Mörö,
mikähän lie vikana kun autossa vispaa pyyhkimet ja ikkunat (sähkökäyttöiset) toimii vaikka ei ole virta päällä saati avainta virtalukossa??? Volvo V40 vm 2001. Mikään merkkivalo ei pala, akku ei ole tyhjentynyt tms. Ongelma on se että kun ajan parkkiin ja jos olen käyttänyt vinkkareita niin täytyy muistaa ottaa ne pois päältä etteivät vispaa koko yötä.
En tiedä miten pitkään ongelma on ollut kun äskettäin sen huomasin. Kaukolukitus ei myöskään toimi, tämä ongelma ilmaantui kun vaihdoin radion autoon. Olen viemässä sen huoltoon lähiaikoina.
Kiitokset vastauksista!
Volvo V40 sähkövika???
Mösjöö555
1
808
Vastaukset
- Mösjöö555
Selvisi sekin, virtalukon pohja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956