Pyyhkijät vispaa ja luuri korvalla

Hyvin pyyhkiiiiii

Tänään kiinnitti tälläisiin huomiota Espoossa, vaikka kyseisten autojen edessä
ei aja ketään niin kaikki pyyhkjät pyyhkii, näkee varmaan paremmin ajaa.
Sitten mennään välillä 40km/h ja taas kohta joku ängstä ..ERGKRWEKERWGWRGT¤GW¤RGqr 170km/h ja sitten 30km/h,, hohhoijaaa.

5

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..Auto-Antero

Koitas sinäkin nyt vaan kiinnittää enemmän huomiota siihen omaan ajamiseesi, ei sekään meinaan mitään lapsille sopivaa katsottavaa ollut... Kininitinpä vain ohimennen huomiota..

• havukka2

Miksi ihmiset eivät käytä nykyaikaista tekniikkaa, vaan puhuvat vanhanaikaisesti luuri korvalla autoa ajaessaan.
      Minulla on äänikomennolla toimiva puhelin ja blotooht, joka antaa vapautta puhua autossa, ottaa puheluja vastaan ja soittaa, puhelimeen koskematta.
      Itse olen käyttänyt tätä systeemiä jo vuosia, enkä muissakaan olosuhteissa pidä puhelinta korvalla, vaan pistän aina näppylän korvalle olinpa missä tahansa.
      Nuorten juuri luulisi olevan innokkaita käyttämään tekniikan suomia edyllytyksiä, mutta he juuri näyttävät eniten bamlaavan ajaessaan suoraan puhelimeen.
      Kokeilkaapa minkälaisen vapaudentunteen antaa äänikomennolla varustettu puhelin ja blotooht.
      Ikävä vain, että jouduin luopumaan uudesta Nokian N9:stä, koska siinä ei ollut äänikomentoa.

• ahaha... joo.

koska pystyn syömään purkkaa ja kävelemään samaan aikaan. Voin myös lukea lehteä, ohjekirjaa tai jotain muuta samaan aikaan kun ajan. Tai syödä. Tai juoda kahvia. Tai näplätä tekstiviestiä. Tai lukea karttaa. Tai säätää radiota. Joo.... Joku kännykänkäyttökielto on melko turha. Lukeminen samaan aikaan ehkä ei, mutta sen voi pistää alas jos poliisi tulee vastaan.

• blotooht

Mikä v*tun blotooht?
        Noilla kädetvapaina-vempaimilla ei voi kirjoittaa viestejä, joten joudun väkisin näpläämään kännykkää ajon aikana(kin).

• gt08h´t

Hyvät sulle. Hanki vielä videolaput silmille ja ennenkaikkea tutti suuhun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe