nii elikkä voisko joku kertoo hyvän nettipelin oon pelaillu wowii alkaa kyllä kyllästyttää ku on kaks 85 ja ei voi niit levutella ni täs uutta lisäosaa otelles vois olla joku hyvä roolipeli mitä pelailis
HUOM!!!! EI MITÄÄ KÖKKÖI MIS EI EES LIIKUTA VAA PERUSTETAAN JOTAI P*****A KAUPUNKEI TAI JOTAIN VASTAAVAA. KUNNON ROOLIPELI!!!!!!
PS. EI RUNEE RUNE ON NIIN... TIEDÄTTE KYLLÄ
Voisko joku kertoo hyvän nettipelin
6
97
Vastaukset
- Saibou
Swtor taitaa olla ainoa varteen otettava vaihtoehto tällä hetkellä.
- Cypher Nine
Suosittelen SWTOR:ia, tosin sillä edelletyksellä, että roolipeli osuus kiinnostaa. Jos etsit vain PvP mättöä, niin ilmaiseksi saa vaikka Warhammer Onlinen, jonka PvP painoitteisuus ei ainakaan itselle iskenyt. (Ilmaiseksi tässä tapauksessa tarkoittaa "Forever Free Trial"- joka ei sisällä pelin koko sisältöä, mutta alkupään kentillä saa pelata niin kauan kuin haluaa).
Mutta, muutoin.... SWTOR rules the MMORPGs and Cypher Nine Rules SWTOR.
For the Empire! - DIABLLOOOOOO!!!
DIABLO III !!!!!!!!
- fregtyy
Aivan, kyllä olet oikeassa.
- rolfnano
Odota että Guild Wars 2 tulee
- Omituinen
Suosittelen kokeilemaan league of legendsiä. Tuosta tili pystyyn: http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4dfc72ec3c041839353541
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."
Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop83092- 1672853
Isosisko ajoi 1 vuotiaan kuoliaaksi Tyrnävällä, olivatko Lestoja ?
Eikö tämä laiton lahko voitaisi jo julistaa täysin rikolliseksi ja kieltää laissa, kuten kaikki muukin vahingollinen lopetetaan ? Tämä lapsia tuhoava1042327Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!
No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su151761Kuu kaipaa tähtiään...
mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä1711016Kerran vielä...
Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta53979Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?
Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t246840- 33829
Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin
Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.58813Mies, kudoin sulle villahaalarin
Sellasen kirjavan, jossa on huppu ja avattava lappu takalistossa. Laitathan sitten joka päivä sen töihin. ☺️110739