ilman taistelua. Tulevana viikkona olen viisaampi tuon suhteen. Lueppa aiemmin kirjoittajan Minda kokemusta.


    • kusetettu kuin koira

      no juu: ihan samoilla mennään. Joulukuun alussa 1.12 tilattu Citydealin kautta sähkötupakka ja tupakkaptruunat. Sähkötupakka tuli parissa viikossa, patruunoita ei ole näkynyt vieläkään. Joulua ennen tuli viesti että "välipäivinä tulee patruunat". 9.1 sivuilla viesti että "95% patruunoista lähetty". No me vissiin oltiin siinä 5 %ssa. Useaan otteeseen sähköpostilla yhteyttä, ilman vastausta. Kun vastaus tuli tänään (usean viestin jälkeen) pitäisi vielä odottaa kaksi viikkoa kunnen EHKÄ saavat patruunoita! Taitaa olla "isäntä" Thaikuissa lomalla, eikä tiedä koska tulee takaisin. Kusetus firma. Että pitikin eksyä tuohon paskaan ja menettää rahansa...huoh..

    • kipi

      en ole saanut kuin turhauttavia "asiakaspalvelu" on ruuhkautunut viestejä" useiden yritysten jälkeen. Rahat 84e aion saada takaisin!! Virheistä viksu oppii.

    • Devi

      Tilasin herätyskello Kansatukusta Diilin kautta, maksoin ja kello tuli. Oli erilainen ja ohjeet puutteelliset ja vieraalla kielellä. Asetuksia en onnistunut saamaan paikalleen ja vielä kaiken huipuksi kello ilmoitta joka täystunti ajan, myös yöllä.
      Palautin kellon ja pyysin rahat takaisin. Meni viikko ja kello tuli takaisin. Lähetin kellon vielä kerran takaisin ja vaatimuskirjeen rahoista. KELLO TULI TÄNÄÄN TAKAISIN AVAAMATTOMAN.
      YSTÄVÄ HYVÄT, PYSYKÄÄ KAUKANA KANSSATUKUSTA, SILLÄ SE ON HUIJARIFIRMA.

    • voi harmi

      Tilasin 9.12.11 Epila-laserin, luvattu toimitusaika 4-8 vrk. Ei kuulunut joten tiedustelin s-postitse, sain vastauksen ruuhkasta jne. Laite tuli vasta muutama päivä sitten (!) postissa. Laatikko oli paperiin kääritty, ei missään pehmustetussa kuoressa tms. suojapakkauksessa. Ei mitään lähetettä tai kuittia mukana.

      Laite oli mainostetua paljon halpiksemman oloinen. Maksoin laitteesta159 € ja "oikeaksi hinnaksi" olivat ilmoittaneet 349 €.. My ass... Sanoisin, että saamani kojeen arvo olisi max. 40e. Siis jos se toimisi. Laite oli rikki! Oli made in Korea, ts. vääränlainen pistoke, mukana löysä adapteri, jotta sopii Suomen-pistorasiaan. Virta ei mene päälle.

      Milläs palautan kun mitään kuittia ei ole olemassa? S-postitiedusteluuni asiasta ei ole vielä vastattu.

      Taidanpa pyytää rahat takaisin :(

      • 22

        Ei kai laatikkoa nyt enään toiseen laatikkoon tarvitsisi pakata?

        Onhan sinulle jäänyt jokin tosite maksamisesta. Jos ei muuta kuittia ole, niin tuo tosite toimii kuittina.

        Kyllähän nyt järjen pitäisi sanoa ettei tollanen ole minkään 349€ arvoinen tai herätysvalo maksa 99,90€.

        Philipsinkin valo on tehty kiinassa, mutta sen hinta on kaupoissa jotain 60€-100€ luokkaa. Toi herätysvalo mikä aurinkotukusta ja kansantukusta löytyy on myös kiinalainen, ja valmistajalta suoraan ostettun 18$ hintainen. Hinta on siksi 99,90€, että Citydealin kautta ostettuna se tuntuu niin halvalta.

        Sama koskee myös näitä muita tuotteita.

        Aurinkopaneelit ovat ihan ok hintaiset tuolla, tosin niistäkin voisi valmistajan kertoa.


      • Toinen huijattu

        Älä untä näe, että rahojasi koskaan saat...


    • jkj

      Tilasin sähköllätoimivan lämpöpeiton joulukuussa 2011, toimitusaika luvattiin 2-3 viikkoa, nyt on kuitenkin jo kulunut 1.5 kk tilauksesta eikä peittöa näy, viimeksi kun otin yhteyttä sanoivat että 2 viikon päästä peittoja tulee lisää ja saa ne postiin, nyt kun se 2 viikkoa on kulut otin uudelleen yhteyttä ja nyt ilmoitti että helmikuun puolessa välissä saavat peittoja lisää. Eli taas 2 viikkoa lisää, uskomatonta toimintaa!

    • Citydealkusettaa

      Jos olette ostaneet nämä Citydealin kautta, ottakaa nyt heihin yhteys. He ovat myyneet tuotteen ja heillä on velvollisuus palauttaa maksettu summa, jos luvattu tuotetta ei kuulu.

      • viimeinen tilaus

        Tilasin marraskuussa sähkötupakat-3 kertaa luvattiin toimittaa-lähetin tilinumeroni mutta.........


    • Kyrpaotsassa

      23.11.2011 tilattu sähkösavukkeita, luvattu toimitusaika oli 2 viikko. 16.12.11 Löysin tuolle kansantukkulle jokin gsm numeron, soitin kaverille, oli kuuleman mukaan vain web sivujen hoitaja ja antoi joku Eino Järvisen puhelinumeron, josta kukaan ei vastannut.

      Randominan laittelin kaikkiin mahdollisiin @kansantukku.fi olemassa oleviin/kuviteltaviin email osoitteisiin postia tuon asiakaspalvelun lisäksi.

      16.12.2011 Vastasi [email protected] klo 11:03

      Hei, sähkösavukkeet ovat lähteneet eilen postitukseen joten tuotteesi on varmastikkin perilllä alkuviikosta pahoittelemme viivästystä Ystävällisin terveisin
      Patrik Asiakaspalvelu kansantukku.fi

      16.12.2011 klo 20:01 vastasi [email protected]
      Moi Saimme yksiköt kaksi tuntia sitten varastolle ja tässä juuri niitä pakkaamme!
      Tiedottaminen on ollut ala-arvoista, sen myönnämme ja sitä nöyrästi ehitämme.
      Terveisin Eino Järvinen kansantukku.fi

      Eli asiakaspalvelu valehteli päin naamaa, sen mukaan tuoteet oli jo eilen lähtenyt postitukseen siis 15.12, Eino vastasi 16.12. klo 20:01 että saivat tuotteet juuri 2 tuntia sitten eli postitutata tehtäsiin parhaillaan.

      Tuotteet on nyt yli 3kk ja 2 viikon jälkeen edelleenkin saamatta.

      Rustaan Visa/Luottokunnalle kaupanpurku hakemuksen. Loppuupahan tuokin kusetus aikanaan, kun eivät saa enää Käyttöön Visa veloitus/laskutusominaisuutta.

    • ei koskaan enää

      Joo itsellä kanssa erittäin huonoja kokemuksia yrityksestä. Tilasin tuotteen, jonka kyllä sain, mutta ei vastannut tuotekuvausta millään muotoa, enkä enää tuon jälkeen saanut vastausta tiedusteluilleni.

    • Gasbäär

      Todella epäluotettavaa toimintaa on Kansantukun ja Aurinkotukun meininki.
      Tilasin sähkötupakan joka kyllä tuli ihan kohtuuajassakin, mutta kun sitten tilasin siihen niitä makuja ne ei koskaan tulleet vaikka ne piti maksaa etukäteen. saanenko koskaan rahojakaan takaisin?
      Aurinko tukultakin on saamatta ledivalo verkkoja pari kapaletta.
      Joulu meni jo ajat sitten. Ehtiiköhän seuraavaksi Jouluksi.

    • Rahat pois

      Todella,todella epämääräistä puuhaa, palautin tuotteen .Sivuilla kerrotaan,että rahat tilillä viikon päästä tavaran vastaanottopäivästä. Olen jo kerran soittanut ja lupasivat laittaa rahat tilille, mutta kuinkas ollakkaan eipä niitä vielä kolmenkaan viikon jälkeen ole näkynyt. Täytynee ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

    • Huijari=Kansantukku!

      Citydealin kautta Kansantukusta tilattu tuote 28.11.11. Kun sitä ei alkanut kuulua otin s-postitse yhteyttä. Laitoin 6 kertaa viestiä jolloin vasta vastattiin ja sanottiin että tuote lähetetty mutta lupasivat toimittaa uudelleen. Sain lähetyskoodin jolla seurata. Lähetys oli aivan väärässä osoitteessa toisella puolella Suomea ja Kansantukun asiakaspalvelu haukkui minut että olin tilatessa ilmoittanut väärän osoitteen :) Asiakaspalvelu oli sen mukaista etten kuunnellut enempää vaan aloin vaatia rahojani takaisin ennakolla pankkiin. Ei ole näkynyt eikä kuulunut.
      Huijarifirma ! Asia on Kuluttajasuojavirastossa ja kohta Poliisillakin

    • voihannena

      Tilasin abtronic joulukuussa 2011 ja kuinkakohan monta kertaa ovat sanoneet, että viivästyy. Löytyy mitä kummempia tekosyitä.

      Vimmeksi piti lähettää 5.3, mutta tänään (8.3) vastasivat toiseen viestiini, että lähetetään tämän viikon aikana. Ensiviikolla sanovat taas samaa ja tuotetta ei näy.

      pitää yrittää peruttaa.

      • Huijattu

        Tuote (tyhjiöpakkauspussit) tilattu City Dealina tammikuussa. Luvattu useaan oteeseen sekä puhelimitse että emailein lähettää heti ensi viikollaa. Nyt vasta tajusin googlata firman ja löysin tänne,
        Sinne menivät rahat,
        Onko joku oikeasti ollut yhteydessä kuluttajasuojaan? Minä ainakin aion.
        Ja City Deal on osottautunut TV -shoppia ala-arvoisemmaksi roskan välittäjäksi. Mennyt vuodessa aivan alas!
        VAROKAA !!!!


      • diudiu1212

        Sama juttu!! Viikoittain (vähintään) laitoin mailia menemään, ja niihin vastattiinkin 2pvä viiveellä (vaikka nettisivuilla 24h vastaustakuu) että tulossa on viikon kuluttua tai sitten joku random päivämäärä.. no nyt kyllä abtronic tuli, mutta ihan hirvitti avata pakkausta, näytti siltä kuin olisi rekan alle jäänyt.. En olisi tilannut jos olisin tiennyt vastaanottamisen olevan näin hankalaa. Äsken tosiaan postista hain, ja jännittää mahtaakohan väline edes toimia.

        Ainiin! Grouponilta tilausta tehdessäni lupasivat lihaksia stimuloivan geelin mukaan, ja sen geelin puuttuminen "maahantuojan ongelmista johtuen" oli kuulemma lähetyksen viivästymisen syy. Hauskinta on, ettei ainakaan minun lähetyksessäni moista geeliä edes ole.

        Meni kyllä maku tähän hommaan ja aion kyllä kuuluttaa tätä kaikkialle, tutuille ja tuntemattomille sosiaalista mediaa apuna käyttäen, etteivät tilaan kummastakaan mitään.


      • Kikka54

        Mä tilasin saman tuotteen 30.1-12 eikä ole tullut. Yritän nyt saada vaan jotain kautta rahani takaisin. Olin jo yhteydessä kuluttajavirastoon.


    • pippa

      juu, marraskuussa tilasin sähkötupakkeja ja lukuisten s-posti viestien jälkeen viimeiset kaksi saapuivat helmikuussa, hiukan pitkät toimitusajat, ja olivat unohtaneet??

    • Pettynytjoo

      Sama juttu, eikä ollut CityDealin kautta eka firma mistä ei saa tuotteitaan. Olen ilmoittanut Kuluttajasuojaan molemmista firmoista. Palveluita vielä on voinut CityDealin kautta ostaa, muttei tavaraa.Niitä ei saa.

    • Kerrasta oppinut

      Tilattu city dealin kautta joulukuussa tuotteita kansantukusta.Eipä enää ikinä.

      Kirjeenvaihtoa:



      18.1.2012:

      Olette tilanneet meiltä Abtronic X2-laitteen. Olemme todella pahoillamme, että tuotteen toimitus on viivästynyt. Emme osanneet varautua näin suuriin tilaaajamääriin, joka johti viivästyksiin, sillä jouduimme välillä täydentämään varastoamme.

      Toimitusongelmat on nyt korjattu ja tuotteesi toimitetaan viimeistään 15.2.2012.

      Kiitos ymmärryksestäsi ja hyvää päivänjatkoa!


      Ystävällisin terveisin,
      Kansantukku.fi
      Asiakaspalvelu


      16.2.2012:

      Hei!

      Viikon sisällä pitäisi päästä lähettämään tuotteet asiakkaille. Pahoittelut!

      Terveisin
      Emma / Asiakaspalvelu


      27.2.2012:

      Hei!

      3.3 on merkitty meillä pakkauspäiväksi eli viikon päästä maanantaina lähtisi asiakkaille. Pahoittelut kun kestänyt niin kauan.

      Terveisin
      Emma / Asiakaspalvelu




      12.3.2012 kauppa peruttu, rahat tilille 15.3.2012

    • Pahasti petetty

      Kansantukku on todellakin näin maallikon silmissä huijari yritys.
      Tilasin 30.12.2011 Android tabletin näppäimistöllä ja laukulla, City Dealin kautta.
      Maksoin diililahjakortin pankinkautta ja sitten Kansantukku halusi vielä 11.90 käsittelykuluja. Toimitusajaksi luvattu 2.4 viikkoa meni ja kun rupesin kaivelemaan niin edellä olevat kirjoitukset sai minut uskomaan ja toimimaan. Usein sain vastaukseksi että niitä tuli mutta huononlaadun takia palautettu ja kuukaudenkuluttua tulee. Tuli myös seuranta koodeja jotka ei siis ole aitoija.
      Nyt on luvattu rahat takaisin vaan eipä niitäkään ole näkynyt. Onneksi joku oli laittanut tänne kuluttajaneuvonnan puhelin numeron jonne sitten soitinkin ja sain asia numeron, tosin sielläkin asian käsittely kestää.
      Ihmettelen vaan tulenko koskaan saamaan rahojani kun en maksanut luottokortilla vaan pankin välityksellä.
      En enää ikinä usko näihin diili juttuihin, ennen toimi ok.

      • Ensi kerralla fiksu

        Siis joku on saanut sen Citydeal-tarjouksessa olleen Abtronic-laitteen täältä? Sovitun toimitusajan jälkeen laitoin mailitse kyselyä noin viikottain ja sain suunnilleen samat mailit kuin tuossa pari viestiä ylempänä. Lopuksi sanottiin että lähetty tänään ja sähköpostiinkin tuli automaatti-ilmoitus toimituksen edistymisestä.

        Eipä ole näkynyt ja tuosta on jo yli viikko. Veikkaisin ettei sieltä mitään oikeasti lähtenyt, nyt voivat vaan syyttää Itellaa paketin hukkaamisesta.


    • Pahasti petetty

      Kirjoitin tuosta Kansantukun Android tabletista ja siitä ettei sitä tulle ja ihmettelin myös tuleeko rahatkaan.
      Laitoin heille asiakaspalveluun viestin että tulen ottamaan yhteyttä kuluttasuojaan kun ei rahojakaan kuulu. Tämän tein siis 16.3 ja 19.3 sain vastauksen että rahat on tililläni ja kyllä ne tänään olivatkin.
      Kokonaisaika tähän hermoiluun oli siis melkein kolme kuukautta ja en saanut tablettiani vaan rahat takaisin. Kuinkahan moni tbletin ostaja koki saman? Vieläkin näkyy olevan myynnissä heillä.
      Rahat sain kyllä takaisin mutta pettynyt olo edelleenkin.
      Tässä pätee se että jos tuntuu olevan liian edullinen niin älä osta.
      Pettynyt

    • annu8820

      Tilasin Selluliittikoneen citydealin kautta, sain sen kolmen viikon päästä, vehje ei mun mielestä ollut niin hyvä kun luulin, katoin palautusohjeet: http://www.kansantukku.fi/fi/toimitus-takuu.html täytin lapun johon laitoin tilinumeron ja citydeal koodin, palautin vehkeen ja sain rahat takasi kuudentena päivänä.

      Halvalla ei saa hyvää, niinkun yllä todettiin. Mut ohjeita seuraamalla pääsee haluamaansa lopputulokseen.

    • huijattu1000000000?

      Moro! Joo mäkin satuin tilaamaan jonkun Goodwind selluliittilaitteen. Eipä ole kuulunut

      laitetta. Paljonkohan meitä huijattuja oikein on jos kaikki ilmottautuu....

      taitaa kansantukku repiä sievoset rahat. Tämä olisi poliisiasia!

    • Kaik pois

      No nyt tuolta Kansantukusta sais kaiken tavaran -50- -70% hintaan. Tulikohan vähän huijattu olo kun on maksanut normihinnan tai saanut jonkun citydeal superalennuksen ja nyt sais vielä halvemmalla kamat.

      Seuraavaksi vaan lappu luukulle ja se oli siinä.

    • V'*tuttaa vahvasti

      Tappelen Kansantukun kanssa saadakseni palauttamastani tuotteesta rahat takaisin. Kovin on hidasta ja vaikeaa. Tuotteen saapuminenkin kesti 2 kuukautta luvatun parin viikon sijaan (viimeinen Citydeal minkä teen), rahat toki otettiin heti.
      ÄLKÄÄ TILATKO, ihan huijarifirma!!!!

      • Nyt niin onnellinen

        Voin ilokseni kertoa että olen saanut rahani takaisin, ilmeisesti sen takia että painostin sekä Kansantukkua että Citydealia. Meilejä lähetin useita ja prosessi kesti lähes 3 kuukautta, soittanut en kertaakaan (miksipä lisäsin omia kulujani?).
        Tietysti palautuksesta pyydettiin kuitin kopiota koska tuote ei ollut "saapunut" heidän varastolleen vielä kuukaudessa. Lähetin senkin heidän laskuunsa ja otin kuitin talteen. Firmahan perustuu vain ja ainoastaan siihen, että ihmiset eivät jaksa valittaa loppuun asti (mikä on hyvin ymmärrettävää) kun saavat ala-arvoista tavaraa ja yrittävät palauttaa ne.
        Meni kyllä maku Citydealiinkin ja poistin itseni heidän postituslistoiltaan. No pakkohan niitä diilejä on käydä silloin tällöin vilkaisemassa, mutta nyt harkitsen tarkkaan mihin diiliin lähden mukaan.


    • TT

      Uskomaton firma. Olen City Diilin kautta ostanut tuotteen 7.2.12. Tuotetta en ole nähnyt eikä rahoja 159€ palautettu. Olen ollut yhteydessä Kansantukkuun jossa ilmoitettiin, että heillä on ruuhkaa ja rahat palautetaan mahdollisimman pian "olette palautusjonossa sijalla 109" no huh huh!!!
      rahan palautuksesta on kulunut nyt 3 viikkoa!

      • pettynyt79

        Ostitko Epilan? Itse ostin marrask. alussa 2011. Tuote oli aivan muuta kuin luvattu (halpis, rikki, puutteellisesti pakattu) ja saapui vasta 30.1.2012 eli lähes 3 kk tilaamisesta, useamman tiedustelun jälkeen.

        Palautin tuotteen helmikuun alussa 2012 ja vaadin rahoja takaisin. Rahoja ei ole edelleenkään (kesäk. 2012) kuulunut useasta yhteydenototstani huolimatta.

        Kun viime viestissäni uhkasin kuluttaja-asiamiehellä vastasivat sitten, että olin toimittanut heille väärän tilinumeron (joka oli se ja se). Ko. tilinumero ei todellakaan ole lähelläkään omaani ja tiedän, että olen toimittanut oikean numeron. (Kas sitäpaitsi kun eivät olleet olleet asiasta edes yhteydessä.) Rahoja ei tuonkaan viestinvaihdon (vajaa kk sitten) jälkeen ole kuulunut.

        Ei auta muu kuin olla yhteydessä nyt kuluttaja-asiamieheen :(.


    • rqgg
    • Hartsa52

      Ottakaa KAIKKI ihmeessä yhteyttä sekä kuluttajavirastoon että poliisille kannattaa antaa sekä KANSANTUKKU että AURINKOTUKKU OY:Stä tiedot. Heidän toimintansa ei ole laillista. Meitä on ihan liian paljon, jotka ovbat jääneet nulemaan näppejään ja olemme menettäneet maksamamme rahat.

    • etelän laatuperintä

      Pojat kusettivat nyt väärää miestä.
      sain osoitteen selville ja voipa olla että sählynpeluuseen tulee johtajalla tauko kun ollaan poikien kanssa käyty vaasassa ajelulla!

      • CityDeal huijaus

        Myös minulla on tammikuussa tillamat tuotteet edelleen saamatta! CityDeal eikä Kansantukku vastaa lähettämiini sähköposti kyselyihini.
        Olen laittanut eilen Kuluttajavirastoon tiedon molemmista huijarilafkoista. Tehkää ihmeessä muutkin ilmoitus! Pitäisi varmaan tehdä ilmoitus myös poliisille..


    • On tää niin väärin

      Sain Btronic laitteen monen monen viikon odottelun jälkeen. Ei ollut suomenkielisiä ohjeita eikä luvattua geeliä. Palautin tuotteen huhtikuun 2012 lopulla ja en ole vieläkään saanut rahoja takaisin... Toukokuun alussa vastasivat, että olen sijalla 196 ja rahat palautetaan kk sisällä. Onneksi maksoin visalla niin voin saadakin rahat takaisin. Usean sähköpostin olen laittanut Kansantukkuun, mutta eipä sieltä enää kukaan vastaa...Jos ei kohta kuulu mitään otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen

      • Malttia onko?

        Mulla vähän samanlainen tilanne. Sain viimein ABTronic- laitteen n. kk päästä tilauksesta. Ei ollut geeliä mukana, kävin sellaisen ostamassa Apteekista, geeli soveltuu elektronisille laitteille (vesipohjainen jne.). Testasin n. 2min. jonka jälkeen lakkasi toimimasta? Ei ottanut näppäilyjä vastaan, paristot poistamalla sain virran pois laitteesta. Oli heppoinen tuote, yksi neppareista irtosi vyöstä, kun yritin irroittaa laitetta vyöstä? En saanut laitetta toimimaan enään ekan kerran jälkeen ja reklamoin kansantukkuun asiasta, halusin rahat takaisin, koska laitteen laatu ei vastannut mielestäni saamaani kuvaa heidän markkinoimasta laitteesta.

        Reklamoinnin jälkeen sain ohjeistuksen viallisen laitteen palautukselle. Tästä kulunut jo 1,5kk, sain heiltä viestin, että olen käsittelyjonossa sijalla 22 ja tapaukseni käsitellään seuraavalla viikolla eli vko 23 viimeistään. Tämän jälkeen olen pariin otteeseen laittanut heille mailia, kun rahoja ei ole näkynyt tilillä. Maksoin Mastercardilla, täytyy kääntyä varmaankin seuraavaksi heidän puoleen?
        Tai sitten kuluttajansuojaan?

        P.S Kyllä kun näitä juttuja täällä lukee niin alkaa tuntua aika huijatulta olo. Täytyy vielä yrittää hyvällä tapaa ratkaista tätä tilannetta? Ovatko Nyrhinen ja Co haukanneet liian ison palan kakkua?


    • pettynyt79

      Tuote tilattu joulukuun alussa 2011, saapui vasta 30.1. useiden tiedustelujeni jälkeen, huonosti pakattuna ja rikkinäisenä. Palautin tuotteen saman tien ja pyysin rahat takaisin. Ei ole kuulunut vieläkään useista yhteydenotoistani huolimatta, nyt on kesäkuu 2012.

      Uhatessani kuluttaja-asiamiehellä viimeiismmässä viestissäni sain vastauksen, että olin toimittanut heille väärän tilinumeron. Ko. numero ei millään tavoin muistuttanut omaani ja tiedän toimittaneeni oikean. En enää usko mitään heiltä.

      Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

      • huijattu neiti

        Sama kokemus, en tosin jaksanut alkaa taistelee - olis varmaan pitänyt.


    • Zzzzztop

      Ikävä tunne varmaan kun tulee kusetetuksi. Ei kuitenkaan kukaan voi väittää etteikö netissä varoiteltaisi tästä huijarista.

    • e¨piwjapig

      Kansantukku on protestilistalla.

      • Näinhän on näreet

    • jor4

      se on näppärää kun kesäkuussa hajosi tuo cellulite ultraääni laite... ensin se saatiin noin 1kk.. myöhässä sit se toimi pari kuukautta ja hajosi, yllättäväää..... ja vielä yllättävänpää ettei paska firmaan saa mitään yhteyttä yritetty nyt se 3kk.. ilmeisemmin kun nettisivutkin kaatunut www.kansantukku.fi

      on tainnut lafka mennä konkkaan, mitenköhän nyt sitten TAKUU pelaa XD ei varmaan pelaa ollenkaan....

    • huijattu neiti

      Toi on ihan huijaus pulju. Aikoinaan City Diilin kautta kans tilasin sähkötupakkaa. Homma meni täysin reisilleen. Palautin tuotteita enkä koskaan saanut rahojani takaisin. Mut laittoivat tulee virheellisesti kamaa jotka sitten pidin. Yritin kans saada jonkun aikaa sieltä kiinni porukkaa vaan ketään en saanut eikä meileihin vastattu. VAROKAA LAFKAA toimii varmasti miten sattuu ja tuntuu olevan huijaus hommaa!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe