Kuuluisiko antaa, jos on samaan sänkyyn suostunut menemään?

Neitsyttyttö 19 v

Olen 19 v. opiskelijatyttö. Olen vielä neitsyt siitä huolimatta, että olen ollut jo monenkin pojan/ miehen kanssa sängyssä.

Sängyssä olen pitänyt tiukasti pöksyt jalassa. Pussailtu on ja hyväilty vaateiden päältä. Siitä pidemmälle en ole mennyt. Useimmille kundeille se ei olisi riittänyt ja vastaan on tullut melko ikäviäkin tilanteita. Tietenkin minua on haukuttu pihtariksi yms. Se ei ole minua kuitenkaan kovin paljon haitannut, koska en koe kiirettä kokea vielä kaikkea seksin hienouksia.

Olen keskustellut asiasta ystävättäreni kanssa. Heillä on sellainen käsitys asiasta, että jos suostun menemään miehen kanssa samaan sänkyyn, se olisi jo lupaus mennä pidemmälle, jopa yhdyntään.

Haluaisin kuulla mitä mieltä te muut olette asiasta? Kuuluisiko tytön antaa seksiä, jos on samaan sänkyyn suostunut menemään?
?
Kertokaahan mielipiteenne!

275

16937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kuulu

      Annat seksiä sitten kun tunnet olevasi valmis siihen, ei kuulu antaa aikaisemmin.

      Ilmeisesti et ole vielä valmis sexpuuhiin, joten pidä vaan tiukasti pöksyt jalassa.

      • puunkarahka

        Niin. Ryhdyt seksiin vasta sitten, kun sinusta tuntuu siltä, että seksissä ei ole kyse vain miehen saamisesta vaan myös sinun.


      • mutta älä mene sänkyyn,siinä voi jonkun huumorin taju loppua, ei kannata leikkiä tulella jos ei osaa sammuttaa sitä.....


      • Minä vain...
        jaskao kirjoitti:

        mutta älä mene sänkyyn,siinä voi jonkun huumorin taju loppua, ei kannata leikkiä tulella jos ei osaa sammuttaa sitä.....

        Veit jalat suusta....eiku sanat. Olen nainen (51v) ja minun ystävän tyttö on tullut "raiskatuksi" kolme kertaa suvun kesken. Vaikka meillä naisilla on oikeus tehdä miehille mitä vain niin rajansa kaikella......hän menee saunaan miesten kanssa yms. eikä kuulemma yritä vikitellä mitenkään ......? Ps. 25v ja kihloissa


      • Kuivaniemi
        jaskao kirjoitti:

        mutta älä mene sänkyyn,siinä voi jonkun huumorin taju loppua, ei kannata leikkiä tulella jos ei osaa sammuttaa sitä.....

        Sanoppa muuta.On siinä kaverilla ottanahka tiukalla kun luulee saavansa piparia.Olet sata rosettisen oikeassa,kun kirjoitit että ei kannate leikkiä tilella jos ei osaa sammuttaa.


      • Vanhempi mies
        jaskao kirjoitti:

        mutta älä mene sänkyyn,siinä voi jonkun huumorin taju loppua, ei kannata leikkiä tulella jos ei osaa sammuttaa sitä.....

        Tuo on ihan totta! Tuollaisessa leikissä on suuri riski tulla raiskatuksi ja/tai muuten pahoinpidellyksi.


      • pimpparia kaikille
        puunkarahka kirjoitti:

        Niin. Ryhdyt seksiin vasta sitten, kun sinusta tuntuu siltä, että seksissä ei ole kyse vain miehen saamisesta vaan myös sinun.

        Kyllä se on aika härskiä miesten kiusaamista. Ei sinulla kuitenkaan ole miehille muuta annettavaa kuin se tussu. Nuku yksin jos ei jortikka maistu ja lopeta miesten tarpeeton kiusaaminen senkin narttu. Hyvät ohjeet itsesi toteuttamiselle löydät Pyllykirjan virtuaaliseksikurssilta joka on kaikeksi onneksi ilmainen ja parittelusuhdekonsulenti Aina Ilona vastaa kysymyksiisi. http://www.pyllykirja.fi/


      • ateistit
        Minä vain... kirjoitti:

        Veit jalat suusta....eiku sanat. Olen nainen (51v) ja minun ystävän tyttö on tullut "raiskatuksi" kolme kertaa suvun kesken. Vaikka meillä naisilla on oikeus tehdä miehille mitä vain niin rajansa kaikella......hän menee saunaan miesten kanssa yms. eikä kuulemma yritä vikitellä mitenkään ......? Ps. 25v ja kihloissa

        oikeastiko oman suvun hlö.on raiskannut tyttösi kolme kertaa?? olette varmaankin jehovia tai lestadiolaisia?? teiltähän se homma käy...


      • pössö
        ateistit kirjoitti:

        oikeastiko oman suvun hlö.on raiskannut tyttösi kolme kertaa?? olette varmaankin jehovia tai lestadiolaisia?? teiltähän se homma käy...

        Ystävän tyttö, ei kirjoittajan tyttö


      • Ok, kunhan

        Kunhan pelin henki on selvä molemmille, niin se on ok. Ei kaikkien vastakkaista sukupuolta olevien kanssa tarvitse naida. Kun se oikea tulee aikanaan eteen, niin sinuakin panettaa niin että pöksyt putovat.

        Pihtaamisen ilosta ei kannata pihdata. Yleensä lopulta ne asiat harmittavat, joita ei ole tehnyt. Eivät ne, joita on tehnyt.


      • Wallperi
        Minä vain... kirjoitti:

        Veit jalat suusta....eiku sanat. Olen nainen (51v) ja minun ystävän tyttö on tullut "raiskatuksi" kolme kertaa suvun kesken. Vaikka meillä naisilla on oikeus tehdä miehille mitä vain niin rajansa kaikella......hän menee saunaan miesten kanssa yms. eikä kuulemma yritä vikitellä mitenkään ......? Ps. 25v ja kihloissa

        Surullisinta tuossa on se, että juuri tuollaiset tytöt, jotka sitten jossain vaiheessa tulee 'raiskatuksi' sängyssä tai saunassa, jonne ovat itse menneet sinne, tekevät syytteitä ja tilastojen vääristämisen lisäksi vaativat korvauksia. Nämä on niitä samoja ihmisiä jotka sitten haukkuu miehiä loppuikänsä olevinaan raiskatuksi joutumisestaan.

        Jos tytöt kiusaa poikia, niin kyllä pojatkin saa kiusata.
        Siksi siemenen luovuttava sukupuoli on luotu vahvemmaksi, jotta laji säilyisi.
        Enkä sanonut tuota siksi, että millään tavalla hyväksyisin raiskaamista, mutta asia vain näin on.


      • nuuurse
        Wallperi kirjoitti:

        Surullisinta tuossa on se, että juuri tuollaiset tytöt, jotka sitten jossain vaiheessa tulee 'raiskatuksi' sängyssä tai saunassa, jonne ovat itse menneet sinne, tekevät syytteitä ja tilastojen vääristämisen lisäksi vaativat korvauksia. Nämä on niitä samoja ihmisiä jotka sitten haukkuu miehiä loppuikänsä olevinaan raiskatuksi joutumisestaan.

        Jos tytöt kiusaa poikia, niin kyllä pojatkin saa kiusata.
        Siksi siemenen luovuttava sukupuoli on luotu vahvemmaksi, jotta laji säilyisi.
        Enkä sanonut tuota siksi, että millään tavalla hyväksyisin raiskaamista, mutta asia vain näin on.

        Wallperi: Voi hyvä ihme! Älä vain sano olevasi tosissasi, ethän? "Enkä sanonut tuota siksi, että millään tavalla hyväksyisin raiskaamista?" Kommenteillasi juuri puolustat raiskaamista! Että naisen vika, jos mies ottaa väkisin! Voi hyvää päivää!
        Entä, jos nainen ottaa miehen väkisin? Onko yhtä okei?


    • neuvoja.

      Ei tytön tarvitse antaa seksiä, vaikka olisi suostunut samaan sänkyyn menemään. Itse asiassa on hieno juttu, että olet harrastanut sängyssä monta muuta asiaa kuin yhdyntää; se osoittaa hyvää mielikuvitusta ja luovuutta. Jos poika suuttuu ja vaatii yhdyntää, koska kerran olette samassa sängyssä, se vain osoittaa hänet itsekeskeiseksi ja tyhmäksi. Toivotan sinulle ja kumppaneillesi ihania ja fantastisia hetkiä sängyssä jatkossakin! :-)

    • Damnation's woman

      Olet fiksu tyttö. Olethan kuitenkin varovainen sen suhteen, millaisen ihmisen päästät sänkyyn kanssasi. En halua pelotella, mutta tuossa voi käydä vielä tyhmemminkin. Jollakin voi mennä ns. mopo käsistä, eikä hän enää kunnioita rajojasi.
      Turvallista ja antoisaa tutkimusmatkaa sinulle!

    • Kuuluisiko?

      Fiksu tyytä kertoo ennen sänkyyn menoa missä raja kulkee. Muuten otat tyhmiä riskejä ja hankit huonon maineen

    • minä

      niin, kyllä varmaan suurimmalla osalla miehistä on se oletus että jos sänkyyn pääsee niin saa muutakin, eli ehdottomasti tee kumppanillesi selväksi missä raja kulkee ... ( ja jos ei muuta niin tee miehelle käsin tai suulla orgasmi niin helpottaa hänen paineitaan)

      • 17+11

        No ei todellakaan tarvitse ottaa suihin tai runkata niinkuin nimim. minä täällä ehdottelee!!! Menet omaa vauhtia ja sillä siisti. jos joku pihtariksi haukkuu niin eipä hän ole sinusta muuta halunnutkaan kuin seksiä. Tuollaisia naisia on harvassa nykyään joten ole ylpeä.


      • F.Eddie
        17+11 kirjoitti:

        No ei todellakaan tarvitse ottaa suihin tai runkata niinkuin nimim. minä täällä ehdottelee!!! Menet omaa vauhtia ja sillä siisti. jos joku pihtariksi haukkuu niin eipä hän ole sinusta muuta halunnutkaan kuin seksiä. Tuollaisia naisia on harvassa nykyään joten ole ylpeä.

        Miksi sinne samaan sänkyyn sitten pitää mennä jos ei ole tarkoitus tehdä yhtään mitään??
        Aloittajan viestistä ei tosin selkeästi valjennut missä hänen rajansa kulkee. Olen toki itsekin nukkunut samassa sängyssä ilman varsinaista yhdyntää, mutta monenlaista muuta toimintaa siihen luonnollisestikin saattaa kuulua ennen nukahtamista ;)
        Mutta jos haluaa ettei pusuista mennä pidemmälle, yövieraalle osoitetaan paikka sohvalta tms. jolloin viesti on selvä.


      • OutiK

        Miksi pitää helpottaa kenenkään paineita? Outoa ajattelua...


      • leidi.88
        F.Eddie kirjoitti:

        Miksi sinne samaan sänkyyn sitten pitää mennä jos ei ole tarkoitus tehdä yhtään mitään??
        Aloittajan viestistä ei tosin selkeästi valjennut missä hänen rajansa kulkee. Olen toki itsekin nukkunut samassa sängyssä ilman varsinaista yhdyntää, mutta monenlaista muuta toimintaa siihen luonnollisestikin saattaa kuulua ennen nukahtamista ;)
        Mutta jos haluaa ettei pusuista mennä pidemmälle, yövieraalle osoitetaan paikka sohvalta tms. jolloin viesti on selvä.

        one välillän ihanaa vain nukkua toisen kainalossa ilman mitää seksiä


      • jortikainen
        leidi.88 kirjoitti:

        one välillän ihanaa vain nukkua toisen kainalossa ilman mitää seksiä

        Niin kai, arvoisa leidi.88, Sinun kannaltasi. Mutta kysäisepä kaveriltasi oliko kiva aamulla hiippailla kotiin/työhön pallit puneella!


      • Anonyymi
        leidi.88 kirjoitti:

        one välillän ihanaa vain nukkua toisen kainalossa ilman mitää seksiä

        Semmonen nainen lentää nopeasti porraskäytävään ja rytkyt perässä!


      • Anonyymi
        17+11 kirjoitti:

        No ei todellakaan tarvitse ottaa suihin tai runkata niinkuin nimim. minä täällä ehdottelee!!! Menet omaa vauhtia ja sillä siisti. jos joku pihtariksi haukkuu niin eipä hän ole sinusta muuta halunnutkaan kuin seksiä. Tuollaisia naisia on harvassa nykyään joten ole ylpeä.

        Nainen on tehty miehen patjaksi.

        - Konfutse, kiinalainen filosofi.


    • vanhus

      Ei mikään pakko "antaa" sen enempää kuin mitä ite tuntee haluavansa. Olen monen naisen kanssa ollut samassa sängyssä eikä kuitenkaan ole #####

    • Darjazza

      Nukkuminen yhdessä antaa osviittaa siitä, millaista seksi olisi juuri tuon miehen kanssa. Yleensä on niin, että jos miehen lähellä on muutenkin hyvä olla ja kiva nukkua, niin seksikin sujuu.

      • asssssssss

        Vedä akka kuivat jos noin voisi sinulle, naiselle sanoa!
        Tuollainen makoilu ei ole hyväksyttävää.
        Kuka mies haluaa naisen joka on "vain" makoillut useiden jätkien kanssa samassa sängyssä. Siis kuten ennen sanottiin: Siinä on nainen joka ei miehiä pelkää.


    • ei

      ei

      • ei todellakaan pidä heti antaa .voi sitä muutenkin vaan nukkua samassa petissä .


      • Vähän ujo

        Minä kun olin nuori mies ja naiset tykkäs minusta, niin ajattelin että ne käyttää minua hyväkseen, mutta kun huomasin että siinä saa samalla itsekkin..... sen jälkeen ei asia ole minua vaivannut........


    • nae_nen

      Miehenkään ei tarvitse antaa vaikka pötköttelisi muuten sängyssä naisen kanssa. Ei se pötköttely ole lupaus mistään.

      • Miees1

        Ei tarvitse antaa se on päivanselvä juttu, oli sitten mies tai nainen. Miehenä olen huomannut useamman kerran, että jos mies pihtaa se ottaa naisille melkosen koville. ilmeisesti verenkierto saattaa tehostua yllättäen myös yläpäässä. Jotkut voivat kiinostua oikein vakavissaankin moisen käytöksenkin takia. Naiset kuulemma saavat aina kun haluavat ja suurimaksi osaksi uskonkin sen.
        Kumminkin melkein kaikki naiset haluavat kunnon panoa jos kotiinsa vievät, näin se vain on.


      • neitsyt 29
        Miees1 kirjoitti:

        Ei tarvitse antaa se on päivanselvä juttu, oli sitten mies tai nainen. Miehenä olen huomannut useamman kerran, että jos mies pihtaa se ottaa naisille melkosen koville. ilmeisesti verenkierto saattaa tehostua yllättäen myös yläpäässä. Jotkut voivat kiinostua oikein vakavissaankin moisen käytöksenkin takia. Naiset kuulemma saavat aina kun haluavat ja suurimaksi osaksi uskonkin sen.
        Kumminkin melkein kaikki naiset haluavat kunnon panoa jos kotiinsa vievät, näin se vain on.

        minä en anna,sitten kun löytyy se oikea tyttö tai nainen,ja on papin luona käyty.olen huomannut että naiset ja tytöt ovat pyytäneet iltakahville,ja joskus pyytäneet aktia.olen kieltäytynyt,ja sanonut että sitten kun pappi sanoo viimeisen sanan.tytöt kuumenee yläpäästä että höyry nousee.joskus olen meinannut saada nyrkistä.miksi sitä pitäisi antaa irtosuhteessa.kun löytyy oikea naipuolinen neitsyt.on hienoa antaa kun molemmilla ekakerta.


      • mies 21

        se on hieno homma,kun ei tarvitse antaa,ja on ymmärrystä odottaa sitä oikeaa.voihan sitä harrastaa aktia kun on virallisesti menty yhteen.housut jalassa,jos ei käy niin sellainen suhde kannattaa lopettaa,että tarviiko sitä olla vonkoomassa ja kerjäämässä koko ajan.


      • poika varjoisalta ku
        Miees1 kirjoitti:

        Ei tarvitse antaa se on päivanselvä juttu, oli sitten mies tai nainen. Miehenä olen huomannut useamman kerran, että jos mies pihtaa se ottaa naisille melkosen koville. ilmeisesti verenkierto saattaa tehostua yllättäen myös yläpäässä. Jotkut voivat kiinostua oikein vakavissaankin moisen käytöksenkin takia. Naiset kuulemma saavat aina kun haluavat ja suurimaksi osaksi uskonkin sen.
        Kumminkin melkein kaikki naiset haluavat kunnon panoa jos kotiinsa vievät, näin se vain on.

        siinä,kun kieltäytyy tytölle antamasta,sellainen tyttö kuumenee yläpästä että suhina kuuluu,joka on oppinut joka jannulta saamaan sitä kuulemma kutsutaan jakorasiaksi.siltä saattaa saada herpeksen,ja tipu taudin ja kupa taudin,siinä menee poikuus esinahat,ja kivekset pilalle.mielummin kieltäytykää ja hankkikaa peniksen hieronta laite,sillä lähtee pussukat turvallisesti tyhjäks,eikä tartte olla kylillä kyttäämässä.sitten kun löytyy se oike jonka kanssa haluaa sitoutua,yhdessä elämään,siloin voi alkaa se muu sänky homma.sitä ennen en anna irto harakoille.on hauskaa katsoa mitä tipuset.tykkää kun en anna,silloin kaakatus alkaa....


      • ootko kuullut
        poika varjoisalta ku kirjoitti:

        siinä,kun kieltäytyy tytölle antamasta,sellainen tyttö kuumenee yläpästä että suhina kuuluu,joka on oppinut joka jannulta saamaan sitä kuulemma kutsutaan jakorasiaksi.siltä saattaa saada herpeksen,ja tipu taudin ja kupa taudin,siinä menee poikuus esinahat,ja kivekset pilalle.mielummin kieltäytykää ja hankkikaa peniksen hieronta laite,sillä lähtee pussukat turvallisesti tyhjäks,eikä tartte olla kylillä kyttäämässä.sitten kun löytyy se oike jonka kanssa haluaa sitoutua,yhdessä elämään,siloin voi alkaa se muu sänky homma.sitä ennen en anna irto harakoille.on hauskaa katsoa mitä tipuset.tykkää kun en anna,silloin kaakatus alkaa....

        Minäkin ottaisin neitsyt pojan mutta ei sellaisia ole. Nykyisillä miehillä on taudit valmiina. Saa kaiken maailman herpekset ja sen sellaiset.
        Itse neitsyeenä odotan neitsyt miestä. Käytän omaa kättä sinne saakka. En anna irtoharakka miehille.

        Ps. naiset on ne taudit saaneet MIEHILTÄ. Ei nainen ole jakorasia vaan mies kun jakaa siemeniään ja tautejaan.


      • oon kuullu
        ootko kuullut kirjoitti:

        Minäkin ottaisin neitsyt pojan mutta ei sellaisia ole. Nykyisillä miehillä on taudit valmiina. Saa kaiken maailman herpekset ja sen sellaiset.
        Itse neitsyeenä odotan neitsyt miestä. Käytän omaa kättä sinne saakka. En anna irtoharakka miehille.

        Ps. naiset on ne taudit saaneet MIEHILTÄ. Ei nainen ole jakorasia vaan mies kun jakaa siemeniään ja tautejaan.

        Kyllä miehet saa naisilta tauteja siinä missä naiset, ellei jopa enemmän.


      • saariston mies

        Ei vai??? Minulla on miehenä kyllä ihan päinvastainen kokemus tuosta. Olenkin aina ihmetellyt sitä että miksiköhän naisilla on jokin erivapaus siitä että ei tarvitse suostua olemaan miehen kanssa sängyssä mutta naiset kyllä saavat vaatia miehiltä seksiä kun sille päälle tulevat. Aina on sekä miehet että naiset sanoneet että miehen pitää ehdottomasti tyydyttää naisen tarpeet yhdynnällä aina kun nainen sitä vaatii. Jos ei nuori poika muuten suostu niin naisella on kuulemma jokin erivapaus sitoa poika selälleen käsistä ja jaloista sänkyyn ja sitten nainen saa ratsastaa pojan päällä niin kauan kuin lystää. Siinä ei sitten auta kuin suostua ja lopuksi poika saa sidottuna myös nuolla naisen haaravälin puhtaaksi, haluasi sitä tai ei. Näin opetettiin nuoria poikia ennen naisenpalvelijoiksi ja sanottiin että pojasta tulee kuulemma hyvä panomies kun on tuollaisen kohtelun läpikäynyt. Mene ja tiedä onko se sitten niin mutta myöntää täytyy että seksi tuntuu kyllä hyvältä mutta ainakin minun mielestäni sen pitäisi olla molemminpuolista. Tällaista sain kokea jo 12-vuotiaasta asti ja yhä olen siis kuulemma jokin naisenpalvelija tai kiertopalkinto kun naiset kärttävät jatkuvasti sänkyynsä. Siis yhä vaikka minulla on ikää jo yli 50!


      • ----
        oon kuullu kirjoitti:

        Kyllä miehet saa naisilta tauteja siinä missä naiset, ellei jopa enemmän.

        Miehillä monet taudit on oireettomia eli piileviä. Ei edes tiedä levittävänsä niitä.
        Mies ottaa seksin aina kun saa eli partnereita on enemmän kun naisella. Nainen on valikoivampi eli partnereita on vähemmän.
        Tästä seuraa että mies levittää tauteja enemmän.


      • Arska ei pihtaa!
        poika varjoisalta ku kirjoitti:

        siinä,kun kieltäytyy tytölle antamasta,sellainen tyttö kuumenee yläpästä että suhina kuuluu,joka on oppinut joka jannulta saamaan sitä kuulemma kutsutaan jakorasiaksi.siltä saattaa saada herpeksen,ja tipu taudin ja kupa taudin,siinä menee poikuus esinahat,ja kivekset pilalle.mielummin kieltäytykää ja hankkikaa peniksen hieronta laite,sillä lähtee pussukat turvallisesti tyhjäks,eikä tartte olla kylillä kyttäämässä.sitten kun löytyy se oike jonka kanssa haluaa sitoutua,yhdessä elämään,siloin voi alkaa se muu sänky homma.sitä ennen en anna irto harakoille.on hauskaa katsoa mitä tipuset.tykkää kun en anna,silloin kaakatus alkaa....

        "n hauskaa katsoa mitä tipuset.tykkää kun en anna"

        miks mä luulen että meillä muilla ukoilla on sen misun kans seuraavana viikonloppuna paljon hauskempaa ku sulla?


      • ok
        Miees1 kirjoitti:

        Ei tarvitse antaa se on päivanselvä juttu, oli sitten mies tai nainen. Miehenä olen huomannut useamman kerran, että jos mies pihtaa se ottaa naisille melkosen koville. ilmeisesti verenkierto saattaa tehostua yllättäen myös yläpäässä. Jotkut voivat kiinostua oikein vakavissaankin moisen käytöksenkin takia. Naiset kuulemma saavat aina kun haluavat ja suurimaksi osaksi uskonkin sen.
        Kumminkin melkein kaikki naiset haluavat kunnon panoa jos kotiinsa vievät, näin se vain on.

        Olet täysin oikeassa. Itse jos nainen tuloo liian kännissä kotiohon niin totean ettei viikkoon tai kahteen saa patukkaa... Ja kyllä se si ihan selvinpäin parin kuukauden verran tuloo


    • poikajokatykkääpimpi

      anna niille pimpii ni ne pojat tykää

    • Olen sitä mieltä

      että sinulla on vilkas mielikuvitus.

    • Tietysti on

      muitakin mahdollisuuksi, mutta varsinaiseen kysymykseen vastaus on "ei".

    • Kiusaamisen raja

      Jos mies, jonka kanssa olen flirttaillut, tulee viereeni nukkumaan, minä kyllä oletan saavani seksiä. Olen yli kolmekymppinen nainen ja aina tehnyt selväksi mitä tahdon, enkä koskaan ole päästänyt miestä petiin asti aikomuksenani vain kiusoitella. Ja jos mies tulisi sänkyyni ja antaisikin vain suukon poskelle, olisin ärsyyntynyt ja loukkaantunut. Pitäisin miestä säälittävänä luuserina, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Jos mies vielä koskettelisi ja hellisi, ymmärtäisin sen eräänlaisena esileikin esiasteena, joten siihen lopettaminen saisi minut todennäköisesti raivostumaan! Mietipä Neitsyttyttö asiaa omalta kohdaltasi. Jos sinulle tehtäisiin sama juttu, eikö se saisi sinut tuntemaan itsesi ei-halutuksi?

      • dude 26

        "jos mies, jonka kanssa olen flirttaillut, tulee viereeni nukkumaan, minä kyllä oletan saavani seksiä. Olen yli kolmekymppinen nainen ja aina tehnyt selväksi mitä tahdon, enkä koskaan ole päästänyt miestä petiin asti aikomuksenani vain kiusoitella. Ja jos mies tulisi sänkyyni ja antaisikin vain suukon poskelle, olisin ärsyyntynyt ja loukkaantunut. Pitäisin miestä säälittävänä luuserina, joka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Jos mies vielä koskettelisi ja hellisi, ymmärtäisin sen eräänlaisena esileikin esiasteena, joten siihen lopettaminen saisi minut todennäköisesti raivostumaan! Mietipä Neitsyttyttö asiaa omalta kohdaltasi. Jos sinulle tehtäisiin sama juttu, eikö se saisi sinut tuntemaan itsesi ei-halutuksi? "

        En tajua ajatuksesi juoksua.Itse en odota naiselta heti seksiä jos sitä sänkyyn sattuu kaatumaan.Oikeestaan on mukavampi olla ensin lähekkäin,tutustua toiseen rauhassa.Ja juuri noi kosketellut ja hellimiset voit näyttää sen herkemmän puolen.Ei aina tarvitse olla heti jotain pano jyystöä,mällit sisään ja lipettiin noin karrikoidusti.
        Tuo sinun ajattelu tapasi on anteeksi vain hieman huorahtava.Haluat miehiltä huomiota siinä määrin että et osaa nauttia mistään muusta kuin suorasta toiminasta.Ja se on surullista.

        Ap:lle sanoisin että pidä linjasi.Tutustu toiseen rauhassa ja ei seksiin ole mikään kiire.Kyllä sitä kerkee.Hienoa että on vielä kaltaisiasi nuoria neitokaisia.


      • Poika22.22.22

        Voi jee...... sää olet 30v ???? ja annat tollasii neuvoi jollekkin 19v likal hei mieti nyt vähän


      • typykkä 21v
        Poika22.22.22 kirjoitti:

        Voi jee...... sää olet 30v ???? ja annat tollasii neuvoi jollekkin 19v likal hei mieti nyt vähän

        kannattaa,ostaa sellainen peniksen lypsykone,niin pojat on tyytyväisiä kun ne lypsää tyhjäksi ja veltoksi.ei siinä tartte,fyysistä yhdyntää suorittaa.minä en ainakaan ryhdy seksisuhteeseen ennen papin aamenta ja oikeaa partneria.hankin sellaisen tekopimperon jolla suoritan lypsyt että pussukoista mehut lähtee,on olleet tyytyväisiä lypsyyn.olen kyllä sen jälkeen antanut imeä ja nuolla pimpsaa ja klitorista,voi sen näinkin suorittaa pahemmat puutteet.tykkään kun pojat imee klitorista ja imee välillä,huulia.sitten kun kirkossa on käyty sen jälkeen annan ja kunnolla pimppiä.typykkä 21v


      • Oulun m

        Oikee homma ,mä kans haluan sexii heti jos sänkyyn menen naisen kans ,sehän on merkki siitä et pian rakastellaan....


    • Peräkammarin einarit

      Seksi, seksi, seksi, eikö teillä ylipäätänsäkään käy mielessä muu kuin seksi? Halpaa keskustelua, mielenkiintoista kun suomi24 jatkuvasti nostaa tämän tyyppisiä ala-arvoisia kirjoituksia tuonne palkkiin. Huvit kullakin.

      • lare78

        itsekin tunnut lukevan tätä. Ja osallistut vielä keskusteuunkin


      • 1+1

        Jos ei seksi kiinnosta, miksi luet edes keskusteluja aiheesta???


      • Arska vAan

        Ööö, milläs palstalla kirjotteletkaan?

        mielessä seksi, kielellä vain keksi, taitaa olla pihtari...


    • 4+6

      Tytön/naisen ei kuulu koskaan ANTAA. Poistakaa tuollainen sana kokonaan sanavarastostanne. Seksi on yhteinen ilo, ei sitä että toinen antaa ja toinen saa.

      Harrasta seksiä sitten kun itse sitä haluat (ja ehkäisy on varmasti kunnossa).

      • 2+18

        Mieshän se on aina antajan osassa näissä seksiasioissa, toki nainen saa kantaa hedelmää, jos onnistaa, avioliiton siunauksessa.


      • 18+20

        Naisen kuuluu ANTAUTUA ja ottaa kiitollisena vastaan se mikä tarjotaan.


      • Wallperi

        Köhöm,

        Entäs sitten jos on aviossa, eikä naista satu kiinnostamaan ja mies sanoo, että hän nyt vaan tarvitsee seksiä?

        Itse olen antanut, saanut ja rakastellut yhdessä.

        Ne on kaikki eri asioita ja sinällään aivan upeita.


      • Anonyymi

        Älä tule sitten pöksyittä sänkyyn!


    • bangin bangin

      Naisen ei kuulu antaa olettamuksena, mutta jos ei anna, niin etsitään
      uusi joka antaa :)

      Nainen joka flirttailee, antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa,
      saa mennä, koska antaviakin löytyy aina.

    • EL.a. K:IM

      Ei

    • Anna mennä

      Eiköhän sitä miestä voi härnätä muutenkin kylliksi ettei tarvitse enää tuollaista "pidetään vain toisiamme käsistä" meininkiä harrastaa.Mikäs siinä jos ukko on niin kesy että tykkää nukkua siskonpetissä ja lukea vaikka satuja jos homma on ennalta selväksi tehty.Itse menisin kotosalle nukkumaan,jos eukko on vetävä ei kertakaikkiaan onnistu pelkkä paapailu vieressä.Pervo pelkkä ajatuskin suoraan sanottuna.Paapailla voi sitten kun ei muuta enää jaksa touhuta.

    • pipsu75

      Vastaus kysymykseesi on ei, mutta muistahan todellakin olla varovainen. Kuten sanoit, olet törmännyt ikäviinkin tilanteisiin ja joskus vastaan voi tulla vieläkin ikävämpi tilanne, jotkut kun voivat suuttua pahastikin jos annat ymmärtää jotain muuta. En tiedä miten käyttäydyt ennen sänkyyn menoa, mutta jos kiusoittelet ja flirttailet oikein olan takaa niin kyllä siinä helposti mies voi olettaa saavansa muutakin kuin pelkkiä suudelmia ja hyväilyjä. Eli tuollaisessa toiminnassa on omat vaaransa. Parasta olisi varmaankin sanoa suoraan miehelle ettet aio harrastaa hänen kanssaan seksiä. Tosin, valitettavasti on sitten niitäkin miehiä jotka saattavat ajatella ettet ole tosissaan ja suuttuvat sitten kun tajuavat ettet todellakaan aio mennä pidemmälle.

      • rotunda25

        Ei sinun ole syytä suostua yhdyntään, ellet sitä itse halua. Jossain vaiheessa, mieluiten alku-, se olisi kyllä hyvä tehdä miehelle selväksi. Muuten saattaa tulla turhaumia, väkivaltatilanteita jopa.

        Kyllä lähellä toista voi olla monin muinkin tavoin kuin yhdynnässä. Asiaa helpottaa, jos se on molemmille alun alkaen selvä.


    • rolla1981

      Ei todellakaan sinun tarvitse antaa seksiä vaikka sänkyyn menisit pojan/miehen kanssa.Voi siellä olla lähekkäin ja tehdä muutakin.
      Tee se sitten kun itse olet valmis ja katsot että on sinun arvoisesi.
      Jos siitä loukkaantuu niin ei ole sinun arvoisesi.

    • Naista kunnioittava

      En yleensä vastaile näihin, mutta nyt ajattelin kirjoittaa muutaman rivin. Olen 44 vuotias mies. Itselläni on vähän se periaate, etten itsekkään lähtisi kenenkään naisen kanssa sänkyyn ensi tapaamisen jälkeen. Iselleni seksi on osoitus luottamuksesta. Se on ikään kuin kunnioitusta toista osapuolta kohtaan. Joskus tuntuu, että viina saa monen naisen pään sekaisin, mutta selvinpäin takaa paljastuu mätä omena. Tiedän, että moni mies tuomitsee tällaiset ajatukset. Ei muuta, kuin heti kiinni, kuin sika limppuun kerta saa. No olkoon se heidän tyylinsä ja elämäntapansa.

      Itse kysymykseesi. Nuoret kollit kerskailevat keskenään seksin määrällä. Nuoret tytöt ovat usein heille kertakäyttö tavaraa tässä suhteessa. Teet oikein, kun et suostu. Tulee vielä se oikea kohdalle, johon luot luottamuksen. Oli se sitten koko elämän kestävä tai ehkä jossain vaiheessa kariutuva suhde. Itse ajattelen aina, ettei se määrä vaan laatu ratkaisee tässäkin asiassa. Iän myötä tämäkin asia kehittyy.

    • dgfg2589

      Kyllähän se `` tavallaaan `´ viestittää miehelle että halaut sexiä .
      Kuka sitä nyt nukkumaan

    • Matriarkaatti92

      Itse olen myös 19-vuotias naispuolinen henkilö. Neitsyys meni jo vuosia sitten, mutta sen olisi kyllä voinut jättää yhtä hyvin myöhempään ikään. Neuvoisin todellakin että ryhdyt yhdyntään vasta sitten kun sinusta siltä tuntuu, se ei tee kenestäkään epäkypsää tai pihtaria jos näin menettelee, päinvastoin. Joka päivä tehdään abortteja tai käydään sukupuolitesteissä nuorten osalta kun ollaan luultu itseä valmiimmaksi kuin mitä oikeasti on vaikka vahinkoja voi sattua toisaalta kelle tahansa.

      • Matriarkaatti92

        Ja mitä tuohon hyväilyyn tulee ja siihen lupaako se toiselle seksiä, on täysin riippuvainen itse kenestäkin. Jotkut ajattelevat, että siitä tilanteesta edetään automaattisesti yhdyntään, ja toiset pitävät sitä harmittomana hellyyden osoittamisena jonka ei tarvitse välttämättä johtaa yhtään mihinkään. Kaikki me emme voi ajatella ja olettaa asioista ihan samalla tavalla, ja siksi meillä onkin tällaisissa asioissa oma tahto.


    • jätkä

      Samaa olen miehenäkin harrastanut monta kertaa. Tiedä sitten onko siitä salaa oltu katkeria, mutta yhtäkään poikkipuolista sanaa en ole kuullut. Vieressä nukkuminen on ihan jees. Minusta on huono idea mennä ekalla sänkykerralla kovin pitkälle.

    • 2-7-9+10

      Ei tietenkään sinun tarvitse antaa seksiä, jos et halua. Muistuttaisin kuitenkin, että jos olet ikäistesi poikien/miesten kanssa touhunnut, niin heillä se seksi on aikalailla tiukasti mielessä sänkyyn mennessä. Olisi ehkä hyvä, että selittäisit miten asiat on ennen kuin menette "yhdessä nukkumaan"..

    • drusades

      Minä en viitsisi olla kenenkään harjoitusmakaajana. Tyhmä akka olet.

    • "lupausko"

      Kenenkään ei kuulu harrastaa seksiä ellei itse halua, mutta..

      Olen itse harrastanut nuorempana vastaavaa ja mennyt pojan viereen yöksi vain seurustelemaan ja nukkumaan, sillä mistään muusta ei olla etukäteen muka sovittukaan. Näin vanhempana olen ymmärtänyt, että miehet eivät ehdota yhdyntää, sillä he pitävät sitä itsestään selvänä yhdessä nukutun yön aikana.

      Naiset kehittyvät eri tavalla kuin miehet eivätkä ole yhtä suorituskeskeisiä, mutta sinun ei todellakaan kannata leikkiä tulella. Kohdallesi ei välttämättä satu aina tarpeeksi fiksu kaveri. Lisäksi et saa yöseurastasi jatkuvampaa suhdetta, sillä kaveri on niin pettynyt, että ei halua jatkaa kanssasi mokomaa pelleilyä. Ellet halua yhdyntää, niin et mene yöksikään.

    • Aina vaan samaa...

      HAUKOTUS - EIKÖ OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ KESKUSTELUNAIHETTA ENÄÄ...SAMAT TOISTUU !

      • he,he.

        että sinulla on vilkas mielikuvitus.


    • nainen42 v

      Ei se ole lupaus seksistä, kuitenkin kehottaisin kertomaan tästä deitille jo etukäteen, ettei tule ikäviä tilanteita enempää. Varsinkin nuoremmat saattavat kokea tilanteen siten ettei heistä pidetä, tälläistä väärinkäsitystä tuskin sinäkään tahtoisit kohdallesi.
      On hienoa että joku malttaa pitää tutustumisen ja seksin erillään.

      • etia4rtjwepä69

        Olen samaa ikäluokkaa kanssasi ja kun olen elänyt nuoruuteni eri aikana kuin esim aloittaja, ihmettelen, miksi sänkyyn pitää mennä selvittämättä toiselle osapuolelle sitä, ettei tarkoitus ole harrastaa seksiä? Omassa nuoruudessani "kaatuminen vaakatasoon" oli selvä merkki siitä, että oltiin halukkaita ja valmiita seksiin. Hmm... Vaikuttaa jotenkin teennäiseltä tämä nykyajan tapa "mennä sänkyyn vaatteet päällä"... Etenkin kun kaikki eivät sitä ymmärrä, ettei tarkoitus ole mennä "loppuun asti" ja sitten ne, jotka tätä tarkoittavat, vetävät herneen takaraivoon saakka siitä, että toinen osapuoli on seksihullu... Jos seksiä ei haluta, se pitää sitten suoraan sanoa väärinkäsitysten välttämiseksi! Kun itse olin nuori, oli selvä signaali siihen, ettei hosumalla edetä "sitä itseään" kohti se, että pysyttiin pois sängystä. Nuhjattiin sohvalla tai nojatuolissa, mutta sänkyyn ei menty ennen kuin oli todellakin tarkoitus edetä pidemmälle.


    • Vai.

      Onko aloittajalla sittenkin vaatefetissi, koska hän kirjoittaa,"pussailtu on ja hyväilty vaatteiden päältä"?Kenties häntä kiihottaa tällainen enemmän,kuin suora seksuaalinen yhdyntä?

    • gentIeman

      Voisithan sinä saman tien antaakin sen sijaan että kusipäisesti härnätä ja pidät jalkoja ristissä. Ei se toosa säästämällä parane, eikä se myöskään kulu käytössä. Ja suihkussa se puhdistuu.

      Mikäli se "spesiaali"-toosan säästäminen nyt kuitenkin on niin erinomaisen tärkeää, niin vinkkinä mainittakoon että jos hallitset käsityöt (niin kuivana kuin liukastettunakin), sekä korrektin suihinotto- ja nielemistekniikan, niin mies ei välttämättä muuta edes kaipaa.

      • for real!

        Käsityöt ja suihinottotekniikat on jotakin sellaista mitä tytöille pitäisi opettaa jo nuorena, esim. osana kotikasvatusta tai sitten viimeistään koulussa, sillä aniharva sen oikeasti hallitsee.

        Oikein välillä VlTUTTAA kun joku ummikko-mämmikoura luulee sen tuntuvan hyvältä kun piliä puristetaan rystyset valkoisena ja pureskellaan terskaa kuin jotakin hiton hubbabubba-purkkaa.

        Tuollaisen käsittelun jälkeen onkin sitten ollut tapana yllättää ja kesken kaiken upottaa patukka "vahingossa" kakkoseen ja hoidella homma loppuun sitä kautta =D


      • poitsujfhfghjfgdhf

        taidat olla joku mikä pitää toosaa niin tärkeänä seurustellessa että, ja muka getleman.... tommoisia kirjoituksia kirjoittelee ainoastaan teinit


      • for real! kirjoitti:

        Käsityöt ja suihinottotekniikat on jotakin sellaista mitä tytöille pitäisi opettaa jo nuorena, esim. osana kotikasvatusta tai sitten viimeistään koulussa, sillä aniharva sen oikeasti hallitsee.

        Oikein välillä VlTUTTAA kun joku ummikko-mämmikoura luulee sen tuntuvan hyvältä kun piliä puristetaan rystyset valkoisena ja pureskellaan terskaa kuin jotakin hiton hubbabubba-purkkaa.

        Tuollaisen käsittelun jälkeen onkin sitten ollut tapana yllättää ja kesken kaiken upottaa patukka "vahingossa" kakkoseen ja hoidella homma loppuun sitä kautta =D

        Jos sä olet niin tyhmä, että sä et saa suutasi auki ja tajua kertoa tytölle, että mikä tuntuu sulla hyvälle ja mikä ei tunnu, niin toivottavasti seuraava "epä-osaava"tyttö puristaa sulta pallit ruttuun. ;)


      • hei pullero
        poitsujfhfghjfgdhf kirjoitti:

        taidat olla joku mikä pitää toosaa niin tärkeänä seurustellessa että, ja muka getleman.... tommoisia kirjoituksia kirjoittelee ainoastaan teinit

        sinulla tosiaan ei ole tainnut olla muuta säpinää lakanoiden välissä kuin vierekkäin makailu... jos sitäkään... laihduta...


      • tyhmäblondi
        blonditipu1975 kirjoitti:

        Jos sä olet niin tyhmä, että sä et saa suutasi auki ja tajua kertoa tytölle, että mikä tuntuu sulla hyvälle ja mikä ei tunnu, niin toivottavasti seuraava "epä-osaava"tyttö puristaa sulta pallit ruttuun. ;)

        Toivottavasti joku 70-kymppinen setä kolkkaa sinut porttikäytävässä, raahaa asuntoonsa, jossa saat pari viikon ajan patukkaa ja harjan vartta joka suunnalta. Sitten voitkin taas palata finninaamaisen poikaystäväsi viereen makailemaan yhtä kokemusta rikkaampana.


      • tyhmäblondi kirjoitti:

        Toivottavasti joku 70-kymppinen setä kolkkaa sinut porttikäytävässä, raahaa asuntoonsa, jossa saat pari viikon ajan patukkaa ja harjan vartta joka suunnalta. Sitten voitkin taas palata finninaamaisen poikaystäväsi viereen makailemaan yhtä kokemusta rikkaampana.

        Vai että sellaista sä toivot? Luuletko, etten mä voisi saada jotain muutakin kuin vain "harjan vartta"? ;)


    • 9

      Et ole ollut sängyssä jonkun kanssa, jos et ole harrastanut seksiä. Olet vain nukkunut samassa sängyssä.

    • elämä good bye

      ongelmasi on oikeasti syvemmällä kuin se aluksi näyttää,
      ongelmasi on piilevä NATZISMI.
      olet jonkun sotahullun kiduttajan jälkeläisiä!
      nautit suunnattomasti kun pääset kiduttamaan, varsinkin se tunne kun kaverisi tajua että olet tosissasi,
      tätä jatkuu siihen asti kunnes lopulta tapaat sen henkilön joka ei kysele!
      ronski ei perusmaalaismölli vaan riuska duunari jota ei kuljeteta!
      sen jälkeen alat varmasti arvostamaan sexin iloja.
      tollanen lapsellinen leikki aikuisten kanssa saa sultakin loppua,olet kiduttaja joita on liikaa tässä maassa,mutta eipä ole noin kylmää ihmistä tavattu.
      prinsessa leikit voit jo lopettaa kun sulla ei ole mitään muista poikkeavaa tarjolla?
      sama rutjake jalkojen välissä kuin 1000;lla muillakin.
      vain poikkeuksellinen ilkeytesi erottuu!
      itseäsi vain kiusaat.
      parasta tulla tähän aikaan, en tiedä mistä hihhulikerhosta olet saanut ton naista alentavan tavan. ja vielä ylpeilet siitä!
      miksi ylipäätään sitä seuraahaet sinä onneton Natzi?
      valitettavasti tätä ilmapiiriä on yritetty herätellä näinä aikoina, on vaan niin että ihminen ei kauan ole nuori,ja ketä se nyt hetkauttaa onko takana jo 100 yhdyntää vai ei.kokemuksena se on eriasia.
      mitäköhän sä luule omistavasi jota pitää pihdata?
      hyppää nyt reippaasti tähän päivään ja unohda noi menneisyyden paineet,ne ei tuo sulle minkään laista iloa tai tyydytystä,
      kun tiedän että ekasta ydynnästä tuskin osaat nauttia varsinkin kun on tollanen Natsi-asenne
      voi olla ettet opi nauttimaan koskaan kun kaihdat sitä ja turvaudut noihin vanhoillisiin jotka eivät tiedä mistää sitäkään,ja niiltä et apua saa.

      • opiskelija 22.22.22

        mää oon mies ja tosi monesti oon nukkunut mun tyttö ystävän kanssa sängyssä ja ollaan hellitty toisiamme, ja ei sen heti edes tarvitse mennä seksi seksi seksi, nykyään vaikuttaa siltä et miehet haluu vaan sitä seksii eikä kunnon seurustelu suhdetta, muuttakaa taiwaniin siel o halpoi huorii menkä niit nussiin, tulee paljo halvemmaks..


      • ville.

        Paras olisi mennä jo naimisiin , ja jättää leikit


    • asssssssss

      Jätä helvetissä se sänkyynkin meneminen. Olen vanha mies mutta en todellakaan tykkää jos keksitään tuollainen samassa sängyssä makoilu, joka ei muka ole mitenkään tuomittavaa.
      Kysy vaikka talebaneilta päästäisivätkö he tyttärensä harrastamaan jonkinlaista outoa koemakaamista miesten kanssa.

      • 12+12

        mene vanha metsään siitä.


      • hoody

        mitä helvettiä tämä tarkoitti??? kuule ne talebanit naittaa lapsensa jo sillo ku ne on nuoria! eli ne joutuu väkisin naimisiin jne vaik eivät halua. tajuutsä, että on silti ihan hyvä tutustua toiseen sukupuoleen juuri tolla tavoin kun tämä tyttö kirjoitti. koskettelua, halimista jne sä oot nii vanha varmasti, et panisit vaikka kuollutta kalaa kuivalla maalla??


      • assssssssss
        hoody kirjoitti:

        mitä helvettiä tämä tarkoitti??? kuule ne talebanit naittaa lapsensa jo sillo ku ne on nuoria! eli ne joutuu väkisin naimisiin jne vaik eivät halua. tajuutsä, että on silti ihan hyvä tutustua toiseen sukupuoleen juuri tolla tavoin kun tämä tyttö kirjoitti. koskettelua, halimista jne sä oot nii vanha varmasti, et panisit vaikka kuollutta kalaa kuivalla maalla??

        Kukaan vanhanaikaisesti ajatteleva ei haluaisi nuorta naista joka olisi ollut niin rohkeasti jonkinlainen koemakaaja, ei tuollainen todellakaan kuulu tapoihin.
        Olen mies 55 v.
        Jos ne naittaa tyttönsä jo nuorena se tarkoittaa sitä että ne eivät halua tyttäriensa olevan monen miehen koemakaaja.


      • asssssssss-52v
        hoody kirjoitti:

        mitä helvettiä tämä tarkoitti??? kuule ne talebanit naittaa lapsensa jo sillo ku ne on nuoria! eli ne joutuu väkisin naimisiin jne vaik eivät halua. tajuutsä, että on silti ihan hyvä tutustua toiseen sukupuoleen juuri tolla tavoin kun tämä tyttö kirjoitti. koskettelua, halimista jne sä oot nii vanha varmasti, et panisit vaikka kuollutta kalaa kuivalla maalla??

        vielä vastaisin:
        Ei tuollaista koskaan meillä ahdasmielisissä piireissä harrastettu.
        Eikä harvaan asutulla maaseudulla ollut edes minkäänlaista seuraa tytöistä, hyvä kun pari nuorta samaa sukupuolta olevaa kaveria löytyi, ei mitään hinttisuhteita kuitenkaan. Jo on kummaksi maailma mennyt.
        Ei mitään helvetillistä monien kanssa koemakaamisia, ei todellakaan.
        Naimisiin jos rakastuttiin ja joskus silti naimisiin ilman rakastumistakin, koska ikä alkoi painaa päälle.
        Kyllä on huorahtavat ajat.
        Ehkä minunkin olisi pitänyt käydä rohkeasti bordelleissa jo nuorena, kunhan joku olisi vain kustantanut.

        Olen nyt kahden melkein 18 v ja 19 vuotiaan pojan isä.


      • Eräs lukija
        assssssssss kirjoitti:

        Kukaan vanhanaikaisesti ajatteleva ei haluaisi nuorta naista joka olisi ollut niin rohkeasti jonkinlainen koemakaaja, ei tuollainen todellakaan kuulu tapoihin.
        Olen mies 55 v.
        Jos ne naittaa tyttönsä jo nuorena se tarkoittaa sitä että ne eivät halua tyttäriensa olevan monen miehen koemakaaja.

        Talebanien ihailu on sen verran sairasta, että et joko ymmärrä koko aiheesta mitään tai olet harvinaisen helvetin sairas. Naisilla, tai tytöillä, ei ole kauheasti itsemääräämisoikeutta noilla alueilla... minkään suhteen. Mitä ilmeisesti ihailet. Luojan kiitos sinun kaltaisia on vähemmän nuoremmassa sukupolvessa.


    • jl65

      Älä mene sänkyyn lainkaan jos et ole valmis seksiin. Ei ihme jos raiskausia tulee kun viime tingassa kertoo ettei mitään tulekaan, kunhan tässä köllötellään vierekkäin. Hoh hoijaa. Oikeesti. Mene sänkyyn vasta kun tiedät olevasi valmis myös seksiin.

    • 1991mies

      Ei ole mikään lupaus seksiin, voihan sitä nukua samassa sängyssä ja halailla jne... En oikein tajua minkä takia joku alkaan tommoisen takia jotain hakkumaan pihtariksi, aika naurettavaa :D

    • xv <d zd

      Tytön (tai pojan) ei "kuulu" antaa seksiä missään tietyssä vaiheessa. Ei, vaikka oltaisiin jo sängyssä makaamassa. Ei ole mitään sellaista vaihetta, jossa ihmiseltä katoaisi seksuaalinen itsemääräämisoikeus. Yhdynnästä tai muusta toiminnasta voi kieltäytyä missä vaiheessa tahansa, jos siltä tuntuu eikä haluakaan tehdä enää mitään. Vaikka yhdyntä olisi jo aloitettu, sen voi kyllä lopettaakin koska vain. Siinä tapauksessa pitää vain sanoa kumppanille, että en halua ja nyt lopetetaan, ja kumppanin on uskottava kun sanotaan. Tämän kaiken tulisi olla kristallinkirkasta jokaiselle, ja jos ei ole, on korkea aika takoa se päähän.

      Tahdonvastainen yhdyntä on raiskaus.

    • kyllä tässä ajassa

      seksi on se, joka ihmisiä vetää puoleensa kuin ... kärpäsiä.

      • Mikä nykyaika?

        No ajat ei ole muuttuneet sitten aatamin ja eevan, ei ole mitään nykyaikaa vaan luonnon valinta huolehtii kuka ketäkin seksiin vetää


      • niin luonnon valinta
        Mikä nykyaika? kirjoitti:

        No ajat ei ole muuttuneet sitten aatamin ja eevan, ei ole mitään nykyaikaa vaan luonnon valinta huolehtii kuka ketäkin seksiin vetää

        se selittää raiskauksetkin ja muutkin kauhistukset kuten homoudet ja lesboudet.


      • 38
        niin luonnon valinta kirjoitti:

        se selittää raiskauksetkin ja muutkin kauhistukset kuten homoudet ja lesboudet.

        Luonnon valinnan mukaisesti lähes kaikissa eläin ja ihmisyhteisöissä esiintyy edellä mainitseviasi ns. kauhistuksia. Ehkäpä itselläsi on jotain ongelmia suhtautumisessa seksiin?


      • mites se luonnon
        38 kirjoitti:

        Luonnon valinnan mukaisesti lähes kaikissa eläin ja ihmisyhteisöissä esiintyy edellä mainitseviasi ns. kauhistuksia. Ehkäpä itselläsi on jotain ongelmia suhtautumisessa seksiin?

        valinta toimii ongelmissa suhtautumisessa seksiin?


    • eikä siinä mitään

      "LIsääntykää ja täyttäkää maa!"

      • tietysti tarkoittaa

        yhteisesti sovitussa avioliitossa!!!


      • Järki käteen

        Se on täytetty.


      • ei tietenkään ole
        Järki käteen kirjoitti:

        Se on täytetty.

        täytetty sillä uusia poikia ja tyttöjä syntyy ihan koko ajan. Yksi on kyllä täytetty ja autuaat ne, jotka uskovat.


    • Hoody

      Jos antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa, tietenkin siitä vähän suutahtaa. Harrasta seksiä kun olet siihen itse valmis. Teet itse omat päätöksesi. Minun mielestä tuo koskettelu ja hyväily on ihan hyvä aloitus kaikelle. Opit tuntemaan toista tai samaa sukupuolta ensin :) Jos sinun petikaverisi suutahtaa kun et anna, älä välitä, ei se tee sinusta huonoa ihmistä, vaanpäinvastoin. Sinun kannattaa myös uskaltaa sanoa ennen sänkyyn menoa, että et halua sitten harrastaa seksiä :)

    • jghjgjhgj

      Hyväily on sekin jo tavallaan seksiä, mutta sitä ei pahemmin ajatella koska seksi on tänä päivänä niin yhdyntäkeskeistä. Nykyään jo sen että puhuu baarissa jollekkin oletetaan tarkoittavan sitä että ilta päättyy panoon. Näin karrikoidusti. Sinä tiedät sen, minä tiedän sen ja miehet tietävät sen, joten ei kannata leikkiä tyhmää. Ei todellakaan tarvitse suostua seksiin vaikka jonkun mukaan lähtisikin ja menisi sinne sänkyyn astikin. Mutta, lienee korrektia tarkistaa että sinun suunnitelmasi sopivat myös vastapuolelle, koska yleisodotus on kuitenkin jotain ihan muuta. Sitä paitsi, jos tapaamasi äijä onkin sitä sorttia joka hermostuu jossei pilllua lohkea, niin onhan siitä hyvä päästä eroon mahdollisimman pian.

    • mucha juuri

      ilta satuja luetko pojille ?

    • Äiteeemuori

      Hyvä tyttö! Olet todella fiksu. Sitten viiskymppisenä saat kiittää itseäsi kun olit noin fiksu. Hyvä, hyvä, olisipa kaltaisiasi enemmän.

      • 12+15

        Äiteemuori,
        mitenkäs sää meidät lapset sait, jos sää et oo ollu koskaa sillai?
        Kysyy epätietoinen tyttäresi

        (oi, mikset koskaan kertonut kukkia ja mehiläisiä reaalisempaa tarinaa; kuka muuten tietää, mitä kukat ja mehiläiset tekevät keskenään?)


    • Tässä hyvä opetus!

      ´Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä; mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä. Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa. Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.´

      1. Kor. 7 alusta, kannattaa tutkia enemmänkin Raamatusta anoen Jeesuksen nimessä Pyhän Hengen opetusta.

      • 2+1

        Miten pääset sinä nettiin ilman miehesi lupaa? Kuinka usein harjoitatte haureutta? Montako lasta teillä on? Miltä se lasten alkuunsaattaminen sinusta tuntuu? Saatko ?
        Minä en pääse koskaan...


      • kysymykset ruotuun:
        2+1 kirjoitti:

        Miten pääset sinä nettiin ilman miehesi lupaa? Kuinka usein harjoitatte haureutta? Montako lasta teillä on? Miltä se lasten alkuunsaattaminen sinusta tuntuu? Saatko ?
        Minä en pääse koskaan...

        "Minä en pääse koskaan..." Omaatko vilkkaan mielikuvituksen?


    • tonttuilija 61

      Niin, ole todellakin varovainen. Mä en ole enää nuori; yli 10 vuotta olen lähtenyt miesten mukaan baarista tehtyäni selväksi, että en halua känniseksiä, vaan läheisyyttä. Se on melkein aina sopinut miehille, ja jos ei ole sopinut, ovat lähteneet etsimään itselleen sopivampaa seuraa.

      Tämän vuoden yksissä pikkujouluissa kävi sitten niin, että pilkun jälkeen en jaksanut lähteä taksijonoon ja viimeinen bussi oli jo mennyt. Näin todella fiksun oloisen kaverin, jonka kans sovimme, että voisin mennä hänen hotellihuoneeseensa yöksi odottamaan aamun bussia. Ystävättäreni oli vieressä kuuntelemassa, kun sovimme, että menen vain nukkumaan.

      Pari tuntia hän yritti, koska luuli, että "olen vain huvikseni sanonut, etten halua seksiä". Niinpä päätin lähteä taksilla kotiin, ellei hän anna minun nukkua. No, hän sitten lupasi ja käytiin nukkumaan.

      Aamulla heräsin siihen, että hän käytti minua hyväkseen; roskiksesta löytyi myös jo aiemmin käytetty kortsu. Pidemmittä puheitta; asiasta on nyt tehty rikosilmoitus.

      Ja minulta on luotto mennyt täysin. Voi mennä aikaa, ennekuin uskallan kenenkään mukaan lähteä... ja pohjalla oli sentää ainakin 50 positiivista kokemusta fiksujen, naista kunnioittavien miesten kanssa....

      • ???????

        Miksi menet miesten mukaan herran tähden? Kai olisit voinut yöpyä ystäväsi luona? Haloo?!


      • 3+11

        Tonttuilija,
        olet todella nimesi veroinen. Uskomatonta!


      • jortikka mokkakalu

        Pillua saa näköjään myös esittämällä fiksua. Taisit olla melko kännissä ku eka varvia et ees huomannut?


    • ...........

      No kyllä me poikaystävän kanssa nukuttiin yhdessä ja saunottiin yhdessä ennen kuin suhteemme meni seksiin asti.

      • Ensivaikutelma

        Nykyisen mieheni kanssa ensi tapaamisella nukuttiin nakuina. Kaikesta voi sopia.


    • Nainen 42-vee

      Oletpa todella idiootti kun härnäät miehiä tuollaisella makoilulla. Ei ole mistään kotoisin. Säästä itseäsi vaikka maailman tappiin mutta juuri härnääjät tulevat raiskatuiksi ja sitten kitisevät kun saivat väkivaltaa. Älä hölmöile kun et tiedä mitä haluat tai haluatko mitään. Mene sänkyyn kun oikeasti olet valmis seksiiin äläkä härnää ketään enää. TYHMÄ OLET!

      • nurse, 23

        Huhuh, onpa kypsää puhetta sinun ikäiseltäsi... kyse ei ole härnäyksestä. Kyllä ihmisellä on täysi oikeus päättää itse, koska harrastaa seksiä, vaikkapa vasta hiukan ennen h-hetkeä. Voi elämän kevät!


    • pihtari___

      Kuten monet ovat jo todenneet: ei. Miksi edes pitäisi? Jos joku persläpi alkaa jotain siitä valittamaan, niin omapahan on ongelmansa. Toki kehottaisin keskustelemaan asioista etukäteen, kun tuo marsista tuleva sukupuoli tuppaa olevan ala-aivojensa johdateltavissa aina välillä :)

    • Ellen 08

      Olen 20 vuotias opiskelijatyttö ja en ole itsekkään ihan varma asiasta,mutta varmaan tytön kuuluisi antaa seksiä ellei halua rähinöitä tai eroa. Itse olen kyllä kokematon seksistä,joten usko tai älä usko. Kannattaa miettiä se todella tarkasti oman itsensä vuoksi. Toivon että lähetät mielipiteesi pviestistäni mahdollissimman pian. Terv. Ellen,20 votias opiskelija.

    • timoi

      Jos illan ajan on yhdessä kiehnattu, ja sitten tyttö päästää sänkyyn asti, on tytön oma syy jos sattuu jotain epämiellyttävää; mies joko suuttuu/pettyy tavalla jota jotkut naiset eivät ilmeisesti osaa ymmärtää, tai sitten se neitsyys meni ja poliisiasia tuli.Niin se vain on.
      Älkää hemmetissä antako ilmiselvää lupausta päästämällä sänkyyn asti.Vetäkää se raja jo hyvää aikaa sitä ennen.Vaimoni on täsmälleen samaa mieltä, joten turha yrittää sovinismikortin vetoa.
      Siis jos päästää sänkyyn asti, niin EI OLE OIKEUTTA ENÄÄ KIELTÄYTYÄ.
      Niin se vain on .Oma syy jos luulee muuta.
      Normaalit heteronaiset tuntuvat muuten olevan järjestään samaa mieltä.
      Lepakkofeministejä en tunne, enkä kyllä haluakaan tuntea.Ne ovat luonnon valuvikoja.

      • EI!

        Tarkistapa lakikirjasta tai poliisilta vai oletko RAISKAAJA??!!


      • Eräs lukija

        ".Vaimoni on täsmälleen samaa mieltä, joten turha yrittää sovinismikortin vetoa.
        Siis jos päästää sänkyyn asti, niin EI OLE OIKEUTTA ENÄÄ KIELTÄYTYÄ."

        Naiseus ei sulje ulos sovinismia. Ikävää että vaimosi mielestä on sopivaa raiskata toinen, jos päästää sänkyyn asti. Naisella ei siis hänen mukaan ole seksuaalista itsemääräämisoikeutta, ja jos jokin alkaa esim. sattumaan yhdynnän aikana, sitä ei toki voi lopettaa kun on ihan päästänyt sänkyyn asti. :-) Voisivatko sinun kaltaiset hyypiöt alkaa pitämään vaikka jonkin sortin oranssia nauhaa ranteen ympärillä, jotta teidät helvetin sekopäät erottaa jotenkin täyspäisistä miehistä?


      • nurse, 23
        Eräs lukija kirjoitti:

        ".Vaimoni on täsmälleen samaa mieltä, joten turha yrittää sovinismikortin vetoa.
        Siis jos päästää sänkyyn asti, niin EI OLE OIKEUTTA ENÄÄ KIELTÄYTYÄ."

        Naiseus ei sulje ulos sovinismia. Ikävää että vaimosi mielestä on sopivaa raiskata toinen, jos päästää sänkyyn asti. Naisella ei siis hänen mukaan ole seksuaalista itsemääräämisoikeutta, ja jos jokin alkaa esim. sattumaan yhdynnän aikana, sitä ei toki voi lopettaa kun on ihan päästänyt sänkyyn asti. :-) Voisivatko sinun kaltaiset hyypiöt alkaa pitämään vaikka jonkin sortin oranssia nauhaa ranteen ympärillä, jotta teidät helvetin sekopäät erottaa jotenkin täyspäisistä miehistä?

        Täysin samaa mieltä kanssasi, Eräs lukija! On täysin väärin ja vanhanaikaista ajatella, että sängyssä ei voi enää kieltäytyä seksistä. Ikävää, että jotkut vieläkin ajattelevat, että raiskaus tai edes seksiin painostaminen ovat oikein.


    • Wanha Neitsyt

      Olen itse ollut samanlainen n.6 vuotta sitten kuin sinä nyt.Otin oman aikani ja kestin kavereilt haukkumist ja ilkkumist mutta en kadu sitä yhtään.Ja sain kaupan päällisenä itselleni vakituisen kumppanin kun päätin menettää neitsyyteni (yhdessä ens syyskuussa 7 vuotta) että annan tällaisen neuvon: HYVÄÄ KANNATTAA ODOTTAA ;)

      • neitsytvaimo

        Hei Wanha neitsyt,
        onnea sinulle, mutta mistä voit tietää, kuinka hyvää, ehkä paljon parempaa seksiä naapurista saa?

        Maailmassa on paljon miesten keksimiä haaveita ja uskontoja, joissa naisten pitäisi olla neitsyitä,
        näin miehet pääsevät pätemään, kun naisella ei ole vertailukohteita.

        Kyllä hyvää kannattaa tietysti aina odottaa, odotellessa voi myös testailla muita. Ehkäpä se sinulle ainoa/ oikea/ paras ei ollutkaan se oikea?


      • mmmies-yli50v
        neitsytvaimo kirjoitti:

        Hei Wanha neitsyt,
        onnea sinulle, mutta mistä voit tietää, kuinka hyvää, ehkä paljon parempaa seksiä naapurista saa?

        Maailmassa on paljon miesten keksimiä haaveita ja uskontoja, joissa naisten pitäisi olla neitsyitä,
        näin miehet pääsevät pätemään, kun naisella ei ole vertailukohteita.

        Kyllä hyvää kannattaa tietysti aina odottaa, odotellessa voi myös testailla muita. Ehkäpä se sinulle ainoa/ oikea/ paras ei ollutkaan se oikea?

        Vai pitäisi naisten kokeilla ensin mistä löytyy heille kaikkein parasta kullllia ?
        Kyllä tuota voisi huorruuudeksi sanoa.
        Mikä on nykyajan moraali ?
        Mitä tuleva aviomies sanoo kun vaimo on ennen avioliittoa jo täysin puhkihässsittty ?


      • nainen-yli50v
        mmmies-yli50v kirjoitti:

        Vai pitäisi naisten kokeilla ensin mistä löytyy heille kaikkein parasta kullllia ?
        Kyllä tuota voisi huorruuudeksi sanoa.
        Mikä on nykyajan moraali ?
        Mitä tuleva aviomies sanoo kun vaimo on ennen avioliittoa jo täysin puhkihässsittty ?

        Testaahan miehetkin mistä löytyy parasta p_illua. Eli huoramiehet testaa huoranaisten kanssa. Vai miten se menee?? Nämä aviomiehetkin siis ovat huoria?


    • Ei pussailu ole lupaus seksistä, paitsi psykoosisairaalle miehelle. Jos kuitenkin ilmoitat haluavasi pojan kanssa sänkyyn, eli vihjailet tuolla "sänkyynmeno"-termillä antavasi piparia pojalle ja sitten vain pussailetkin sängyssä, niin onhan se selvää, että siinä tulee pettymys.

    • Lauriii

      Miten nainen pääsee nukkumaan jos ei mene sänkyyn? Turha on idioottijätkien mitään sanoo.

      • mies-yli-50v

        Vastaus: Naisen ei kuulu tulla samaan sänkyyn ollenkaan. Eikö tämä helvetti ole jo aivan päivänselvää. Nukkukoon vaikka talissa pystyssä nin kuin hevonen, jos miehen matkaan on menty. Miesten matkaan ei mennä lainkaan, onko selvä ?
        Odottakaa avioliittoon asti.


    • selitys

      mä olen jo vanhempi nainen ja pidän kans hyvin usein pöksyt jalassa vaikka mies vieressä. mies todella kuvittelee saavansa enemmän, kun vie sänkyyn. suuri pettymys varmaan miehelle, mutta so what. ei kaikille kannata antaakaan. miehen mielest on pihtari jos ei anna, ja jos annat, mikähän sit mahtaa olla!!

      eli ei tartte antaa jos ei itse halua! onhan se mukava ilman seksiäkin kaverin kanssa lepäillä vuoteessa.

    • Moloulusta

      Joo mä ainakaan sänkyyn lähde ellei lovee irtoo,voihan muuallakin puhua mukvia ,tartteeko sänkyyn mennä vain porisemaan.Antaa naisesta aika tyhmän kuvan .

    • sdfhgjk

      Kyllä, samaan sänkyyn tuleminen on mielestäni lupaus seksistä. Minulla jos on naisvieras ja tulee aika mennä maate, tarjoudun levittämään hänelle vuodesohvan nukkumapaikaksi. Tarjoan kyllä myös mahdollisuutta tulla samaan sänkyyn nukkumaan ja mielestäni oikeutetusti pidän sitä lupauksena seksistä, jos yhteisen sängyn valitsee.

      Minusta se on reilu peli molemmille. Seksi ei tietenkään ole koskaan kenellekään pakollista ja siitä on oltava oikeus kieltäytyä. Jos nainen valitsee vuodesohvan (jossa on oikein hyvä nukkua), niin se on ok ja itse säästyn turhalta vonkaamiselta ja nainen estelyn vaivalta. Myös prostatani kiittää.

      Mutta mikäli nainen tahtoo jakaa saman sängyn, on se mielestäni selvä viesti, että seksiä! Ja näin se on tähän asti aina mennyt. En minä tietenkään ketään väkisin ottaisi vaikka homma menisi toisellakin tapaa. vähän närkästynyt olisin ehkä.

      • Kokemus sekin

        Tapasin kaupungilla kiinnostavan miehen. Lähdimme hänen ehdotuksestaan yöksi heille. Sanoin lähtemiseni ehdoksi, että ei sitten mitään sekstailua; jatketaan vain keskustelua.
        Yöllä oli hetken tiukka henkien taistelu, kun hän ei ollut uskoa, että hän, komea (oikeasti) mies ei saa minua muuttamaan mieltäni. Hän sanoi, ettei uskonut minua niin lujaluonteiseksi, ettei hän saa taipumaan!!! Vasta sitten,kun sanoin, että lähden tästä hotelliini takaisin, hän ymmärsi ja pääsimme takaisin kiintoisiin keskusteluihin( oli jännittäviä linkkejä menneisyydessämme).


    • Näin se on

      Ei kuulu antaa mutta hulluhan olet jos toimit kuvailemallasi tavalla baarituttujen tai muiden kännisten kanssa!

    • Kuuluu antaa.... :)

    • Hei!

      Ilman muuta sinulla on oikeus haluta vain läheisyyttä miehiltä ja jos he siihen suostuvat, mikäpäs siinä. Mihinkään miehen-säälimislinjalle ei kannata mennä, koska eivät hekään sinua sääli, kun tarpeensa haluavat tyydyttää. Tässä asiassa nainen määrää aina ja vaikka miehiä moinen vituttaisi, aina on parempi olla se pihtari ja kunnioitettu nainen, kuin tuntea itsensä hyväksikäytetyksi ja kuulla huora-haukkuja keneltäkään.

      Menetin itse neitsyyteni 28-vuotiaana, enkä todellakaan kadu yhtään. Olen niin onnellinen, että osasin suojella itseäni, kunnes löysin kumppanin, joka kunnioitti yhteistä kokemustamme. Sitä ennen tein, kuten sinäkin, vietin silloin tällöin yhteistä aikaa miesten kanssa sängyssä joko vain vaatteet päällä, tai sitten harrastin joskus pettingiä tai suuseksiä, joten aivan kokematon en ollut. Olen myös aina yrittänyt kertoa etukäteen miehille, mitä haluan tai en halua, joten oma on vikansa, jos ei ole viesti mennyt perille.

      Itselläni ei juuri huonoja kokemuksia ole ollut, joskus rasittavia vonkaajia olen tavannut. Nykyäänkin menee hermot, jos mies ei kolmannella sanomisella ymmärrä, etten halua. Ylipäätään tuo seksin odottamiseen suostuminen kertoo jo tosi paljon siitä, millainen mies on kyseessä, joten hyvä, kun pohjanoteerauksista pääsee ajoissa eroon. Kyllähän se miehellekin kertoo, että jos hänellekään et ole heti antamassa, niin et varmaan muillekaan, mikä tekee myöhemmin elämän huomattavasti helpommaksi.

    • pelle stana

      Hihhei! Vautsi mikä provo!

    • åpiog

      Haluaisin kuulla mitä mieltä te muut olette asiasta? Kuuluisiko tytön antaa seksiä, jos on samaan sänkyyn suostunut menemään?
      No ei tietenkään ja jos mies vaatimalla vaatii seksiä
      niin silloin hän ei ole oikea sinulle,
      vaan hän on todennäköisesti panomies/pelimies
      joita jokaisen naisen tulisi välttää kuin heillä olisi rutto.

    • kjiohh

      Ei ole pakko panna heti. Voisit kyllä ennen nukkumaanmenoa vaikka sanoa, että jos nukuttaisiin vaan. Muuten jätkällä on todennäköisesti muna pystyssä samantien kun pääsette sänkyyn. Jos haluat olla ilkeä, tee vielä hänelle pari runkkausliikettä, niin saat kiusattua hänet ihan villiksi. Sitten kuiskaat seksikkäällä äänellä korvaan, et nukutaanks vaan :D.

    • hh

      miehet odottaa saavansa pimppiä jos nainen suostuu sänkyyn yöksi. Siispä, älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa.

    • ei näin

      Minkälainen idiootti antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa? Minun nuoruudessani sitä sanottiin valehtelemiseksi ja huijaamiseksi.

      • 0o43ra0t

        Jep. Ettei tulisi vääriä käsityksiä, kannattaa pitää vaatteet yllä ja pysyä jaloillaan.
        On täysin jokaisen oma asia, milloin katsoo hyväksi seksiä harrastaa ja hieno homma, ettei tunne tarvetta pelkästään kokemuksia kartuttaakseen vaakamamboon antautua. Mutta minusta tuollainen "vaatteet päällä sängyssä"-homma on teennäistä ja typerää.


    • ilmaisukyky..

      Ilmaise selkeästi, että haluat vain nukkua yhdessä. Ei siitä silloin ongelmaa tule.

    • Mies32

      "... don't let them say you ain't beautiful, oh
      they can all get fucked, just stay true to you..."

    • No man, No cry

      Se on vaan valitettavasti sillä lailla nykyään, että seksiä on pakko harrastaa heti jos miehen haluaa pitää. Ei nää nykyajan jullit ymmärrä sellasta että edetään hitaasti. Viimeistään kolmansilla treffeillä on päästävä vällyihin, muuten mies nostaa kytkintä.

      Että yritä siinä sitte selitellä miehelle miksi ei vieläkään...

      • Ota, älä anna

        Hieno biisi...
        Mutta mikä on vikana nykyisissä nuorissa naisissa? Huonot kotiolot? Itsetunnon puute? Liian paljon vaikutteita pornovideoista liian nuorena?
        Tuntuu, että tasa-arvoisuus on jossain Aasian tai Keski-Afrikan tasolla.
        Miehet ovat olleet samanlaisia kautta vuosisatojen.
        "Miehet on kuin ratikoita..."


    • Kertoisiko aloittaja

      oman mielipiteensä ihan oikeasti eikä vain provoillen trollina.

    • Missä ongelma

      Onko ongelma sittenkin se, että oletetaan toisen käyttäytyvän jotenkin? Miksei voida avoimesti keskustella mitä kumpikin haluaa ja edetä tai olla etenemättä sen mukaan!

      Olisi kaikille helpompaa kuin tällaiset 2pitäisikö vai eikö pitäisi" arpajaiset.

    • polkjhxcvbn,mnmm

      no mites hoidot sitten lastin kotiin jos pidit housut jalassa? imaisitko kassit tyhjiksi? silloinhan vielä neitsyys pysyy
      miksi ylipäätään menet kenellään yöksi jos et meinaa ratsastaa kaljupäisellä kostajalla?

    • huora666

      Ihme pihtari huora

    • yks neuvoa antava

      Jos meet sänkyyn miehen kanssa pidä huoli että jätkä TIETÄÄ että kyse on ns. yhdessä nukkumisesta. Ns "normisetissä" kun tavataan ja tykätään ja mennään sänkyyn,,,,,,niin kyllä sitä jo odottaa saavansa,,,,,,,eikä pelkästään miesten kohdalla vaan myös naisissa on samanlaisia persoonia jotka olettaa että saa kun vällyjen alle asti päästään!

    • Minusta ei pidä jos molemmat ei oo valmiita yhdyntään... Onhan paljon sellasia asioita mitä voi tehtä muuta.. No suuseksi molemmin puolin,pussailla,halailla ja tehä muuten hyvää.. Kyllä niillä saa ihan yhtä hyvän nautinnon :)

    • raped

      Miksi menet vieraiden (?) miesten kanssa sänkyyn, jos et halua seksiä? Vaikuttaa tosi oudolta. Tietysti homokaverit kotibileissä ovat eri asia...
      Tytön ei kuulu ANTAA yhtään mitään, mutta yleensä samaan sänkyyn päätyminen tarkoittaa, että haluaa SAADA miestä.
      Onko sulla joku tarve kiusata miehiä? Suomessa se ehkä toimii, mutta en suosittele samaa toimintatapaa eteläisimmissä kulttuureissa, olen kokeillut.

    • Aikuinen mies

      Ei tarkoitaa ei kaikissa tilanteissa.

      Siis Suomessa. Ei esim. Turkissa.

      Ne kun on niitä TOSIMIEHIÄ ne muslimit!

      • vidulla päähän

        sinäkin vaikutat varsinaiselta tosimieheltä. lol... tuollainen nilkki :)


    • Reilua olisi tietysti mainita asiasta etukäteen.
      "Mä voin tulla sun kanssa samaan sänkyyn, mutta seksiä et saa. Onko tämä ok?"
      Silloin poika/ mies saa valita mitä todella tahtoo.

    • Ihana elämä

      Jos haluaa saada, on pakko antaa.

      • Ihanampi elämä

        Elämä on ihanaa,
        aina antaessaan saa.
        Pakollista on vain syntymä ja kuolema,
        kaikki sillä välillä on omista valinnoista kiinni.


    • huihaisimmutkii

      Komppaan hephepiä.

    • EIole velvollisuutta

      Tässä vastaa m i e s h e n k i l ö. Usko tai älä - itselläni oli myös samantapaisia kokemuksia - nyt kylläkin naisten puolelta. Eli oli nuorempana tunkoa yösijan pyytäjistä - ja kun itse pidin selvänä että naimaan en ala -niin osa piti asiaa loukkaavana " kun he eivät kelvanneet" - eli kokivat asian heille itsellensä vastahakoiseksi.
      SITTEN oli se toisenlainen kommentti: - kokivat että heitä oli kunnioitettu ja siitä saattoi lähteä jopa ihan hyvä ystävyys joka näin platooniselta pohjalta voi kehittyä myös lähemmäksi.
      SE oli aivan se ja sama , mikä "muut jätkät sanoivat" - ne meni sarjaa "pane nyt kun se siinä vieressä on" - - tai että "sehän luulee että olet ihan eunukki" tms.

      Eli ainakin osalla miehistä on sellainen tuntuma, että menee maine jos ei ole "Jorma pystyssä" laakista - .
      MUTTA jos ajattelet että rakastelulla on tarkoitus olla myös henkisen sitoutumisen merkitys, niin - KUTEN AINAKIN ITSE SEN NUOREMPANA KOIN - niin silloin on oikeus pysyä platoonisessa suhteessa kunnnes on valmis ja henkisesti kypsä menemään pidemmälle.

      Onhan noita tyttöystäviä ollut - eräskin oli mukamas niin "uskollinen" mutta kun ei sitten riittänytkään "kokemus" niin heti teki oharit sanonnalla: "onko se nyt sinulta pois jos minä jonkin muun kanssa naipasen".
      Siihen vastasin että ei taida olla, mutta jos huoraa haluan niin sellaisen löytää "kapakasta" - ja siihen päättyi se suhde - joka oli kuitenkin kestänyt jo jonkin verran - en osannut edes kuvitella että hän minua pettää kun aikaisemmat puheet eivät siitä olleet merkkiä antaneet.

      Hän kutsuikin itseänsä "MUSTAKSI ENKELIKSI" -ja pyyteli kovasti anteeksi hänen hulluja luulojansa "minusta" - ja sanoi että sinulle sopisi parhaiten sellainen joka on melkein neitsyt - .... hänellä on ollut niin paljon poikaystäviä että ...

      SUMMA summarum:
      - et voi itseäsi muuttaa eikä edes kannata
      - mm kokemani kohtalo oli ihan äärilaitaa - se kuitenkin vei monta vuotta ennenkuin siitä pääsi tasapainoon
      - keskustelin asiasta monien naisten kanssa tuolloin, ja en sanut vahvistustä hänen väitteellensä ... eli siitä päättelin oman mielipiteeni olleen oikeassa ja että minua oli vedätetty vain kokemusten hankinnan takia
      - nykyisin olen ihan kelpo suhteessa jossa ei katsota onko himot ja kokemuskyvyt kuin jostain pornoelokuvasta
      - ihan hirveätä yrittää edes houkutella miestä - naista moiseen toimintaan joka ei mene mielen mukaan: minulta se ei onnistu edes humalatilassa
      - viimeisin moinen naisen puolelta tehty yritys oli kun oli kunniakas tilaisuus, ja siellä tuli moinen ehdotus eteen - kieltävä vastaukseni oli hänelle täydellinen pettymyt ja tyrmäys - kun se kertakaikkiaan on näin.
      - tuolloin jo ajattelin että en ala selittelemään - jos hakee orhia itselensä, niin niitä "ei-luotettavia" yhden illan suhteita voi hakea muualta - itseäni ei kiinnosta
      - yllättävää oli että tilaisuus oli todella ns. korkea-arvoisa -ei mikään pikkujoulu tms. vaan ihan muunlainen ( jätän tarkentamatta)

    • Lusi Totka

      Jaa vaan persettäsi jokaiselle! Sitten 30vuotiaana olet puhkinussittu yh-äiti, kun lapsi "tuli tyhjästä" kun se poitsu jotain päälle ähki ja inisi (Puhui ruotsia sujuvasti) ja syvään huokasi ja viskasi spermat sisälle. Lähti ulos penis vihuen.

      Ja sitten voitat Big Brotherin koska makaat vaikka majakankin kanssa,koska se on 2metrinen valopää, ja tämä on BB:n katsojien mielestä paras moraalikuva suomalasille!

    • Valle50

      Kuulepa tyttö. En sano , että vastaukseni olisi oikein tai väärin, mutta olen itse 50 vuotias mies ja kyllä miehen aivot pelaa siihen malliin, että jos tyttö päästää sänkyyn, niin kyllä se tarkoittaa, että tehdään muutakin kuin halataan.....ja turha siitä on miehiä syyttää..luonto on niin luonut. Älä ota sänkyyn, jos olet eri mieltä

      • Ei kuivaharjoittelua

        Komppaan Valle50:stä. Tää juttu käsittelee varhaisaikuisten leikkimistä, kun seksi-tai muutakaan elämää ei vielä hallita. Vasta opetellaan hihittäen kaikenlaista ja ollaan epävarmoja.

        Itse aikoinaan, kun sain miehen kylään luokseni, niin kysyin mitä hän sanoisi, jos viettelisin hänet. Viettely onnistui ja onnellisia olemme, vaikka vielä vieraita toisillemme olimmekin. Hyvä seksielämä on jatkunut jo yli kolmekymmentä vuotta.


    • 19v

      Itselläni on sama juttu. Olen harrastanut kyllä muuta, mutta tehnyt aina selväksi että yhdyntään en suostu. Ei siitä ole koskaan mitään ongelmia tullut. Kaikki on kyllä ymmärtänyt, että ei on ei.

    • heguli 10

      ei todllla tavrvii mä 51 neitsyt

    • mies_86_:

      Näät naisten oletukset miesten mielipiteistä on aivan perseestä. Sori vaan. Siis jos suhde on juuri alkanut ja seksiä ei ole vielä harrastettu ja varsinkin jos nainen on neitsyt niin en minä todellakaan odota että jos ollaan toisen luona yötä ja nukutaan samassa sängyssä niin samantien olisi panot käynnissä. Oikeastaan parempi ettei nainen ole valmis sänkypuuhiin heti ekana yönä. Siis se että seksiä ei ole heti samantien on todellakin parempi ja varmempi vaihtoehto kuin että nainen olisi heti valmis seksiin kun nukutaan ekaa yötä samassa sängyssä. Kyllä se myös lisää miehen luottamusta tälläiseen naiseen, eli ei hyppää samantien sänkyyn jonkun toisen miehen kanssa hetken mielijohteesta! Kyllä miehetkin tykkäävät tietynlaisesta söpöilystä ja sängyssä halailusta. Voidaan niitä toisen sukupuolielimiä kokeilla käsillä jne kun ollaan suhteessa riittävän pitkällä, eikä tätäkään tarvitse tehdä heti ekana tai tokana yönä ja seksiä vasta kun ollaan täten tutustuttu paremmin toisiinsa. Miehille voisin myöskin antaa vinkin että nainen kokee seksin eri tavalla kuin mies. Nainen oikeasti todella rakastuu vasta ensimmäisen seksikerran jälkeen ja sen takia jokainen pitkää suhdetta hakeva"pelimies" ei painosta (varsinkaan neitsyttä) millään tasolla seksiin. Tässä on miehille tuhannen taalan paikka varmistaa suhteen jatkuminen kun jaksaa odottaa sitä ekaa kertaa painostamatta.

    • mies_86_:

      Ja hei oikeasti kannattaa puhua tuosta ennakkoon. Ihan jo sen takia ettei kummallekaan tule vääriä käsityksiä ja kiusallisia tilanteita. Kyllä tämä on kummallekin sukupuolella ok. Jos ei ole niin kannattaa hakea aikuisempaa seuraa.

    • suihkarit...

      ei tartte antaa...riittää jos ottaa suihin...

      • 16+9

        ja se ei ole sun mielestä seksiä?
        entä toisinpäin?


    • ihan riittää..

      Minä menetin itse neitsyyteni 38 vuotiaana. Olin ollut naimisissa jo 5 vuotta. Sitten päätimme harrastaa seksiä. Yhtään en kadu, että en antanut aikaisemmin. Siitä on nyt 4 vuotta. Toista kertaa en ole antanut. Ehkä taas esim. 50 vuotis syntymäpäivänä.

    • niin voi tehdä

      Voit reilusti sanoa miehelle että vaika menet sänkyyn loikoilemaan/nukkumaan/muuten vain aikaa viettämään, niin se ei tarkoita sitä että rakastellaan. Tämähän oli yleinen tapa ennekuin ehkäisymenetelmät olivat naistenkin käytössä. Seksiä ei uskallettu harrastaa raskauden pelosta. Ainahan niitä lipsahduksia on sattunyt ja kuka kantaa sitten vastuun? Pidä vain pääsi, mutta kerro etukäteen mikä on meininki. Pahimmassa tapauksessa voit joutua raiskatuksi. Selvä peli molemmin puolin ja reilu keskustelu auttaa mistäkin ymmärtämään ettet ole suin päin valmis mihin vain.

      • HahHah!

        "...loikoilemaan/nukkumaan/muuten vain aikaa viettämään..."
        Ai pelkissä pikkuhousuissa kun lähellä on outo mies...?


    • JaskaKakkonen

      Kyllä miehenä odotan jos menen jonkunkanssa sänkyyn että harrastan hänen kanssaan seksiä. Miksi muuuten menisin naisen kanssa samaan sänkyyn... ??? ei ymmärrä... antaa naisesta idiootin kuvan.... haluaa miestä, mutta ei halua antaa... älytöntä... Jos näin ei ole siitä on hyvä ilmoittaa ajoissa, tai yrittää järjestää jokin eri nukkumis paikka, tietenkin on joitan erikois tilanteita...
      Parisuhteessa sitten on aika nukkua samassa sängyssä tekemättä mitään... :-) koska ketään ei enää kiinnosta. En ymmärrä sitäkään miksi seksistä tehdään niin iso numero että pitää pihdata jotenkin äärimmilleen asti... ? se on ihan normaali asia.

    • Täytyy kyllä

      sanoa naisena, etten ymmärrä touhuasi. Testaatko siis miesten itsehillintää vai mitä?
      Onko nämä miehet siis jotain ravintolatuttuja? En ikinä itse veisi outoa miestä kotiini saatika menisi hänen luokseen. Ja vielä sänkyyn!?!

      Olen sinua vanhempi ja ikäisenäsi minulla oli ollut 1 suhde, joka oli edennyt sänkyyn asti. Kyllä, ihan rakasteluun saakka. Sinä olet vielä neitsyt, mutta pidän itseäni "puhtaampana" kuin sinua. Sängyssä en ollut peuhannut kuin tämän yhden miehen kanssa. Sinähän et voi sanoa samaa.

      Toivottavasti sinulle ei käy huonosti tuon pelleilysi kanssa. Täällä on monet naiset sanoneet, että nainen saa sanoa "ei" ja se on totta. Kuitenkin jos olet lähes nakuna sängyn pohjalla niin jotkut miehet eivät siinä vaiheessa enää kuule kieltojasi.
      Ennakointi on paras turva. Ajattele nyt oikeasti, hyvä ihminen!!

      Toivottavasti tämä oli provo!

      • mies__:cccc

        En tiedä mutta ei tässä kukaan ole alastomana nukkumisesta puhunut. Mutta siis en kyllä ymmärrä tuollaista logiikka että jos nukutaan samassa sängyssä niin pitäisi myöskin harrastaa seksiä samantien? Varsinkin jos kyseessä on neitsyt ja tiedän sen niin kyllä jokainen kunnollinen mies ymmärtää että tyttö on todennäköisesti epävarma miten tulisi toimia tuollaisessa tilanteessa. Mutta kyllä minun mielestäni olisi ihan jees nukkua samassa sängyssä jos naisella on kieltäytymiseen jokin muu motiivi kuin vittuilu. Ja tässä tapauksessa se syy on neitsyys, jota en lue vittuiluksi. Sen kerran jälkeen kun eka kerta on suoritettu pois alta, niin kyllä, oletan että sängyssä sekstaillaan. Kyllä se on myös luonteesta kiinni, jos nainen on ujo tai epävarma itsestään niin ymmärrän kyllä ettei nyt heti ekana yönä panna, vaikkei nainen olisikaan neitsyt, jos se on eka kerta uuden miehen kanssa, niin ymmärrän.


    • sinkkum23v

      Tarvitsetkos apua, voin auttaa sua? ; )

    • 21+0

      Haluaisin kuulla mistä tilanteista olet näitä yövieraita itsellesi saanut? Tapailua jo pidemmän aikaa, vaiko esimerkiksi baari-illan jälkeen jatkoille yöksi? Jos baaritapaaminen saa jatkoa samassa sängyssä nukkumisesta, niin itse kyllä ainakin olettaisin miehen haluavan seksiä kanssani. Tuskin kukaan lähtee baarista vain nukkumaan jonkun tuikituntemattoman luo, vai kuinka on miehet?

      Mutta jos taustalla enemmänkin tapailua yms, mun mielestä ei ole mitään väärää eikä todellakaan panna ennen kuin tietää olevansa varmasti valmis!

      • mies_86_.

        Siis juurikin näin.


    • fasdas_man__.

      Otan osaa. Et selvästi ole kokenut aitoa rakkautta milloinkaan vastakkaiselta sukupuolelta. Tämän kyllä ymmärtää täysin kun lukee sun mielipiteitä. Se että haluat pelkkää seksiä ja irtosuhteita onkin sitten toinen asia eikä tämä ketju ole tarkoitettu sinulle. Jotkut miehet kykenevät muuhunkin kuin pelkkään jyystämiseen.

      "se on ihan normaali asia. "
      Niin onkin mutta miesten ja naisten ajatusmaailmassa on todella suuri kuilu varsinkin ensikerran merkityksessä. Miehelle saattaa olla yksi pano, siinä missä muutkin. Naiselle ensimmäinen seksikerta uuden partnerin kanssa merkitsee rakastumista.

    • masa_vaan_83

      Melkeimpä kyllä kannattaa jättää tuollaiset käsihankailut pois housujen päältä ja alta jos ei halua mennä pidemmälle. Se todennäköisesti aiheuttaa miehelle huomattavasti enemmän vitutusta ja painetta alakerrassa kuin pelkkä yhdessäolo. Tuo sormipildeily antaa helpoisti naisesta sellaisen kuvan että antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Mutta se että ollaan vaatteet päällä sängyssä on ihan ok ja tästä ollaan sovittu ja syy on nimenomaan se että nainen on hieman epävarmasta neitsyyden vuoksi. Siis kyllä ihan oikeasti jokainen mies sen ymmärtää ja jos ei ymmärrä niin kannattaa vaihtaa miestä. Kyllä mulle olisi ihan ok olla samassa sängyssä naisen kanssa jota rakastan, vaikkei seksiä samantien harrastettaisikaan. Minä kokisin jo sen että nainen kutsuu mut yöksi kotiinsa luottamuslauseeksi. Ja mä en sinuun työntyisi vaikka olisit alasti epävarmana seksiin ja loppuhetkellä sanoisit ettet olekkaan valmis. Se että monta kertaa tälläistä pelleilylä kestäisin onkin eri asia. Mutta siinä tilanteessa ottaisin eron enkä raiskaisi, kuten täällä jotkut fantasioi.

    • silläsiisti

      Kerro yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi tulla viereesi vain nukkumaan?
      Luuletko ettei hänellä ole omakin sänkynsä ja just siihen tarkoitukseen?
      Kummankin on tiedettävä koko ajan "missä mennään".
      Muuten sitä ei aina tiedä vastaisuudessakaan!
      Kun tunnetaan paremmin ja molemmilla on asia sovittuna, voi kyllä nukkuakin yhdessä vuoteessa.
      Ensimmäisellä tapaamiskerralla se on täysin turhaa.
      Parempi kun nukkuu eri vuoteissa.

    • Mies, vm75

      Ei kannata mennä sänkyyn, jos ei oikeasti ole kiinnostunut läheisestä ja intiimistä suhteesta. Kyllä se oletus on, että jos sänkyyn yhdessä mennään, niin silloin ollaan jo intiimissä suhteessa.

      • Mies vm-75

        Minä menin 24-v vanhana väärän naisen kanssa sänkyyn, ja siitä suhteesta sain kärsiä 8 vuotta, vaikka oli siinä jotain hyvääkin. Aiempia kokeilusuhteita ennen sitä oli parisen kappaletta nuorella iällä, ja pitkän välin jälkeen olin valmis liiankin helposti. Tämän suhteen vuoksi työurani kärsi: ulkomaankomennukset loppuivat kuin seinään. Luottamustehtävät jäivät paitsioon. Rahaa meni turhan railakkaasti.


    • Maraxxi

      Sen voin sanoa että jos olisin mennyt naisen kanssa nukumaan ja sitten sanonut että en tahdo ollenkaan seksiä harrastaa, niin olisin kyllä saanut turpaani ja saanut lähteä ulos yönselkään... että semmosia ne naiset on, ei ne mitään tuhkimoita ole niinkun jotkut miehet vieläkin kuvittelee...ja kyllä... moni nainen on antanut heti ensimmäisellä kerralla, ja minä olen pitänyt siitä... eikä se naista alenna millään tavalla, niinkun jotkut vielä tänäpäivänä antaa ymmärtää... se on sellaista vähän islamilaista maailmaa se... miesten ja naisten erot tässä asiassa on hämmästyttävän pieniä nykyaikana, tämäkin kyseessä oleva nainen haluaa testata itsehillintäänsä sekä saada jonkunlaista seksiin verrattavissa olevaa mukamas jakamatta itseään, koska ei ole ihan sinut itsensä ja ajatustensa ja odotustensa kanssa, mahdollisesti odottaa ja että joku loppupeleissä ottaa väkisin, kun itse ei voi sitä askelta ottaa, sellainen sanonta on olemassa että "sitä saa mitä tilaa..." Joten paras olla tilaamatta kokonaan jos ei sitä toimitusta toivo...

    • Wdom

      Nimimerkille Neitsyttyttö 19 v: Kerro miehelle ennen sänkyyn menoa, että et halua harrastaa seksiä. Kerro etukäteen, missä raja menee. Tämän jälkeen mies voi itse valita, suostuuko hän vai onko parempi unohtaa koko sänky sinä iltana. Puhuminen on tärkeää ja puhumisella estetään turhat odotukset ja pettymykset. Kai sinäkin haluat, että mies puhuu sinulle näistä asioista ja muistakin asioista?

      • Mies vm-75

        Nimimerkin Wdom kommentti on aika hyvä ohjenuora. Kannattaa ensin valita sellainen kumppani, jonka luottamus on aito ja pyyteetön. Paitsi, jos haluaa vaan seksin tarpeessa panon, niin sitten se vaan on pantava. Asioista kannattaa kertoa suoraankin. Toivottavasti et koe karvasta pettymystä, se on tärkeintä.


    • Mies joka osaa

      Neitsytytölle vastausta:

      Voivoi, jos sänkyyn päästät eikä mies osaa tehdä niitä asoita joita pitää silloin tehdä, niin mies ei ole arvoisesi eikä sille tarvitsekaan antaa mitään. Mutta.
      Jos mies osaa tehdä sinulle kirehtimättä hyvää ja osaa hyväillä ja suukotella sinua hitaasti edeten, niin silloin olosi on 100 varmasti jossain välissä niin hyvä että "luonto" tekee tehtävänsä. Silloin on molemmilla hyvä ihan takuuvarmasti.

    • Mikä naisa vaivaa???

      Siis sänkyyn ollaan valmiita menemään... mutta ei haluta antaa.
      Mikä tämä logiikka on ??????
      Miksi mennä sänkyy toisen kanssa ?????

      Ja naiset ihmettelee miksi miehet eivät ymmärää naisen logiikkaa.
      Ja sitten ihmetellään kun tulee raiskauksia.
      ...helpompi nukkua yksin kuin noin törpön naisen vieressä.
      Miksi mies menee naisen viereen nukkumaan ylipäätään? Hienon persoonallisuudenko takia? Luulet vaan...

      VERTAILUKOHTIA:
      Näyttelee viinipulloa ja laittaa sen sitten pois.
      Levittelee rahojansa ja sitten lompsa takaisin taskuun.
      Tarjoaa tupakaa/karkkia ja vetää sitten viime hetkellä pois.
      Esittelee purilaista ja syö sen sitten itse, eikä annan toiselle haukaakaan.

    • Ite tietää parhaiten

      Ensinnäkin, jokainen tuntee omat rajansa ja sen, koska on valmis yhdyntään. :)
      Ja eihän seksi oo pelkkää yhdyntää, vaan myös muutakin mielihyvää. Joillekkin riittää toistensa sukupuolielimien hyväily. Kyllä ite parhaiten tietää, koska on valmis sukupuoliyhdyntään toisen kanssa. :-)

    • MattiMaranen

      Suorat lainaukset tekstistä...

      "olen ollut jo monenkin pojan/ miehen kanssa sängyssä."

      "Useimmille kundeille se ei olisi riittänyt ja vastaan on tullut melko ikäviäkin tilanteita."

      Tarvitseeko tähän vielä jotain sanoa että kysyjä ymmärtää itse ?????

    • Kyllä kuuluu

      No tietysti pitää antaa seksiä jos samaan sänkyyn mennään. Pahoitat pihtaamalla vain vastakkaisen sukupuolen mielen ja ennemmin kuin huomaatkaan, olet jo vanha ja raihnainen eivätkä miehet enään kiinnostu sinusta. Huomaat jääneesi ilman nuorena koettuja kiihkeitä hetkiä ja nautintoja.

      Itse lähtisin välittömästi kävelemään jos en saisi pimpsaa samassa sängyssä olevalta naiselta hyväilyjen jälkeen. Turha olisi soitella perään.

      Luulenpa, että ystävättäresi ovat tässä tapauksessa älykkäämpiä ja ymmärtävät miesten tarpeita sinua paremmin.

      Se, joka antaa, myös saa.

    • JussinMatkalaukku

      Eräs kysymys tulee mieleen... miksi pitää nukkua niin monen miehen kanssa ??? eikä vaikka yksi tai kaksi nukkumis ystävää riitä ? Miten voi mennä vieraiden kanssa nukkumaan, eikö oliis turvallisempaa nukkua sellaisen kanssa jonka kanssa ennenkin on nukkunut ????? tai jos tietää että asia sopii hänelle.... nyt ei käsitä.... mikä tässä on se kuulusia idea...

      Monet on antanut täällä "lausuntoja" lukematta lainkaan alkuperäsitä tekstiä tai käsittämättä sen sisältöä.

      edelleen... Miksi pitää nukkua monen vieraan ihmisen kanssa joita ei tunne josita ei osaa sanoa, ja joiden kanssa ei halua seksiä ????

    • Kurrr

      Heips. Itse olen 24v mies ja vaikka seksiä on tullut harrastettua kerran jos toisenkin niin itse koen sen yliarvostettuna. Mutta niin tai näin, olen itse nukkunut monen tyttökaverin kanssa vierekkäin ilman että olis ollut edes kysymystä seksistä. Joten täysin turha ajatus että pitäis harrastaa jos samaan sänkyyn päätyy. Mielestäni tommoset ajatukset on peräisin jostain elokuvista :)

    • SexiäPeliin

      Jokaisessa naisessa on kolme (3) potentiaalista reikää, sekä rintojen väli ja kädet.

      Jos menet kundin kanssa sänkyyn, sinun velvollisuutesi on hoidella kundille orgasmi.

      Jollain tavalla.

      Muuten eräänä päivänä sinut raiskataan aivan varmasti.

      Tietenkin jos sanot jo aikaisemmin ettei seksiä ole tarjolla, saat käyttäytyä "pihtarina".

    • trskele

      Ei se ole lupaus seksistä. Ei se ole lupaus mistään. Paitsi siitä että nukutaan samassa sängyssä.

    • Hanna9999

      hienoa että joku osaa pitää vielä housut jalassa!mutta antaahan tuo miehille sellaisen käsityksen,kun kerran hyväilette toisianne että pidemmälle mentäisiin...paha sanoa,mutta jätä hhyväilyt sikseen jotta vältyt ikäviltä tilanteilta tai älä mene miesten kanssa sänkyyn.

    • Jokaisella on oikeus asettaa omat rajansa, eikä kenenkään pidä antaa painostaa itseään asioihin, jotka ei sillä hetkellä tunnu hyvältä. Jos kaipaa läheisyyttä, uniseuraa, tai pussailua ilman seksiä, se on ihan yhtä arvokasta kuin seksin harrastaminen. Kun tapahtumasta jää kaikille osapuolille hyvä mieli,tietää tehneensä oikein :)

      Seksin harrastamiseen tarvitaan osapuolten välinen yhteisymmärrys ja suostumus (muuten kyse on hyväksikäytöstä/raiskauksesta), mutta mielestäni se on vasta "minimi": seksiä kuuluu HALUTA, ja harrastaa sitä silloin kun haluaa, sellaisen ihmisen/ihmisten kanssa, joihin luottaa ja joita haluaa. Aina ei ikäviltä tilanteilta voi välttyä etukäteen, mutta kannattaa luottaa vaistoihinsa siinä, kenen kanssa sänkyyn menee.

      Kannattaa opetella kommunikoimaan ja kertomaan siitä, mitä haluaa. Vaikka se voi välillä, varsinkin alussa, tuntua kiusalliselta ja hankalalta, niin pitkällä tähtäimellä se tekee asioista paljon nautinnollisempia. Jotkin asiat kannattaa jo sanoa ennen sänkyyn menoa, jos epäilee, että tilanteesta saattaa olla jotain epäselvyyttä, mutta vielä tärkeämpää on muistaa, että missä tahansa vaiheessa saa ja kuuluu sanoa "Ei" ja "Lopeta", jos jokin ei enää tunnukaan hyvältä. Ja vastaavasti kannattaa ilmaista "Just noin! Lisää!!!", kun jokin sytyttää, ihmiset nauttivat niin eri asioista :)
      Pidä kiinni omasta tahdostasi, Neitsyttyttö, varmasti löytyy ihmisiä jotka kunnioittavat tarpeitasi ja rajojasi, ja haluavat itse samoja asioita. Muista ei kannata edes välittää!

    • Mies31v

      Taitaa nämä sänkyyn houkutetut miehet olla baarista löydettyjä. Suuret puheet ensin baarissa ja pienet teot sitten sängyssä.. Melko perus teinisettiä missä aloittaja itsekkäästi haluaa vain huomiota ja läheisyytä joltain randomeilta.. Ei ole siis löytynyt sitä oikeata tai mahdollisesti ei sitä edes vielä halua etsiä kun muu elämäkin vielä niin auki..

      Itsellä tapana kiinnostavalta naiselta pyytää vain puh.nro ja sitten seuraava päivä alkaa kysellä miten ilta meni jne ja edetä rauhassa. Jos taas joku nainen tulee pyytelemään yöksi ni pidän ehdotusta melko suorana ja nään tilanteen niin, että nyt on reikää tiedossa.. ;D Ja muutenkin jos jonku randomin matkaan lähtee ja päätyy sänkyyn saakka hieromaan toistensa vehkeitä ni kyllä siitä nyt loppuun saakka kuuluu mennä jos täysi-ikäisiä ollaan.. Neitsyt vielä, jotain onnistumisen/suorittamisen paineita kenties vaan takana tai jopa oman alastoman vartalon häpeämistä? Melko teiniltä meinaan kuulostaa.. Sitä varten on ehkäisy, että seksistä voi nauttia. Suosittelen rohkeasti vain kokeilemaan!! :)

      • siis oikeasti!

        Olet naisille takuuvarma pettymys. Kuinka edes kehtaat kutsua itseäsi mieheksi???


    • jatuko

      Entäpä jos kyseessä on mies, joka ei suostu liian pian? Itse miehenä joutunut hiukan vaikeisiin tilanteisiin kun en ole suostunut samaan sänkyyn heti kun mahdollista. En vain halua seksin liittyvän kuvioon ennen kuin tuntee toista enemmän ja syvempi kiintymys on olemassa.
      Suhde voisi jäädä pelkäksi seksisuhteeksi, eikä se vain kiinnosta.

    • mies1980

      Ei tietenkään,ensinnäkin olet aika nuori joten ei kannata pitää mitään kiirettä asian kanssa ja loppujen lopuksi sinähän sen päätät ja jos jätkä ei sulata sitä niin se ei sitten varmaan oo se oikee ihminen sulle,tietysti näin miespuolisena täytyy sanoa että kyllähän se mielessä tollasessa tilanteessa käy, siis rakastelu, mutta sanotaanko että asiaa ylikorostetaan aika paljon mikä toisaaltaan luo paineita.

      Niin ja näin vanhempana jätkänä voin sanoa että eihän meille miespuolisille mikään riitä vaikka sais joka ilta joten on ihan hyvä kun on sinunlaisia nuoria naisia joilla on korkeamoraali asian suhteen.

    • Hyvä neuvo vanhalta

      Älä kuule rupea nussimaan ennenkuin tiedät mikä on jätkä miehiään. Pahimmassa tapauksessa hän on häijy narsisti mustasukkainen ja väkivaltainen.
      Pidä tiukasti housut jalassa, älä mene samaan sänkyyn, silloin jätkä sinut riisua ja panna tosissaan paljaalla raskaaksi.

    • Mies31v

      Älkääs nyt jätkät viittikö, jos joku 19v random naikkonen tulee baarissa, kun ootte kännissä ja klo on 03 ehdottamaan yöksi tulemista ni mikä on teillä mielessä? Vastaus: tasan yksi asia. Ja toinen homma, kun se 19v naikkonen hieroo sitä ja sanoo et aletaan nyt nukkumaan, ni sekö on iha ok? Vastaus: Ei ole. ;D

      En itsekään tykkää heti mennä tekemään sitä, jos kiinnostava nainen kyseessä, mutta en mene silloin myöskään hänen sänkyynsä vaan pirssillä kotiini ja lupaan selvinpäin ottaa yhteyttä seuraava päivä, ni selvii heti myös se, että onko sillä naisella kiinnostusta ylipäätänsä tutustua minuun. :)

    • munmieli

      pitää vaan ilmoottaa omasta ajatusta etu sängyssä

    • 57 v

      hieno on sinulla se oma ajatuksesi. vähät muista mitä ne ajattelee. itsekin olen kieltäytynyt naisesta-sexistä kun ei ole se oikea tunne ollut mukana. 0llaan nukuttu nakuna, saunottu- kuutamouinnit nakuna- halittu , suudeltu. mutta ei aktia. hei sulla on järki päässä mikä on hyvin harvinaista. ole siitä ylpeä.

    • Valinnan paikka

      Onhan se toki jonkin sortin lupaus. Ei kuitenkaan niin, että asiaan pitäisi ryhtyä samalla kerralla. Kyllä sinä kuitenkin käyttäytymiselläsi osoitat haluavasi olla juuri sen henkilön kanssa jossain vaiheessa myöhemmin.
      Ei kenen kanssa tahansa mennä sänkyyn, vaikka olisikin laiska luonne.

    • pihtari neitsyt.

      ei sänkyyn meno tarkoita rakastelu lupausta.mutta voithan yrittää tyydyttää poikakaverisi,esimerkiksi lypsämällä,ja imemällä tyhjäksi,kunnon lypsy ja kiveksiä hieromalla ja pussukoitten juuresta hellästi puristaen että kivekset jää esimerkiksi kämmenellesi kun peukalon ja etusormen panet yhteen siihen jää sellainen ympyrä joten kivekset jää kämmenellesi,pussukoitten nuolemisesta toiset tykkää ja voihan niitä hellästi imutella.kunhan muistat että pari kolme kertaa jos olet saanut kaverin laukeamaan on varmasti tyytyväinen,eikä valita että olet pihtari.minä en mene enkä ryhdy sukupuoli yhdyntään ennen kuin pappi sanoo aamenen.jos kaveri ei tyydy tällaiseen menettelyyn saa mennä menojaan.sanokoot sitten vaikka pihtariksi parempi se kuin antaa.ja on turvallisempaa,ei tule ainakaan raskaaksi ennen aikojaa.

    • Mies1985

      Ei tietenkään ole pakko siinä mielessä ettei kukaan voi pakottaa sinua mutta sänkyyn meneminen normaalissa kielenkäytössä tarkoittaa SEKSIÄ. Pieni vivahde-ero on suutelemisessa esim.sohvalla joka ei välttämättä liity yhtä tiiviisti seksiin. Vielä suurempi ero on sitten pettingissä ja suutelussa julkisilla paikoilla tai ulkona, jolloin odotusta seksistä ei samalla tavalla synny.

      On siis ihan ymmärrettävää että pojat ovat tympeissään ja vihaisia koska he aivan oikeutetusti luulevat että ainakin jotain seksiä on tiedossa. Sen ei ole välttämättä pakko olla yhdyntää mutta he luultavasti odottavat että yksi tai useampi seuraavista kohdista täyttyisi;
      -riisuuntuisit alasti; se tarjoaa visuaalista kiihotusta ja mielihyvää miehelle
      -mies saisi kosketella alastonta vartaloasi haluamallaan tavalla; myös kiihottavaa ja mielekästä toimintaa miehelle
      -mies voisi riisuuntua ilman estoja ja
      -sinä tyydyttäisit miehen käsillä, suulla, jotenkin muuten tai näitä kaikkia yhdistämällä

      Tuo yllä oleva toiminta ei varsinaisesti vie neitsyyttäsi mutta kuitenkin poistaa pahimman paineen ja saattaa olla joissain tapauksissa jopa kiinnostavampaa miehelle kuin yhdyntä. Kun mies kiihottuu kunnolla ja toiminta ei etene kuvailemaasi esileikkiä pitemmälle, voi miehelle jäädä todella pettynyt ja suorastaan surkea olo. Sen lisäksi mies voi kokea hyvin epämiellyttävää tunnetta lantiossa, sukuelinten alueella johtuen siitä että keho on valmistautunut aktiin ja siemensyöksyyn jota ei sitten tapahdukkaan.

      Eli sinulla ei ole pakkoa antaa minkäänlaista seksiä jos et halua mutta ei ole myöskään reilua syyllistä miestä siitä jos hän menettää kiinnostuksensa sinuun kun niin ei tapahdu. Miehellä on aivan yhtäläinen oikeus kiinnostua jostain toisesta naisesta jos hän kokee ettei saa sinulta haluamaansa. Ei sillä että olisit niin tehnyt mutta osa ihmisistä kuitenkin ajattelee niin.

    • KissaK

      Kirjoittajan nuori ikä selittää kysymyksen tietyn naiviuden. Puhekielessähän "mennä sänkyyn" ja "rakastella" ovat lähes synonyymejä. Mielestäni pihtaamisessa ei ole kerta kaikkiaan mitään ihailtavaa tai hienoa. Jos on sen verran tuttu, että mennään samaan sänkyyn, niin kyllä se on sitten myös seksin paikka. Ja jos mies ei tähän osoita haluja, kannattaa miettiä onko miehestä jatkossakaan mihinkään.

    • M38-1973

      Ei kuulu antaa seksiä, vaikka sänkyyn mennäänkin!

      Muistan vieläkin nuoruusvuosiltani, kuinka ihanaa oli pitää nuorta naista kuin kukkaa kämmenellä vällyjen välissä kun oltiin ihan kiirehtimättä ...

      Anna ystäväsi menne valtavirran mukana. Hänen käsityksensä ovat mediahösstyksen muokkaamia.

    • Eerikki3

      Minunulla oli vanhempi naistuttavuus jolta sain hyvät seksit. Sitten etsin rauhassa vaimoainesta. Työpaikalla oli ongelma, jotkut naiset levittivät ilkeitä juoruja kun en halunnut seikkailla.

    • sinuavasten,..,.,,

      Sänkyyn meno ei ole lupaus.

      itsekkin tykkään hemmotella naista sängyssä, ei sen tarvitse johtaa seksiin. vaikka olisikan vain vähän vaatetta päällä tai alasti. En pidä itse yhtään outona että voisin silitellä ja olla kainalokkain alastomankin naisen kanssa Ilman seksiä. Eikä naisen tarvitse eikä edes pidä runkata miestä, miksi pitäisi...
      On eri asia jos nainen haluaa omasta halustaan tehdä niin, aivan kuin jos mies haluaa tehdä naiselle hyvää ja nainen haluaa että häntä kiihotetaan esim sormin.. Jos raja vedetään vain halaamiseen tai kainalokkain olemiseen.. sitten se on siinä.. Heikomman ehdoilla mennään..

      Mikään syy ei oikeuta menemään pidemmälle kuin on toisen tahto ja ehdoissa on voitava myös pakittaa..

    • Ei on ei milloin tahansa. Mutta hyvä olisi varoittaa kyllä vähän. Toista voi harmittaa jos on pitänyt panoa varmana.

    • jk

      älä annasksiä

    • odota ---

      voit mennä vaikka nukkumaan ja kuorsaamaan sinne sänkyyn jos haluat, ei ole lupaus seksistä. Sano että sua nukuttaa jos et haluakaan. Tai sano ennalta ettet halua seksiä. Poika joka sua rakastaa, odottaa, eikä hauku pihtariksi.

    • trollhunter2

      Melkoisen tuottoisa TROLLI. Onnittelut ap:lle!

    • voirähmä

      Juu, voi mennä yhtä aikaa sänkyyn..nimittäin eri sänkyyn...

    • nainen 21v tampere

      good for you!
      ei "kuulu" antaa seksiä jos ei koe olevansa valmis/ ei halua seksiä vielä.

      itse 21 vuotias nainen.

      menetin vuosi sitten neitsyyteni, poikaystävä jaksoi odottaa mua vuoden! :)
      ja siis hänkin menetti mulle poikuutensa.

      kiireellä ei tule kun kusipäisiä lapsia. vaikka itse nykyään rakastelen poikaystäväni kanssa niin on myös usein iltoja että vaikka haluttaisi rakastella niin on "jätetty" hommat halauksiin, pusuihin, kutitteluihin, käsillä kiusaamiseen ja huulien käyttämiseen... toki miehen täytyy päästä välillä purkautumaan... me naiset kestetään paremmin ehkä ajoittain ilman orgasmia...
      mutta se odottaminen/ seksin siirtäminen tekee sitten siitä yhdynnästä kaksinkerroin parempaa!

      ja mikä kiire siinä olisikaan, sullakin pitkä ikä kokea seksuaalisuus sen monessa muodossa!

      :)

    • Neitsyttyttö 19 v

      Kertokaahan mielipiteenne!

      Jouduitte juuri Trollatuksi, ja en edes vastaa ketjuun!

      TE ÄÄLIÖT LÄHETITTE JO 200 VIESTIÄ, KOSKA AVAUKSEEN ON LISÄTTY KUVA.
      - TÄMÄ TUTKIMUS TEHTIIN, JOTTA NÄHTÄISIIN KUINKA ALTTIITA SUOMI24.KÄYTTÄJÄT OVAT MAINONNALLE, JA TE OLETTE --- OIKEITA ÄLYPUUTTOJA.

      ANTAISITTEKO RAHANNEKIN, JOS JOKU ESITTÄISI OLEVANSA RUOTSISTA JA HETERO !=!`?!

      HAHAHAHAHAAHHA, TRO LOLO LOLOL OL LOL!

      MENITTE HALPAA,HAHAHAH KIITOS YLLÄPITO!

      • PILLUMARIN

        VÄSÄÄMÄ VIESTI, LOL XD


      • 333fdsffdsffddfs

        Kerron toki.

        Nämä trollaukset ovat mukavia. Ne ovat kuin saippuasarjan katsomista, johon saa hitusen itse tulla mukaan, saa keskustella asiasta ja kertoa oman näkökannan.

        En ymmärrä tosin, millä tavalla tämä olisi jotenkin altis mainonnalle? Ihmiset tulevat tänne keskustelemaan asioista, ovat ne sitten trolleja tai eivät.

        Mitä voin sanoa itse?

        Trollit auttavat ihmisiä enemmän kuin "saavat menemään alpaan". Tosin trolleilla on pakko olla päässä jotain vikaa, koska hakevat tällä tavalla huomiota. Se ei kuitenkaan ole palstalaisille ongelmaksi, he saavat vain uusia ajatuksia päähän, sen sijaan trolli jatkaa yhä elämäänsä pää sekaisin.

        Käy se hitusen teitä trolleja sääliksi.


    • Mee hoitoon

      Mee hoitoon!

    • Anna ymmärtää...

      ja ymmärrä antaa. Saanhan sentään nuuhkia vitun- ja kakanhajuisia pöksyjäsi ja kyhnyttää itseäni pyllyäsi vasten, kunnes "kuti" lentää. LOL XD

    • oletseksilläkiristäj

      Parempi pysyä poissa samasta sängystä miesten kanssa tai tehdä jo etukäteen ennen sänkyyn menoa, että seksi ei kiinnosta. Jokainen mies takuu varmasti kiihottuu, kun mennään sänkyyn kaulailemaan ja pussailemaan.

      Sinusta tulee verraton seksistä kieltäytyjä tulevaisuuden parisuhteessasi. On se sitten avo-tai aviomies. Sääliksi tulee jo tulevaa kumppaniasi.

    • scorpion18

      OLET PELLE!!! toivottavasti et koskaan tule saamaankaan

    • qazugcd

      Miehenä voin sanoa, että jokaisen on saatava edetä omaan tahtiinsa. Seksin antamattomuus ei ole syy loukata toista, eli solvaajat voit jättää omaan rauhaansa. Toisaalta kannattaa jotenkin ehkä varoittaa toista, että aiot edetä hitaasti. Mies (samoni kuin nainen) voi jäädä pohtimaan, mikä meni vikaan, jos toinen päästää lähelle, mutta sitten kieltäytyy.

    • Olet toiminut aivan kuten pitääkin. On turhaa mennä pidemmälle ennen kuin tunnet oikean ajan ja henkilön johon haluat liittyä. Turhan monet itkevät tänä päivänäkin häpeäänsä ja että heitä on huijattu, hyväksikäytetty ym. Tiettyjen tyyppien mielessä ei ole kuin sänky ja seksi. On erittäin terapeuttista olla sängyssä sopimuksella, rakastaa saa, mutta ei rakastella.
      Et ole menettänyt mitään, ja säästynyt monilta pettymyksiltä, pidä edelleen tasosi. Kunnioitat itseäsi, ja samalla vaadit toiselta sitä kunnioitusta. Hieno asia!

    • selvä keissi tänään

      Kyllä monet tulkitsevat tuon sänkyyn menemisen lupauksena seksistä. Vai luuletko että kun kutsut jonkun jätkän sänkyyn niin ne olettaa että te vaan nukutte yhdessä? Tuolla tavalla kyllä kerjäät vain tulla raiskatuksi...

    • "tasa-arvoa"

      Ilmeisesti naisen ei tarvitse antaa nykyään miehelle yhtään mitään, mutta auta armias jos nainen vaatii ja mies ei suostu...

    • nukkuja_vuoteessani

      Asiaa on käsitelty ennenkin

      http://www.city.fi/artikkeli/Nukkuja vuoteessani/3943/

      Ei ei oo pakko antaa, mutta useimmat miehet kyllä tulkitsevat asian niin, että toosaa on luvassa jos sänkyyn mennään.

      Voit henkisesti varautua siihen, että jos menet uudet tuttavuuden kanssa sänkyyn ilman seksiä hänen kämpillään, saattaa ukko näyttää keskellä yötä sinulle ovea.

    • fas:mmaraa

      No se nyt on aivan varma että miehellä seisoo ja panettaa jos mennään samaan sänkyyn vaikkei seksiin olisikaan neitsyt vielä valmis. Että siinä suhteessa nainen voisi runkata mieheltä pahimmat paineet pois ja aivan varmasti riittää. Seksiä ei tarvitse harrastaa. Eikä se pippeli ole niin pelottava tai outo vempele etteikö sitä osaisi tyydyttää.

    • EiOle lupausEi

      Jatka vain tuollalinjalla,kyllä sä ehdit tutustua seksiin,vanhempanakin.Mielestäni vaikkakin menette "samaansänkyyn"ole mikään lupaus.Siinähän te tutustuttu toisiinne,eikö niin?.
      Sanoo mies M37,jotakin nähnyt ja kuullut.

    • saIetti

      Kun nainen tulee sänkyyn kanssasi se tarkoittaa vain yhtä asiaa. Se että nainen ei tarjoa aktiivisesti seksiä, tai ei riisu oma-aloitteisesti tai esittää halutonta tarkoittaa vain sitä että hän haluaa miehen olevan aktiivinen tai jopa dominoiva osapuoli, joka repii hänet vaatteistaan ja ottaa hänet rajusti. Kaikki on vain osa showta.

    • maruna

      Ei tietenkään kuulu. Mutta sinä vaarannat oman itsesi. Jopa elämäsi. Menemällä kaiken maailman kuumakalujen säänkyihin makaamaan. Googleta You Tubessa Black Dahlia. Niin saat tietää verta kylmäävän nuoren naisen lopun.
      Älä leiki tulella. Myös Elisabeth Short. Eli Black Dahlia. Leikki kuten sinä. Vain sillä eroituksella, että tämä 22 vuotias nainen ei edes kyennyt yhdyntään. Hänet löydettiin myöhemmin kahtia leikattuna, tupakantumpeilla kidutettuna ja viilleltynä.

      Joillekin miehille tyydytyksettä jääminen on sama kuin punainen vaate.
      Suomessa raiskataan useita naisia vuosittain.

      • Anonyymi

        Juuri noinkin voi käydä - vaikkei sellaiseen tekijöillä mitään oikeutta ollutkaan.
        Ap:n menettely on venäläisen ruletin peluuta. Miten lie tässä reilun kymmenen vuoden aikana mennyt (jollei ollut trolli).


    • Max81

      Noin nuorena on tietenkin vielä hyväksyttävää ettet halua seksiä parisuhteelta, mutta pian löydät itsesi hieman yksinäiseksi jos et suostu miestäsi tyydyttämään. Mielestäni seksi on ärkeä osa suhdetta, mutta jos et ole valmis seksiin on monia muita tapoja tyydyttää toisianne. Kuhan et pysy koko nuorta aikuis ikääsi selibaatissa kaikki on vielä ihan hyvin.

    • sossu forever

      Ei siinä mitään mutta kerro ihmeessä että olet neitsyt etkä aio luopua siitä tänään.
      Silloin mies saa päättää realistisen tiedon pohjalta alkaako hän tutustua sinuun vai ei. Silloin hän ei myöskään voi "pettyä".
      Olen hiukan sua vanhempi mies joten tällä ikää tuo sun tilanteesi ei enää ole tavallinen. Nainen haluaa aina seksiä, olen tottunut siihen, ja yllätys olisi jos sinunlaisesi tyttö, joka käyttäytyy kertomallasi tavalla, tulisi vastaan.
      Mielestäni silloin kun kerrot asiat jo silloin kun suunnitellaan jatkoille lähtöä, tekee tilanteesta realistisen sekä sinulle että hänelle. Päättäkää sitten itse mitä haluatte.

    • pyh

      Jos nainen menee vapaaehtoisesti sänkyyn miehen kanssa ja on sillå ilman seksiä yli 1 h, on kyseessä todella vakava miehen hormonaalinen ärsyttäminen. Ja jos nukahtavat niin kukapa silloin on vastuussa tapahtumista.

      • no jos mies on jo

        muutoinkin siinä kunnossa ettei seksiä tahdo, niin varma valinta tällaiseen.


    • Kiusaamista

      Minua on nainen kiusotellut seksiin. Annoin ensin hänen tehdä aloitteen, mutta välittömästi, kun itse halusin mennä pidemmälle, niin lyötiin lukko päälle tyyliin. Mitäs sinä nyt luulet tekeväsi? Valitettavasti minulta meni hermot ja annoin kovaa palautetta jälkeenpäin. En hyväksy tällaista käytöstä keneltäkään.

    • Ei tarvi suostua seksiin mut varmaan hyvä tehdä selväks hyvissä ajoin omat rajat.

    • Annat ymmärtää , mutta et ymmärrä antaa ... älä mee sänkyyn jos et halua tehdä sitä mitä sängyssä tehdään , siis muutakin kuin nukutaan , toi on oikeesti poikaystävän harhauttamista , virkamiehen harhauttamisesta onkin jo rangaistus määrätty , entäs tuosta sun suorittamasta harhauttamisesta... voi oikeestikkin olla kohtalokkaat seuraukset , voi tulla "namille" käyttöä... ÄLÄ LEIKI TULELLA , sanoopi ppaavali

    • neitsyysmenetytty18

      Ei todellekaan kuulu!

      Ryhdyt tositoimiin vasta kun tuntuu että aika on oikea.
      Kaikilla on omat mielipiteensä mutta niitä ei välttämättä kannata aina kuunnella.
      Omaa järkeä ja sydäntä seuraamalla tiedät koska on oikea aika, älä missään nimessä ryhdy hommiin vain siksi että joku painostaa sinua, siitä ei jää kuin paha mieli.
      Miehet on miehiä, aina pitäisi olla heti piirasta tarjolla ja pöytä katettuna jos vähäkin antaa ymmärtää siihen suntaan.
      Älä masennu, varmasti löytyy niitä järkeviäkin jotka ei vedä heti pulttia siitä että ei saa heittää rojuja ränniin.
      Koita kestää.

    • Ali1

      Jo nuoresta asti minulle on opetettu, että jos nainen vie kotionsa niin se on lupaus seksiin. Eikä kukaan ole vielä valittanut, ovat vain olleet tyytyväisiä. joskus hieman hiljaisia, mutta usinnan olen ottanut ennen lähtöäni.

      • Anonyymi

        Ääliö on se joka tuollaiset "opetukset" ottaa todesta, sulle on vain uskoteltu.


    • ,,,juippi,,,

      Sano etukäteen, hyvissä ajoin että: "voit tulla viereen nukkumaan, mutta seksiä ei harrasteta."

      Silloin ei tule väärinkäsityksiä ja noloja tilanteita. Ja tottakai, itse saat päättää milloin olet valmis!

      Minusta olisi mukavaa, jos ihmiset tarjoaisivat enemmän läheisyyttä - juuri tuolla tavalla, vieressä nukkuen, jutellen, hauskaa pitäen.. Vaan ei. Nykyään kaikki uudet tuttavuudet (ja uudelleen lämmitetyt) alkavat kylmällä nylkyttämisellä, jolla tyydytetään vaan fyysiset tarpeet ja emotionaalinen puoli jää kokonaan pois.

      Ja voisin väittää, että iso osa kumppania hakevista ihmisistä kaipaa juuri tuota läheisyyttä. Siis niitä kosketuksia, vieressä nukkumista, ihan pelkkää oleskelua toisen kanssa ilman paineita.

      AP:lle, jonain päivänä joku vielä kiittää Sinua niistä lämpöisistä ja kauniista illoista, öistä ja aamuista, jolloin hän sai kokea jotain sellaista, mitä ei enää koskaan sen jälkeen tule kokemaan.

      Olet fiksu tyttö ja pidä itsesi sellaisena! Parempaa uutta vuotta!

    • Näin on säännöt

      Tytön tai naisen ei tarvitse antaa seksiä, jos on sängyssä jonkun kanssa.

      Mutta jos mies saapuu treffeille jostain kauempaa ja kenties maksaa ruuat sekä juomat, on miehellä oikeus panna.

      • Anonyymi

        Sun pimeässä ja kieroutuneessa mielessäsi vain on tuollaisia 'oikeuksia'.


    • Hmmjeps

      Missään nimessä ei ole mikään kiire seksiin vielä 19 -vuotiaalla! Todella moni on neitsyt vielä pitkälle yli kaksikymppiseksi, kyllä sitä ehtii hyvin vielä!

      Mutta sänkyyn meno ja tilanteen lämmittely ilman että tositoimiin sitten päästäänkään on kyllä vähän kyseenalaista poikien kiusaamista. Katso hyvin tarkkaan keiden kanssa lähdet, niinkuin täällä on ehdotettu!

    • MIes22

      MInun mielestäni ei missään nimessä heti tarvitse seksiin suostua. Jos haluaa jotain pysyvämpää, niin on hyvä tustustua rauhassa kumppaniinsa.

      Läheisyyden ja hellyyden osoitus toisen kanssa sängyssä hyväilemällä on alku vaiheessa paljon mukavampaa. Siitä voi siirtyä sitten eteenpäin kun kummastakin tuntuu siltä, että on siihen valmis. Sitten kun tunteet ovat mukana seksikin tuntuu aivan toisenlaiselta. Mutta kannattaa katsoa tarkkaan kenen kanssa samaan sänkyyn menee nukkumaan, muuten voi kohdata melkoisen pettymyksen joku kerta. Kaikki miehet eivät ole niin ymmärtäväisiä kuin miltä näyttää.

    • Arska Vaan

      Kerro toki etukäteen että johtaapa tämä suukottelu miin vain niin varsinaiseen yhdyntään tms se ei johda.

      kyllähän miehet useimmiten vaikka pöksyn päältäkin hyväillessään jo olettaa että kohta rakastellaan, se on varmasti pettymys kun ei sitä tapahdukaan.

      säästät teidät molemmat harmilliselta tilanteelta noin. Mutta jos phtariksi haukkuu, niin tiedätpä ainakin että tosirakkautta ei häneltä saa.

      Eräs exäni oli neitsyt tavatessamme koska ex-poikaystävänsä ei saanut vehjettä seisomaan kun pimerolle piti mennä, heillä oli sitten toisenlaista seksiä. Suuseksi sujuikin sitten mainiosti ennenkuin hän halusi pöksynsä avata, eikä tullut mieleenkään pihtariksi haukkua. Siinäpä vaihtoehto jos mukavan miehen löydät.

      Vaan miksi oottelet? Anna mennä vaan! Ekan kerran jälkeen siitä sitten alkaa enempi nauttia itsekin.

    • kuuluuko,kuuluuko...

      jospa opiskelija neitonen, nyt ihan miettisi omilla aivoillaan kun niitä on siunattu. niin loppuisi tämän yhden ja saman jauhanta, täällä kuukausi tolkullu.

    • Typyn kaataja

      Ei tietenkään ,tee asiasta miehelle selvä selonteko että se ei pilluu pääse siementää vaikka sänkyyn pääseekin

    • tyttönen18

      nuorena naisena olen kyllä sitä mieltä että jos kohtalaisen vieraan miehen kanssa samaan sänkyyn päädyt niin yleensä se tarkoittaa myös seksiä... ei tietenkään aina. peli kannattaa kyllä tehdä miehelle selväksi ennen nukkumaan menoa.

      ainahan seksistä SAA kieltäytyä, mutta on se kyllä aikamoista kiusausta noin viimetingassa ilmoittaa 'haluavansa vain nukkua', voi tulla ikäviä tilanteita.

      Itsekkin sillon neitsyenä olen nukkunut parinkin eri miehen kanssa sängyssä, mutta he eivät myöskään halunneet seksiä. nyt kun on neitsytvuodet takana niin kyllä se sänky yleensä seksiä tarkoittaa, ainakin minulle.

    • Näin vain

      Suomen lainsäädännöllisesta näkökulmasta on oikein
      Antaa pitää

    • Teppo_S

      Täytät kaikki pihtarin tunnusmerkit! Kyllä se on niin, että samaan sänkyyn kun mennään niin joka reikä on miehen käytössä ja piste!

    • Miltsumakia

      Melkoista peliä pelaa jos menee miehen sänkyyn eikä ole valmis "antamaan" TOKI AINA on oikeus kieltäytyä, mutta kyllä aikuinen tajuaa mitä tuleman tulee jos toisen viereen sänkyyn menee.

    • sikasetä

      Tytön tai naisen ei tarvitse antaa seksiä, jos on sängyssä jonkun kanssa.

      Mutta jos mies saapuu treffeille jostain kauempaa ja kenties maksaa ruuat sekä juomat, on miehellä oikeus panna.

      • panomies

        samaa mieltä,sehän on suoraan sanottuna petos tai oikestaan ryöstö,jos ei anna vaikka on maksanut etukäteen ruuat ja juomat.sehän on sama asia jos maailman vanhimman ammatin harjoittaja ottaa maksun ja lähtee juokseen karkuun ilman että antaaa pimppaaaaa


    • panomies

      mitä järkeä on mennä samaan sänkyyn tai edes samaan kämppään jos ei pillua anna,kyllä sellainen toiminta ottaa hetero miestä päähän .kerran sattui vastaava tapaus nuorena poikana ,viikon kuluttua sama naikkonen oli olisi taas lähtenyt mukaan,arvaa huolinko

    • Anonyymi

      Minulle on käynyt keski-ikäisen naisen kanssa niin ettei päässyt pukille vaikka nukuimme samassa sängyssä. En saanut oikein untakaan kun kulli oli niin tanassa ja ajattelin että ei helvetti mikä tätä naista vaivaa. Sanoin aamulla että eiköhän tämä ollut tässä ja lähdin. Tavattiin vielä jossain ja hän osoitti kiinnostusta, mutta sanoin että se meni jo. Siihen se jäi katsomaan. Miten pitkään lie seisonut. Varmaan yhtä kauan kuin minun mulkku silloin yöllä.

    • Taannoin vapaakirkon pastori kertoi teeveessä nuoruutensa muistoja. Oli tyttö kellahtanut alta joka kerta, kun tuleva pastori oli yrittänyt työntää kyrpänsä tytön vittuun.

      Oliko tyttö tehnyt tätä psykopaattisin motiivein, tahallaan vai hölmöyksissään, sitä ei osannut kertoa, mutta peittelemätöntä inhoa tunsi vielä vuosikymmenten päästä. 🌹👀

    • Halusi tai ei, seksi on AINOA tie yhdessäoloon. Jos ei pian antaudu yhdyntään, mies yleensä menettää mielenkiintonsa tyttöön, ja lopullisesti. 🌹👀

    • Anonyymi

      Jos sänkyyn tulet. Housut pois ja vittu käyöttöön! Muuten niska perseottella lennät käytävään!

    • Anonyymi

      Eihän se järvi soutamalla kulu!!

      • Anonyymi

        Ei ehkä kulu soutamalla mutta jos on soudettu muillakin järvillä niin voi saastua js myrkyttyä, jopa kuolettavasti...


    • Anonyymi

      Olen mies ja menin sänkyyn naisen kanssa, en harrastanut seksiä vaikka nainen olisi halunnut.
      Hän oli vikainen ja sanoi että antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
      Sanoin että olen ensimmäinen mies joka ei ole antanut ja jonka suostunut näkemään sen jälkeen.

    • Anonyymi

      ei se tarkoita sitä että jos samassa sängyssä niin pakko antaa.
      tee se sitten kun haluat - sinun päätös.

    • Anonyymi

      Sekaisin niin paljon jos saisin

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe