frankkeeraustarratyylisiä pitkiä merkkejä, joissa on loivasti lovetut päädyt. Ovatko nämä myös keräilytavaraa ja miten ne lähtevät aluspaperista irti?
Vastaukset 3
- Massankerääjä
Kuvaus sopii espanjalaisiin automaattimerkkeihin. Ainakin Michel-luettelo hinnoittelee ne, joten kyllä niitä keräillään. Itsekin olen oheistanut niitä omaan Espanja-kokoelmaan. Liima ei ole vesiliukoista, olen suosiolla kerännyt nuo leikkeenä.
- mulla niitä on
Sama täällä, ikävä vaan, kun aluspaperina on paksuhko postikortin kulma, se rikkoo irroittaen säiliökirjan taskut ja merkit pääsevät läpi. Miten niitä oikein tulisi säilötä? Niitä on painettu monelle peräkkäiselle summalle, kuten 0,51e , 0,52e, 0,53e jne.
- epsanjaa
Valitettavasti niitä ei saa irti. Tarkoitettu, että menevät irrottaessa rikki uudelleenkäytön estämiseksi. Säiliökirjaan leikkeellä talteen, vaikka säiliökirja ei käsittelystä ehkä tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510