Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Peniksen liikuttaminen...

Olen huomannut, että jos poikaystäväni muna on erektiossa vähän tai paljon, hän saattaa välillä ns. liikuttaa sitä (lantiopohjan lihaksilla vai mites?) ihan niinku itsestään.

Olen kysynyt jos hän tekee sitä koska tuntuu seksuaalisesti hyvältä ja hän sanoi ettei.

Miksi te miehet näin sitten teette? Mikä ideana?

Poikaystäväni ei ole tähän oikein suorasti vastannut paitsi ettei tunnu mitenkään erityisen hyvältä ja hokee vaan ettei tiedä...
4214436
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 42

Vanhimmat

Jess - lantiopohjan lihaksillahan sitä. Tuntuuks se naisesta hyvältä?

Äänestä

mutta siis miks mies tekee näin?

sano mulle jtn ettei tiiä et jotenki automaattisesti. Eli onko niin ettei sillä haeta hyvää oloa vaan huvin vuoksi vaan ? ....

Äänestä
  • Varman treenailee sulkijalihastaan:D Samalla heiluuu seisova......

Äänestä

• Minulla ainakin nykii ihan itsestään silloin, kun kulli on syvällä sisässä ja syöksee siementä. Naiseni sanoo, että tuntuu taivaallisen ihanalta se nykiminen.
    Siitä kai tässäkin on kysymys?

Äänestä

• Johtuu kai siitä ku penis yrittää saada lisää verta

Äänestä

hmh. mitä sanovat muut...

Äänestä

En tarkoita kun on sisällä. Makoiltiin vaan joskus sängyllä ja juteltiin arkipäiväisia juttuja ja satuin pistämään käteni hänen reidelleen ja koski hänen penistään ja huomasin, että teki tätä liikettä lantiopohjanlihaksia apuna käyttäen, niinkuin joku täällä sanoi, ja jäin miettimään miksi sitä munaansa liikuttelee.....

Äänestä
  • Mulla ainakin lantiopohjan lihakset (vai mitkänenyt liekään) supistelee ihan itsekseen (jolloin penis liikahtelee) eikä sitä voi tahdonalaisesti itse edes estää.
    Mut tuntuu se kyllä samalla aika hyvältä, sitä ei voi kieltää..

Äänestä

• Kun mieli tekee, voimakkaat sydämenlyönnit penistä liikuttelee.

Äänestä

• töttöröö kirjoitti:

Mulla ainakin lantiopohjan lihakset (vai mitkänenyt liekään) supistelee ihan itsekseen (jolloin penis liikahtelee) eikä sitä voi tahdonalaisesti itse edes estää.
    Mut tuntuu se kyllä samalla aika hyvältä, sitä ei voi kieltää..

Sama itselläni. Saattaa itsestään alkaa sykkimään penis/lihaksisto. En nyt tavoita miltä se tuntuu, mutta ei se ainakaan pahalta tunnu!

Äänestä

Me tehdään sitä siksi, koska te naiset ette siihen pysty :D Se on hauskaa hupia ;)

Äänestä

mutta siis tuntuuko kun tää liike tapahtuu ihan neutraalille eli ei mtn erityistä hyvänolontunnetta?

Äänestä
  • Naisten ei tarvitse kaikkia miesten salaisuuksia tietää. Eiväthän he edes ymmärrä niitä.

Äänestä

no onneks täällä sentää joku on vastaillut... ite aina ihastelen sitä sätkimistä, jos vaikka vain kiusottelen kaveria pusuilla tai silittämällä.. ihanaa! ja se vasta tuntuukin hyvältä kun k***i on sisälläni

Äänestä
  • Just heti laukeamisen jälkeen joskus nytkyteltyä, nimenomaan kun kyrpä on vielä pillussa. Naisystävä tykkää tästä eli lähinnä ihan häntä miellyttääkseni nytkyttelen.

Äänestä

Eiköhän nillä miehen lantiopohjan lihaksilla ole sama tarkoitus, kuin naisenkin, eli vavistaa aluetta. Virtsan pidätys, laukeamisen esto, erektion vahvistus

http://www.tohtori.fi/?page=8662831&id=6989718&src=google

Pitäisi sinunkin naisena niitä jumpata, ettei tarvi parin vuoden päästä valittaa, miksi miehellä on minimuna. 15 vuoden pääsät sitten käyttelet tena ladyja, etkä edelleenkään ymmärrä niiden lantionpohjan lihasten tarkoitusta

Äänestä

Periaatteeassa aika pitkälle erektion yllä pitäminen tämä liikuttelu. Itselläni tuntuu kyseinen puuha ihan mukavalta. Voi olla tahatonta mutta itse teen sitä kyllä oikein tahdostakin.Itse en kyllä tällä tyylillä pitkitä aktia, siihen on ihan eri menetelmä.

Äänestä

Niin, noh, itse naisena kyllä tykkään enemmän liikkuvasta munasta kuin sellaisesta joka vaan tököttää paikoillaan ;)

Äänestä

Nainenki voi jännittää ihan samoja lihaksia kuin mieskin, naisella vaan ei liiku mikään härpäke silloin, ainoastaan vagina supistuu. Ja tuntuuko se ap:sta hyvältä, kun käytät lantionpohjanlihaksiasi? Eipä se sen erityisemmältä tunnu., tuskin miehestäkään siis.

Äänestä

Kyllä itse ainakin ihan tieten tahtoen nypyttelen noin, kuten tuolla aiemmin sanottiin, niin treenaa lantiopohjalihaksia, ja taas tuo treeni on ainakin minulla auttanut pidemällä aikavälillä yhdynnän kestoon, joskus saatan lisätä hieman haastetta, ja laitan vaikkapa yyhkeen penikseni päälle painoksi ja nypyttelen.

Äänestä
  • Intersportin uusi kevät valikoima: penispainot nyt 50% alennuksella

Äänestä

aika erilaisia vastauksia. itseänikin kiinnostaa mikä on oikeasti se syy, että näin tapahtuu .

Minunkin mieheni ei sitä minulle sano...suuttuu vaan jos kyselen...en ymmärrä tätä..

monesti juuri kun makoillaan ihan normaalisti ja jutellaan esim ja penis on jäykkänä niin tunnen että supistelee noin ja se liikuttaa sitä...

Äänestä

...se vaan tuntuu hyvältä...eli ihan sama veteleekö tyttökamu kullin varresta vai antaako lihasten supistella....kulli saa molemmista liikuntaa ja se tuntuu.....hyvälle....

Äänestä

ite heiluttelen muuten vaan joskus :D ei siinä välttämättä mitään syvällistä ole

Äänestä

Olen kehittänyt tätä varten automaattisen peniksen pyörittäjä masiinan
-paasikivi

Äänestä

Meitsi pystyy liikuttaa omaa kaluu iha kunnol tuol lemmenkentäl mun muija o ainaki dikannu meitsi taidoist kybäl :)

Äänestä

Kyllä minä liikuttelen penistä ihan mielelläni, siis käyttäen niitä lantionpohjan lihaksia. Joskus on, erään vieraan naisen kanssa, tehty siten että minä liikautan penistä ja hän vastaa puristamalla, tai toisin päin, siis muuten taysin paikallaan maaten.

Äänestä

Ite aloin treenaamaan tuota liikettä kun sulkijalihas alkoi falskaa. Vuoden treenin jälkeen alkaa jo kiinteä tavara pysymään sisällä, mutta se vetinen ripuli onkin jo toinen juttu..

Ps. Ei kannata dildottaa liikaa sitä anusta.

Äänestä

liikaa sitä anusta.

Äänestä

Itselläni on kolmen minuutin muna. Näin äiti aina saunassa sanoi. Osaako kukaan kertoa mitä se tarkoittaa?

Äänestä
  • Kolmen min muna? Nyt en tiiä. Tiiäks siis sä ite?

Äänestä

Nuorena nostelin kalulla 10 litran vesiämpäriä ja pidin ylhäälläkin minuutteja kun kalu nytkähteli niin että vesi loiskui lattialle
Enää ei pysty , ei polvet kestä.

Äänestä

H­­­ei! Om­a stream. Sisää­­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­­a haluavat pi­­tää ha­uskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M5z7J0

Äänestä

Seisovan kullin heiluttelu tuolla tavalla vaan on kivaa. Ei se erityisen kiihoittavalta tunnu, mutta kivalta. Vähän kuin käden tai jalkojen heiluttelu.

Äänestä

H­e­i! Ku­­­ts­um­­­me sinu­t kä­­ym­­­ään u­­­udessa cha­tis­­sa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://seksi24.online/H/R9f9F1

Äänestä

Imupilluhan imee,vaikka kivekset sisään..

Äänestä

Seisovaa kalua on kiva heilutella. Liike herättää paremmin katsojan huomion kuin paikallaan olo.

Äänestä
  • Tykkään kävellä aamuisin kotona kulli sepaluksesta roukkuen ,pikku hiljaa heiluva liike saa kalun kasvamaa patukaksi,Välillä heiluttelen peilin edessö ja ihailen miehistä vehjettäni.

Äänestä

Minun kaikilla poikaystävillä olen huomannut, että silloin ku penis kasvaa löysästä seisokkiin, niin se tapahtuu tuommoisilla sykäyksillä. Muutaman kymmenen sekunnin välein liikahtaa ja sit silminnähden kasvaa aina vähän kerrallaan.

Äänestä

U­­u­­si s­­eksi­­teatteri ava­­utu­u Su­omeen! Ku­­tsu­­­mme kai­­kki­­. Il­­mo­­­it­­tau­tumine­­n ry­­hmä­ämm­­­e tä­­äl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W2g1U6

Äänestä

Sykkivän kullin salaisuus. t-60ukm

Äänestä

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

kkdkdkdkd kirjoitti:

Olen huomannut, että jos poikaystäväni muna on erektiossa vähän tai paljon, hän saattaa välillä ns. liikuttaa sitä (lantiopohjan lihaksilla vai mites?) ihan niinku itsestään.

Olen kysynyt jos hän tekee sitä koska tuntuu seksuaalisesti hyvältä ja hän sanoi ettei.

Miksi te miehet näin sitten teette? Mikä ideana?

Poikaystäväni ei ole tähän oikein suorasti vastannut paitsi ettei tunnu mitenkään erityisen hyvältä ja hokee vaan ettei tiedä...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu