isot rinnat

rinnat,peppu vai pim

Häpeän isoja rintojani.Koko 85e.Mieheni ei halua kosketella niitä.Itse haluaisin että mieheni suutelisi ja puristelisi ja imisi rintojani.Kaipaan sellaista niin kovasti että rintojani oikein pakottaa.Joskus seksin aikana työnnän rinnan mieheni suuhun mutta hän hipaisee nopeasti eikä halua rintojani.Luulen että jos rintani olisivat pienemmät hän haluaisi minua enemmän.Hän myöskin haluaa aina työntää peniksensä peppuuni,ei pimppiini.Mitä mielä te miehet olette oikeasti isoista rinnoista?Onko peppu parempi kuin pimppi?

19

2841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä voin hoidella sinua, jos haluat. Tykkään isoista rinnoista ja nautin seksistä suunnattomasti.

    • Ei ikinä

      Hyvät ukot ei ne tissit mitään tunne, kyllä se on itsessääne jäänyt elämä siihen vaiheeseen kun imitte äitinne tisuja.

      Nainen koke seksin ihan muualla, suudelmat ovat varmasti yksi parhain keino.
      Harva nainen haluaa imeä yhtään mitään , varsinkaan kullianne, se on tarkoitettu vain yhteen reikään.
      Peppuseksi on myös kauhistusta naisille.

      Opetelkaa nyt ensin naisen tuntemukset, ennekuin alatte mihinkään.
      Jos sitä kullia täytyy tunkea joka vakoon, kyllä seksikauppa tarjoaa, mutta elävälle ja tuntevalle naiselle rakstelu on kaunista syvää hyvää, jossa todellakin on vain yksi ja ainoa kolo tuolle vehkeelleenne.

      Muut leikit sillä voitte todellkain tehdä ihan vaikka aidan rakoon hankaamalla ja eiköhän jokin imukuppi löydy kaupasta, jonne tungette, mutta toisen suuhun tai peppuun, juoskaa suolle koko pervot.

      • travelli

        Vai ei ne tissit mitään tunne ? Kyllä tuntee ja paljon ! Tykkään isoista rinnoista ( olen mies) ja kaverillani on tosi isot rinnat. Usein rakastellessa hän kehoittaa nuolemaan ja puristelemaan rinnoista ja saa ihanat orkut ja on tietenkin tyytyväinen. Ja pimppi on paras ja kiihottavin märkänä ja liukkaana.Ihanaa, Ihanaa


    • solke

      mikään ei ole niin hienookuin tarttua isohin ja suudella niitä täysillä

      • solke

        peppu ei tosiaankaa ole paremmpi kuin pimppi.


    • Tapposormitus

      Siis koitatko sä imettää sun miestäs vai?

    • sifiei9ds89d89fd89f

      miehes on homo

    • Tyhmä mies

      Mies on aivan umpityhmä. 100% tuntemistani miehistä tykkää tisseistä. Mukava kuulla että tykkäät rintojesi puristelusta ja jne. ;)

      • qwertt

        minä olen samaa mieltä, miehet (esim. Minä) tykkäävät tisseistä ja pillusta jos ei niin ne ovat homoja, homot tykkäävät vain peppuseksistä


    • k-f

      Ei munkaan mies hiero tai ime mun tissejä ( F 85 ). No kai meillä on menny maku molempiin kun 9 v oltu yhessä.. Kyllä toiset miehet imis innolla. Se koskettelu ja imeminen vaan kiihottaa muakin. Mut ihan sama.. käyn vieraissa.

    • xxx MAN

      Hei arvostan isoja rintoja ja voin antaa sinulle jos asut pääkaupunki seudulla. Kerro osoitteesi tai edes sähköpostisi. Mielestäni pillu on peppua parempi. Saat takuulla tyydytystä

      • Anonyymi

        100e on mun muijan rintojen koko eikä ole mitään täytettä,tykkää kun imen ja puristelen,pilluun panen persereikä homojen hommia,suihinkin ottaa ei tosin niele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100e on mun muijan rintojen koko eikä ole mitään täytettä,tykkää kun imen ja puristelen,pilluun panen persereikä homojen hommia,suihinkin ottaa ei tosin niele

        Tyypillinen homo oletkin


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Homostelkaa te vaan onnekis on ihan naisen tavaraa tarjolla eikä tartte sitäkään perseesee nvedellä mutta mitäpä noista


    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin rakastella kiihkeästi rintojasi. Hitaasti sivellä käsillä niitä, kunnes nännisi ovat kivi kovat. Rauhallisesti kielellä pyörittelisin ne märiksi ja liukkaiksi ja välillä hellästi suutelisin kunnes alkaisit hiljaa voihkimaan.
      Ihana pimppisi olisi jo liti märkä ja hieroisin hellästi klitoriatasi, jonkun aikaaa kunnes rauhallisesti suutelemalla vatsaasi menisin koko ajan alemmas valmiina koskettamaan kielelläni ihanan märkää pimppisi. Pikku hiljaa vauhdin kiihtyessä nostaisin käteni rinnoillesi ja hieroisin kivi kovia märkiä nännejäsi kovemmaksi voihkiessasi koko ajan kovempaa.

      Hetken päästä nousisin lähemmäksi sinua ja työntäisin kivikovan kullini sinun liukkaan pimpin sisään jolloin voihkaisisit kovasti.

      Hitaasti panisin sinua ja samalla nuolisin nännejäsi. Olisit todella kiimassa valmiina laukeamaan.
      Asettaisin rintakehäni lähelle vartaloasi jolloin alkaisit kiimassa nuolemaan minun nännejä ja huomaisit kuinka kullini kovettuu entisestään. Hellä pimppisi kihelmöisi nautinnosta ja puristaisi kulliani tiukemmin.
      Tietäisin, että olen saanut luvan laueta kanssasi yhtä aikaa. Lauetessasi voimakkaseen orgasmiin samalla tunnet, kun lämmin sperma täyttää pimppisi ja alat hymyillä nautinnosta. Orgasmien jälkeen suutelisimme hetken aikaa ja käpertyisimme lusikkaan odottamaan aamunkoiton hetkeä uudelleen.

    • Anonyymi

      Ompas erikoista,,onko miehesi ehkä homo..kyllä rintojen hyväily kuuluu asiaan olivat ne sitten minkä kokoiset tahansa.👍

    • Anonyymi

      Kaksi vuotta jo mennyt joten aloittaja ei varmaankaan enää etsi.
      Jos jollakin muulla naisella on samantyyppistä murhetta ettei mies kotona pidä hyvänä niin haluan auttaa. Ainakin jos olet täältä Varsinaussuomen alueelta

      • Anonyymi

        Tai PK seudulta

        M55


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. 3
      740
    Aihe