mitä helvettiä teen!

kyse on miehestäni... muutin hänen luokseen turkuun jättäen taakseni kotipaikkakuntani vantaan, ystävät, työpaikan ja opiskelupaikan sekä perheeni... alku meni oikein hyvin, mutta viimeiset kaksi kuukautta ovat olleet yhtä helvettiä... paras ystäväni matkustaa turkuun joka viikonloppu tapaamaan poikaystäväänsä ja tämä on ainoa ystävä jota tosiaan voin nähdä, sillä hän käy täällä (itse en saa matkustaa vantaalle ilman miestäni, eikä hän lähde mukaani) mutta... baareissa en saa käydä ystäväni kanssa tai muutenkaan nähdä häntä ilman miestäni.... vuokrasimme yhteisen asunnon sillä periaatteella että kumpikaan ei voi heittää toista ulos.... kerran lähdin ystäväni kanssa vantaalle ja takaisin tultuamme turkuun oli mieheni irtisanonut vuokrasopimuksen selkäni takana ja ilmoitti minulle että jos haluan jatkaa suhdetta olisi minun etsittävä uusi asunto... ööö muutin mieheni takia turkuun ja hän potkii minut pihalle!! mitä helvettiä.. kaiken lisäksi meillä oli pieni tauko tuossa välissä ja hän oli mennyt sanomaan omalle äidilleen minun pettäneen häntä ja näin ollen ainoa ihminen jonka tunnen koko helvetin turusta kaikkosi elämästäni (ikinä en ole miestäni pettänyt) hän vahtii laskujani, menojani ja kaikkea mitä elämääni kuuluu... sanoin jo aikoja sitten suhteemme alussa että minulla on 70% ystävistäni miehiä joka oli hänelle ihan ok... nyt se on ongelma.... olen taloudellisesti riippuvainen miehestäni tällä hetkellä sillä en ole löytänyt asuntoa, enkä töitä... mieheni pakkaa tavarani lähes joka päivä ja käskee minun lähteä... hän haukkuu minua lihavaksi ja lutkaksi ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä... hän etsii MINULLE netistä kaiken maailman diagnooseja joiden mukaan minä kärsin kaksisuuntaisesta mielialan häiriöstä ja narsismista... kaiken tämän paskan jälkeen kuitenkin rakastan miestäni enkä vain osaa lähteä... itku tulee päivittäin ja hän on jopa varannut minulle ajan psykiatriselle... tulen hulluksi tässä suhteessa mutta en enään tiedä mitö tehdä... '

kenelläkään samanlaisia ongelmia??

12

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasa-arvoa suhteesee

      Nyt kiireesti pakkaat tavarasi ja lähdet takaisin Vantaalle! Tuollaisesta suhteesta kun vaan ei tule mitään. Paras lopettaa se heti alkuunsa! Kohta olet muuten niin alistettu, että et enää kykene vastustamaan häntä ja lähtemään ja luultavasti päädyt joko mielisairaalaan tai vielä pahempaa ruumishuoneelle!

    • maaris

      Lähde heti pois!!! Sun miehes on ihan pimee. Toi kuulostaa oikeesti ihan sairaalta.

    • ongelmana on se, että mulla ei ole paikkaa minne mennä, ei enään asuntoa vantaalla eikä rahaa.... eikä edes töitä.... ja tämä irtipäästämienn on vaan niin vitun vaikeaa kun kuitenkin häntä rakastan.....

    • Töpinäksi

      Olen käynnyt ton saman läpi . muutin toiseen kaupunkiin lyhyen seurustelun jälkeen . Piakkoin huomasin että kumpanillani oli mielen terveys ongelmia joista eläkkeellä pysty kuitenkini salaamaan seurustelun aikana. Siis mitä tein ei ainuttakaan ystävää koko kaupungissa olin kuin orpo piru . työttömänä . Onnekseni oli kuitekin yksi ystävä entisessä koti kaupungissa joka majoitti joksikin aikaa .Pääsin pois siitä helvetistä . Mitä pikemmin järjestelet asjasi siihen malliin että pääset lähtemään vähemmällä selviät. toinen vaihto ehto on nimittäin se että piakkoin syöt rauhoittavia lääkkeitä

    • usko tai älä..... syön niitä jo joitain opamoxeja tarvittaessa tai muuta... mutta.. olen onnistunut löytämään ystävän turusta.. miespuolisen tosiaan joka on valmis auttamaan minua niin hyvässä kuin pahassa.... asiat lkavat loksahtamaan paikoilleen... nyt enään asunto alle :)

    • 9+8

      Miehen luota miehen luo. Ja annat tehdä itsellesi mitä tahansa siitä hyvästä että he antavat sinun olla kattonsa alla.

      Pidä nyt ainakin huoli ehkäisystä ettet pilaa kenenkään muun elämää kuin omaasi.

    • ymmärrätkö tämän

      miehes on paha narsisti ja sun pitää heti erota. pakkaa siis tavarasi ja lähde taksa vantaalle. Muuten sun elämäsi tulee olemaan todella kurjaa sen miehen kanssa.

    • zz...

      Anteeksi vaan, mutta noin lapselliseen kysymykseen en katso tarvetta enempää kommentoida. Kannattaisi yrittää paneutua asiallisiin aiheisiin.

    • mies ilman naista

      Aika todella vit..tumainen mies sulla. Et voi enään seurustella tollasen kanssa oikeesti. Heittää sut pihalle tosta vaan, aika todella törkeetä käytöstä.

    • nyt alkanu menemään vähän paremmin jo.. tosin riitojen aikana aina välillä uhkailee heittävänsä minut ulos... nykyään tosin en ota enään uhkauksia mitenkään vaavasti, sillä ne eivät enään toteudu.... molemmat kun jääräpäisiä ollaan niin riidat ovat myös sen mukaisia, mutta rauhoittuvat kyllä yhtä nopeasti kuin ovat alkaneetkin :)

    • asdaadaa

      hehhee

    • Elämä kantaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe