Kaulan suuteleminen

öosjgpaso

Pidätkö siitä, että mies/nainen suutelee kaulalle? Kerro myös, oletko itse mies vai nainen.

29

13703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3214dwerwe

      Itse pidän ja oon mies

      • Dracula69

        Naisen kaulasta saa hyvät stondikset!


      • Anonyymi
        Dracula69 kirjoitti:

        Naisen kaulasta saa hyvät stondikset!

        Ai myös vaatteett pääklä?


    • faarao91

      Saan jopa paremmat värinät kun suutelee oikeata kohtaa kaulasta, kuin että suutelisi huulille ilman kieltä. Kaula on niin herkkä alue ja siinä voi itse rentoutua vain ja keskittyä muihin eleisiin, kuin suudella samalla. :)

      Sanoo nainen -91.

    • suudellaan.

      Pidän. Tuntuu useimmiten hyvin kiihottavalta. Olen mies.

      • Rapuska

        Pidän.tuntuu kivaaa.olen mies


    • Män 1970

      Nautin suunnattomasti. Mies.

    • Ex-man

      Kyllä, nautin siitä kun saan tehdä sen naiselle, sanoo entinen nuori mies.

    • todellakin

      ihan parasta, olen nainen

      • Dracula69

        Naisen kaulaa ja niskaa pitää runsaiden suudelmien lomassa näykkiä hampailla ja silittää hiuksiaan hellästi käsillä koko päänahan alueelta, korvia unohtamatta....


    • tytteli-92

      Nautin paljon! Etenkin kun käyttää sammalla kieltä silleen pyöritellen iholla, tulee kylmät väreet

    • oujeesss

      rakastan sitä, se jos mikä saa paikat..

    • Länskäri

      Tykkään antaa ja ottaa.

      Mies -91

    • Haaveet

      Totta kai pidän myös kaulalle suutelemisesta.

    • ***** :)

      Ergeeninen alue kaulani,,,,,,, pidän ja paljon....nam...namm

    • joanna-k

      Ooo kaulalle suuteleminen on aivan ihanaa :) Etenkin saaminen, mutta kyllä on mukava antaakin jos kumppani vaan näyttää siltä että pitää siitä :) Ja olen nainen

    • mieees

      minäkin tykkään työntää kaulaan.. mies -69

    • namsss

      Ite pidän kun kaulaani suudellaan ja siihen imetään frtisuja,itekki suutelen pojan kaulaa ja olen kova näykkimään ;>
      olen nainen ;))

    • kurnau, tuntuu mukavalta ja oon todennut että kumppanikin siitä tykkää :---) eli kyllä !

    • LovelyKissing

      Kaulan ja erityisesti niskan suutelu on todella ihanaa ja saa kuumaksi.. Harva mies vaan ymmärtää tämän :-( Itse siis nainen olen.

    • pörpöli

      Tykkään! Sekä itse suudella että ottaa vastaan :) hrrrrr
      Nainen..

    • Nainen 33

      Joo huomasin vkonloppuna itselleni yllätykseksi miten ihanaa kaulan suutelu on. Exäni kanssa olin 12 vuotta eikä hän tehnyt sitä, eikä itse siitä pitänyt niin en voinut tietääkään millaisia tunteita se voi herättää. Suutelin ravintolassa miehen kanssa ja hän suuteli kaulaani ja niin uskomatonta kuin se onkin, lähti melkein jalat alta ja halut pomppas kattoon sekunnissa. WAU. Tilanne ei johtanu mihinkään muuhun, mutta jäipä ainakin hyvät muistot ja halu saada vastaavaa lisää :) Kiitos vaan sulle tuntematon mies ;)

    • mmmhh

      Voi, kyllä kiitos! Tuntuu aivan sairaan kiihottavalta, varsinkin jos toinen osaa käyttää hampaita oikeissa kohdissa ;)

      Sinkku nainen -91

    • matti manni

      Tykkään varsinkin kun saa vaikka baarin vessassa kunnon mällit kaulalle ja partneri alkaa mun spermasta kaulaa suutelee.ni stondis on tosi kova. annan yleensä sit osan spermasta kivua kaulalle ku sitte hitaita tanssiessa naisen hiukset yleensä on kaulaa vasten jossa on kuivunutta spermaa (nainen ei sitä tiiä) ni ai että kiihottaa. Pakko se on enne pilkkua käydä vielä vessassa runkulla.

    • juuuuuri

      aijai, miehellä pikkunen sänki vielä mikä kutittelee samalla ku imee ja nuolee kaulaa, mmmmmmm ;) -nainen

    • kylläkinjuurinäin

      Mun poikaystävä suutelee mun kaulee ja silittää päätä samalla..

    • Sinkkutyttö91

      Kyllä, kyllä ja kyllä! Niska, kaula ja korvat ovat mulla niin herkät, että taitavan miehen käsittelyssä olen lauennut vain sillä, että niitä alueita suudellaan ja näykitään. Parhaimmillaan tunne on sidottuna tai muuten miehen alla... ;)

    • Casanova1979

      Voi tyttökulta,,, niin monta mahtava hetkeä niitä kutsutaan erogenisiksi alueiksi ja ne on todella kiihottavia ainakin miesten puolelta decoo on ihan must jos on palloja siellä on kiva levätä hetki. Anna miehelle rintakehälle hyväilyjä käsillä, kun pääsette pidemmälle miehen pallukan suuhun ottaminen ja vetäminen suulla poispäin kehosta on jotain taian omaista :) jnejene

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­i s­ek­­­si­­tea­­­tteri avautu­­­u Su­omeen! Ku­­tsumme kaikki­. Il­­mo­­it­­tautum­ine­­­n ry­­­hmäämme täällä - http://2955222.com/H/q6N8 👈

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe