ja Mervi mustamakkara tilalle...
Onkohan kukaan muu huomannut ku minä, että Matti ei hakkaa Suskua nyrkeillä, ei puukolla, eikä sanoilla, niinkuin teki ku oli naimisissa mustan makkaran kanssa...tästä voipi vetää hyvinkin sellaisen johtopäätöksen että mustamakkara oli se provosoija...ja kun tarpeeksi provosoidaan, niin kyllä siinä menee hermot keltä vaan...eikö...
Matti ja Susanna...toivon teille kaikkea hyvää elämäänne, Susanna...pidä Matista hyvää huolta, hän on mäkihyppylegenda jos kuka...on antanut meille suomalaisille monta ylpeyden hetkeä...jos sitten vähän joskus toisinkinpäin...sulla Matti on vielä vuosia elämää edessäsi kun vapaudut, ja minun mielestäni oot siellä syyttömänä...
T: Jaska
Matti vapaaksi
en uskaltais hypätä
1
187
Vastaukset
- sixpax333
matti vankilaan 5-vuodeksi.
ei tämä kulta´´pieni ole aiemminkaan ole mallikelpoinen ollut.
sama paska samassa paketissa.
ei se tuosta miksikään muutu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069