Miten metallista kelloranneketta lyhennetään? Ja paljon maksaisi lyhentää suutarilla vai onko helppo itse
Metallisen kellohihnan lyhentäminen
6
2076
Vastaukset
- Helppoa kun sen osaa
Katkaisemalla siitä pala pois. Suutari tietää hinnan, voi olla helppo tai sitten ei.
- Kellokauppias hoitaa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2324546
Minun kelloissani on ainakin ollut "palaset" ja jossain merkit mistä välistä voi irroittaa. Kiinnityksessä on sen sijaan eroja. Itse lyhensin joskus. En muista miten, on eri hihna nyt. Ei se vaikeaa voi olla kun minäkin sen osasin.
- e-l-e-k-t-r-o-n-i
Elektroniikkapalstalla kun olet niin varmaan joudut käyttämään jotain hakkuripiiriä joka katkoo sen sopivaksi...
- elektroninen kello?
Mutta jos kyseessä ei olekaan elektroninen kello vaan mekaanisella automaattikoneistolla varustettu, niin silloinhan tätä ei voi elektroniikkapalstalla kysyä tai tietää vastausta?
Tämä jäi nyt epäselväksi, että onko elektroninen vai mekaanisella koneistolla varustettu kello, joten ei tuohon oikein vastausta voi antaa. Entä Kellot-palstalla, jos onkin kyseessä elektroninen kello, niin voiko siellä kysyä elektronisen kellon hihnan lyhentämisestä, vai onko sitä kysyttävä elektroniikkapalstalta?
On tämä vaikeaa kun ei aina tiedä että mikä on elektroniikan harrastamista ja mikä ei, että kysyykö esim, Kellot-palstalla vai elektroniikkapalstalla.
Itse vetäisin ehkä linjan näin, että yksikin elektroninen komponentti laitteessa -> Elektroniikkapalsta, eli kaikki tänne kysymykset kelloista kameroihin, playstationeista pyykinpesukoneisiin ja kännyköistä tietokoneisiin. Ei yhtäkään elektronista komponenttia laitteessa -> jokin muu palsta joka kuvauksen mukaan mahdollisimman vähän liittyy aiheeseen. - 7+5
Tuurnalla lyödään tappi pois, jolloin ketju katkeaa. Ei se ole sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917