Miitinki Inglesissä tammi-helmikuun vaihteessa 2012?

vilperi571

Taas avoin kysely saarella aikaansa tuona ajankohtana viettäville.
Olisiko porukalla kiinnostusta tavata joitakin kirjoittajia livenä jonakin iltapäivänä sapuskan ja turinoinnin merkeissä?
Kolme miitinkiä on nyt järkätty ja kaikki osallistujat ovat olleet suurinpiirtein tyytyväisiä, joten uskallan esittää taas uutta tapaamista.

Paikka ja aika ovat enemmistön päätettävissä, mutta kun jotain pitää kuitenkin ehdottaa, niin mun ehdotus on:
25.1.-12 tai 1.2.-12 keskiviikot Kuparipannun uimaltaan puoleisella terassilla klo. 15.00.

Ehdottakaa paikkoja ja ajankohtia välille 23.1-2.2.-12, niin Vilperikin osallistuu!! :)

http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=203&highlight=

http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1088#1088

183

2050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talviasukas

      Näillä näkymin molemmat ajat käyvät. Kaikille meetinkiläisille iFeliz Navidad y Prospero Año Nuevo!

    • mettäveikko

      Jos kaalikääryleitä on tarjolla, niin miekii tuun. Vilperi varmaan kertoo oikian bussin Palmasista Inglesiin.

    • vilperi571

      Kääryleitä on pannussa aina tarjolla ja ne syön itsekin! :)
      Edellyttäen että kohtaamispaikaksi valikoituu Kuparipannu.
      Tuossa bussilinja aikatauluineen Palmasista, Santa Catalinan asemalta:
      http://www.globalsu.net/lineas/linea30.pdf

      • basura (ei joulukiir

        Sopii meikäläisellekin, mikäkäli nyt lomakiireiltä ehtii?
        Olis mukava, jos ent. talviasukas 43 ehtisi miehensä kanssa mukaan.
        Eikös Hangon pariskunnan hääpäiväkin osu näihin aikoihin, joten oletan heidän olevan saarella. Och samma på svenska
        Vai olisiko ex-mix-maxilla jokin parempi miitinkipaikka. Nyt on Joulukinkku juuri saatu paistettua ja jäähtymässä.
        Paljon Hyviä Joulun Toivotuksia Kanarian Saarten Ystäville.


      • basura (ei kirj.)
        basura (ei joulukiir kirjoitti:

        Sopii meikäläisellekin, mikäkäli nyt lomakiireiltä ehtii?
        Olis mukava, jos ent. talviasukas 43 ehtisi miehensä kanssa mukaan.
        Eikös Hangon pariskunnan hääpäiväkin osu näihin aikoihin, joten oletan heidän olevan saarella. Och samma på svenska
        Vai olisiko ex-mix-maxilla jokin parempi miitinkipaikka. Nyt on Joulukinkku juuri saatu paistettua ja jäähtymässä.
        Paljon Hyviä Joulun Toivotuksia Kanarian Saarten Ystäville.

        Nyt meni senat pahasti sekaisin. Talviasukas on Talviasukas ja ex-mix-max oli joskus, oliko nyt muuttolintu 43.
        Olen pahoillani, kinkunkastike tekee topposensa näin äkkinäiselle...
        Mutta asia on entisellään.


      • beach bum
        basura (ei joulukiir kirjoitti:

        Sopii meikäläisellekin, mikäkäli nyt lomakiireiltä ehtii?
        Olis mukava, jos ent. talviasukas 43 ehtisi miehensä kanssa mukaan.
        Eikös Hangon pariskunnan hääpäiväkin osu näihin aikoihin, joten oletan heidän olevan saarella. Och samma på svenska
        Vai olisiko ex-mix-maxilla jokin parempi miitinkipaikka. Nyt on Joulukinkku juuri saatu paistettua ja jäähtymässä.
        Paljon Hyviä Joulun Toivotuksia Kanarian Saarten Ystäville.

        Kyllä vain ollaan saarelle menossa niihin aikoihin - eihän perinteitä sovi skipata. :-)
        ei hääpäivän eikä miitingin suhteen.
        Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille!


      • 34

        Mikä idea on lähteä etelään ja kuparipannuun syömään kaalikääryleitä viikon tai kahden lomalla ja vielä järjettömään hintaan?

        Pitäis tuolla suomalaisjunttiudellakin olla joku rajansa.

        kalja maksaa 3,50€, muut paukut saman kuin suomessa, samoin ruoka.

        Muualla 1€, paukut 2,50€, ruuat 5-6€, mutta kun Ari on tuttu, niin pitää siinä olla lompuuki avoinna kun lomalla ollaan juntit

        Vilpertti on vilpertti koiransa värisine ruokineen ;))


      • vilperi571
        34 kirjoitti:

        Mikä idea on lähteä etelään ja kuparipannuun syömään kaalikääryleitä viikon tai kahden lomalla ja vielä järjettömään hintaan?

        Pitäis tuolla suomalaisjunttiudellakin olla joku rajansa.

        kalja maksaa 3,50€, muut paukut saman kuin suomessa, samoin ruoka.

        Muualla 1€, paukut 2,50€, ruuat 5-6€, mutta kun Ari on tuttu, niin pitää siinä olla lompuuki avoinna kun lomalla ollaan juntit

        Vilpertti on vilpertti koiransa värisine ruokineen ;))

        Kolmenelosellakaan ei näytä olevan muuta tekemistä kuin arvostella toisten tekemisiä, mutta sallittakoon se hänelle! :) Onpahan junttiuden muoto tuokin. ;)

        Syyt kaalikääryleiden syömiseen mä olen kertonut aiemmin ja ainakin tähän asti laatu on vastannut hintaa, joten se siitä kalleudesta.

        Eikös se ole vaan hyvä asia kun vertaa uunissa olevan paistoksensa kypsyysastetta koiransa väriin ja kun ovat samanvärisiä niin ruoka on valmista!?? :) :)


        Hyvää uuttavuotta vaan sinullekin! :
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1107#1107

        T. Vilperi


      • hra44
        34 kirjoitti:

        Mikä idea on lähteä etelään ja kuparipannuun syömään kaalikääryleitä viikon tai kahden lomalla ja vielä järjettömään hintaan?

        Pitäis tuolla suomalaisjunttiudellakin olla joku rajansa.

        kalja maksaa 3,50€, muut paukut saman kuin suomessa, samoin ruoka.

        Muualla 1€, paukut 2,50€, ruuat 5-6€, mutta kun Ari on tuttu, niin pitää siinä olla lompuuki avoinna kun lomalla ollaan juntit

        Vilpertti on vilpertti koiransa värisine ruokineen ;))

        Olihan asia pistetty tiukkaan pakettiin jossa oli paljastettu suomalaiset mafioosot Vilperi Ari jne................... Kuparipannu on ylimainostettu ja ylikallis kuten 34 totesi
        Paljoks Vilperi ottaa provikoita? kannattais kysyy tarjouksii muistakin suomiravintoloist! tai sitten paikallisist! Lomabudjetin vuoksi !


      • vilperi571
        hra44 kirjoitti:

        Olihan asia pistetty tiukkaan pakettiin jossa oli paljastettu suomalaiset mafioosot Vilperi Ari jne................... Kuparipannu on ylimainostettu ja ylikallis kuten 34 totesi
        Paljoks Vilperi ottaa provikoita? kannattais kysyy tarjouksii muistakin suomiravintoloist! tai sitten paikallisist! Lomabudjetin vuoksi !

        Korjataan nyt neljänelosellekin muutama seikka; ensinnäkin henkilö on Aki eikä Ari joka on nykyään ottanut "tilauksen" vastaan ja hoitanut ravintolan puolelta käytännön järjestelyt.
        Hinnoista voidaan olla montaa mieltä ja onhan siellä suomilisää olemassa, mutta so what!? Systeemi on aina toiminut ja se on ollut pääasia ja jokainen osallistuja on sen tiennyt.
        Vilperin provikat on ollut siinä, että viimeksi ravintola sponssasi meitä miitinkiläisiä ilmaisella cavalasillisella miitingin alkajaisiksi. :) Ja jos mä tiskillä räplään konhettani ja tilaan esim. hunajarommin, niin sinne voi ehkä lorahtaa hiukasen reilumman verran ainetta. Normihinta multa kuitenkin veloitetaan kaikista tuotteista mitä ravintolassa nautin. :)

        Aina olen kysynyt ehdotuksia paikasta ja ajasta, mutta kun porukka ei ole muita pahemmin ehdottanut, niin jonkun pitää se lopullinen päätös jossain vaiheessa tehdä ja sen mukaan olen toiminut. Jokainen on syönyt mitä on halunnut joten mihinkään tarjousrumbaan ei ole ollut syytä lähteä ja jokainen on myös laskunsa maksanut itse ihan hinnaston mukaan. Joten se siitä tiukasta paketista.
        Mutta jatka ihmeessä mollaamista; pysyypähän tämä topicci paremmin esillä ja mun ei tarvitse vaivautua sen ylösnostamiseen!! :) :)

        T. Vilperi


      • wellamo
        vilperi571 kirjoitti:

        Korjataan nyt neljänelosellekin muutama seikka; ensinnäkin henkilö on Aki eikä Ari joka on nykyään ottanut "tilauksen" vastaan ja hoitanut ravintolan puolelta käytännön järjestelyt.
        Hinnoista voidaan olla montaa mieltä ja onhan siellä suomilisää olemassa, mutta so what!? Systeemi on aina toiminut ja se on ollut pääasia ja jokainen osallistuja on sen tiennyt.
        Vilperin provikat on ollut siinä, että viimeksi ravintola sponssasi meitä miitinkiläisiä ilmaisella cavalasillisella miitingin alkajaisiksi. :) Ja jos mä tiskillä räplään konhettani ja tilaan esim. hunajarommin, niin sinne voi ehkä lorahtaa hiukasen reilumman verran ainetta. Normihinta multa kuitenkin veloitetaan kaikista tuotteista mitä ravintolassa nautin. :)

        Aina olen kysynyt ehdotuksia paikasta ja ajasta, mutta kun porukka ei ole muita pahemmin ehdottanut, niin jonkun pitää se lopullinen päätös jossain vaiheessa tehdä ja sen mukaan olen toiminut. Jokainen on syönyt mitä on halunnut joten mihinkään tarjousrumbaan ei ole ollut syytä lähteä ja jokainen on myös laskunsa maksanut itse ihan hinnaston mukaan. Joten se siitä tiukasta paketista.
        Mutta jatka ihmeessä mollaamista; pysyypähän tämä topicci paremmin esillä ja mun ei tarvitse vaivautua sen ylösnostamiseen!! :) :)

        T. Vilperi

        100% suomalainen lionsravintola Amigo Inlesissä.
        Edulliset hinnat ja Suomi TV aina päällä
        Kannattaa kysyä.


      • niittan
        wellamo kirjoitti:

        100% suomalainen lionsravintola Amigo Inlesissä.
        Edulliset hinnat ja Suomi TV aina päällä
        Kannattaa kysyä.

        Joo, Jorma Kalevin Amigo ihan yes paikka, jos joku näkee siellä tarjoilija
        Anun, niin sano terveisiä Anjalta. Samoin Jorma Kalevin yökerho Avda Tirmalla on tunnelmallinen paikka, nimeltään TIFFANY, sinne baari mikolle Tonille terkkuja
        minulta ja mieheltäni Eskolta.


      • Kapakkaluuta
        niittan kirjoitti:

        Joo, Jorma Kalevin Amigo ihan yes paikka, jos joku näkee siellä tarjoilija
        Anun, niin sano terveisiä Anjalta. Samoin Jorma Kalevin yökerho Avda Tirmalla on tunnelmallinen paikka, nimeltään TIFFANY, sinne baari mikolle Tonille terkkuja
        minulta ja mieheltäni Eskolta.

        Taisi olla maksettu mainos!


    • vilperi571

      Vilperillä joulukiireet pahimmoillaan; kinkku uunissa, pottulooran ja lanttulooran ainekset kiehumassa.
      Ex mix-max ei tule paikalle viimeisen tiedon mukaan. :(
      Kirjoittelen lisää jahka ehdin.

      • vilperi571

        Mulle paikka sopii mainiosti ja kun nämä pienet järjestelyt hoituu helposti Akin kautta, niin lyödäänkö pannu lukkoon!?
        Entäs tuo ajankohta; ehdotuksia/muutoksia?

        Tuolta lopusta löytyy syy kiireisiin! :)
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1099#1099

        Hyvää joulua kaikille!
        Vilperi


      • basura (ei kirj)
        vilperi571 kirjoitti:

        Mulle paikka sopii mainiosti ja kun nämä pienet järjestelyt hoituu helposti Akin kautta, niin lyödäänkö pannu lukkoon!?
        Entäs tuo ajankohta; ehdotuksia/muutoksia?

        Tuolta lopusta löytyy syy kiireisiin! :)
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1099#1099

        Hyvää joulua kaikille!
        Vilperi

        Nostetaan esiin.
        Onko päivä jo tiedossa. Mulle sopii kaikki Vilperin esittämällä aikavälillä.


      • vilperi571
        basura (ei kirj) kirjoitti:

        Nostetaan esiin.
        Onko päivä jo tiedossa. Mulle sopii kaikki Vilperin esittämällä aikavälillä.

        Minäkin olisin loppiaisen jälkeen tän nostanut, mutta ehdit enstex! :)

        Kukaan ei ole ehdottanut mitään, niin miten olis se 1.2.-12 keskiviikko klo 15.00?

        T. Vilperi


      • Talviasukas
        vilperi571 kirjoitti:

        Minäkin olisin loppiaisen jälkeen tän nostanut, mutta ehdit enstex! :)

        Kukaan ei ole ehdottanut mitään, niin miten olis se 1.2.-12 keskiviikko klo 15.00?

        T. Vilperi

        Sopii edelleenkin tuo ehdottamasi aika.


      • beach bum
        vilperi571 kirjoitti:

        Minäkin olisin loppiaisen jälkeen tän nostanut, mutta ehdit enstex! :)

        Kukaan ei ole ehdottanut mitään, niin miten olis se 1.2.-12 keskiviikko klo 15.00?

        T. Vilperi

        ok


    • 3 viikon päästä loma

      Miksi Teneriffalla ei ole keskustelupalstan miitinkiä?

      • no meetings

        Lue vastaus plaza höpinöistä


      • juttu luettu
        no meetings kirjoitti:

        Lue vastaus plaza höpinöistä

        Kuinka suomalaiset kanarian saari keskustelijat voivat tavata kohteessa spontaanisti?

        Onko kaikilla lappu otsassa OLEN SUOMI24 KESKUSTELIJA jotta heidät eroittaa muista turisteista ja voi mennä tapaamista ehdottelemaan spontaanisti?


    • vilperi571

      Johtunee varmaan siitä että ei ole ketään joka viitsisi nähdä pientä vaivaa kokoamaan porukkaa samaan pöytään istumaan!?? :)

      Ainakaan mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia tai huolia näiden muutamien miitinkien järjestelyistä; porukkaa on ollut sopivasti ja iloisin mielin on tavattu ja erottukin ihan säädylliseen aikaan ja jopa ilman havaittavaa humalatilaa! :)

      Ainakin mulle on ollut ihan positiivista tavata joitakin kirjoittajia livenä ja siten saanut vähän uuttakin käsitystä henkilöistä nickien takaa. Tulee monia uusia näkökantoja esille mitä ei voi koskaan näissä lyhyissä viestittelyissä tuoda esille.

      Joten tartu härkää sarvista ja järjestä miitinki Teneriffan puolelle! ;)

      T. Vilperi

    • Jo vain sopii minulle. Olen paikalla 31.1 lähtien kolme viikkoa. Rössypotut kyllä maistuis, mahtaako niitä löytyä?

      • vilperi571

        Noin pikavilkaisulla en rössypottuja löytänyt, mutta ainahan voin kysyä sen saatavuutta!? :) Hinta voi kyllä sitten olla aika rasvainen! ;)
        Tosin epävarmuustekijät huomioonottaen ja mun tietoni valmistusajasta, niin tuskinpa lähtevät tekemään ja veripalttukin olisi sitten jonkun paikallisen yrittäjän tekemää. (tekevät saarillakin verimakkaraa) :) :)

        Tuossa uusin ruokalista:
        http://www.kuparipannu.net/page10.php


      • vilperi571 kirjoitti:

        Noin pikavilkaisulla en rössypottuja löytänyt, mutta ainahan voin kysyä sen saatavuutta!? :) Hinta voi kyllä sitten olla aika rasvainen! ;)
        Tosin epävarmuustekijät huomioonottaen ja mun tietoni valmistusajasta, niin tuskinpa lähtevät tekemään ja veripalttukin olisi sitten jonkun paikallisen yrittäjän tekemää. (tekevät saarillakin verimakkaraa) :) :)

        Tuossa uusin ruokalista:
        http://www.kuparipannu.net/page10.php

        Vilperi! Tämä on minun ommaa huumoria. Olen Kanarialla kulkenut vuodesta 1973 lähtien, enkä ole koskaan rössypottuja tai muutakaan suomalaista kaivannut, en edes suomalaista kahvia kuljeta mukanani kuten jotkut sen tekevät. Maassa maan tavalla, syön mielellään aitoja paikallisia ruokia ja paikalliset viinit maistuvat myös erinomaiselta. En muuten ole ns. täydellinen vegetaristi, joten syön myös mielelläni kalaa. 30.1 lähdetään, en muista monesko kerta. Nykyään eläkeläisenä ehtii useammin ja pitempään! Pidin tässä välillä taukoa kirjoittelussa, mutta monet varmaan muistaa minut leif-nimimerkillä.


      • vilperi571
        leif kirjoitti:

        Vilperi! Tämä on minun ommaa huumoria. Olen Kanarialla kulkenut vuodesta 1973 lähtien, enkä ole koskaan rössypottuja tai muutakaan suomalaista kaivannut, en edes suomalaista kahvia kuljeta mukanani kuten jotkut sen tekevät. Maassa maan tavalla, syön mielellään aitoja paikallisia ruokia ja paikalliset viinit maistuvat myös erinomaiselta. En muuten ole ns. täydellinen vegetaristi, joten syön myös mielelläni kalaa. 30.1 lähdetään, en muista monesko kerta. Nykyään eläkeläisenä ehtii useammin ja pitempään! Pidin tässä välillä taukoa kirjoittelussa, mutta monet varmaan muistaa minut leif-nimimerkillä.

        Niinhän monet munkin huumorintajuani väittävät vaikeaselkoiseksi joten vastaukset ovat miten milloinkin fiiliksistä riippuen. ;)
        Suomalainen kahvi on aina matkassa; en ole tottunut paikalliseen "myrkkyyn", mutta pikkulinnut on kyllä kertoneet saarilta löytyvän myös vaaleampipaahtoista kahvia, en vaan ole viitsinyt etsiä. :)

        Jos aikatauluusi sopii, niin mukaan vaan.

        Mä tuossa lähempänä ajankohtaa heitän vielä avoimen kyssärin, että kuinka moni on tulossa, niin tiedän antaa Akille sitten lievää varoitusta "ryhmä rämästä" jotka ovat aikeissa tulla.
        Tän hetken tiedon mukaan 8 olis varmaa, mutta tilanne ehtii vielä muuttua moneen kertaan. ;)

        Terveiset vaan täältä vesisateisesta Epsoosta! :)


      • ingles fanit
        vilperi571 kirjoitti:

        Niinhän monet munkin huumorintajuani väittävät vaikeaselkoiseksi joten vastaukset ovat miten milloinkin fiiliksistä riippuen. ;)
        Suomalainen kahvi on aina matkassa; en ole tottunut paikalliseen "myrkkyyn", mutta pikkulinnut on kyllä kertoneet saarilta löytyvän myös vaaleampipaahtoista kahvia, en vaan ole viitsinyt etsiä. :)

        Jos aikatauluusi sopii, niin mukaan vaan.

        Mä tuossa lähempänä ajankohtaa heitän vielä avoimen kyssärin, että kuinka moni on tulossa, niin tiedän antaa Akille sitten lievää varoitusta "ryhmä rämästä" jotka ovat aikeissa tulla.
        Tän hetken tiedon mukaan 8 olis varmaa, mutta tilanne ehtii vielä muuttua moneen kertaan. ;)

        Terveiset vaan täältä vesisateisesta Epsoosta! :)

        tulossa vasta 2.2 iltapäivällä, näin jää taas väliin.


      • 3+6
        vilperi571 kirjoitti:

        Niinhän monet munkin huumorintajuani väittävät vaikeaselkoiseksi joten vastaukset ovat miten milloinkin fiiliksistä riippuen. ;)
        Suomalainen kahvi on aina matkassa; en ole tottunut paikalliseen "myrkkyyn", mutta pikkulinnut on kyllä kertoneet saarilta löytyvän myös vaaleampipaahtoista kahvia, en vaan ole viitsinyt etsiä. :)

        Jos aikatauluusi sopii, niin mukaan vaan.

        Mä tuossa lähempänä ajankohtaa heitän vielä avoimen kyssärin, että kuinka moni on tulossa, niin tiedän antaa Akille sitten lievää varoitusta "ryhmä rämästä" jotka ovat aikeissa tulla.
        Tän hetken tiedon mukaan 8 olis varmaa, mutta tilanne ehtii vielä muuttua moneen kertaan. ;)

        Terveiset vaan täältä vesisateisesta Epsoosta! :)

        suh huumorintaju ee oo vaekeeselekoesta, vuan sulta puuttuu se lahja kokonaan. sen näkköö selekeesti kirjottelustasj ja iärettömäh herkästi palavistä pärreestäsj


      • vaekeeselekoesta??
        3+6 kirjoitti:

        suh huumorintaju ee oo vaekeeselekoesta, vuan sulta puuttuu se lahja kokonaan. sen näkköö selekeesti kirjottelustasj ja iärettömäh herkästi palavistä pärreestäsj

        3 6:lle Voisitko laittaa suomennokset perään noihin kommentteihiin.
        Miksi joku sana on ihan suomea siinä välillä kuten "huumorintaju, puuttuu se lahja kokonaan, sen, herkästi". Eikö niitä voi kääntää tuolle kielelle yhtenäisyyden vuoksi?


      • 13+13
        vilperi571 kirjoitti:

        Noin pikavilkaisulla en rössypottuja löytänyt, mutta ainahan voin kysyä sen saatavuutta!? :) Hinta voi kyllä sitten olla aika rasvainen! ;)
        Tosin epävarmuustekijät huomioonottaen ja mun tietoni valmistusajasta, niin tuskinpa lähtevät tekemään ja veripalttukin olisi sitten jonkun paikallisen yrittäjän tekemää. (tekevät saarillakin verimakkaraa) :) :)

        Tuossa uusin ruokalista:
        http://www.kuparipannu.net/page10.php

        On siinä suomilisää kerrakseen tuossa kuparipannun ruokalistassa, suomessakaan ei tuollaisia hintoja tarvitse maksella, mutta onhan se vaihtelua matkustaa kanarialle syömään kaalikääryleitä 10,50€ annos ja siihen kalja 3,50€ tykö.

        Siinä sivussa saa kuunnella kun Vilperi kertoo asiantuntevasti kaikista suomipaikoista joissa hän joka kerta käy aina Granilla ollessaan ;))

        Juu, vierestä seurannut


      • vilperi571
        13+13 kirjoitti:

        On siinä suomilisää kerrakseen tuossa kuparipannun ruokalistassa, suomessakaan ei tuollaisia hintoja tarvitse maksella, mutta onhan se vaihtelua matkustaa kanarialle syömään kaalikääryleitä 10,50€ annos ja siihen kalja 3,50€ tykö.

        Siinä sivussa saa kuunnella kun Vilperi kertoo asiantuntevasti kaikista suomipaikoista joissa hän joka kerta käy aina Granilla ollessaan ;))

        Juu, vierestä seurannut

        Vähemmän noissa miitingeissä on ollut Vilperistä tai Vilperin kokemuksista juttua; enstex on haukuttu kaikki S24:n puskajussit ja siitä sitten sujuvasti siirrytty muihin aiheisiin! :)


      • Älämölöttäjä
        vilperi571 kirjoitti:

        Vähemmän noissa miitingeissä on ollut Vilperistä tai Vilperin kokemuksista juttua; enstex on haukuttu kaikki S24:n puskajussit ja siitä sitten sujuvasti siirrytty muihin aiheisiin! :)

        Vain juntti viitsii täällä palstoilla vouhkata jokaisen reissunsa alla lähtevänsä taas Kanarialle syömään kaalikääryleitä! Muista sitte lentokoneessa taas työntää se penkkis takana istuvan syliin. Hyvää matkaa Juntti!!!!!!


      • entinenopas
        13+13 kirjoitti:

        On siinä suomilisää kerrakseen tuossa kuparipannun ruokalistassa, suomessakaan ei tuollaisia hintoja tarvitse maksella, mutta onhan se vaihtelua matkustaa kanarialle syömään kaalikääryleitä 10,50€ annos ja siihen kalja 3,50€ tykö.

        Siinä sivussa saa kuunnella kun Vilperi kertoo asiantuntevasti kaikista suomipaikoista joissa hän joka kerta käy aina Granilla ollessaan ;))

        Juu, vierestä seurannut

        Käsitykseni mukaan kuparipannun suomilisä tulee siitä kun on suomalainen nimi,espanjalainen omistaja ja suomalainen piällysmies.Loppujen lopuksi kermat päältä kuorii espanjalainen jota suomalainen ei voi karehtia :) Esp.omistaja on nimeltään Emilio joka on omistanut kyseessä olevan liikeyrityksen huoneistoineen about kolmisenkymmentä vuotta. Emilio alkoi käyttää Kuparipannu nimeä vuodesta 1987 ja hänen ensinmäisen vuoden niin kutsutun suomalaisravintolan vastaavaa oli Helena nimeltään ja miehen nimi Matias(kanarialainen poliisi). Sen jälkeen on vaihtunut monen monta kertaa Kuparipannun vastaavat hoitajat. En edes tällä hetkellä tiedä kuka hoitaa Kuparipannua. Sen verran olen tänne Suomeenkin päin kuullut, että Emilo niin kutsutun Apilaniityn alkuperåisenä omistajana yhdessä kolmen espanjalaisen veljeksen kanssa keräävät mielellään Suomalaisten eurot. Entisenä oppaana totesin Karmean Suomalaisen Kateuden.
        Silloinkin mieluimmin opaskolleegani suosittelivat suurinpiirtein, että viekää silloiset pesetat mieluummin paikallisille kuin suomalaisille. Tällä hetkellä nautin Suomen vaihtelevista vuodenajoista ja lämpötilan vaihteluista.Siksi vietänkin kolme vuotta sitten alkanutta eläkeaikaa koti S u o m e s s a.
        Kaikille Hyvää Uutta Vuotta


    • ex-mix-max

      Eikö Teneriffalla voisi joku suomalainen ravintola itse kuuluttaa meetingistä? Samalla saisivat ehkä kymmenen syövää ja siististi juovaa asiakasta sinne. Kunhan vain ei mitään yhteisruokaa, että esim. vegetaristit kuten "Leif" saisi vatsansa täyteen.
      Nyt vikkelään herätys siellä Teneriffalla!

      • 3 viikon päästä loma

        Teneriffalla taitaa käydä hieman eri henkistä porukkaa kuin Granilla kun eivät järjestä kaikille avointa miitinkiä jonne me nimimerkittömätkin palstaa seuraavat voisimme osallistua.
        Itse olen ensi kertalainen Teneriffalla joten melkein toivoisi jonkun saarta ja sen kohteita paremmin tuntevan innostuvan miitinkiä järjestämään kuin tällaisen ihan ummikon.


      • ex-mix-max
        3 viikon päästä loma kirjoitti:

        Teneriffalla taitaa käydä hieman eri henkistä porukkaa kuin Granilla kun eivät järjestä kaikille avointa miitinkiä jonne me nimimerkittömätkin palstaa seuraavat voisimme osallistua.
        Itse olen ensi kertalainen Teneriffalla joten melkein toivoisi jonkun saarta ja sen kohteita paremmin tuntevan innostuvan miitinkiä järjestämään kuin tällaisen ihan ummikon.

        Jos olisin Teneriffalla, kutsuisin kokoon. Miten on Sotavennon kanssa. Eikö hän ole Teneriffalla juuri nyt? Miitinki helmikuun alkuun?
        Tai tämä henkilö, joka järjestää retkiä? Olisi hieno juttu ja hänellä olisi paljon kerrottavaa, kun hän on opastanut suomalaisia siellä jo vuosia retkeilemään.


      • Kyllähän Teneriffalta löytyy mm. palsta www.retket.info, josta löytyy ajankohtaista tietoa varsinkin Puerto de la Cruzista. Siellähän Suomi-kerho kokoontuu ainakin kerran viikossa ja sinne ovat myös turistit tervetulleita.


      • J.Umppanen
        ex-mix-max kirjoitti:

        Jos olisin Teneriffalla, kutsuisin kokoon. Miten on Sotavennon kanssa. Eikö hän ole Teneriffalla juuri nyt? Miitinki helmikuun alkuun?
        Tai tämä henkilö, joka järjestää retkiä? Olisi hieno juttu ja hänellä olisi paljon kerrottavaa, kun hän on opastanut suomalaisia siellä jo vuosia retkeilemään.

        Sotavennon mielipide miitinki asiaan löytyy plaza kanarian saaret höpinöitä palstalta.


      • ex-mix-max
        leif kirjoitti:

        Kyllähän Teneriffalta löytyy mm. palsta www.retket.info, josta löytyy ajankohtaista tietoa varsinkin Puerto de la Cruzista. Siellähän Suomi-kerho kokoontuu ainakin kerran viikossa ja sinne ovat myös turistit tervetulleita.

        No sittenhän tarvetta ei ole Teneriffalla. Hyvää toimintaa, retket.info-järjestäjä.


      • 3 viikon päästä loma
        ex-mix-max kirjoitti:

        No sittenhän tarvetta ei ole Teneriffalla. Hyvää toimintaa, retket.info-järjestäjä.

        Hyvä tietää mistä maanmiehiä löytää jos juttu seuraa kaipaa. Kiitos leif.

        Mukava olisi ollut tavata palstalla kirjoittavia ja tutustua moniin mielenkiintoisiin persooniin joita täällä riittää mutta ehkä sitten ensi vuonna Granilla kun Teneriffalle matkustavat eivät taida syttyä ajatukselle.

        Hatun nosto Granin porukan aktiivisuudelle.


    • sivistynyt juntti

      Grani, Tene, Rico, Puerto. Voisitteko kertoa aina kyseisen paikan oikean nimen! Menee mielenkiinto lukea kyseistä viestiä, kun käytetään em. nimityksiä.

      • greg

        Katohan nää vilperit sun muut kuvittelevat antavansa asiantuntijamaisemman vaikutelman käyttämällä noita älyttömiä nimiä kohteista, vaikka itse asiassa paljastavat junttiutensa.


      • 11+4
        greg kirjoitti:

        Katohan nää vilperit sun muut kuvittelevat antavansa asiantuntijamaisemman vaikutelman käyttämällä noita älyttömiä nimiä kohteista, vaikka itse asiassa paljastavat junttiutensa.

        Paketti Saludoa ja joku uuniruoka matkalaukussa antaa respectiä lisää.

        ♫ Punaniska perusjuntti oikea härmäläinen ♫


      • mettäveikko
        11+4 kirjoitti:

        Paketti Saludoa ja joku uuniruoka matkalaukussa antaa respectiä lisää.

        ♫ Punaniska perusjuntti oikea härmäläinen ♫

        Vuosi sitten samanlainen miitinkiketju, Vilperi neuvo kiitettävästi hotlan ja oikean bussin valinnoissa, ja poltti jostain syystä päreensä. Porukat vissiin naureskeli näille vakkareille ja heidän Granitietouksilleen.


      • mettäveikon serkku
        mettäveikko kirjoitti:

        Vuosi sitten samanlainen miitinkiketju, Vilperi neuvo kiitettävästi hotlan ja oikean bussin valinnoissa, ja poltti jostain syystä päreensä. Porukat vissiin naureskeli näille vakkareille ja heidän Granitietouksilleen.

        kyllä se on ihan kauheen hirveetä, että niillä on siellä miitingissä hauskaa. Me kolme viimeksi kirjoittajaa ei päästä täältä Jakomäestä mihinkään. Se on niin väärin, väärin, väärin, jne.......
        ps. taitavat ihan viihtyä siellä inselisissä.
        Se tässä vielä harmittaa.


      • arvaas kuka?
        11+4 kirjoitti:

        Paketti Saludoa ja joku uuniruoka matkalaukussa antaa respectiä lisää.

        ♫ Punaniska perusjuntti oikea härmäläinen ♫

        Minusta se Vilperi on tavallista paljon paremman näköinen suomalaiseksi. Niin että joku muu on vissiin "punaniska perusjuntti... Ja oppii hän vielä juomaan cortadoakin, sitä hyvää espanjalaista kahvia, con leche.
        En laita nimeä, etten saa S:lta neniin.


      • ElBastardoFinlandese
        arvaas kuka? kirjoitti:

        Minusta se Vilperi on tavallista paljon paremman näköinen suomalaiseksi. Niin että joku muu on vissiin "punaniska perusjuntti... Ja oppii hän vielä juomaan cortadoakin, sitä hyvää espanjalaista kahvia, con leche.
        En laita nimeä, etten saa S:lta neniin.

        Carahillo:t kehiin, vai onko liian manner-espanjalaista ;)


    • Nikotiina

      Muistappa Vilperi ottaa mukaan iso matkalaukku että saat taas tuotua ne 20 kartsaa röökiä tuliaisiksi. Eikös se ole sulla se vakisatsi?

    • ex-mix-max

      Laittakaa laput otsaan Nicki-nimillä, älkääkä luuratko lippalakkien alta, kun tulette vahtimaan meetinkiä, rakkaat Vilperin vastustajat, niin voi tulla carahillo:ja ajan kuluksi. Minä en sinne tule, vaikka ei ole mitään meetinkiä vastaan, on vaan väärä paikka.

      • kgfbni

        oikein asiaa puhuit ex-mix-max onhan se väärä paikka eikö tosiaan Vilperi voi esittää muuta paikkaa kuin kuppis ------ sehän on vilperin ja akin rahastus!?1?


      • ex-mix-max
        kgfbni kirjoitti:

        oikein asiaa puhuit ex-mix-max onhan se väärä paikka eikö tosiaan Vilperi voi esittää muuta paikkaa kuin kuppis ------ sehän on vilperin ja akin rahastus!?1?

        Ei Vilperi ihan varmaan siitä rahasta, että pitää meetingit Kuparipannussa. Minä en mene sinne, koska kahta kertaa minulle ei paiskata kovaa, kuivaa, sitkeätä pihviä pussikastikkeen kanssa 15 €. Jo ennen todettu, että Kuparipannun ym. pitäisi pysyä sianlihan valmistuksessa, siitä saa kuka tahansa nyrkkeilijä wienin leikkeen kokoon, ainakin pikakurssin jälkeen. Muuten KP on ihan viihtyisä, jos unohtaa suomalaisille suunnitellut hinnat 30%. Jos tuo ent. oppaan selostus, että Emilio omistaa KP:n on totta, niin sitten ymmärrän.
        Sinänsä pitäisi olla helppoa tulla Gran Canarian suosituimmaksi pohjoismaalaiseksi ravintolaksi, jos tarjoaisi hyvää ruokaa kynimättä asiakkaita.
        Valitettavasti hävisi Finlandia-ravintola markkinoilta. Sinne ei kaikki löytäneet. Siellä oli jo espanjalainen vihanneskeittokin elämys, ja pihvit hyviä. Omistajan pitäisi tarjota ruuanlaittokursseja nykyisille suom. ravintolanpitäjille.


      • vilperi571
        ex-mix-max kirjoitti:

        Ei Vilperi ihan varmaan siitä rahasta, että pitää meetingit Kuparipannussa. Minä en mene sinne, koska kahta kertaa minulle ei paiskata kovaa, kuivaa, sitkeätä pihviä pussikastikkeen kanssa 15 €. Jo ennen todettu, että Kuparipannun ym. pitäisi pysyä sianlihan valmistuksessa, siitä saa kuka tahansa nyrkkeilijä wienin leikkeen kokoon, ainakin pikakurssin jälkeen. Muuten KP on ihan viihtyisä, jos unohtaa suomalaisille suunnitellut hinnat 30%. Jos tuo ent. oppaan selostus, että Emilio omistaa KP:n on totta, niin sitten ymmärrän.
        Sinänsä pitäisi olla helppoa tulla Gran Canarian suosituimmaksi pohjoismaalaiseksi ravintolaksi, jos tarjoaisi hyvää ruokaa kynimättä asiakkaita.
        Valitettavasti hävisi Finlandia-ravintola markkinoilta. Sinne ei kaikki löytäneet. Siellä oli jo espanjalainen vihanneskeittokin elämys, ja pihvit hyviä. Omistajan pitäisi tarjota ruuanlaittokursseja nykyisille suom. ravintolanpitäjille.

        Kiitoksia vaan taas kaikille puskajusseille topicin ansiokkaasta ylläpitämisestä!! :)
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1107#1107

        Hyvä kun mun ei tarvitse olla jatkuvasti tätä nostamassa. ;)

        Oikaistaan nyt samalla taas joitakin väitteitä:
        Tuo luetun ymmärtämisen taito on näköjään hyvinkin hakusessa monen kirjoittajan taholta; aloitusviestissä oli
        "Paikka ja aika ovat enemmistön päätettävissä, mutta kun jotain pitää kuitenkin ehdottaa, niin mun ehdotus on: "
        Yhtään ehdotusta muusta paikasta ei ole tullut, joten onko silloin minun vikani että miitinkipaikaksi valikoituu Kuparipannu!?
        Mulle on helppoa järkätä tämmöinen keissi juuri sen takia, että mä voin suomenkielellä vaihtaa esim. sähköpostilla ne pienet yksityiskohdat mitä tuossa tarvitaan edes kohtuullisen lopputuloksen saavuttamiseksi, mutta mikään ei estä vieläkään jonkun henkilön esittää jotain muuta paikkaa miitingin viettämiseen kunhan samalla sitten hoitaa ne käytännön järjestämiset ja kertoo meille muille ajankohdan ja osoitetiedot ym. Paikka on kuitenkin oltava sellainen, että sen löytää helposti.

        Omistussuhteet mua ei kiinnosta vähääkään, mutta sen verran tiedän että Reijo perheineen on vetänyt yli 9v pannua ja olen siellä useimmilla reissuillani käynyt mikäli Inglesin lähistölle on ollut reissuni suuntautunut. Viimeiset juorut ollaan vaihdeltu mikäli Reijolla on aikaa ollut ja samalla olen lainannut joitain kirjoja lomalukemisikseni.

        Palautetta on mennyt ravintolalle joka kerran ja mun nähdäkseni niin palvelu kuin ruokakin on parantunut näiden muutamien tapaamisten myötä, mitä nyt viime miitingissä yksi moka kävi, mutta siitäkin infottiin välittömästi, joten nyt tsekataan kuis homma onnistuu tällä kertaa; makutuomareita ainakin on näköjään mukaantulossa ihan kohtuullisen verran. :)
        En nyt muista tarkkaan, mutta ei siitä taida olla kuin parisen vuotta kun itse annoin moitteet pannun sapuskoista niin ravintolalle sisäisesti kuin julkisestikin ja ainakin mun kohdallani muutoksia parempaan suuntaan on tapahtunut.
        Jos aina etsii vain epäkohtia ja jupisee niistä sitten jossain täällä S24:lla antamatta suoraa palautetta raflalle, niin pieleen menee. Mun tapani on antaa palaute asiallisessa ja hyvässä hengessä välittömästi ja se näyttää toimivan erittäin hyvin; aina olen tervetullut ja minut myös huomioidaan asiakkaana sellaisena henkilönä joka tietää mitä haluaa ja joka antaa myös palautetta niin myönteisessä mutta myös kielteisessä muodossa.
        Huomautettakoon vielä sen verran, että jos 1/100 asiakkaasta valittaa jostain itseään häiritsevästä tapahtumasta tai huonosta ruuasta henkilökohtaisesti, mutta ne 99 ovat tyytyväisiä, niin minkä mukaan luulette ravintolan toimivan?
        Mä äänestän aina jaloillani myös sen suoran palautteen lisäksi kuten esim. ex mix max toi julki; tuosta olen henkilökohtaisesti pahoillani ja toivon että hän uskaltautuu vielä joskus kokeilemaan uudelleen Kp:n tarjontaa.

        Hintatasoon en ole koskaan puuttunut sen enenpää kuin olen kertonut suomilisää olevan aika runsaastikin, mutta jos hintataso on jotenkin balanssissa saatavaan tarjontaan nähden, niin mulla ei ole syytä valittaa.

        Mitään provikkaa tai muuta etuutta näistä geimeistä en saa kuten olen aiemminkin tuonut julki, joten palkaksi jää nämä miitinkiläisten kiitokset ja puskajussien veetuilut, niin eiköhän ne puntit siten mee tasan!? :)

        Mutta jatkakaa vaan mollaamista; sen enemmän porukkaa tulee sitten "vierailevina tähtinä" kyyläämään meitä miitinkiläisiä kyseisenä ajankohtana ja ravintola kiittää kun kassassa pientä vilskettä tapahtuu! :)
        Ps. Kyllä meidän pöytään nää vierailevatkin tähdet mahtuu ja jollei mahdu, niin henkilökunta varmaan järkkää meille lisäpöytiä!! ;)

        T. Vilperi


    • ex-mix-max

      Vilperi, yrityksesi on hyvä=1/100 tyytymätön pihvistä. Mutta kun kaikki loput on tyytymättömiä grilli-illasta, jollaista "nautittiin" viimeksi uuden vuoden aattona vissiin pari vuotta sitten. Palaneita pihviä, mustiksi kärvättyjä makkaroita, vihanneksia.
      Kyllä henkilökunta on siitä vastuussa, mitä asiakkaille työnnetään nenän alle. Voihan sitä tietysti syödä jonkun salaatin, kylmäkön työt olivat vuosi sitten OK. Tai uuniperunan, se nyt onnistuu talkkariltakin.
      Se siitä. -Ja paikan valinta on sellainen juttu, sinä hommaat kokoon meetingin, ja haluat mennä Kuparipannuun, niin se on tietysti hyvä niin. Muut jäävät pois.
      Siis pitäkää hauskaa.

    • Talviasukas

      Lisäisin vielä Vilperin pitkään vuodatukseen, että kenenkään ei ole pakko syödä yhtään mitään, vaikka osallistuisi miitinkiin. Ex-mix-max voisi käydä syömässä mielipaikassaan ennen tapaamista tai sen jälkeen, mutta todellinen syy lienee se, että hän ei ole saarella, kun on vuokraamassa ihanassa Vecindariossa olevaa ihanaa asuntoaan pois?

      • ex-mix-max

        Ollaan saarella, vielä ainakin eikä kukaan ole vuokrannut asuntoamme.Ja kyllä meidän ruoka tulee useimmiten omasta keittiöstä alusta loppuun asti itse valmistettuna, kuten tänään pinaattikeitto ja merluza parsan ja vihreitten herneitten kanssa valkoviinissä haudutettuna. Mutta on saarella hyviä ruokapaikkoja, niistä olen samaa mieltä Don Juanin kanssa (onko nimi oikein, kun ei näy kirjoituksia enään usein?).
        Äläkä höpise Talviasukas ihanasta Vecindariosta ja ihanasta asunnosta, en minä ole väittänyt sellaista. Vecindario passaa meille hyvin, On paljon mielenkiintoista ympärillä ja asunto on varustettu kaikella mitä tarvitsee. Luxukseen ei löydy meillä mielenkiintoa.


      • donLuis
        ex-mix-max kirjoitti:

        Ollaan saarella, vielä ainakin eikä kukaan ole vuokrannut asuntoamme.Ja kyllä meidän ruoka tulee useimmiten omasta keittiöstä alusta loppuun asti itse valmistettuna, kuten tänään pinaattikeitto ja merluza parsan ja vihreitten herneitten kanssa valkoviinissä haudutettuna. Mutta on saarella hyviä ruokapaikkoja, niistä olen samaa mieltä Don Juanin kanssa (onko nimi oikein, kun ei näy kirjoituksia enään usein?).
        Äläkä höpise Talviasukas ihanasta Vecindariosta ja ihanasta asunnosta, en minä ole väittänyt sellaista. Vecindario passaa meille hyvin, On paljon mielenkiintoista ympärillä ja asunto on varustettu kaikella mitä tarvitsee. Luxukseen ei löydy meillä mielenkiintoa.

        Tarkoitatko nimimerkkiä don Luis.Jos, niin kirjoittelen kun asiaa on.


      • ex-mix-max
        donLuis kirjoitti:

        Tarkoitatko nimimerkkiä don Luis.Jos, niin kirjoittelen kun asiaa on.

        Kiitos, Don Luis, muistin virkistämisestä.


    • cruz fani

      Teneriffalla se tapaaminen ilman mitään kokoontumiskutsuja on sangen helppoa. Jos liikut keskustan alueella, mene Kuparipannuun syömään tai juomaan, aina löytyy juttuseuraa jos vain itse sitä tosissasi haluat. Tämä siis Puerto de la Cruzissa. Myös Charkon alueen kahvilassa on iltaisinkin Suomalaisia joiden kanssa voit keskustella maailman menosta. Näkeepä maanmiehiämme ja naisiamme missä vain, on nopeasti solmittu keskusteluyhteys. Ei siellä todellakaan tarvi yksin maailmaa pasrantaa ellei tahdo. Onhan sitten nuo Suomalaiset tanssipaikatkin joissa tapaa toisia pilvin pimein, niin mitäpä siinä mitään sen virallisempaa tarvitaankaan.

      • ihmettelen vain

        Villakoiran ydin ei olekaan siinä että tapaisi suomalaisia yleensä vaan siinä että voisi tavata Kanaria nettipalstan kirjoittajia silmästä silmään. Kyllä suomalainen suomalaisen löytää vaikka Saharan autiomaasta, mutta nyt kyse onkin kyse palstan väen tapaamisesta. Granilla tämä onnistuu, Teneriffalla näköjään ei. Miksi?


      • cruz fani
        ihmettelen vain kirjoitti:

        Villakoiran ydin ei olekaan siinä että tapaisi suomalaisia yleensä vaan siinä että voisi tavata Kanaria nettipalstan kirjoittajia silmästä silmään. Kyllä suomalainen suomalaisen löytää vaikka Saharan autiomaasta, mutta nyt kyse onkin kyse palstan väen tapaamisesta. Granilla tämä onnistuu, Teneriffalla näköjään ei. Miksi?

        Tuolla toisella palstalla on kirjautuneen mahdollisuus kirjoittaa yksityisesti jos siellää sattuu olamaan samaan aikaan matkavia kuin itsekin olet matkalla. Siellä yksityisviesteissä voi sitten sopia palstalaisen nenäkkäin tapaamisen. itsellänikin on useita nettituttuja joita sitten tapaillaan sovituissa paikoissa. Näitä tuttuja on jo useita, joiden kanssa sitten yritämme lom,amme sovittaa samaan aikaan.


      • ihmettelen edelleen
        cruz fani kirjoitti:

        Tuolla toisella palstalla on kirjautuneen mahdollisuus kirjoittaa yksityisesti jos siellää sattuu olamaan samaan aikaan matkavia kuin itsekin olet matkalla. Siellä yksityisviesteissä voi sitten sopia palstalaisen nenäkkäin tapaamisen. itsellänikin on useita nettituttuja joita sitten tapaillaan sovituissa paikoissa. Näitä tuttuja on jo useita, joiden kanssa sitten yritämme lom,amme sovittaa samaan aikaan.

        Millä toisella palstalla? Eikö tässä nimenomaan ole kysymys Suomi24 palstasta eikä mistään muusta vai olenko erehtynyt? Miksi minua kiinnostaisi tavata jonkun itselleni vieraan palstan kirjoittajia?


    • Nauraa hän

      Kuinkas jumalattoman pieni paikka se Kuparipannu oikein on jos sinne pitää sähköpostailla etukäteen kun on peräti 8 ihmistä tulossa miitinkiin. Oikein naurattaa toi väkimäärä suhteessa tähän hirveeseen meuhkaamiseen täällä palstalla. Ja muistakaa mennä sit ravintolan uima-altaan puolelle muuten ette ikinä löydä sieltä valtavasta tilasta toisianne.

      • ex-mix-max

        Siinähän naurat. Teet sen varmasti jokaiselle, joka jotakin yrittää. Toivottavasti olet itse tyytyväinen.-
        Vaikken ole menossa meetingiin, pidän ajatusta hyvänä. Siellä tapaavat toisiaan vanhat tutut kerran loman aikana, vaikka uudetkin voivat sinne mennä. Se voi johtaa muutamaan tapaamiseen loman aikana, olivat osanottajat sitten mistä tahansa kotoisin.
        Varmaan tätä meetinkiä ei tarvittaisi, jos ihmiset olivat enemmän ulospäin suuntautuvia ja jos esim. pariskunnat keskustelisivat iloisesti myös yksinäisten kanssa. Mutta me olemme sellaisia kuin olemme.( Minulla on kyllä ollut lapsesta saakka kova pulina päällä, se huomattiin jo koulussa. Puolustauduin sillä, että kun kukaan muu ei puhu eikä pukahda, pidän minä keskustelua yllä opettajan kanssa.Johan tuli muitakin keskusteluun mukaan.) Siis Vilperi, älä masennu, teet hyvää työtä!


      • Don Juan Hamburg

        Ei siellä altaan puolella niitä paikkoja pilvin pimein kuitenkaan ole, hyvähän ne on etukäteen varata.

        Noin äkkiseltään ajatellen ehkä paras paikka Inglesissä tuollaiseen tapaamiseen tuo pannu, ja sen uima-altaan puoli, jos sen on oltava suomibaari.

        Itse silloin tällöin käyn olusella siellä, kun on sponsorifiilis, eikä köyhyys eikä kipeys haittaa ;))

        On täällä kyllä edullisempiakin paikkoja, ja siihen on useimmilla jalat joilla voi äänestää.

        Siispä Macker`siin nyt, no siihen iskelmän viereen 1€/pint, jää vähän rahaa itellekkin ;))


    • Olen kerran Kuparipannussa piipahtanut oluelle. Oli näppärästi matkan varrella on Maspalomasista Inglesiin kävelin. Paikka vaikutti viihtyisältä ja on helppo löytää.

      Osallistuisin mielelläni miitinkiin, jos se vain aikatauluuni sopisi. Marras/joulukuun vaihteessa miitinki oli muistaakseni vuorokauden liian aikaisin? Tuolloin olin Kristina Katarinan risteilyllä ja suunnitelmissani oli piipahtaa Ingleisissä ja miitingissä. Seuraavan kerran piipahdan Inglesissä vasta 19-26.2.2012. Taitaa vain tulla nyt tuo Inglesin/Maspalomasin kiintiö täyteen. Olen ollut Maspalomasissa kaksi kertaa peräjälkeen ja nyt suuntaan siis Inglesiin... lähinnä siksi, että ystäväni on siellä samoihin aikoihin. Seuraavaksi toimottavasti pääsen eteläiselle Teneriffalle tai sitten Teneriffan tai Gran Canarian vuoristoon?

      Puerto de la Cruzissa löytyi ainakin ennen Jorman baarista (nykyisin Kukkuluuruu) mukavaa juttuseuraa. Mutta niin löytyi Gran Canarian San Sebastianistakin. Juttelin siellä pitkän tovin yhden kanarialaisen ukon kanssa vaikka minä en osaa espanjaa ja hän osasi vain espanjaa. Kovasti oli kuitenkin juttumies... varsinkin kun tarjosin hänelle kanarialaista rommia. :)

      • ex-mix-max

        San Sebastian Aguimes`issa? Viihtyisä paikka.


      • ex-mix-max kirjoitti:

        San Sebastian Aguimes`issa? Viihtyisä paikka.

        Höh enhän minä San Sebastianissa ollut vaan San Bartolome de Tirajanassa. :)


    • vilperi571
    • vilperi571

      Nyt on miitinki pidetty ja Vilperi kiittää kaikkia osallistujia sekä ravintolan henkilökuntaa hienosta iltapäivästä. Tekstiä ja kuvia tulee sitten näiden treffailijoiden tietämille sivuille myöhemmin, mutta sydämelliset kiitokset ja halaukset kaikille!!

      • 15+13

        Kiitos vaan itsellesikin, kaalikääryleet oli mummon pussimuussin kanssa oikein maistuvat.

        Samoin mieheni poronkäristys, pussimuussilla.

        Illalla käytiin vielä vetäisemässä karaoket Iskelmässä ja lihapiirakat Ryyskässä.

        Huomenna Apilaniittyyn, ja Tiffanyyn illalla, päivällä käydään saunomassa, otettiin vihta kotoa mukaan.

        Jalostajan hernekeittoon kun laittaa pahvilaatikkovalkkarista jatketta se maistuu aika espanjalta, nam


      • Grani in my mind

        Hieno jottu että Gran Canarian matkaajat ja palsta kirjoittelijat ovat niin sopusointuista porukkaa jotta haluavat tavata toisiaan silmä silmästä. Harmillista että edelleenkään ei Teneriffalle saada yhteistä miitinkiä järjestettyä vaikka siellä talven mittaan matkailee paljonkin Kanaria palstan aktiiveja.


      • metsaveikko

        Omaan hotlaan pitäs päässä miittinkin jälkeen takas, vilperi varmaan vakkari granilaisena tietaa kertoa oikian bussin. On niin maha tays kaalikaaryleita ja lihapiirakoita kahella nakilla, ettei jaksa kavellä. Illalla ku jaksas vielä hotlan saunaan, onneksi otin omat kivet kiukaaseen Suomesta, on paljo kotosampi olo.


    • vilperi571

      Kiitoksia vaan taas aiheettomista kommenteista!! Mä jätän kommentit tällä kertaa ihan omaan arvoonsa ja jossain vaiheessa kerron tuolla "omalla" palstallani lisää jonne nämä kaikenlaiset puskajussit eivät uskaltaudu kirjautumaan! Noutaja tulisi ensimmäisen viestin jälkeen!!!

      • fsddh

        No voi, voi. Ottiko äityli tikkarin pois kun noin kiukuttaa?


      • mettäveikko

        Pysyisitki siellä "omalla" palstallas. Siellä voit päteä omien granivakkareittes seurassa kehuen ittiäs ihan vapaasti.


      • Typeryydylle loppu!
        mettäveikko kirjoitti:

        Pysyisitki siellä "omalla" palstallas. Siellä voit päteä omien granivakkareittes seurassa kehuen ittiäs ihan vapaasti.

        Samoin!


      • don Luis
        Typeryydylle loppu! kirjoitti:

        Samoin!

        Ei uskoisi ,että on suvaitsevaisuuden viikko.


      • demokratiaako?
        don Luis kirjoitti:

        Ei uskoisi ,että on suvaitsevaisuuden viikko.

        "Noutaja tulisi ensimmäisen viestin jälkeen!!!"

        Eikö Vilperin omalla palstalla siis sallita ylläpitäjään kohdistuvaa arvostelua vaan punakynä heiluu?


      • vilperi571
        demokratiaako? kirjoitti:

        "Noutaja tulisi ensimmäisen viestin jälkeen!!!"

        Eikö Vilperin omalla palstalla siis sallita ylläpitäjään kohdistuvaa arvostelua vaan punakynä heiluu?

        Kaikki asiallinen kritiikki on sallittua ja Vilperiin saa kohdistaa voimakastakin arvostelua, mutta asiassa pitää pysyä!! Yhtään viestiä en ole joutunut moderoimaan ja yhtään nimimerkkiä en ole joutunut poistamaan, joten olisinko foorumin aloituksessa tuonut riittävän selvästi esille sen, että keskustelemme pääsääntöisesti kanarianmatkailusta vaikka sekään ei ole aivan pakollista! :) :)


    • Rööki huuleen

      Piristyppä nyt Vilperi ja kipaise tupakkiostoksille. Ettei vaan unohdu ostaa ne kolme matkalaukullista tuliaistupakkaa. Saat sitte taas ikäänkuin ilmasen matkan.

    • 3+6

      Voi mahoton näitä mettäveikkoja, mitä ne aivoistaan? päästelee. Ei tunnu kateudella olevan rajoja. Tyhjänpäiväistä p****a. Aikaa tuntuu olevan moisten letkausten kirjoitteluun.
      Sinulle demokratiaako, onko nämä kirjoittelut sun mielestä arvostelua? Paskan jauhantaa kaikki tyynni. Jollakin maha täynnä kaalikääryleitä, joku jopa syönyt miehensä poronkäristyksenä muusin kera, toinen pöhkö vienyt kiuaskivet Inglesiin.
      :D :D :D

      • 3+6

        voe kehvelj. älä sinä poejankellukka varasta minun nikkijä


      • Anonyymi
        3+6 kirjoitti:

        voe kehvelj. älä sinä poejankellukka varasta minun nikkijä

        Elekeehän nyt riijelkö poijjaat.


    • Anonyymi

      Tulkaa karhuun pitämään se miitinki. Suomiyhteisö kokoontuu Karhussa joka ilta.

      • Anonyymi

        Ei se ole mahdollista koska siellä ei voi maksaa ylihintaa kaalikääryleestä.


    • Anonyymi

      Tää on kyllä jo käyty tämä miitinki.. Olikohan siellä paljon porukkaa.

      • Anonyymi

        Harvoin pannussa ketään on. Muutama ukko istuu ryyppäämässä baaritiskillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin pannussa ketään on. Muutama ukko istuu ryyppäämässä baaritiskillä.

        Eihän pannu ole nyt auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän pannu ole nyt auki?

        Pannu elää ja voi hyvin. Olen saanut houkuteltua vähemmistön edustajat kanta asiakkaiksi joten hyvin menee kiitos. Täällä kun muita kuin kaltaisiani enää lomaile nykyään.

        T .Aki


    • Anonyymi

      Hieman harmittaa kun sulkivat tuon alkuperäisen meetinkikeskustelun häiriköiden takia. Ja covidin takia jäi pitämättä meetinki tuon ketjun ja alkuperäisen meetingin 10 v muistelot....

      • Anonyymi

        Miitinkiporukka on kai harventunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitinkiporukka on kai harventunut.

        Missä sotis luuraa, teräväkynäinen kirjoittaja?
        Otti joskus tiukasti yhteeen kyllä myös Vilperin ja Ookke Karan kans, niin anot saivat kyytiä kylmää rouvalta kipakalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sotis luuraa, teräväkynäinen kirjoittaja?
        Otti joskus tiukasti yhteeen kyllä myös Vilperin ja Ookke Karan kans, niin anot saivat kyytiä kylmää rouvalta kipakalta.

        Joo, sotis näytti ukoille kaapin paikan jos alkoivat liikaa reuhaamaan. Ikävä on sotista....oli kiva lukea hänen juttujaan. Halaus hänelle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sotis näytti ukoille kaapin paikan jos alkoivat liikaa reuhaamaan. Ikävä on sotista....oli kiva lukea hänen juttujaan. Halaus hänelle..

        Punaisen puhelimen lady on todella toivottu hahmo täällä Puertossa. Voi että on tornin liepeillä ollut häntä ikävä. Koko Robin Hood yhteisö odottaa innolla hänen paluutaan, vai miten se nyt oli 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punaisen puhelimen lady on todella toivottu hahmo täällä Puertossa. Voi että on tornin liepeillä ollut häntä ikävä. Koko Robin Hood yhteisö odottaa innolla hänen paluutaan, vai miten se nyt oli 😂

        Tulossa olen pian. Sano toi päin naamaa niin lätty lätisee. Se on himskatin varma.

        Sotis (ei rek) unohdin salasanani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sotis luuraa, teräväkynäinen kirjoittaja?
        Otti joskus tiukasti yhteeen kyllä myös Vilperin ja Ookke Karan kans, niin anot saivat kyytiä kylmää rouvalta kipakalta.

        Sivistynyt ihminen ei ilkeile, tallo muita alleen, haasta riitaa, pidä itseään ylenpänä muita, luule tietävänsä kaikesta kaiken, kulje nokka pystyssä ja halua hallita keskustelu palstaa. Sivistynyt ihminen on ymmärtäväinen ja antaa tilaa myös muiden mielipiteille vaikka eri mieltä olisi hän. Sivistynyt ihminen ei tule kuuluisaksi riidan haluisena ja kiukkuisena persoonana. Sivistynyt ihminen on pidetty seura ihminen, ei inhottu.
        Onneksi mummo on herttainen hellä sydäminen ja kaikkin rakastama äiti hahmo. Pullantuoksuinen ihana ihminen. Ihanaa 🍷🥂🍸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitinkiporukka on kai harventunut.

        Suuri elonkorjaaja on käynyt niittämässä kypsää satoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri elonkorjaaja on käynyt niittämässä kypsää satoa.

        Täältä on kadonnut todella moni nicci. Tuskin kaikki hiippakuntaa vaihtaneet.


    • Anonyymi

      On ihan mahotonta ollu taas näköjään koko viikko palstalla. Ihan mahotonta.

    • Anonyymi

      Eikö asiakirjoittajat ole päässeet ollenkaan sisällöntuotantoon kun Annan palstan pojat on trollanneet. Ihan mahotonta ollu taas. Ihan mahotonta.

      • Anonyymi

        Ai ne on anaali-antigue ja persepappa-eläkepappa kun trollaa palstan pilalle. Olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta menoa taas noilta kahdelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne on anaali-antigue ja persepappa-eläkepappa kun trollaa palstan pilalle. Olisihan se pitänyt arvata. Ihan mahotonta menoa taas noilta kahdelta.

        Onko nämä ne samat papat kun haukkui kaikki puerton eläkeläiset kiljua juoviksi sossun pummeiksi. Olisihan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nämä ne samat papat kun haukkui kaikki puerton eläkeläiset kiljua juoviksi sossun pummeiksi. Olisihan se pitänyt arvata.

        Ne ne oli. Ovat pilanneet tämän palstan. Kun heistä ei ole sisällön tuottajiksi tai asia kirjoittajiksi pilaavat he tätä palstaa meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien kiusaksi. Semmosia pappoja ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ne oli. Ovat pilanneet tämän palstan. Kun heistä ei ole sisällön tuottajiksi tai asia kirjoittajiksi pilaavat he tätä palstaa meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien kiusaksi. Semmosia pappoja ne on.

        Keskustelu on päättynyt ja nyt on meneillään lapsellinen höpinä. Jos joku yrittää aloittaa asiallista tarinaa, niin se lopetetaan viimeistään kolmannella kommentilla, jonka heittää jompi kumpi niistä kahdesta taaperolapsen tasolle jääneestä kirjoittajasta, joiden fraaseihin kuuluu homoudella leukailu, suomalaisravintoloiden mainonta tai vain mahotonta-sana. Monet muutkin itseään vitsikkäiksi luulevat hölmöt kokeilevat taitojaan.
        Aikoinaan eräs, ilmeisesti kirjailijaurasta haaveillut kaunokirjoittaja piti tylsää blogiaan, ja kertoi jatkuvasti yksityiskohtaisesti kaiken lomailustaan Puertodelakrutsissa, eikä sietänyt negatiivista kommentoitia tyylistään sai palstan lukijat ymmärrettävästi turhautumaan ja jopa provosoitumaan. Ja joku, ilmeisesti ikääntynyt, kaikkitietävä jäärä rasitti jutuillaan ja mileipiteillään. Fiksut kirjoittajat häipyivät palstalta. Sääli, että mm. La Palmalla asuva Barraquito lopetti kommennoinnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu on päättynyt ja nyt on meneillään lapsellinen höpinä. Jos joku yrittää aloittaa asiallista tarinaa, niin se lopetetaan viimeistään kolmannella kommentilla, jonka heittää jompi kumpi niistä kahdesta taaperolapsen tasolle jääneestä kirjoittajasta, joiden fraaseihin kuuluu homoudella leukailu, suomalaisravintoloiden mainonta tai vain mahotonta-sana. Monet muutkin itseään vitsikkäiksi luulevat hölmöt kokeilevat taitojaan.
        Aikoinaan eräs, ilmeisesti kirjailijaurasta haaveillut kaunokirjoittaja piti tylsää blogiaan, ja kertoi jatkuvasti yksityiskohtaisesti kaiken lomailustaan Puertodelakrutsissa, eikä sietänyt negatiivista kommentoitia tyylistään sai palstan lukijat ymmärrettävästi turhautumaan ja jopa provosoitumaan. Ja joku, ilmeisesti ikääntynyt, kaikkitietävä jäärä rasitti jutuillaan ja mileipiteillään. Fiksut kirjoittajat häipyivät palstalta. Sääli, että mm. La Palmalla asuva Barraquito lopetti kommennoinnin.

        Mitä oma viestisi oli kuin piiloveeeetuilua ellei sitä itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oma viestisi oli kuin piiloveeeetuilua ellei sitä itseään

        Ihan mahoton se on. Ihan mahoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu on päättynyt ja nyt on meneillään lapsellinen höpinä. Jos joku yrittää aloittaa asiallista tarinaa, niin se lopetetaan viimeistään kolmannella kommentilla, jonka heittää jompi kumpi niistä kahdesta taaperolapsen tasolle jääneestä kirjoittajasta, joiden fraaseihin kuuluu homoudella leukailu, suomalaisravintoloiden mainonta tai vain mahotonta-sana. Monet muutkin itseään vitsikkäiksi luulevat hölmöt kokeilevat taitojaan.
        Aikoinaan eräs, ilmeisesti kirjailijaurasta haaveillut kaunokirjoittaja piti tylsää blogiaan, ja kertoi jatkuvasti yksityiskohtaisesti kaiken lomailustaan Puertodelakrutsissa, eikä sietänyt negatiivista kommentoitia tyylistään sai palstan lukijat ymmärrettävästi turhautumaan ja jopa provosoitumaan. Ja joku, ilmeisesti ikääntynyt, kaikkitietävä jäärä rasitti jutuillaan ja mileipiteillään. Fiksut kirjoittajat häipyivät palstalta. Sääli, että mm. La Palmalla asuva Barraquito lopetti kommennoinnin.

        Mitä pahaa on homo seksuaalisuudessa . Se on parasta mitä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu on päättynyt ja nyt on meneillään lapsellinen höpinä. Jos joku yrittää aloittaa asiallista tarinaa, niin se lopetetaan viimeistään kolmannella kommentilla, jonka heittää jompi kumpi niistä kahdesta taaperolapsen tasolle jääneestä kirjoittajasta, joiden fraaseihin kuuluu homoudella leukailu, suomalaisravintoloiden mainonta tai vain mahotonta-sana. Monet muutkin itseään vitsikkäiksi luulevat hölmöt kokeilevat taitojaan.
        Aikoinaan eräs, ilmeisesti kirjailijaurasta haaveillut kaunokirjoittaja piti tylsää blogiaan, ja kertoi jatkuvasti yksityiskohtaisesti kaiken lomailustaan Puertodelakrutsissa, eikä sietänyt negatiivista kommentoitia tyylistään sai palstan lukijat ymmärrettävästi turhautumaan ja jopa provosoitumaan. Ja joku, ilmeisesti ikääntynyt, kaikkitietävä jäärä rasitti jutuillaan ja mileipiteillään. Fiksut kirjoittajat häipyivät palstalta. Sääli, että mm. La Palmalla asuva Barraquito lopetti kommennoinnin.

        Antiikin bloki oli karmeaa ja tylsää luettavaa koko sen historian ajan. Ketä kiinnostaa jonkun eläkepapan jutut jossain puertodelacruzissa. Ei ketään. Ingles on paljon monipuolisempi ja kiinnostava matkakohde missä papat ei heilu vaan komeat ja dynaamiset nuoret miehet hallitsevat katukuvaa. Juuri antiikin tapaiset eläkepapat pilaa koko palstan. Ihan turhaa sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antiikin bloki oli karmeaa ja tylsää luettavaa koko sen historian ajan. Ketä kiinnostaa jonkun eläkepapan jutut jossain puertodelacruzissa. Ei ketään. Ingles on paljon monipuolisempi ja kiinnostava matkakohde missä papat ei heilu vaan komeat ja dynaamiset nuoret miehet hallitsevat katukuvaa. Juuri antiikin tapaiset eläkepapat pilaa koko palstan. Ihan turhaa sakkia.

        Ai se oli antiikki kun piti plokia. Ihan mahotonta menoa taas. Kun antiikista ei ole asia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi aloitti hän meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien kiusaamisen blokillaan. Ja pappa säesti ilkeillä kommenteilla haukkumalla kaikki krutsin eläkeläiset kiljuajuoviksi sossunpummeiksi. Ilkeitä ihmisiä molemmat. He pilasivat tämän palstan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se oli antiikki kun piti plokia. Ihan mahotonta menoa taas. Kun antiikista ei ole asia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi aloitti hän meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien kiusaamisen blokillaan. Ja pappa säesti ilkeillä kommenteilla haukkumalla kaikki krutsin eläkeläiset kiljuajuoviksi sossunpummeiksi. Ilkeitä ihmisiä molemmat. He pilasivat tämän palstan.

        "Mitä pahaa on homo seksuaalisuudessa . Se on parasta mitä tiedän."
        Homo, mitä pahaa on seksuaalisuudessa. Se on pahasta, minä tiedän.
        Sian tippurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa on homo seksuaalisuudessa . Se on parasta mitä tiedän.

        Tarkoittaa eri asiaa jos kirjoitetaan yhteen tai erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa eri asiaa jos kirjoitetaan yhteen tai erikseen.

        Homma seksuaalisuus ei tule koskaan katoa vaikka te ilkeä mieliset niin haluatte tapahtuvan. Yhteisömme inglesissä elää ja voi hyvin. Mikä mättää kun ette sitä tajuu millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se oli antiikki kun piti plokia. Ihan mahotonta menoa taas. Kun antiikista ei ole asia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi aloitti hän meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien kiusaamisen blokillaan. Ja pappa säesti ilkeillä kommenteilla haukkumalla kaikki krutsin eläkeläiset kiljuajuoviksi sossunpummeiksi. Ilkeitä ihmisiä molemmat. He pilasivat tämän palstan.

        Antiikki ploki oli parempi kuin matamin ploki. Oli kuviakin. Matamilla ei, vain syömisiä ja muille kimahteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma seksuaalisuus ei tule koskaan katoa vaikka te ilkeä mieliset niin haluatte tapahtuvan. Yhteisömme inglesissä elää ja voi hyvin. Mikä mättää kun ette sitä tajuu millään.

        Onko homo sitä seksuaalisuutta pakko koko ajan mainostaa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko homo sitä seksuaalisuutta pakko koko ajan mainostaa???

        On koska se on parasta mitä ihminen voi kokea. Lisäksi meillä on oikeus kirjoittaa matkailusta siinä missä muillakin. Olen ylpeänä home ja kerron siitä mieluusti kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On koska se on parasta mitä ihminen voi kokea. Lisäksi meillä on oikeus kirjoittaa matkailusta siinä missä muillakin. Olen ylpeänä home ja kerron siitä mieluusti kaikille.

        Kysymys on siitä, että me lukijat, olkootpa suuntautuneisuus mitä tahansa, olemme läpeensä kyllästyneitä kirjoituksiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antiikki ploki oli parempi kuin matamin ploki. Oli kuviakin. Matamilla ei, vain syömisiä ja muille kimahteluja.

        Vanha frouva oli legenda. Huitoi kävelykepillään ohi kulkioita kunnes vaihtoi rollaattoriin jolla gini päisään törmäili katulamppuihin ja palmuihin. Huvittava hahmo. Paha suustaan mutta vitsinä se meni. Nyt Puertossa liiankin sopuisaa. Känkkä ränkkä muoria kaivataan. Not 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitä, että me lukijat, olkootpa suuntautuneisuus mitä tahansa, olemme läpeensä kyllästyneitä kirjoituksiisi.

        Olen kuullut ihan toisen laista kommenttia . Kymmenet kanaria tuttuni ovat olleet mielissään kun pidän tärkeää agendaa yllä. Heidän sadat vastauksensa kertovat kuinka tärkeällä asialla olemme tällä palstalla. Se rohkaisee minua ja muita kaltaisiani jatkamaan kirjoittelua. Pidit siitä tai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut ihan toisen laista kommenttia . Kymmenet kanaria tuttuni ovat olleet mielissään kun pidän tärkeää agendaa yllä. Heidän sadat vastauksensa kertovat kuinka tärkeällä asialla olemme tällä palstalla. Se rohkaisee minua ja muita kaltaisiani jatkamaan kirjoittelua. Pidit siitä tai et.

        Mikä se sinun asiasi sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut ihan toisen laista kommenttia . Kymmenet kanaria tuttuni ovat olleet mielissään kun pidän tärkeää agendaa yllä. Heidän sadat vastauksensa kertovat kuinka tärkeällä asialla olemme tällä palstalla. Se rohkaisee minua ja muita kaltaisiani jatkamaan kirjoittelua. Pidit siitä tai et.

        Olemme suorastaan huvittuneita tärkeästä asiastasi. Niin. mikähän se mahtaa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sinun asiasi sitten on?

        Matkailu palstan agendan mukaan. Miksi kysyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut ihan toisen laista kommenttia . Kymmenet kanaria tuttuni ovat olleet mielissään kun pidän tärkeää agendaa yllä. Heidän sadat vastauksensa kertovat kuinka tärkeällä asialla olemme tällä palstalla. Se rohkaisee minua ja muita kaltaisiani jatkamaan kirjoittelua. Pidit siitä tai et.

        Näinpä. Meitä on iso joukko jotka luemme mieluusti Inglesin suomiyhteisön homo seksuaalisen juttuja. Näin se vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Meitä on iso joukko jotka luemme mieluusti Inglesin suomiyhteisön homo seksuaalisen juttuja. Näin se vaan.

        Kerro Granin baareista, yökerhoista, ravintoloista jne. jotka sateenkaariväen suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro Granin baareista, yökerhoista, ravintoloista jne. jotka sateenkaariväen suosiossa.

        Kiitos kysymästä veikkonen. Inglesin ("suoran toiminnan") yöelämä ei vain sopinut meikäläiselle, joka pyörii melkein 100%sesti Yumbo-Centerin ympärillä (Nilo-Center on se huomattavasti pienempi etäämmällä keskustasta).
        Eihän ne kaikki Yumbon (noin 50kpl) baaria sun discoa kaikki olleet sekstailupaikkoja takahuoneineen. Mutta tyyli siellä oli cruisailu eli sopivan partnerin etsintä., josta siirtyminen kävi vaivatta toisen baarin takahuoneeseen. Niitähän ei ollut kuin aamutunneille asti avoimissa paikoissa.
        Hotellihuoneeseen ei turvallisuus syistä siellä ole aina tapana mennä ennestään tuntemattoman ja mahdollisesti toiselta puolelta maailmaakin olevan kaverin kanssa. Voin siis lämpimästi suositella paikkaa kaikille palstaa seuraaville seksuaalivähemmistön edustajille. Tervetuloa Inglesiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko homo sitä seksuaalisuutta pakko koko ajan mainostaa???

        Ei se mikään oikea homo ole. Pelkkä tyhjäpäinen trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä veikkonen. Inglesin ("suoran toiminnan") yöelämä ei vain sopinut meikäläiselle, joka pyörii melkein 100%sesti Yumbo-Centerin ympärillä (Nilo-Center on se huomattavasti pienempi etäämmällä keskustasta).
        Eihän ne kaikki Yumbon (noin 50kpl) baaria sun discoa kaikki olleet sekstailupaikkoja takahuoneineen. Mutta tyyli siellä oli cruisailu eli sopivan partnerin etsintä., josta siirtyminen kävi vaivatta toisen baarin takahuoneeseen. Niitähän ei ollut kuin aamutunneille asti avoimissa paikoissa.
        Hotellihuoneeseen ei turvallisuus syistä siellä ole aina tapana mennä ennestään tuntemattoman ja mahdollisesti toiselta puolelta maailmaakin olevan kaverin kanssa. Voin siis lämpimästi suositella paikkaa kaikille palstaa seuraaville seksuaalivähemmistön edustajille. Tervetuloa Inglesiin.

        Anna sateenkaaripaikkojen nimet ja osoitteet 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Meitä on iso joukko jotka luemme mieluusti Inglesin suomiyhteisön homo seksuaalisen juttuja. Näin se vaan.

        Pahainen trolli sinäolet etkä mikään aito homo. Aidot ei täällä melskaa ja mainosta kuten sinä teet jatkuvasti. Tunnen useita homoja ja he ovat erittäin fiksuja ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sateenkaaripaikkojen nimet ja osoitteet 😀

        Hankala antaa kun en ole Inglesissä koskaan käynyt. Minä trollaan. En ole edes homppeliini.


    • Anonyymi

      Ihan mahotonta ollu taas. Ihan mahotonta.

      • Anonyymi

        On on, ihn mahotonta tuon homeen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on, ihn mahotonta tuon homeen kanssa.

        Mahdottoman homeessa se tosiaan on kun meitä homoja alkaa haukkumaan. Vikaa täytyy olla pääkopassa paljon.


      • Anonyymi

        Kun läpi on tarpeeksi nautinnollisesta käytössä se ei homehdu. Eikä homehdu myöskään läven ylpeä isäntä. Kokeile et pety.


      • Anonyymi

        Kokeile joskun laittaa penis vaginaan, et pety.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile joskun laittaa penis vaginaan, et pety.

        Se se on vasta nannaa , ai että tekee gutaa , usot sie?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile joskun laittaa penis vaginaan, et pety.

        Ei kiinnosta. Poikarakkaus tarjoaa enemmän kun tarjolla on vuoroin vieraissa efekti. Lisäksi voimme poikain kesken rakentaa junan jossa paikka vaihtuu sopivin välein. Se se vasta on gutaa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Poikarakkaus tarjoaa enemmän kun tarjolla on vuoroin vieraissa efekti. Lisäksi voimme poikain kesken rakentaa junan jossa paikka vaihtuu sopivin välein. Se se vasta on gutaa se.

        Minkätakkii työ homppelit tiälä riehutte, mänkee muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkätakkii työ homppelit tiälä riehutte, mänkee muualle.

        Homoseksuaalisuus on ihan yhtä suuri osa Kanariansaarten matkailua kuin aurinko konsanaan. Se on suuri ja mahtava voima päästä nauttimaan elämästä. Kokeile et pety.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on ihan yhtä suuri osa Kanariansaarten matkailua kuin aurinko konsanaan. Se on suuri ja mahtava voima päästä nauttimaan elämästä. Kokeile et pety.

        Kyllä kunnon pillu aina kakkasuolen voittaa, kokeile et pety!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaalisuus on ihan yhtä suuri osa Kanariansaarten matkailua kuin aurinko konsanaan. Se on suuri ja mahtava voima päästä nauttimaan elämästä. Kokeile et pety.

        Joo, kaikki homot vaan sinne saarille pois ihmisten ilmoilta.


    • Anonyymi

      Mites tapaaminen sujui? Harmi etten ehtinyt paikalle! Ensi kerralla sitten.

      • Anonyymi

        Ei taida tulla ensikertaa ainakaan tällä porukalla, kaksi tai kolme jo mananmajoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tulla ensikertaa ainakaan tällä porukalla, kaksi tai kolme jo mananmajoilla.

        Kuka nostelee näitä ketjuja. Onko se EP vai Antiikki kun täällä taas häiriköi koko ajan. Kun heistä ei ole asia kirjoittajiksi tai sisällön tuottajiksi pilaavat he meidän aitojen asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien keskustelua vuodesta toiseen. Eikös ne ollut juuri nämä kaksi kun haukkuivat Inglesin eläkeläiset kiljua juoviksi sossun pummeiksi ja meidät Inglesin suomiyhteisön homoseksuaalit sairaiksi yksilöiksi. Ihan mahotonta menoa taas. Ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nostelee näitä ketjuja. Onko se EP vai Antiikki kun täällä taas häiriköi koko ajan. Kun heistä ei ole asia kirjoittajiksi tai sisällön tuottajiksi pilaavat he meidän aitojen asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien keskustelua vuodesta toiseen. Eikös ne ollut juuri nämä kaksi kun haukkuivat Inglesin eläkeläiset kiljua juoviksi sossun pummeiksi ja meidät Inglesin suomiyhteisön homoseksuaalit sairaiksi yksilöiksi. Ihan mahotonta menoa taas. Ihan mahotonta.

        Ai ne on EP ja antiikki kun nostelee näitä vanhoja ketjuja. Olisihan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nostelee näitä ketjuja. Onko se EP vai Antiikki kun täällä taas häiriköi koko ajan. Kun heistä ei ole asia kirjoittajiksi tai sisällön tuottajiksi pilaavat he meidän aitojen asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien keskustelua vuodesta toiseen. Eikös ne ollut juuri nämä kaksi kun haukkuivat Inglesin eläkeläiset kiljua juoviksi sossun pummeiksi ja meidät Inglesin suomiyhteisön homoseksuaalit sairaiksi yksilöiksi. Ihan mahotonta menoa taas. Ihan mahotonta.

        Ei nyt sentään sairaiksi ole haukuttu ainoastaan geenivirheelliksi. Virheen saanuthan ei voi käytökselleen mitään. Tämä on ihan tieteellisest tutkittua faktaa.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään sairaiksi ole haukuttu ainoastaan geenivirheelliksi. Virheen saanuthan ei voi käytökselleen mitään. Tämä on ihan tieteellisest tutkittua faktaa.
        .

        Törkeää käytöstä EP ja Antiikki. Miksi teidän pitää haukkua meitä Inglesin eläkeläisiä kiljua juoviksi sossun pummeiksi ja Inglesin suomiyhteisön tukipilareita geenivirheellisiksi. Mitä pahaa me Inglesin väki ollaan teille tehty. Ihan mahotonta menoa taas teiltä kahdelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeää käytöstä EP ja Antiikki. Miksi teidän pitää haukkua meitä Inglesin eläkeläisiä kiljua juoviksi sossun pummeiksi ja Inglesin suomiyhteisön tukipilareita geenivirheellisiksi. Mitä pahaa me Inglesin väki ollaan teille tehty. Ihan mahotonta menoa taas teiltä kahdelta.

        On ne mahottomia trolleja noi antiikki ja ep. Ihan mahotonta menoa taas. Seuraavaksi haukkuvat varmaan meidät tolkun ihmiset ja asia kirjoittajat palstalta. Ihan puistattaa tuokin ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tulla ensikertaa ainakaan tällä porukalla, kaksi tai kolme jo mananmajoilla.

        Seuraava miitinki järjestetään Teneriffan Portto la Crutsissa. Terve tuloa Pikkikseen jossa tapaamista emännöi ja puhetta johtaa kaikkien janoisten sankaritar🍷
        Ruokailu vapaa valinteisessa suomi ravintolassa ja iltaohjelma Pampassa karaookkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava miitinki järjestetään Teneriffan Portto la Crutsissa. Terve tuloa Pikkikseen jossa tapaamista emännöi ja puhetta johtaa kaikkien janoisten sankaritar🍷
        Ruokailu vapaa valinteisessa suomi ravintolassa ja iltaohjelma Pampassa karaookkea.

        Ei kiitos sateisella krutsille ja punaisen puhelimen itsevaltiaalle. Tornin lady on niin epäsosiaalinen ihminen ettei sen kanssa halua kukaan toimia ikinä missään. Me käännytetään se pois inglesistä jos tänne tulee eli ei ole tervetullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos sateisella krutsille ja punaisen puhelimen itsevaltiaalle. Tornin lady on niin epäsosiaalinen ihminen ettei sen kanssa halua kukaan toimia ikinä missään. Me käännytetään se pois inglesistä jos tänne tulee eli ei ole tervetullut.

        Ketä kiinnosta joku punasen pauhelimen mummu. Dynaamiset ja tyylikkäät nuoret miehet Inglesissä ovat enemmän tämän pojan mieleen. Se on elämää mitä kannattaa vaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnosta joku punasen pauhelimen mummu. Dynaamiset ja tyylikkäät nuoret miehet Inglesissä ovat enemmän tämän pojan mieleen. Se on elämää mitä kannattaa vaalia.

        Mumulla on se yksi mikä miehiltä puuttuu. Siksi mummut kiinnostavat terveitä miehiä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mumulla on se yksi mikä miehiltä puuttuu. Siksi mummut kiinnostavat terveitä miehiä.....

        Ei kaikki mummut, ei äkäiset eikä tippatädit jos ymmärrätte mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mumulla on se yksi mikä miehiltä puuttuu. Siksi mummut kiinnostavat terveitä miehiä.....

        Jos aiot punaisen puhelimen ladyyn koskea, niin et ilmaisesti ole tavannut häntä joten onnea vaan. Itse valitsen komean ja raamikkaan uroon seurakseni sillä sellaisesta on jotain iloakin miehelle. Sen ilon takiahan me Inglesiin matkataan isolla joukolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aiot punaisen puhelimen ladyyn koskea, niin et ilmaisesti ole tavannut häntä joten onnea vaan. Itse valitsen komean ja raamikkaan uroon seurakseni sillä sellaisesta on jotain iloakin miehelle. Sen ilon takiahan me Inglesiin matkataan isolla joukolla.

        sinne vaan kaikki homot pois silmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinne vaan kaikki homot pois silmistä

        Kokeile joskus tosi miestä niin ymmärrät. Siinä ri enää kurttuisista mummut kiinnosta kun jäntevä kanki tunkeutuu syövereihisi tuottaen suunnatonta nautintoa. Kokeile niin ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinne vaan kaikki homot pois silmistä

        Vaikea uskoa että näin rajoitteista ihmisiä vielä löytyy mistään maailmasta. Se ei ole kieltää pois jos miehet juhlivat keskenään. Tunnen naisena monia homomiehiä ja he ovat ehkä sydämellisimpiä ihmisiä joita tunnen. Älä,siis tuomitse ketää asioista, jotka eivät sinulle mitenkään kuulu. Eivät hekään ole kiinnostuneita sinun seksielämääsi. Vai sen puutteeseen. Uskoisin tuolla asenteella olevan ihmisen olevan yksinäinen ja seuraa vailla. Älä ihmettele miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa että näin rajoitteista ihmisiä vielä löytyy mistään maailmasta. Se ei ole kieltää pois jos miehet juhlivat keskenään. Tunnen naisena monia homomiehiä ja he ovat ehkä sydämellisimpiä ihmisiä joita tunnen. Älä,siis tuomitse ketää asioista, jotka eivät sinulle mitenkään kuulu. Eivät hekään ole kiinnostuneita sinun seksielämääsi. Vai sen puutteeseen. Uskoisin tuolla asenteella olevan ihmisen olevan yksinäinen ja seuraa vailla. Älä ihmettele miksi.

        Miksi sinun sitten pitää tyrkyttää täällä omaa seksielämääsi??? Onko se homojen yksinoikeus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile joskus tosi miestä niin ymmärrät. Siinä ri enää kurttuisista mummut kiinnosta kun jäntevä kanki tunkeutuu syövereihisi tuottaen suunnatonta nautintoa. Kokeile niin ymmärrät.

        Olet pahasti sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun sitten pitää tyrkyttää täällä omaa seksielämääsi??? Onko se homojen yksinoikeus?

        Tyyppi on vihassaan jo niin sokea, ettei osaa lukea. Sitä se sivistymättömyys teettää. Kerroin kyllä olevani nainen, enkä ole kirjoittanut sanaakaan seksielämästäni. Ei voi kuin ihmetellä kuinka typeriä nämä itseään jotenkin parempina pitävät kansakunnan pohjasakka oikeasti ovat. Ihan käy sääliksi moiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppi on vihassaan jo niin sokea, ettei osaa lukea. Sitä se sivistymättömyys teettää. Kerroin kyllä olevani nainen, enkä ole kirjoittanut sanaakaan seksielämästäni. Ei voi kuin ihmetellä kuinka typeriä nämä itseään jotenkin parempina pitävät kansakunnan pohjasakka oikeasti ovat. Ihan käy sääliksi moiset.

        Tervetuloa sakkaan sinä "viisas".


    • Anonyymi

      Ei ole niin vanhaa mummoa esim. Apilaniityssä koskaan käynyt, ettei näytä missiltä homoon verrattuna. Luojalle kiitos, ettei ole saanut tuota geenivirhettä.

      • Anonyymi

        Unohdat nyt sen, että tämän palstan mukamas homo ei ole oikeasti homo. Hän on mikä lie trollaaja reppana. Me homot ja muut sateenkaariporukat olemme ihan tavallisia kadun tallaajia kuin kaikki muutkin. Meillä on hyvä parisuhde, lapsia ja tavallinen arkielämä ja ainakin toive niistä. Me emme irstaile, emme trollaa netissä, emmekä höpötä poikain illoista jne. liibalaabasta yhtään sen enempää kuin päästään vialla olevat ns. heterot. Me olemme tavallisia ihmisiä. Käymme töissä, teemme kotityöt, riitelemme ja rakastamme, hoidamme lapsemme ja olemme ihan ah niin tasan tavallisia pallontallaajia, jopa tylsiä. Jospa jättäisitte palstan "homon" viestit huomiotta. Älä ruoki trollia. Jos ruokit, olet yhtä sairas päästäsi kuin trolli itse. Hyvää Ystävänpäivää teille kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat nyt sen, että tämän palstan mukamas homo ei ole oikeasti homo. Hän on mikä lie trollaaja reppana. Me homot ja muut sateenkaariporukat olemme ihan tavallisia kadun tallaajia kuin kaikki muutkin. Meillä on hyvä parisuhde, lapsia ja tavallinen arkielämä ja ainakin toive niistä. Me emme irstaile, emme trollaa netissä, emmekä höpötä poikain illoista jne. liibalaabasta yhtään sen enempää kuin päästään vialla olevat ns. heterot. Me olemme tavallisia ihmisiä. Käymme töissä, teemme kotityöt, riitelemme ja rakastamme, hoidamme lapsemme ja olemme ihan ah niin tasan tavallisia pallontallaajia, jopa tylsiä. Jospa jättäisitte palstan "homon" viestit huomiotta. Älä ruoki trollia. Jos ruokit, olet yhtä sairas päästäsi kuin trolli itse. Hyvää Ystävänpäivää teille kaikille!

        Minäkin sen tiedän 👍❤️🌺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sen tiedän 👍❤️🌺

        Sä et tiedä mitään. Luulo sairaus on useimpien teidän geriatrien ongelma. Luulette olevanne jotain mutta vain rumuus ja tyhmyys tulee mieleen kun teikäläisiä Inglesissä joutuu katselemaan. Köyhästä kun ei tekemälläkään saa kaunista. Toista on hyvin pukeutuvat komean dynaamiset tuhannet nuoretmiehet joita näen Inglesin kaduilla ja baareissa. Heissä silmä lepää ja himot heräävät joka vilkaisulla. Ihana kuuma Ingles.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat nyt sen, että tämän palstan mukamas homo ei ole oikeasti homo. Hän on mikä lie trollaaja reppana. Me homot ja muut sateenkaariporukat olemme ihan tavallisia kadun tallaajia kuin kaikki muutkin. Meillä on hyvä parisuhde, lapsia ja tavallinen arkielämä ja ainakin toive niistä. Me emme irstaile, emme trollaa netissä, emmekä höpötä poikain illoista jne. liibalaabasta yhtään sen enempää kuin päästään vialla olevat ns. heterot. Me olemme tavallisia ihmisiä. Käymme töissä, teemme kotityöt, riitelemme ja rakastamme, hoidamme lapsemme ja olemme ihan ah niin tasan tavallisia pallontallaajia, jopa tylsiä. Jospa jättäisitte palstan "homon" viestit huomiotta. Älä ruoki trollia. Jos ruokit, olet yhtä sairas päästäsi kuin trolli itse. Hyvää Ystävänpäivää teille kaikille!

        Noin miten homoilla voi olla lapsia? Sehän on biologisesti mahdotonta eli toisin sanoen homous on luonnonvastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin miten homoilla voi olla lapsia? Sehän on biologisesti mahdotonta eli toisin sanoen homous on luonnonvastaista.

        Taas yksi äkkiväärä tampio ilmoittautui keskusteluun. Kuinka ihminen voi olla noin yksinkertainen. On muitakin tapoja hankkia lapsi kuin se mitä kutsua normaaliksi. Melkein käy sääliksi näitä yhteiskunnan tyhmimpiä yksilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi äkkiväärä tampio ilmoittautui keskusteluun. Kuinka ihminen voi olla noin yksinkertainen. On muitakin tapoja hankkia lapsi kuin se mitä kutsua normaaliksi. Melkein käy sääliksi näitä yhteiskunnan tyhmimpiä yksilöitä.

        Ei tänne muut kuin tampiot kirjoitakaan. Tervetuloa tampioseuraan sinäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat nyt sen, että tämän palstan mukamas homo ei ole oikeasti homo. Hän on mikä lie trollaaja reppana. Me homot ja muut sateenkaariporukat olemme ihan tavallisia kadun tallaajia kuin kaikki muutkin. Meillä on hyvä parisuhde, lapsia ja tavallinen arkielämä ja ainakin toive niistä. Me emme irstaile, emme trollaa netissä, emmekä höpötä poikain illoista jne. liibalaabasta yhtään sen enempää kuin päästään vialla olevat ns. heterot. Me olemme tavallisia ihmisiä. Käymme töissä, teemme kotityöt, riitelemme ja rakastamme, hoidamme lapsemme ja olemme ihan ah niin tasan tavallisia pallontallaajia, jopa tylsiä. Jospa jättäisitte palstan "homon" viestit huomiotta. Älä ruoki trollia. Jos ruokit, olet yhtä sairas päästäsi kuin trolli itse. Hyvää Ystävänpäivää teille kaikille!

        Kerrankin jotain todellista asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et tiedä mitään. Luulo sairaus on useimpien teidän geriatrien ongelma. Luulette olevanne jotain mutta vain rumuus ja tyhmyys tulee mieleen kun teikäläisiä Inglesissä joutuu katselemaan. Köyhästä kun ei tekemälläkään saa kaunista. Toista on hyvin pukeutuvat komean dynaamiset tuhannet nuoretmiehet joita näen Inglesin kaduilla ja baareissa. Heissä silmä lepää ja himot heräävät joka vilkaisulla. Ihana kuuma Ingles.

        Ihana kuuma Ingles.
        Jotain tiedän sillä sukulaisiani asuu San Fernandossa ja osa ihanan kuumassa Inglesissä käy töissä.
        Jotain tiedän sillä saarella, myös ihanan kuumassa Inglesissä olen useasti käynyt.
        Taidan tietää jotain enemmän kuin sinä 😍
        Älä ruoki trollia. Ota nyt ystävänpäivän kunniaksi edes tämä 🍰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin jotain todellista asiaa.

        👍❤️🌺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍❤️🌺

        Kiitos tuosta. Näin kansainvälisenä poikarakkauden päivänä kaikki onnittelut ovat tervetulleita. Onneksi on teitäkin, jotka ymmärtävät mistä miesten välisessä rakkaudessa on kyse. Ainoa trolli täällä on tuo normaaliudesta saarnaava käppänä joka ei koskaan ole saanut kokea sitä kuumaa huumaa mitä vain miesten välillä voi olla tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta. Näin kansainvälisenä poikarakkauden päivänä kaikki onnittelut ovat tervetulleita. Onneksi on teitäkin, jotka ymmärtävät mistä miesten välisessä rakkaudessa on kyse. Ainoa trolli täällä on tuo normaaliudesta saarnaava käppänä joka ei koskaan ole saanut kokea sitä kuumaa huumaa mitä vain miesten välillä voi olla tarjolla.

        Tänään on kaiken rakkauden päivä. Älä sinäkään sitä varaa vain itsesi kaltaisille ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin miten homoilla voi olla lapsia? Sehän on biologisesti mahdotonta eli toisin sanoen homous on luonnonvastaista.

        Älä ole noin tietämätön.
        T. Onnelliset 3 lapsen äidit ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole noin tietämätön.
        T. Onnelliset 3 lapsen äidit ❤️

        Te olettekin lesboja, menkää tekin inglesiin pois ihmisiä naurattamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta. Näin kansainvälisenä poikarakkauden päivänä kaikki onnittelut ovat tervetulleita. Onneksi on teitäkin, jotka ymmärtävät mistä miesten välisessä rakkaudessa on kyse. Ainoa trolli täällä on tuo normaaliudesta saarnaava käppänä joka ei koskaan ole saanut kokea sitä kuumaa huumaa mitä vain miesten välillä voi olla tarjolla.

        Geenivirheettömille ajatuskin aiheuttaa voimakkaan oksennusreaktion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geenivirheettömille ajatuskin aiheuttaa voimakkaan oksennusreaktion.

        Luonnotonta, siksi ällöttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geenivirheettömille ajatuskin aiheuttaa voimakkaan oksennusreaktion.

        Hyvin luonnollinen reaktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnotonta, siksi ällöttävää.

        Onko miitti luvassa, tuleeko porukka Tiffanyyn päivätansseihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miitti luvassa, tuleeko porukka Tiffanyyn päivätansseihin?

        Tiffany oli auki viimeksi noin 15 vuotta sitten. Mennään sinne muistelemaan menneitä, näin virtuaalisesti tietenkin jokainen tykönään. Silloin oli hehkeitä ja halukkaita mirkkuja paljon liikenteessä. Hienoa aikaa se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiffany oli auki viimeksi noin 15 vuotta sitten. Mennään sinne muistelemaan menneitä, näin virtuaalisesti tietenkin jokainen tykönään. Silloin oli hehkeitä ja halukkaita mirkkuja paljon liikenteessä. Hienoa aikaa se oli.

        Aika kultaa muistot. Hyh mikä paikka oli viime vuodet ja lopetettiin kai joskus 2014. Eihän siellä enää ketään käynyt . Amigo loppui noin 3-4 v sitten. Ei sielläkään ketään juurikaan käynyt. Kuparipannussa on aina porukkaa ja miksei suomikeskittymän paikoissakin. Syksyksi matka varattu, saa nähdä pääseekö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin miten homoilla voi olla lapsia? Sehän on biologisesti mahdotonta eli toisin sanoen homous on luonnonvastaista.

        Onhan niillä, jos suoleen siementää ne syntyvätkin sitä kautta


    • Anonyymi

      Onko se Ville siitä liikenneympyrän talosta se Inglesin perverssien ja perseeseennussijoiden yhdistyksen puheenjohtaja?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe