Asiakaspalautus Tallinnaan Firma Healthzone.

Vihuhevonen

Palautin näytepakkauksen jälkeen kaikki Pro White hampaittenvalkaisukynät Os; Healthzone, box 2542, Pallasti 28, 11402 Tallinn, Estonia. Se oli lähettäjän osoite. Nyt asia on Alektumin perintätoimistossa hinnalla 112,11 !! En tiedä miksi ne eivät menneet, tai olivat menneet sinne ??
Olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä Alektumiin, Asia nro 990300
E-mail: [email protected] , PL 15 00101 Helsinki toivoo Katri Hakala Hilllervontie 9c52 28370 Pori E-mail: [email protected]

10

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pemaki

      Healthzone Finland [email protected]
      13.27 (22 minuuttia sitten)

      -> minä ainakin olen saanut peruttua tuotteet asiakaspalveluun on suomalainen
      puhelinumero ja ystävällinen palvelu yleensä soittamalla asiakaspalveluun voi päättää tilauksen ei muuten ja palautin tuotteen sekin kävi soiton jälkeen sain
      vahvistuksen sähköpostiin ei ollut mitään epäselvää,tilaus peruutus pitää tehdä heti jos ei halua tuotetta eikä 2 viikon päästä.lisätieetoja
      Hyvä Pertti Mäkinen [email protected]


      Kiitos soitostasi! Vahvistamme, että Acai-tuotteen tilaus on lopetettu ja palautuksesi hyväksytty. Enempää tuotteita tulossa ei ole.


      Ystävällisin terveisin
      Healthzonen asiakaspalvelu Minä ainakin olen saanut peruttua tuotteet täm

      • varpu

        Minäki soitin tänään noin tunti sitten ja peruin tilaukseni. Kaikki sujui hyvin, kysyivät vain asiakasnumeroni ja jatkotilaukset loppui.

        Puhelimeen vastasi ystävällinen naisääni, olin positiivisesti yllättynyt..


      • maikkinoronen

        Minä sain sähköpostilla,3:nella kerralla peruttua tilauksen ja siitä tuli melkein heti vahvistus ettei tuotteita tule enää,eikä avattua tuotetta edes pyydetty lähettämään takaisin!Minulla sujui peruutus oikein hyvin!Kerkesin säikähtää kun viestit hylättiin 2 kertaa,mutta Kiitos että onnistui,ovat varmaan kalliita tuotteita,enkä huomannut viikossa juurikaan mitään ryppyvoiteesta ihoani paremmaksi!
        Ystävällisin terveisin Maija-Liisa Noronen


    • pepi

      haluaisin ilmoittaa ettei minulle tarvia laittaa tuotteita en tiennyt sairaudestani kerkesin avata pakkauksen toivottavasti tämä menee perille . yritin ottaa puhelimella yhteyttä mutta kuinka ollakaan ei ollu käytössä.TOIVOTTAVASTI EI TULE PAKETTEJA ENÄÄ-

    • Järki päähän

      Meinaatko pepi että he käyvät täällä lukemassa jos joku haluaa perua tilauksensa!!! Äly hoi, on vissiin jo jättäny sinutkin.

    • tatti4

      En halua jatkaa tilausta hampaiden valkaisuaineesta.asiakasnumero on 4499943
      voinko pitää lähetetyn jos maksan 6,90?

    • kysynpähän vaan.

      Olen kuulema tilannut 27.5.2008 ilmaiset sukat hinta 5.10e . Ei vaan ole tullut sukkia ei tavan laskua eikä muistutus sellaisia, Nytten mistä lie ottaneet osoitteen 23.1.2014 tuli lasku korkoineen , postikuluineen ja perintäkuluineen 49,51e. On varmaan asiaa kuluttaja-asiamiehen luo.

    • pekka t

      asiakasnumero 4073318
      peruutan tilaukseni, maksan tulleen lasku 6.90 eur. tuote ei sovi minulle.

      Pekka Torppa. Hanniniementie 3. 69700 Veteli

    • Anonyymi

      Hi,my no 8483950
      I bought a sample Memory Booster
      I would like to cancel the order
      I don't want these vitamins to be sent to me in the future
      the product is not suitable for me
      thanks

    • Anonyymi

      Hi,my no 8483950
      I bought a sample Memory Booster
      I would like to cancel the order
      I don't want these vitamins to be sent to me in the future
      the product is not suitable for me
      thanks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe