Asiallinen kysymys

200 km päivässä

Hyvää päivää! Tarvitsen luotettavan auton ajoon, jossa sitä pidetään viisi vuotta ja kilometrejä tulee lähes 300 tuhatta. Turvallisuus tärkein, sitten luotettavuus. Eli joka aamu on päästävä liikkeelle, rokulipäivät (autosta johtuvat) tulevat kalliiksi. Tietysti aikanaan jälleenmyyntiarvokin saisi olla OK. Budjetti 30-60 te.

Tiivistän vielä: onko Audissa yllättäviä vikoja jotka alkavat esim. sadantuhannen kilometrin jälkeen? Minulla on ollut muita ns. premium-merkkejä ja ongelmia ollut jokaisesssa.

14

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajomiesvantaalta

      Tuohon tarkoitukseen käy vain Mersu tai kuorma-auto, Muut vehkeet hajoavat reilusti ennen viittä vuotta tuossa ajossa.

    • minäkinite

      Halvin Skoda Superb jos jälleenmyynti arvo pitää olla ok.

    • onkohan taas provo

      Nykyään tahtoo vikoja olla ihan merkistä riippumatta. Ei missään ole ns. sadantuhanen tai vastaan kilometrimäärä oletettuja vikoja. Tuuripeliä se on kovinkin. Melkoinen hinta haarukka sulla ainakin on, tuohon väliin mahtuu autoja ihan laidasta laitaan.

    • L E X U S

      "onko Audissa yllättäviä vikoja jotka alkavat esim. sadantuhannen kilometrin jälkeen?"
      Audeissa viat alkaa jo huomattavasti aiemmin. Audihan ei ole premium-merkkiä nähnytkään.

      • ahistunut teini?

        Ah, mikä asiantuntija tuo LEXUSpoika onkaan.


    • Audi A5

      Audi A5 3.0 Tdi Quattro -parhaat kyydit ever!

      • iskä rulaa

        Ei taida mennä kysyjän budjettiin ja vastauskaan ei kerro aloittajalle mitään.
        Iskällä on varmaan parempi auto.


    • alkup. kysyjä

      Onko täällä aina tällaista? Asiallinen kysymys, järjetöntä keskustelua. Anteeksi, että häiritsin, ei tule toistumaan!

      • KYLLÄ TÄÄLLÄ ON

        Aina sama meno.Aivottomat ja etenkin rahattomat pellet repii henkseleitään ihan tajuttomuuteen asti.


      • sori vaan oikeesti

        Tällaistahan täällä aina.
        Kysymyshän oli tosin alkuunkin hieman lavea. Budjetti 30-60te on melkoisen iso haarukoitavaksi ja kenellä on ihan oikeasti tietoa siitä mikä nykyauto on harmiton.
        Ennustaminen on vaikea laji, menee arpomiseksi ja mielikuvituksen puolelle.
        Nätisti ei tuota aloitustasi oiken kommentoida, on se sen verran typerä.


      • mistä näitä tulee?
        sori vaan oikeesti kirjoitti:

        Tällaistahan täällä aina.
        Kysymyshän oli tosin alkuunkin hieman lavea. Budjetti 30-60te on melkoisen iso haarukoitavaksi ja kenellä on ihan oikeasti tietoa siitä mikä nykyauto on harmiton.
        Ennustaminen on vaikea laji, menee arpomiseksi ja mielikuvituksen puolelle.
        Nätisti ei tuota aloitustasi oiken kommentoida, on se sen verran typerä.

        Ja tämäkin vastaaja ("sori vaan oikeesti") pinnannut yläkoulun äidinkielen tunnit, tai sitten vielä koulu kesken. Jos ollut paikalla, herää kysymys: mitä ne teille siellä opettavat?

        Huom! En nyt puutu sanaan "oikeesti"...


      • parempaan en pysty
        mistä näitä tulee? kirjoitti:

        Ja tämäkin vastaaja ("sori vaan oikeesti") pinnannut yläkoulun äidinkielen tunnit, tai sitten vielä koulu kesken. Jos ollut paikalla, herää kysymys: mitä ne teille siellä opettavat?

        Huom! En nyt puutu sanaan "oikeesti"...

        Nykykieli ja käyttö on muuttunut ilmeisesti paljon sinun kouluajoiltasi. 50-60 luvuilla oltiin todella tarkkoja kielioppisäännöistä yms.
        Voit kuitenkin siirtyä nykymaailmaan ja aikakauteen, ettet vieraannu likaa lapsenlapsistasi. Yeah, olen puhunyt.


      • kypsyysnäytt. tark.
        parempaan en pysty kirjoitti:

        Nykykieli ja käyttö on muuttunut ilmeisesti paljon sinun kouluajoiltasi. 50-60 luvuilla oltiin todella tarkkoja kielioppisäännöistä yms.
        Voit kuitenkin siirtyä nykymaailmaan ja aikakauteen, ettet vieraannu likaa lapsenlapsistasi. Yeah, olen puhunyt.

        Täällä puhutaan äidinkielestämme, upeaa! Nyt koulupojat tarkkoina. Yllä tätä "sori oikeesti" -kaveria kritisoinut on osin liian ankara, kyllä yhdyssanat ja välimerkit olivat pääsääntöisesti oikein. Sen sijaan tekstin koheesio ja erityisesti koherenssi olivat sekaisin kuin teinipojan hormonit. Kait koherenssiin ka koheesioon nykyään jotain huomiota kiinnitetään, nämähän eivät ole varsinaisia perinteisiä kielioppiasioita vaan enemmän diskurssigrammatiikan pointteja. Kaverin jälkimmäinen teksti oli joka tapauksessa huomattava parannus. Hienoa!

        Ja vihje: kyllä tytöt tykkäävät suomea hyvin käyttävistä pojista, eivät vain (muka) nopeista autoista.

        Hyvää joulua kaikille!


    • suolesta

      On..Aina tälläista.Suomi24 on suoli24,Suomalaiset ovat vaan jotenkin vitun tyhmää ja katkeraa kansaa.Käy vaikka jollain merkki foorumilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe