Peniksen liikuttaminen...

kkdkdkdkd

Olen huomannut, että jos poikaystäväni muna on erektiossa vähän tai paljon, hän saattaa välillä ns. liikuttaa sitä (lantiopohjan lihaksilla vai mites?) ihan niinku itsestään.

Olen kysynyt jos hän tekee sitä koska tuntuu seksuaalisesti hyvältä ja hän sanoi ettei.

Miksi te miehet näin sitten teette? Mikä ideana?

Poikaystäväni ei ole tähän oikein suorasti vastannut paitsi ettei tunnu mitenkään erityisen hyvältä ja hokee vaan ettei tiedä...

42

11123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurmu

      Jess - lantiopohjan lihaksillahan sitä. Tuntuuks se naisesta hyvältä?

    • djdjdjd

      mutta siis miks mies tekee näin?

      sano mulle jtn ettei tiiä et jotenki automaattisesti. Eli onko niin ettei sillä haeta hyvää oloa vaan huvin vuoksi vaan ? ....

      • tight ass

        Varman treenailee sulkijalihastaan:D Samalla heiluuu seisova......


      • luonnollista kai?

        Minulla ainakin nykii ihan itsestään silloin, kun kulli on syvällä sisässä ja syöksee siementä. Naiseni sanoo, että tuntuu taivaallisen ihanalta se nykiminen.
        Siitä kai tässäkin on kysymys?


      • Alealeale

        Johtuu kai siitä ku penis yrittää saada lisää verta


    • lakaall

      hmh. mitä sanovat muut...

    • kkdkdkdkdk

      En tarkoita kun on sisällä. Makoiltiin vaan joskus sängyllä ja juteltiin arkipäiväisia juttuja ja satuin pistämään käteni hänen reidelleen ja koski hänen penistään ja huomasin, että teki tätä liikettä lantiopohjanlihaksia apuna käyttäen, niinkuin joku täällä sanoi, ja jäin miettimään miksi sitä munaansa liikuttelee.....

      • töttöröö

        Mulla ainakin lantiopohjan lihakset (vai mitkänenyt liekään) supistelee ihan itsekseen (jolloin penis liikahtelee) eikä sitä voi tahdonalaisesti itse edes estää.
        Mut tuntuu se kyllä samalla aika hyvältä, sitä ei voi kieltää..


      • terve merkki

        Kun mieli tekee, voimakkaat sydämenlyönnit penistä liikuttelee.


      • 21
        töttöröö kirjoitti:

        Mulla ainakin lantiopohjan lihakset (vai mitkänenyt liekään) supistelee ihan itsekseen (jolloin penis liikahtelee) eikä sitä voi tahdonalaisesti itse edes estää.
        Mut tuntuu se kyllä samalla aika hyvältä, sitä ei voi kieltää..

        Sama itselläni. Saattaa itsestään alkaa sykkimään penis/lihaksisto. En nyt tavoita miltä se tuntuu, mutta ei se ainakaan pahalta tunnu!


    • Heiluttelija

      Me tehdään sitä siksi, koska te naiset ette siihen pysty :D Se on hauskaa hupia ;)

    • kkkkdkkd

      mutta siis tuntuuko kun tää liike tapahtuu ihan neutraalille eli ei mtn erityistä hyvänolontunnetta?

      • miesten juttu

        Naisten ei tarvitse kaikkia miesten salaisuuksia tietää. Eiväthän he edes ymmärrä niitä.


    • vastailkaas lisää

      no onneks täällä sentää joku on vastaillut... ite aina ihastelen sitä sätkimistä, jos vaikka vain kiusottelen kaveria pusuilla tai silittämällä.. ihanaa! ja se vasta tuntuukin hyvältä kun k***i on sisälläni

      • meisseli-mies

        Just heti laukeamisen jälkeen joskus nytkyteltyä, nimenomaan kun kyrpä on vielä pillussa. Naisystävä tykkää tästä eli lähinnä ihan häntä miellyttääkseni nytkyttelen.


    • davis

      Eiköhän nillä miehen lantiopohjan lihaksilla ole sama tarkoitus, kuin naisenkin, eli vavistaa aluetta. Virtsan pidätys, laukeamisen esto, erektion vahvistus

      http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=6989718&src=google

      Pitäisi sinunkin naisena niitä jumpata, ettei tarvi parin vuoden päästä valittaa, miksi miehellä on minimuna. 15 vuoden pääsät sitten käyttelet tena ladyja, etkä edelleenkään ymmärrä niiden lantionpohjan lihasten tarkoitusta

    • rabbit2

      Periaatteeassa aika pitkälle erektion yllä pitäminen tämä liikuttelu. Itselläni tuntuu kyseinen puuha ihan mukavalta. Voi olla tahatonta mutta itse teen sitä kyllä oikein tahdostakin.Itse en kyllä tällä tyylillä pitkitä aktia, siihen on ihan eri menetelmä.

    • Badumtsih!

      Niin, noh, itse naisena kyllä tykkään enemmän liikkuvasta munasta kuin sellaisesta joka vaan tököttää paikoillaan ;)

    • 8+5

      Nainenki voi jännittää ihan samoja lihaksia kuin mieskin, naisella vaan ei liiku mikään härpäke silloin, ainoastaan vagina supistuu. Ja tuntuuko se ap:sta hyvältä, kun käytät lantionpohjanlihaksiasi? Eipä se sen erityisemmältä tunnu., tuskin miehestäkään siis.

    • Nypytteliä12347887

      Kyllä itse ainakin ihan tieten tahtoen nypyttelen noin, kuten tuolla aiemmin sanottiin, niin treenaa lantiopohjalihaksia, ja taas tuo treeni on ainakin minulla auttanut pidemällä aikavälillä yhdynnän kestoon, joskus saatan lisätä hieman haastetta, ja laitan vaikkapa yyhkeen penikseni päälle painoksi ja nypyttelen.

      • Uusi urheilulaji?

        Intersportin uusi kevät valikoima: penispainot nyt 50% alennuksella


    • ksksksk

      aika erilaisia vastauksia. itseänikin kiinnostaa mikä on oikeasti se syy, että näin tapahtuu .

      Minunkin mieheni ei sitä minulle sano...suuttuu vaan jos kyselen...en ymmärrä tätä..

      monesti juuri kun makoillaan ihan normaalisti ja jutellaan esim ja penis on jäykkänä niin tunnen että supistelee noin ja se liikuttaa sitä...

    • mlukku

      ...se vaan tuntuu hyvältä...eli ihan sama veteleekö tyttökamu kullin varresta vai antaako lihasten supistella....kulli saa molemmista liikuntaa ja se tuntuu.....hyvälle....

    • jokuvainn

      ite heiluttelen muuten vaan joskus :D ei siinä välttämättä mitään syvällistä ole

    • tohtori sykerö

      Olen kehittänyt tätä varten automaattisen peniksen pyörittäjä masiinan
      -paasikivi

    • Paneskelija19v

      Meitsi pystyy liikuttaa omaa kaluu iha kunnol tuol lemmenkentäl mun muija o ainaki dikannu meitsi taidoist kybäl :)

    • Kyllä minä liikuttelen penistä ihan mielelläni, siis käyttäen niitä lantionpohjan lihaksia. Joskus on, erään vieraan naisen kanssa, tehty siten että minä liikautan penistä ja hän vastaa puristamalla, tai toisin päin, siis muuten taysin paikallaan maaten.

    • kokopäiväinenvaippahousu

      Ite aloin treenaamaan tuota liikettä kun sulkijalihas alkoi falskaa. Vuoden treenin jälkeen alkaa jo kiinteä tavara pysymään sisällä, mutta se vetinen ripuli onkin jo toinen juttu..

      Ps. Ei kannata dildottaa liikaa sitä anusta.

    • Anonyymi

      liikaa sitä anusta.

    • Anonyymi

      Itselläni on kolmen minuutin muna. Näin äiti aina saunassa sanoi. Osaako kukaan kertoa mitä se tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Kolmen min muna? Nyt en tiiä. Tiiäks siis sä ite?


    • Anonyymi

      Nuorena nostelin kalulla 10 litran vesiämpäriä ja pidin ylhäälläkin minuutteja kun kalu nytkähteli niin että vesi loiskui lattialle
      Enää ei pysty , ei polvet kestä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seisovan kullin heiluttelu tuolla tavalla vaan on kivaa. Ei se erityisen kiihoittavalta tunnu, mutta kivalta. Vähän kuin käden tai jalkojen heiluttelu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Imupilluhan imee,vaikka kivekset sisään..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seisovaa kalua on kiva heilutella. Liike herättää paremmin katsojan huomion kuin paikallaan olo.

      • Anonyymi

        Tykkään kävellä aamuisin kotona kulli sepaluksesta roukkuen ,pikku hiljaa heiluva liike saa kalun kasvamaa patukaksi,Välillä heiluttelen peilin edessö ja ihailen miehistä vehjettäni.


    • Anonyymi

      Minun kaikilla poikaystävillä olen huomannut, että silloin ku penis kasvaa löysästä seisokkiin, niin se tapahtuu tuommoisilla sykäyksillä. Muutaman kymmenen sekunnin välein liikahtaa ja sit silminnähden kasvaa aina vähän kerrallaan.

    • Anonyymi

      U­­u­­si s­­eksi­­teatteri ava­­utu­u Su­omeen! Ku­­tsu­­­mme kai­­kki­­. Il­­mo­­­it­­tau­tumine­­n ry­­hmä­ämm­­­e tä­­äl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W2g1U6

    • Anonyymi

      Sykkivän kullin salaisuus. t-60ukm

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe