Moi. Saisin käsiini hondan perämoottorin bzbf ja ostettu suunnilleen 2001. onko tuo 2hp? Paljonko tuosta kannattaisi maksaa? kansikopan takana tekstit 2 honda 2006 epa standart, mitä se kertoo teille? itse en näistä juuri ymmärrä, kunto on lähes uuden veroinen, käyttötunteja varmaan vain muutamia kymmeniä. Kiitos jo etukäteen.
honda bzbf tarkempia tietoja kaipaisin
jalmari 1600
2
286
Vastaukset
- heh64
Takkutaikinaa jos olet tekemässä niin osta pois. Veneeseen en suosittele mitään noista pienistä nelitahtisista.
- Epatttiakansalle
Epa 2006 on amerikkalainen päästöstandardi jonka Honda ja muutkin koneet on läpäissyt päästäkseen Amerikan markkinoille.
Osta pois maksa 200-400€.
Itse möin vastaavan käyttämättömän kesällä 500€. Maksoin siitä 300€.
Ihan toimiva vispilä pikkuveneen persihessä. Jos käännät kaasua, niin pitelehhän lippalakista kiinni.
Sie ajat tällä motorilla silloinkin kun bensa on 10€/litra ja vesillä on hiljasta.
Kulutta noin ,05-1l tunti. Vauhdista riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952