Astutus

ihmettelijä vaan

58

16155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri kulli

Olipa mitättömän kokoinen kalu tolla hevosella. Vituttaisi jos itsellä olisi noin pieni nysä.

• sukkapuikko runkkari

Ja höpö höpö

• taottavaijänikuinen

Eihän se koosta olekkaan kiinni vaan osaako käyttää sitä mitä on

• gfhfghfhmies

tytöt tykkää kun hevosella kalu seisoo,mitähän mahtavat miettiä samalla

• Tamma teini

Minä tykkään kun jonossa tulee tallipoikia, ajattelen hevosen isoa kullia ja saan kun tarpeeksi naidaan,

• sukkapuikko runkkari

Tytöt hei vastauksia kaivataan.

• -

Hevosala on nykyään naisvaltaista.Sori vaan pervot,siihen ei liity mitään seksuaalista.

• hevostyttö100

Joopa naiset ja tytöt nykyään nämä astutus asiat hoitaa varsinkin suomessa.

http://www.youtube.com/watch?v=EPUqfzonUlU&feature=related

• ^^hevostyttö 16>>>

Kiitos sisko! (siis hevostyttö 100) ihanista animal sex videoista AH . . Menen taas kesäksi tallille töihin, palkalla ei juuri elvistellä, mutta onhan siinä muita luontaisetuja.

• hevostyttö x

Kohta alkaa taas astutuskausi ja pääsee pesemään siitosorien ihania kaluja.

• ssss

Olis kiva katsella näitä pesuhetkiä:)
        teetkö muuta samalla?

• hevostyttö x
        ssss kirjoitti:

Olis kiva katsella näitä pesuhetkiä:)
        teetkö muuta samalla?

No se tehdään meillä yleensä tallissa,märällä rätillä pyyhkimällä ja jos ei ole ketään lähettyvillä niin jatkan ilman rättiä kalun hieromista hitaasti, nauttien siitä.

• hevos vaari

Hei hevostyttö 16; luin,että menet tallille töihin kesäksi, kyselen ihan vaan uteliaisuudesta, koska olen itse kokenut hevosmies ja näistä eläin jutuista kiinnostuneet ovat yleensä miehiä ja naiset ovat vähemmistönä.
      Siis oletko todella Tyttö vai tyttönä esiintyvä mies?, koska tätäkin tapahtuu. Ja millaisia hevosia siellä kyseisellä tallilla on, jos on ravitalli, niin siellä on varmaan myös oreja,onko näin? Olisi hienoa saada jonkinlaista naisnäkökulmaa näistä hevosseksiasioista, jos olet tosiaan tyttö.

• orien ystävä

Tyttöjen mielipiteitä kaivattaisiin lisää!

• hevos vaari

Eikö tyttöjä löydy?

• hevostyttö100

On ne vaan seksikkäitä nuo poikahevoset!

• hevostyttöx

Mikä naisia vaivaa oikein, miksi ne on aina astutuksessa mukana?

Koska se on kiihottavaa!

• MMMmmmmMMMm

Kai he fantasioivat joko että heidät astuttais tai sit se jättimäinen kulli vaan on niin vastustamaton..
      Puhumattakaan mitä se tekee, kun orilla tulee.
      On kyllä upeaa ylipäätään tuo hevosten lempi. On niin alkukantaisen rajua mut silti niin kaunista.
      Tutustuis vaan tuollaiseen naiseen, ketä kiihottuu hevosista.

• orien ystävä

No onko hevostyttö 16.sella mitään hienoja kokemuksia tältävuodelta

• ckosdp

Olen ollut muutamissa astutuksissa ja siemenenotossa mukana ja olen huomannut saman asian.
      Vaikka olis ammattitaitoisia miehiä talli täys, niin kyllä siinä tilanteessa vähintään yks nainen on mukana pyörimässä suuna ja päänä.
      Ja se tilanne, kun ori hyppää tamman/pukin selkään, niin aina se on nainen kun ampaisee siihen kulliin kiinni ohjuriks. Pari kertaa kyl väkisinkin näyttänyt hieman pitkitetetyltä tämä oikean kohdan etsiminen...
      Useimmiten myös sen roiskeastian tai keinopimpsan pitäminen näyttäs olevan se "naisen työ".
      Eikä siinä mitään pahaa eikä negatiivista ole, jos se orin kalu ja sit siinä siemenen otossa nää muitten juttujen näkeminen/kokeminen vähintäänkin kiehtoo, mutta miksei sitä voi myöntää selvissäkään tilanteissa rehellisesti edes luotettavalle tuttavalle?
      Siinä vaan heitetään just jotain "naisvaltanen ala"-tekosyitä tai et miesten tarvii tehä jotain tärkeempää siinä tilanteessa tm läpinäkyvää.
      Kun orihan siinä sen työn tekee, muuta ei tarvii kuin varmistaa vaan, että se pysyy selässä ja se ei montaa ihmistä vaadi vahtimaan.
      Eikä mua muuten häiritse, mut tosiaan, miksei sitä voi myöntää.

• m60v.

Hevosten kanssa paljon töitä tehnyt ja myös astuttamassa ollut, on se railakasta touhua mikäli nuori innokas ori. Komeaa katsottavaa kun oriin lihakset kuultaa kyljissä, niinhän se on miehelläkin ennen laaakeemista. Maatiloilla asuvat lapset näkevät niin astumista, syntymistä, kuin kuolemaakin suhtautuvat luontevasti elämään toisin lähiön tenavat.

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Niinpä.
        Kuinka joku voi pitää noin luonnollista asiaa vastenmielisenä?

• Kohta tulee..

Oli msn:n sivuilla kuvasarja eri ammattien ikävistä puolista. Yks kuva oli siemenen keräämisestä, siisti kuva, ori pukilla ja kalu "tuubissa":) harmi vaan kun poistui jo päivän jälkeen.
      Pisti vaan silmään et kaks nuorta naista hoiti tilannetta(kuinka ollakaan). tuli vaan mieleen, et mahtoiko olla niinkään ikävä tilanne...? Varsinkaan tällä, ketä piteli sitä keinopillua orille;)

• Ex- ohjastaja.

Olin nuorena miehenä eräässä maatalousalan koulussa jossa myös hevosia myö oriita ja keväällä astutetiin tammoja perinteisellä, luonnollisella tavalla. me oppilaat tietysti mukana työsssä, siinähän oppii. Kursimme eräs nuori nainen oli innolla oriin ohjissa, oriin haisteltua, nuoltua tammaa ja noustua selkään kyseinen naine tarttui innolla siittimeen ohjaten tamman huulille, tuntui olevan mieli puuhaa.

• Er

Tuo on kyllä aika yleistä, tuntuvat kovin tykkäävän tuon patukan pitämisestä.
      Nolostelevat vain kovin jostain syystä kyseistä mielenkiintoa.

• tosiasiaa

No hyvänen aika,kiihottaa se nyt toki katsella ja on varmaan iät ajat näin ollu. Samoin koirien astumiset,ja eihän se ole sen kummempaa kuin katsella ja kuvitella ihmisten luonnollista nautintoa,kyllä sekin kiihottaa. Nykyään vaan säälittää kun ihmiset on tehny seksistä extreme-lajin ja sitä on joka puolella,maku on menny koko touhuun jo monelta. Kyllä entisajan yölliset aittavierailut,yllätyspanot,heinäladot yms olis paljon parempaa,siinä olis sitä salassa tekemisen jännitystä,mahdollista tirkistelijää,jännitys lisää kiihotusta. Nykyään ihmisen herkkyys tuntea on hävinnyt ja siks seksiä tarvii lisää ja rajumpaa,kun mikään ei enää tunnukaan,on aistit turtuneet.

• Hellu <3
        tosiasiaa kirjoitti:

No hyvänen aika,kiihottaa se nyt toki katsella ja on varmaan iät ajat näin ollu. Samoin koirien astumiset,ja eihän se ole sen kummempaa kuin katsella ja kuvitella ihmisten luonnollista nautintoa,kyllä sekin kiihottaa. Nykyään vaan säälittää kun ihmiset on tehny seksistä extreme-lajin ja sitä on joka puolella,maku on menny koko touhuun jo monelta. Kyllä entisajan yölliset aittavierailut,yllätyspanot,heinäladot yms olis paljon parempaa,siinä olis sitä salassa tekemisen jännitystä,mahdollista tirkistelijää,jännitys lisää kiihotusta. Nykyään ihmisen herkkyys tuntea on hävinnyt ja siks seksiä tarvii lisää ja rajumpaa,kun mikään ei enää tunnukaan,on aistit turtuneet.

Totanoin. Nainen olen, enkä kertaakaan ole kiihottunut hevosen astutuksessa. Kerronpa kuitenkin tarinan:
        Olimme astuttamassa tammaa joka oli pihassa kiinni,tamman jalat oli sidottu,ettei kovin lujaa pääse oria potkaisemaan.
        Isäntä oli hakemassa oria karsinastaan, kun pihaan tuli naapurimökkiläiset pienten lasten kanssa heppoja katsomaan. Lasten isä meni täysin lukkoon nähdessään mitä oli tapahtumassa. Naama punaisena suorastaan huohotti, kun taas äiti ja lapset katselivat rauhallisena ja normaaleina.
        Kun homma oli ohi lähtivät takaisin mökilleen,isä edelleen naama hehkuen.. :)

• orien ystävä
        Hellu <3 kirjoitti:

Totanoin. Nainen olen, enkä kertaakaan ole kiihottunut hevosen astutuksessa. Kerronpa kuitenkin tarinan:
        Olimme astuttamassa tammaa joka oli pihassa kiinni,tamman jalat oli sidottu,ettei kovin lujaa pääse oria potkaisemaan.
        Isäntä oli hakemassa oria karsinastaan, kun pihaan tuli naapurimökkiläiset pienten lasten kanssa heppoja katsomaan. Lasten isä meni täysin lukkoon nähdessään mitä oli tapahtumassa. Naama punaisena suorastaan huohotti, kun taas äiti ja lapset katselivat rauhallisena ja normaaleina.
        Kun homma oli ohi lähtivät takaisin mökilleen,isä edelleen naama hehkuen.. :)

Ehkä tuo mies vaan kiihoittui näkemästään ja yritti peitellä erektiotaan jne?
        Niin ja ei yhden nössön mökkiläisen takia tarvi kaikkia miehiä ruveta mollaamaan.
        Varsinkin ratsastuspiirit ovat nykyään hyvin naisvaltaista, joten niissä nuo astutuksetkin hoidetaan yleisesti naisvoimin.
        Kun olin tuossa kesällä hevosnäyttelyssä jossa usea ori esitteli elimiään,sekä seisokissa,että kiersivät kehää kullit heiluen kyljeltä toiselle katsojien edessä, eikä siellä kukaan ollut vaikean näköisenä, se mitä ihmisten mielessä liikkui kyseisen näyn takia,niin sitä ei sivulliset voi kuin arvailla.
        Siellä oli sekä miehiä, naisia sekä lapsia, jotka näkivät nämä orien esitykset, tosin kaikki-ilmeisesti olivat hevosihmisiä, joten kyseiseen ilmiöön oli jo totuttu.
        Onhan se sellaiselle ihmiselle,joka ensimmäisen kerran näkee orin puolimetrisen kullin kokemus sinänsä.

• sukkapuikko runkkari
        orien ystävä kirjoitti:

Ehkä tuo mies vaan kiihoittui näkemästään ja yritti peitellä erektiotaan jne?
        Niin ja ei yhden nössön mökkiläisen takia tarvi kaikkia miehiä ruveta mollaamaan.
        Varsinkin ratsastuspiirit ovat nykyään hyvin naisvaltaista, joten niissä nuo astutuksetkin hoidetaan yleisesti naisvoimin.
        Kun olin tuossa kesällä hevosnäyttelyssä jossa usea ori esitteli elimiään,sekä seisokissa,että kiersivät kehää kullit heiluen kyljeltä toiselle katsojien edessä, eikä siellä kukaan ollut vaikean näköisenä, se mitä ihmisten mielessä liikkui kyseisen näyn takia,niin sitä ei sivulliset voi kuin arvailla.
        Siellä oli sekä miehiä, naisia sekä lapsia, jotka näkivät nämä orien esitykset, tosin kaikki-ilmeisesti olivat hevosihmisiä, joten kyseiseen ilmiöön oli jo totuttu.
        Onhan se sellaiselle ihmiselle,joka ensimmäisen kerran näkee orin puolimetrisen kullin kokemus sinänsä.

Kyllä näin on.

• jallukaks

Heh..toi mullekin tuli mieleen kun tätä ketjua luin, että miehet on aika estyneitä tällasten asioitten kanssa, joten siksi tarvitaan se nainen toimittamaan homma loppuun.
      Toi, että naisia erityisesti kiihottaisi se tilanne (tottakai sellaistakin voi olla), ja siitä syystä naisten osanotto olisi runsasta ko. tilanteissa, on yhtä absurdia, kuin vaikka vetää johtopäätös, että kun vanhustenhoitajista suurin osa on naisia, niin se tarkoittaa, että naisia kiihottaa pestä vanhoja mummoja !?

• hhhhhgdfgkdfg

Taas vedettiin se naisvaltaisuus kehiin.
      No.. onhan se naisvaltainen kohderyhmä kun parru himottaa;)

• Arja Kaarina

No onhan se nyt upean alkuvoimaista (vaikka koko perheen katsottavaksi - muistattehan Langedragin eläimistä sen jakson jossa komea siitosori oli käymässä...)

• Rouva vm. 1958

Samaa mieltä. Kansakouluiässä näin ekan kerran hevosen riiputtavan, ja 12-13-vuotiaana näin kahdesti kun tammaa astutettiin ja oli komeaa katseltavaa, kun ori tepasteli tamman takapään ympärillä kalu ojossa ja sitten hyppäsi selkään ja painoi suoron juurta myöten sisään. Ei tullut ajatusta "saisinpa itsekin tuollaista" mutta pimpsassa kihelmöi silti.

• Ex-ohjastaja.

Ja rouva on saanut varmaan aina kun halunnut. Mikä nautittavampaa kun mieleinen mies painaa paksua sisään. Tapaisimpa Sinun kaltaisesi naisen niin sitten yhdessä leikittäisiin. Oli mies tai ori samat tarpeet on.

• barbru

Tuli vaan mieleen, että tulisko miehille jotenki homo olo, kun pitäs paksuun hepan kulliin tarttua? Jos on ite hetero, nii homofobian tapasta vaivaituneisuutta vois ilmetä.

• heterokalu

No eipä mulla ainakaan heteromiehenä ole ahdistanut kertaakaan pitää oriin kullia kädessä.
        En nyt tietenkään kylillä huutelisi myöskään et hiplasin tuossa metrilenkkiä, mut kuitenkin.
        Kullihan oriilla on siinä missä itselläkin, orin on vaan pirusti paljon isompi;)

• Astutettu

Nuorena tyttönä olin katsomassa kun hevosesia astutettiin. Kiihotuin kun ekaa kertaa näin, kylän pojat ilmeisesti huomas ja vei hut heinälatoon ja kimpassa antovat oikein hevoskuurin munaa että on muistelemista vieläkin kuudesta pojasta.

• jepuliskis

Olen muutaman kerran siemenenoton yhteydessä ottanut orin kullin juuresta kiinni, kun on alkanut roiskimaan.
      Kiihottaa, kun sellanen jötikkä nytkähtelee kädessä.

• automies

Vaarallista touhua.Hevosen mielenliikkeitä on vaikea tulkita.Hevoset pillastuvat herkästi.
      Hevosen potku tappaa,kun se osuu.

Onneksi on autot keksitty.

• salkösdakdkasöcfksöc

Mitäs autot tähän liittyy....?
        Ja kyllähän ihminenkin on arvaamaton ja jälki on sit sen mukaista. Valitettavasti.

• emäntätilalta

No maalla kasvaneena en osaa ajatella astutusta kovin kiihottavana. Se on vain asia joka tapahtuu. Hevosten kanssa on hyvä muistaa se, että se on paljon innokkaampi kuin esim sonni, pässi tai sika. Hevonen saattaa pistää tilanteen pilalle itse. Käytännössä siinä siis valvotaan ettei tamma vahingoitu väärän asennon vuoksi. Hevoset ovat painavia, joten jalkavammat johtavat lopetukseen paljon useammin kuin pienillä eläimillä. Hevoset ovat myös kalliita ja kantoaika pitkä. Riskejä ei haluta ottaa.

• Ravimies.

nyt se aika vuodesta orhi tammaa kaipaa ja päinvastoin, useilla talleilla astutukset pian vilkkaimmillaan. Niin se menee.

• sukkapuikko runkkari

No ei se astuminen niinkään vaan se tamman takana letku pitkänä nautiskeleva ori, se vasta jotain on!

• Yum, yum
    • iidakko

oli sitten kyse ihmisten tai hevosten suvunjatkohommista niin kumpaisenkaan äärelle en kyllä lapsia tahtois viedä,aikuisten lemmenpuuhat ei kuulu alaikäsille lapsille eikä isonhevosen jalkoihin kuulu tietämätön lapsi,hevonen kun todelalkin potkaisee on hanki pois!
      Astutushommissa Ei tarvitse leikkiä kenenkään hengen kanssa ja siihen osallistumattomat henkilöt voi pysyä turvallisen matkan päässä,se on sitten eriasia mitä ne auttajat sisimmässään tuntee kunha nhoitavat asiat oikein ja turvallisesti.

• Amandaheii

Kyllä siitä kiihottuu, on iteasiassa ihan kateellinen kun tamma saa ison satsin spermaa sisälleen. On kyllä tultu aviomihen kanssa vähä oria ja tammaa leikittyä. Itsellä pieni siittola ja tamma aina joka toinen kuukausi siemennetään ja minun siittolassa on vain kauneimmat, hedelmällisimmät ja seksikkäimmät tammat.

• Anonyymi

Kyllä näin on juu ei mitään keskenkasvusia lapsia sillon talliin kun siitoshommat siellä käynnissä,todellakin jos hevonen potkaisee siinä kuolee vaikka minkälainen Suomen vahvin mies!
        isoilla eläimillä EI saa leikkiä se aivan tyhmää!

• Anonyymi

Pääsiskö sinne siementämään?😉😊

• Anonyymi

Kirjaudu sisään vahvistaaksesi ikäsi
      Video ei ehkä sovi kaikille katsojille.

• Anonyymi

Olin tallilla ilmaisena renkinä kun lapsilta pääsin mieheni antoi mielellään päästä sai muuta jateltavaa kunsiellä olin. Kuulin kun tytöt oliko 15-16v kertoi toiselle hiljaa annoin pillun hajua tuolla orilla seiso heti se on siitos ori se tietää, toinen sanoi oliko iso toinen kuiskas se on valtava ja täsisee kun siihen koskee mutta en uskaltanut pitkään koskea. Silittelin sitä oria aina kun olin tallilla. Kerran omistaja soitti lauantai iltana voinko käydä katsomassa hevosia. Katselin kaikki oli hyvin ori hirnahteliseisoi aivan karsinan vieressä rarsinassa oli kohtalainen ovi josta ssa viedä astioita jos tarvii ei ole ihan hollilla jos haluaa potkaista vaikka. Katsoin kuin nyrkki roikkui ei pitkä mutta vähän. katselin ympärille laitoin paperin pilluun joka oli märkä.
      Annoin orin haistella kerroin täti on vähän kiimassa ori hörähteli kalu laskeutu ja tärähteli mahaa vasten olin ovi aukossa sanoin sille voi raukkaa haluttaako varovasti kokeilin jäykkää kalua heti hörähti liikutin kättä juuresta päähän asti se oli pitkä sanoin sille haluaisitko panna tätiä muistin sen teko pillun juoksin hakemaan voitelin sitä annoin uutta pillun halua valuin kunnolla olin pelkkä hihaton paita päällä ja farkut. työnsin teko pillun siittimeen jalat oli heti levottomat ja jäykisteli kaluahevonen peräänty vähän sain kalun käännettyä itseeni näin kunnolla työntelin juureen asti kyrvän pää eli se leveni ja pieneni sanoin voi kulta ei ole pillua sinulle kohta pää leveni kokonaan ja sieltä tuli tämmintä spermaa ruikki päälle valui tissien väliin hieroin rintoja ajattelin onnistusko kun oli noin paljon aukon ulkona silittelin oria se hörähteli siirsin vielä lämemmäs koskin kaluun se oli heti vatasaa vasten ajattelin nyt jos koskaan pyllistin asettelin kalua olin niin märkä että valui kun sin aukolle ori ryntäsi vähän kiljaisin se valtava kalu yritti vain syvemmälle präännyin ulisin sen liikkuessa tulin heti tärisin ja silloin siltä tuli sitä purskahteli läpi valui pitkin sääriä ja se pää kävi isona piti sperman sisällä rysähdin polvilleen laitoin kaikki nopeasti paikoilleen pessin itseäni pitkään tuntui että pillu on vielä auki olin vähän pelossani.
      Kotona kaikki nukkui ja lapset mun paikalla, menin tytön sänkyyn eri huoneeseen.
      Kokeilin pillua nyt oli normaali mutta halu oli vielä hain hiljaa vanhan puisen soseutus kalun olin seljällääm työntelin vartta sisään halusin lisää katsoin toista päätä sormet ei yltänyt ympäri liikuttelin sitä pillun suulla pyöritin ja painoin hiljaa rupes haluttamaan hurjasti liikutin sitä nopeasti purin peittoon tulin hurjasti annoin olla sisällä kun liikutin sitä vähän olin iinpantavassa asenossa kuin voi olla tulin uudelleen. nukahdin. Aamuyöstä vein sen piiloon että kukaan ei löydä sitä.

Meni pari viikkoa Arto kysyi voinko lähteä mukaan käyttämään oria naapuri kaupungissa maksaa vähän palkkaa. Mentiin ilta päivällä maatilalle ori haistoi heti Arto nauroi noilla on parempi hajuaisti kuin miehillä haistaa kiiman heti. hymyilin itsekseen tietäisitpä valuin housuun. Ori teki temput tamma yritti heti potkaista oria se linkutti vähän miehet katsoi oria sanoivat pitää katsoa voiko kuljettaa pari tuntia myöhemmin sanoivat kuljetetaan huommenna voitte nukkua tuolla vieras asunnossa siellä on saunakin katsoin Artoa ei kertonut että ei olla pariskunta. Käveltiin asuntoon. soitin miehelle ori vähän satutti kun tamma potki mieheni nauroi katso että ori ei potki sinua soitellaan.
      Arto kaivoi viinilekkerin sanoi voidaan ottaa, Sanoin Artolle kun olin menossa suihkuun ei ole yöpukua Arto nauroi ota minun varapaita se on kyllä kauluspaita.
      Suihkun jälkeen laitoin paitaa katsoin liivejä naurahdin olkoon.
      Arto kävi sitten olin juonut jo useita lasia kun kerrankin olin ilman perhettä.
      Arto tuli pikkuhousut jalassa alkoi himottamaan toisessa lahkeessa oli tosi nätin oloinen kalu istuttiin vierekkäin kun nousin suorempaan paita hieroi nännejä ne pullotti hyvin huomasin että Arto katsoi, nojasin eteen ja otin lasin käteen käännyin Artoon päin kasvot oli lähekkäin me vain suudeltiin laskin lasin suutelin kunnolla Arto koski rintoihin kuiskasi sulla on nätit rinnat sanoin on imetetty kolme lasta Arto aukaisi hitaasti pitaa ja imaisi kummastakin laitoin käden kalulle sanoin haluan kuin tamma ja otin housut alas punastui tunsin sen otin kalun suuhun tynsin kuinka se jännityi välillä menin lattialle Arto tuli sisään kuuli pillun ääni Arto sanoi sun pitäisi saada oria saisit kunnolla.
      Minulla oli mielessä se talli ilta kuiskin pane ori pane, pyllistin kunnolla ja tulin huusin patjaan ja tärisin Arto laski sisään kuisksin anna olla vähän aikaa laskeuduin vatsalleen alle tuli lammikko. nousin ylös Arto halasi ja sanoi olet sellainen että olen halunnut sinua pitkään en tiedä miksi mutta nyt ollaan oltu.
      Istuttiin sohvalla katsoin ikkunaan sanoin olenko huono äiti ja katsoin Artoa sanoi olenko minä huono isä. Naurettiin mentiin lattialle ja suudeltiin pitkään kuiskasin kun olen niin huono laskeuduin ja otin kalun käteen se oli pieni.

• Anonyymi

Pidin sitä suussa ensi kertaa tunsin miten se kasvaa nousin Arton viereen se on kuin orilla
        Sanoin Artolle kun se ori työnsi tammaan sen kalun tuntui kuin se olisi pannut minuun olin aivan pyöreänä, Arto kuiskas saat kokeilla kotona milta se tuntus.
        Katsoin kalua ja heiutin sitä nousin äälle laitin sisään makasin Arton rinnan päällä haluan olla tamma ja nataa kaikkien siittää nousin ylös ja nain en ole koskaan mieheni kanssa nainutvniin halukkaana Arto työnsi vielä lantiota huusin kun tunsin sen pään kohdun kohdalla tuli ja pissa lensi en edes huomannut heti kun nautin Arto tuli voimakkaalla paineella tunsin pään hinkkaavan pillussa kun keinuin.

Ori saatiin ehjänä perille ja minä pillu kuumana ja onnellisena. Kun aika tuli talli oli tyhjä muista. Arto hyväili ja hieroi pyysin sanoi ori ensin. Kokeiltiin keinosiemmennys pöytää Arto asetti raja tangon että ori ei revi minua minun paikka pysty liikkumaan.
        Maksin pukilla jännitti pirusti ori hyppäsi räminällä Ari ohjasi kalua ensin meinas ennä pyllyn kiljahdin sitten pilluun oli vähän sisässä hevonen runno sisään Arto liikutti vähän kerrallaan minua taakseppäin kalua oli varmaan parikymmentä senntiä sisässä Arto hieroi alakautta pillun ylä osaa ulisin orgasmissa melkein koko ajan kun ori korahti spermaa lensi kalun vartta ulos arto sanoi odota sanoin se pää hieroo ja kijuin hevonen runnoi lisää ja lisää olin melkein tajuton halusin vain lisää ja sitten sitä tuli huusin Arto vei minua hiljaa pois kalu oli koko ajanpää isona kun irtosi spermaa lensi voimalla ulos. Arto vei orin pois tuli ja auttoi pois telineeltä jalat ei oikein kannattanut. Arto auttoi tuoliin muovi tuoli kastui heti spermaatuli koko ajan pillusta. Kävin pesullla ja olin Arton toimistossa pitkään ennen kuin lähdin kotia.
        Seuraavan kerran kun tulin tallille sanoin ei enää niin suurta. Arto kertoi että sen ensimmäinen vaimo oli himokas astuttamaan itseään ja sitten miehillä siihen se meni. Sanoi kerran pitää elämässä kokeilla haaveita.Nykyinen vaimo ei välitä tallihommista muuten menee ihan ok. Kysin oletko pannut nuoria nauroi en uskalla olen kyllä katsonut niiden pyllyjä.

Meni viikkoja Arto soitti olen ollut ilman monta viikkoa pääsetkö perjantai iltana. Mietin mitä kerron kotna mieheni onneksi kertoi että menee lasten kanssa mummolaan.
        Menin tallille Sanoin panetko telineessä suukotti se olis erilaista. Tulin pukuhuoneesta minulla oli lyhyt vekki hame kuin pikkutytöillä tukka ponnarilla pieni paita mikä korosti rintoja Arto sanoi minun tallityttö menin makuulle Arto nuoli pyllyä kumpaakin reikää huokailin oi steä sinä nuolet kieli kaivoi pillua olin tulla heti. Arto laittoin hihnalla selän kohdalta penkkiin jalat roikkui ja pylly oli odottavana Arto kehui kuinka tytöllä on hieno pantava pylly ja hieroi täysin avonaista pyllyä sormi kierti pyllyn reikä ja työntyi vähän tärhtelin kun tuntui hyvältä sitten paksu kalu tuli sisään kuiski ny teini saat kyrpää ulisin nautinnosta välillä kallu meni pois ja taas sisään laukesin kuiskin haluan lisää lisää tunsin kylmää kädet levitti pyllyä ja alkoi panemaan pyllyyn en pääsyt pois sanoi ei se sovi Arto sanoi älä jännitä rentouduin ensin kävi kipeää sitten meni sisään alkoi tuntua yllättävän hyvältä sanoin panet neitsyt pillua onko tiukka Arto nai ja sanoi on lämmin ja tiukka aloin tulla uudelleen tuntui hyvältä tosi hyvältä Arto piti lantiosta ja kuiski teiniä teiniä ulisin ja huusin halusin hurjasti sain orgasmin puristelin suolella arto tulitunsin kuinka suoleen tuli paljon spermaa Arto nai vielä sievästi ja otti pois irroitti vyön kysi oliko yllätys ainakin sun asu oli ja sai minut tekemään näin. Lepohuoneessa rakasteltiin vielä kahdesti olin kotona melkein aamulla. Mieheni soitti aikaisin sanoin haluaisin olla siellä sanoi kun tulen astun heti sanoin odotan innolla. Lopetin tallilla käynnin että ei mene kovin yli koko homma mutta kun muistelen mies saa kyytiä, olen saanut mieheni kokeilemaan eri asentoja ja vaikka päivällä meillä menee hyvin kotona.

• Anonyymi

Olin tallilla töissä meillä oli usea ori jota käytettiin astutuksessa, oli sovittu että minä ja Rauno hoitaa sen. Rauno sanoi se tummatukka tyttö sollä on perse kans mitä pitäs astuttaa. Rauno tuli lauantaina Merjan kanssa Rauno sanoi Esalaa on jlka poljettu kipeäkksi saat auttaa, pantiin tyttö kävelyttämäänn oria sen kalu heilui kivasti kun haistoi tamman, katsottiin tyttöä Rauno sanoi varmaan valuu kun astutettiin ensimmäistä Rauno nauroi katso seisoo jalat ristissä sillä on pillu turvoksissa, annettin tytön kävelyttää oria vaikka ei tarvis. Sanottiin pese se Merja sanoi kastun itsekkin Rauno sanoi ollaan me nähty tissiliivit ja housut ennenkin.
      Merja pesi alus vaatteissa ,Rauno nauroi katso oria tyttö on kiimassa sen kalu laskeutuu.
      Kohta tuli kaksi tammaa vietiin karsinaan, Rauno sanoi pese tamaa vähän Meeri punasteli miten käsin olethan pessyt itseäsikin.
      Nähtiin kauempaa tyttö pesi ja uitti kättä pillussa. Kun astutukset oli tehty sanotiin sauna lämmin, puku huoneessa riisuttiin vaatteet Merja katsoi kummallakin kalu koholla kääntyi ja sanoi saako olla pyyhe istuttiin lauteilla Rauno nousi ja nykäisi pyyhkeen levitti tytön jalat ja nuoli Merja esteli vähän mutta antautu Runo sanoi olet kiimassa sinut pitää astuttaa Merja laskeutu alas Rauno hyväili pomppu pyllyä luoka kun olet astutusta vaille Merja siirtyi ja otti kalun suuhun Rauno painoi takaa Merja kiljaisi olet kuin hevonen ihanaa hevonen panee Rauno laski sisään nousin ja pani heti sanoin sinusta valuu hevosen spermaa Merja kiljui pankaa luoja minä halusin koko päivän ja kijui kun laskin sisään valutti lattialle ison läjän huokasi kiitos kiitos teille. kun puettiin Rauno sanoi ensi viikolla tulee poni, Merja huokasi onko sillä pienempi Rauno hieroi Merjaa se sopisi tänne Merja kiljahti soittakaa ja lähti.
      Merja tuli aika myöhään lauantaina olihan seksikäs nännit pullotti lyhyt hame.
      Kävelytti ponia katsoi sen kalua huh ompa iso Rauno sanoi peräännytkö Merja nauroi jos panette tammaa molemmat voi onnistua.
      Rauno otti ponin kiersi tammaa se potkiskeli Merja nauroi jos tuo sattuu Raunoon saa katua. Ponit rauhottu poni nousi Merja meni lähelle huokasi se panee voimalla huh kestääkö ihminen koskin Merjaan ei ollut housuja Merja hieroi kalua kuiskas uskallankohan.
      Poni laskeutu spermaa tuli paljon. Rauno talutti tamman talliin. Merja käveli hermostuneena Rauno sanoi tuossa on näytepenkki Merja nojasi siihen kävelytin ponin se hyppäsi heti Merja sanoi ei onnistu poni nousi uudelleen rauno ohjasi voi helvetti se painoi heti kokonaan Merjan kiima pylly hyppi tahdissa huusi se halkaisee poni pani epätahdissa Merja kijui tulen tulen poni paineli ja laski sisään Merja rauhottu ja nousi.
      Huokasi olihan pano tuntuu että vieläkin on tappi sisässä. Katsoi meitä no niin pojat menin tamman luo pillu mutruili painoin sisään oli lämmin ja liukas laskin sisään ja Rauno jatkoi hyväilin samalla Merjaa keinutti pyllyään kuiskasin vieläkö hymyili aina. Rauno laski sisään tämmasta valui valkoista spermaa.
      Kun Merja nojasi pukkiin poni hyppäsi heti nuori pillu venyi valtavasti otti kiljuen taas vastaan nyt poni kesti pitempään Merja melkein itki hyvästä olosta kun poni lakeutu sen pää oli tosi iso.
      Saunassa Merja sanoi on semmoinen olo että en tiedä haluttaa vain panttin Merjaa sängyllä kahdesti molemmat. Merja sanoi on hullua että anaan näin halasi on ihanaa tosi ihana olo ja lähti. Merja kävi vielä joskus kun soitettiin sitten loppui se huvi

• Anonyymi

AInahan tuota puolustellaan sillä, että hevosala on naisvaltainen ala, niin sen vuoksi naiset ovat aina mukana astutuksissa ja siemenen keruussa.
      Mutta kukkua se on ainakin osittain, kyllä siittoloissa ja hevostalleilla ja alalla ylipäätään miehiäkin on paljon.
      Joten alan "miespulasta" se ei johdu täysin ainakaan eikä siitä, että miehet jotenkin kainostelisivat.
      Kyllä siinä nyt ainakin jossain määrin on jotain seksuaalisuuttakin takana, on se sitten ihan vain sitä, että nainen haluaa tilaisuuden tullen kokea sen, miltä se tuntuu pitää noin isoa kalua kädessä ym, mikä on vielä erektiossa.
      Ja kun ainakin aika moni tuntemani nainen sanoo seksin ollessa puheena, että esimerkiksi itse muna sinällään ei vielä erityisemmin kiihota vaan erektiot.

• Anonyymi

U­­­u­­si s­­­ek­­­si­­teatteri ava­­­utu­u Suome­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­­i­­. Il­mo­­­it­­­tau­­tum­ine­­n ry­­­hmä­ämm­­­e tä­­äl­­lä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/A5a2N0

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8603
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3792
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      41
      2218
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2203
    Aihe