http://www.youtube.com/watch?v=OzTNRMaI3Vo&feature=related
Hyvää ja siunattua Joulua kaikille säädyille ja säädyttömille. Rakastakaa ja pitäkää huolta toisistanne. Välitetään kaikista ihmisistä, niistäkin jotka eivät osaa ja kykene rakastamaan. Jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi.
Nyt on Joulu
17
130
Vastaukset
- ai laav mii
Jaaha, palstalla vissiin kirjoitustauko kun joulurauha on julistettu ;)
Jouluja myös sinulle ! Kiitos :)
Haluan toivottaa rakkaudellista Joulua palstan kaikille kirjoittajille ja lukijoille. Vuosi on vierähtänyt monenlaisten oivallusten saattelemana teidän seurassanne. Kiitos! Olette ihania ja tärkeitä ihmisiä.- jouluilmaniloa
Lottamari, onko sinulla pokkaa laittaa tällaista "rakkaudellista" sanomaa tänne, kun olet tuhonnut toisten ihmisten elämän ja sydämen ja joulun samalla? Eikä pelkästään aikuisten, vaan myös pienten lasten?
- lottamari <3
Ehkä juuri siksi, koska olen niin surkea ja huono ihminen kaikkien silmissä. Siksi toivon, että kaikille riittää ymmärtämystä myös meitä heikkoja kohtaan, jotka emme osaa muuta kuin tuhota muiden elämän. Toivottavasti sinä olet minua parempi ja levität onnea ja iloa ympärillesi, kun minä en sitä osaa.
Hyvää joulua sinullekin hyvä ystävä. - jouluilmaniloa
lottamari <3 kirjoitti:
Ehkä juuri siksi, koska olen niin surkea ja huono ihminen kaikkien silmissä. Siksi toivon, että kaikille riittää ymmärtämystä myös meitä heikkoja kohtaan, jotka emme osaa muuta kuin tuhota muiden elämän. Toivottavasti sinä olet minua parempi ja levität onnea ja iloa ympärillesi, kun minä en sitä osaa.
Hyvää joulua sinullekin hyvä ystävä.Kerropa sinä "hyvä ystävä" (tietääkseni emme ole mitään ystäviä), mistä ihmeestä jaan iloa, onnea tai rakkautta muille, kun sydän on täynnä murhetta ja surua, ja kun luottamus toiseen ihmiseen ja ylipäätään rakkauteen on viety...?
- lottamari <3
jouluilmaniloa kirjoitti:
Kerropa sinä "hyvä ystävä" (tietääkseni emme ole mitään ystäviä), mistä ihmeestä jaan iloa, onnea tai rakkautta muille, kun sydän on täynnä murhetta ja surua, ja kun luottamus toiseen ihmiseen ja ylipäätään rakkauteen on viety...?
Toivoisin, että voisin palauttaa sinulle kaiken sen ilon ja rakkauden ja voisimme luottaa toinen toisiimme. Sinun elämäsi on kuitenkin kaukana minun elämästäni, etkä voi koskaan ymmärtää minua, kuten en minäkään sinua. Ainoa toivomme on vain antaa anteeksi kaikille meitä loukanneille ja toivoa, että hekin kykenevät sen tekemään meitä kohtaan.
Rakkaudelle on aina mahdollisuus, peli ei ole menetetty vaikka kaikki tuntuu menneen. Usko ja luota rakkauteen ja itseesi. Et ole tehnyt mitään väärää ja jos oletkin olet sen tehnyt ihmisenä, et kaikkivaltiaana Jumalana, joka ei virheitä tee.
Olen murheellinen sinun ja itseni puolesta, mutta meidän on jaksettava jatkaa eteenpäin ja luotettava niihin, jotka vielä jaksavat meitä rakastaa. - jouluilmaniloa
lottamari <3 kirjoitti:
Toivoisin, että voisin palauttaa sinulle kaiken sen ilon ja rakkauden ja voisimme luottaa toinen toisiimme. Sinun elämäsi on kuitenkin kaukana minun elämästäni, etkä voi koskaan ymmärtää minua, kuten en minäkään sinua. Ainoa toivomme on vain antaa anteeksi kaikille meitä loukanneille ja toivoa, että hekin kykenevät sen tekemään meitä kohtaan.
Rakkaudelle on aina mahdollisuus, peli ei ole menetetty vaikka kaikki tuntuu menneen. Usko ja luota rakkauteen ja itseesi. Et ole tehnyt mitään väärää ja jos oletkin olet sen tehnyt ihmisenä, et kaikkivaltiaana Jumalana, joka ei virheitä tee.
Olen murheellinen sinun ja itseni puolesta, mutta meidän on jaksettava jatkaa eteenpäin ja luotettava niihin, jotka vielä jaksavat meitä rakastaa.Osaat kirjoittaa kaunista sananhelinää, mutta osaatko yhtään asettua toisen ihmisen asemaan siinä, miltä tuntuu se, kun monta vuotta luottaa ja uskollisesti rakastaa kumppaniaan, ja sitten tulee petetyksi? Sinäkin varmaan olit tietoinen silloin siitä, että viettelit toisen ihmisen rakkaan?
jouluilmaniloa kirjoitti:
Kerropa sinä "hyvä ystävä" (tietääkseni emme ole mitään ystäviä), mistä ihmeestä jaan iloa, onnea tai rakkautta muille, kun sydän on täynnä murhetta ja surua, ja kun luottamus toiseen ihmiseen ja ylipäätään rakkauteen on viety...?
- kaikkea sitä on
jouluilmaniloa kirjoitti:
Osaat kirjoittaa kaunista sananhelinää, mutta osaatko yhtään asettua toisen ihmisen asemaan siinä, miltä tuntuu se, kun monta vuotta luottaa ja uskollisesti rakastaa kumppaniaan, ja sitten tulee petetyksi? Sinäkin varmaan olit tietoinen silloin siitä, että viettelit toisen ihmisen rakkaan?
Täällä on pari nimimerkkiä, jotka osaavat tosiaan kirjoittaa kaunista sanahelinää ja siihen se sitten jääkin jos sisältöä tarkastelee tarkemmin niin itse asiassa se on kaikkea muuta. Lieneekö sama ihminen, joka kirjoittelee eri tyylisiä kirjoitelmia, pääasiassa sellaisia, joissa käydään läpi uhrien vikoja ja uhreista kirjoitetaan negatiivisesti mutta narsisteista ei juuri näy negatiivisia kirjoituksia heidän kirjoittaminaan. Mutta kai tällainenkin palsta on joillekin tarpeellinen.
- lottamari <3
jouluilmaniloa kirjoitti:
Osaat kirjoittaa kaunista sananhelinää, mutta osaatko yhtään asettua toisen ihmisen asemaan siinä, miltä tuntuu se, kun monta vuotta luottaa ja uskollisesti rakastaa kumppaniaan, ja sitten tulee petetyksi? Sinäkin varmaan olit tietoinen silloin siitä, että viettelit toisen ihmisen rakkaan?
En minä ole kenenkään rakasta vietellyt, mistä tuollaista olet päähäsi saanut? Eikä tuo ollut pelkkää sananhelinää mitä kirjoitin tarkoitin joka sanan ja tiedän miltä sinusta tuntuu, kun olet joutunut petetyksi....kyllä se tunne on minullekin tuttu, yhtä sinisilmäisesti olen luottanut ja tullut petetyksi.
- jouluilmaniloa
lottamari <3 kirjoitti:
En minä ole kenenkään rakasta vietellyt, mistä tuollaista olet päähäsi saanut? Eikä tuo ollut pelkkää sananhelinää mitä kirjoitin tarkoitin joka sanan ja tiedän miltä sinusta tuntuu, kun olet joutunut petetyksi....kyllä se tunne on minullekin tuttu, yhtä sinisilmäisesti olen luottanut ja tullut petetyksi.
Ai miten niin et ole vietellyt, tai no joo, ehkä syyn sitten voi laittaa miehen harteille ja sinä oletkin ollut vain viaton sivuroolin näyttelijä. Eikö teillä muka ollut erään tämän palstalaisen kanssa mahtavat hotellihoidot keväällä 2010? Vaikka voihan se olla, että tämä palstalainen "T" on sitten sinullekin valehdellut, että on ollut vapaa mies...ja yhtä aikaa pyörittänyt meitä molempia. Onkohan hän sinullekin yhtä yksityiskohtaisesti kertonut tarinaa muusta elämästään, mitä minä sain kuulla teidän sessioista...? Ja jos haluat faktaa, niin voin laittaa sitäkin, tiedät että tämä ei ole mitään feikkausta.
Hyvää ja rauhaisaa Joulua Sinullekin Lotta!
- -t-
Ketulle kans.
- -t-ekopyhä
-t- kirjoitti:
Ketulle kans.
ja tempulle kans ;)
-t- kirjoitti:
Ketulle kans.
Kiitos:) empulle jouluhali.
Ja kaikille palstalaisille soisin hyvää joulun aikaa.
" Ja niin rientää pieni pörröinen kettu lumista rinnettä eteenpäin kantaen kaulassaan vanhaa juuttikankaista pussia. Saavuttaessaan kukkulan laen se valitsee näkymän tuikkivaan kaupunkiin kaukana alhaalla laaksossa. Se katselee tanssivien lumihiutaleiden lomasta pikkuruisia tuhansia valoja jotka väikkyvät ihmisten kodeista. Hitaasti kiristyvässä pakkasessa se muistelee kohtaamiaan nimettömiä ja kasvottomia, mutta jotka ovat kuitenkin sille merkityksellisiä ihmisiä. Monta sanaa, monta tarinaa, useampi vielä kuulematta ja tavoittamatta.
Kettu avaa pussukan suun ja poimii syvyyksistä kolme kristallista kidettä. Sen katse viivähtää hetken noilla kiteillä, jotka ovat ihmiskunnan mahdollisuus, mutta kuinka niiden käyttötarkoitus saavutetaan; se tieto on vain ihmisten sydämissä. Niinpä kettu ojentaa käpälänsä tuuleen, puhaltaa pieniin anturoisiin ja lähettää hohtavat kiteet tuuleen.
Hyvää matkaa kumppanini Usko, Toivo ja Rakkaus. Kiitäkää ihmisten valoja kohti ja viekää olemuksenne suoraan niihin sydämiin, jotka teitä tarvitsevat ja teitä vaalivat. "- - -
-t-ekopyhä kirjoitti:
ja tempulle kans ;)
Voihan pyhä Jysäys, ellei jopa Jytky, mutta että ekopyhä :D Hieno sana, täytyy myöntää.
Puolestani myös kaikille tasapuolisesti (tai mikäli yksittäinen lukijakohde niin haluaa - enemmän muille) ;)
Kiirettä piettää, tonttuna hiipparoida (jouluna saa hiippailla toisten ikkunoiden takana)
- "Hyvä ihminen"
Jeps! Lämmin hali ja digipusi lähtee täältä lotalle! Muiskis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483