Voiko tää olla vaarallista? Tätä on lähiviikkoina alkanut ilmaantumaan silloin tällöin. Nyt on tänä aamuna taas tunnin verran nykinyt... Ihankuin verisuoni eläisi omaa elämää, tuntuu vähän samalta kuin syke mutta menee ihan eri tahtiin ja ei ollenkaan rytmissä. Tuntuu tosi pelottavalta, mutta en viitsisi lääkäriin soittaa etteivät epäile luulotautiseksi... Päätä ei juurikaan säre mutta tää tuntuu uskomattoman inhottavalta. Toivottavasti joku osaisi auttaa
Verisuoni "nykii" ohimolla, korvan yläpuolella
5
4629
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin mikä sulla oli syynä?
- Anonyymi
Mulla kans.. Mitähän tää on? On melko ärsyttävää
- Anonyymi
Nuo oireet on sellaisia, jotka alkaa haittaamaan jos siihen alkaa keskittymään. Parempi antaa olla vaan, niin pikkuhiljaa se häviää ja sitä ei sitten enää edes huomaa. Taitaa olla vähän asennosta kiinni ????
- Anonyymi
Se on hauska, kun saa luulotautisen diagnoosin.
Mulle tuon antoi hammaslääkäri.
En mene lääkäriin enää ikinä.
Vika on vain päässä.
Sattuu.
Särkee.
Kutiaa.
Tykyttää.
Henki ei kulje
Kouristaa.
Turpoaa.
Vika on päässä.- Anonyymi
Nykyisin kaikkein pahimmat diagnoosit antaa niin sanottu "Tohtori Google".
Laita vaivasi vain hakukenttään ja pian sinulla on kaikki pahimmat sairaudet ja paljon sellaisiakin joista kukaan ei ole edes kuullutkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962220Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451762
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121330- 2261040
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842