Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Neuvokaa hyvät ihmiset

Ongelmani on seuraava.Mieheni ei halua suudella minua suulle vaan antaa pieniä pusuja ihan kuin lapselle.Hän sanoo rakastavansa minua ja sanoo minua kauniiksia ja ihanaksi ja seksikkääksi mutta hän ei halua suudella minua.Hän ei myöskään pahemmin koskettele minua,harvoin suutelee rintojani eikä koskaan ole nuollut tai suudellut alapäätäni.Itse olen tehnyt hänelle kaikki temput ja hän haluaakin aina minun tekevän sängyssä kaiken.Hän haluaa vain itse maata selällään ja minun tehdä hommat.Hän käy sängyn päälle makaamaan ja sanoo että tee minulle hyvä olo.Hän pyytää minulta suuseksiä joka kerta mutta minulle hän ei sitä tee.Muutaman kerran on kouraissut alapäästä.Olen puhdas,hyväntuoksuinen,normaali vartaloinen....mutta hän ei halua minua.
2430
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

miehes ajattelee vaan itseään ja omaa tyydytystä. Melkoisen tuhkamunan olet löytänyt kun ei halua edes pussata sua. Kyllä naiselle ja omalle kumppanille mä ainakin olen aina nuollut alapäätä ja tehnyt mitä haluaa. Ehkä se ei osaa tuottaa sulle tyydytystä. Sun pitää varmaan kädestä pitäen opettaa. Tai sitten tulet mun uo niin mä hoitelen sua kunnolla.?

Äänestä

Kiitos vastauksestasi.Ehkä tulenkin luoksesi.Kaipaan niin kovasti kunnon hoitoa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

helpmenow kirjoitti:

Ongelmani on seuraava.Mieheni ei halua suudella minua suulle vaan antaa pieniä pusuja ihan kuin lapselle.Hän sanoo rakastavansa minua ja sanoo minua kauniiksia ja ihanaksi ja seksikkääksi mutta hän ei halua suudella minua.Hän ei myöskään pahemmin koskettele minua,harvoin suutelee rintojani eikä koskaan ole nuollut tai suudellut alapäätäni.Itse olen tehnyt hänelle kaikki temput ja hän haluaakin aina minun tekevän sängyssä kaiken.Hän haluaa vain itse maata selällään ja minun tehdä hommat.Hän käy sängyn päälle makaamaan ja sanoo että tee minulle hyvä olo.Hän pyytää minulta suuseksiä joka kerta mutta minulle hän ei sitä tee.Muutaman kerran on kouraissut alapäästä.Olen puhdas,hyväntuoksuinen,normaali vartaloinen....mutta hän ei halua minua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu