Hyviä parturi-kampaamoja?

:):):)

Löytyykö Kangasalta hyviä partureita, jotka osaa leikata hiukset semmoseen muottiin, joka oikeasti sopis omalle naamalle ja hiuksille? Että vois mennä vaikkei olis netistä miljoonaa mallikuvaa mukana, ja lopputulokseen vois silti olla tyytyväinen, kun en minä oikeen tiiä mikä sopis parhaiten :)
Tai Tampereelta sitte, jos Kangasala on mahoton.

64

15815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raija R

      Itse kävin 15 vuotta Karoliina Palmilla. On nykyään Hius- ja kauneuskulmassa, S-Marketin kiinteistössä Pikkolassa.
      Nyt olen pari vuotta leikannut hiukseni itse ja myös leikannut, mutta jos jollekin menen niin Palmille.
      Olen kolunnut aikoinani kaikki Kangasalan kampaamot, ja Palm on ehdottomasti paras.

    • Minna

      Funhair /Marika Törmä
      Kangasalantie 1123

    • nahkapää

      Sinne Funhairiin ei ainakaan kannata mennä...itse kävin siellä kerran ja ei kyllä se muija leikannut mun tukkaani ollenkaan niinku piti. Aikataulukin heitti, eikä edes anteeksipyyntöä.
      Nyt oon käynyt ellintiellä ja se on kyllä näppärä saksistaan se eukko. Kirsikö lie etunimi?

      • tuulitukka**

        ja sitten jouduit ajamaan kaiken pois? ;DD


    • näin se menee

      funhairis just tosi hyvä kampaaja ite käyn siellä aina

    • Väriä päähän

      Onko kokemuksia Prisman parturi-kampaamosta?

      • Tuulitukka

        Prismaan ei kannatta mennä.. Harjottelijoita ja sellasia "pikapartureita".. Kangasalla on partureita ihan liikaa.. Aron sisarukset tekevät hyvää jälkeä..


      • osaavat asiansa
        Tuulitukka kirjoitti:

        Prismaan ei kannatta mennä.. Harjottelijoita ja sellasia "pikapartureita".. Kangasalla on partureita ihan liikaa.. Aron sisarukset tekevät hyvää jälkeä..

        prismassa on todella hyviä kampaajia. olen vakiasiakas ja aina vaki kampaajalla. tekee ja uskaltaa tehdä muutoksia ja niinkuin asiakas haluaa. itsehän sinne saa valita ajan kenelle haluaa. onko pakko änkeä harjottelijalle????


      • paras laatu

        käytän pelkkää prisman kampaamoa. kyllä siellä hyviä kampaajia riippuu kelle menee...itse saa valita. ja uskaltaa tehdä erikoisuuksia jos asiakas vaatii. toiset ei...ehdottoman paras kampaamo. minulla siellä hovi kampaaja


    • Durpsista

      Parturi-kampaamo Miina Aro (Liisantiellä).

      Törmää en voi suositella, en ole mistään muualta saanut raitoja, jotka ovat alkaneet n. 3 cm hiusjuuresta...

    • Pallopää verkkareiss

      Prisman kampaamo on ihan hyvä, kun pyytää kampaajan sieltä vanhimmasta päästä.

      Pari kertaa olen tullut jämäkällä ja sileällä tätikampauksella ulos, kun joku nuori tyttö ei oikein ole hahmottanut vaatteitani ja persoonaani. Pää oli aivan kuin lainattu joltakin jakkupuku-rouvalta ja loppu vartalo...niin minua.
      Malli sinänsä oli ihan hyvä, mutta loppusiloittelun olisi saanut jättää pois.

      Prismassa on ainakin hinnat esillä hyvin ja hintataso ihan siedettävä.

      • pallopää2

        Ne nuoremmat siellä ei osaa leikata ollenkaan!! Vanhemmat kampaajat osaavat asiansa, mutta kovin on täyttä aina ajanvaraukset. Aikaisin liikkeelle niin löytyy.


      • AMROYZ

        Ei suinkaan mikään tae että kokenut vaan olisi hyvä. Olen käynyt,myös Tampereella usein oppilastöissä. Jälki usein parempaa kuin ns.ammattilaisilla.


    • ralle ryökäle

      Takahuone kopinkulman alakerrassa,on erittäin hyvä hinta-laatu suhteeltaan.

      • Tukka hyvin, kaikki hyvi

        Täältä www.parturikampaamokangasala.fi löytyy paljon hyviä vaihtoehtoja. Itse pidän Annele Joensuusta Suoramalla..


      • ilo pintaan
        Tukka hyvin, kaikki hyvi kirjoitti:

        Täältä www.parturikampaamokangasala.fi löytyy paljon hyviä vaihtoehtoja. Itse pidän Annele Joensuusta Suoramalla..

        Annelesta leikkuutyylistä pidän minäkin ja harvoin sieltä pääsee ulos ilman naurunkyyneliä eli ehkä ihan tosikoimmat tyypit eivät Annelen paikassa viihdy.


      • Anonyymi
        Tukka hyvin, kaikki hyvi kirjoitti:

        Täältä www.parturikampaamokangasala.fi löytyy paljon hyviä vaihtoehtoja. Itse pidän Annele Joensuusta Suoramalla..

        joo Annele on hyvä ja reipas ja kauniskin vielä. ja osaa työnsä.


    • angry topi

      No huh,huh. Tuttavani varoituksesta huolimatta menin Annele Joensuun parturiin Suoramalle, kun muualla oli täyttä. 60v kokemuksella voin sanoa,että järkyttävämpää kokemusta en ole eläissäni saanut parturissa.

      Hiustenleikkuu on repimistä, raastamista ja hosumista. Yritin kyllä välillä esittää mielipidettänikin siitä,kuinka hiukseni haluaisin leikattavan. En todellakaan ole itsekkään hiljaisemmasta päästä, mutta en saanut suunvuoroa, kun piti kuunnella kuinka rättipäät tekivät sitä ja tätä.

      Jos joku saa naurunkyyneleitä näistä puheista, niin säälin teitä.

      Hiusteni leikkuu kesti vajaat 10minuuttia ja hinta oli 21€ ja tietenkin ilman kuittia.

      Jälki oli sellaista, että nyt etsitään jotain parturia, joka voisi vielä pelastaa tilanteen, että ilkeäisin mennä viikonloppuna ihmisten ilmoille.

      En todellakaan voi suositella ko. paikkaa kenellekään.

      • Anonyymi

        Juu,,tämä Annele oli ehdokkaana vaaleissakin tulos vaan jäi laihaksi.Nyt 2023 valtaa alaa aurinkopanelitouhuissa " nimenä" suurelle mogulille nimeltä Aku Hytönen huijari vailla ver...eikun järkeä tai itsesuojeluvaistoa.Lisäksi tämä Annele toimii siivoojana sahalahdessa os.Sälssinkuja 8 käykääpä katsomassa talon rappukäytävää ja kertokaa mille näyttää.Samaa taloa pitää toimipisteenään tämä Moguli Aku Hytönen kauankohan toimii tämä " liike" taitaapi jo neljä mennyt konkurssiin tämän vuosikymmenen puolella näiden näpeissä.VAROKAA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu,,tämä Annele oli ehdokkaana vaaleissakin tulos vaan jäi laihaksi.Nyt 2023 valtaa alaa aurinkopanelitouhuissa " nimenä" suurelle mogulille nimeltä Aku Hytönen huijari vailla ver...eikun järkeä tai itsesuojeluvaistoa.Lisäksi tämä Annele toimii siivoojana sahalahdessa os.Sälssinkuja 8 käykääpä katsomassa talon rappukäytävää ja kertokaa mille näyttää.Samaa taloa pitää toimipisteenään tämä Moguli Aku Hytönen kauankohan toimii tämä " liike" taitaapi jo neljä mennyt konkurssiin tämän vuosikymmenen puolella näiden näpeissä.VAROKAA .

        Huh huh...melkoista jos tuo pitää paikkansa.Tästä ukosta jotain varoittelua kuulunutkin.Liekkö Porin seudulta alkujaan? Vakka ilmeisen selvästi valinnut kantensa.


    • tampereelle

      Brothers- turkkilainen parturi tampereella hallituskadulla! Taitavia hiustenleikkaajia molemmat pojat ja osaa asiansa.

      15e leikkaus pesu ja kuitin saa matkaan ;)

      suosittelen

    • Ihmettelenvaan

      Miksi lähteä tampereelle tukemaan turkkilaisia, kun omallakin kylällä parturiin pääsee?

      • jatkossakin turkkilainen

        Turkkilainen hiustenleikkuu dattuu nyt olemaan halvempaa ja parempi laatuista kun suomalaiset kiskurihinnat. Suomalaiset pyytävät helposti 25e hiustenleikkuusta ja leikkaaja on kuin naama norsun vi...lla. tuolla paikassa olen saanut parasta palvelua ja kahvin päälle.


      • Osaatkolukea?
        jatkossakin turkkilainen kirjoitti:

        Turkkilainen hiustenleikkuu dattuu nyt olemaan halvempaa ja parempi laatuista kun suomalaiset kiskurihinnat. Suomalaiset pyytävät helposti 25e hiustenleikkuusta ja leikkaaja on kuin naama norsun vi...lla. tuolla paikassa olen saanut parasta palvelua ja kahvin päälle.

        Tämä parturi ei kuitenkaan edelleenkään ole Kangasalla? Ketjussahan on kaipailtu hyviä partureita Kangasalta, ei mitään turkkilaisia Tampereelta.


      • edellinen
        Osaatkolukea? kirjoitti:

        Tämä parturi ei kuitenkaan edelleenkään ole Kangasalla? Ketjussahan on kaipailtu hyviä partureita Kangasalta, ei mitään turkkilaisia Tampereelta.

        "Tai Tampereelta sitte, jos Kangasala on mahoton."

        osaatko itse lukea?

        anyway, mielipideasia.


      • paksuhiuksinen

        Nyt on Kangasallakin Turkkilainen parturi ,


    • Yritystä piisaa

      Suomalainen kateus estää oman kylän palvelujen käytön. Mieluummin turkkilaisille raha, kuin oman kylän yrittäjälle. Suomalainen osaa paskoa omaan pesään.

      • fron kangasala

        No kyllä on tavallisen uunoa porukkaa jos ei oman kylän palveluita käytetä vain siksi että kurjuus jakautuisi kaikille yhtä tasapuolisesti.

        Nimittäin jos käypä palvelu löytyy kotipitäjästä!


    • Sadbuttru

      Viitaten edelliseen kirjoittajaan, niin en tiedä onko se pelkkää kateutta. Ehkä se on vain ajattelemattomuutta ja tyhmyyttä, kun ehdoin tahdoin kuljetetaan veroeuroja rajan yli toiseen kuntaan (ja tässä tapauksessa toiseen maahan).

      Mielestäni Kangasallakin on turha valittaa palvelujen puutetta, jos niitä ei käytetä. Silloin on palvelujenkin vaikea kehittyä. Ikävä oravanpyörä...

      • PenttiJ

        No jo on. Jos vain turkkilaisten tyyli leikata on toisille mieleisempi, miksi valittaa. On mukava kun pojat siellä siistivät kulmakarvat ja korvakarvat ja ovat ystävällisiä. Ja hinta halpa! Tuskimpa ne niitä rahoja toiseen maahan edes kuljettaa, molemmilla kuulemma suomalaiset vaimot, toisen vaimoista olen siellä välillä nähnytkin tarjoilemassa asiakkaille kahvia odottelun lomassa.
        Suosittelen itsekin tuota Brothers- turkkilaista parturia.


    • Kalkkuna__

      Hienoa, maksettu mainos! :) Etet vain olisi toisen vaimo joka täällä kirjoittelee :D

      • PenttiJ

        En vaimo sentään, mutta vakiasiakas jo aikaisemmasta paikasta. Täällä kysyttiin hyviä partureita ja sellaisen kerroin.


    • tyylitukka1

      Entäpä Anne Iivonen? Kokemuksia kellään?

      • NinniU

        Annen tiloissa työskentelee Jenni jolta ainakin saa juuri sellaisen leikkaus-värin kuin kulloinkin haluan. www.hairbym.fi


    • humppatukka1

      Toivottavasti brothersilla riittää asiakkaita, hinnat nääs niin halpoja suhteessa kulurakenteeseen ja kuluihin 2 ihmisen palkkoihin että jos pysyy pystyssä ilman että taanneet joutuu maksamaan niin taloustieteen nobelilla on hyvä kohde siellä! Että jos on keskustelussa vakiasiakkaita niin pysykää sellaisina...

    • Hienohelma

      Suosittelen Tampereelta tukkateekki ja Saara. Vaikka ei aina itse tiedä mitä haluaa saa hyviä ideoita kampaajalta ja aina olen lähtenyt mielissäni pois. Mielummin maksa hieman enemmän ja saan toivottuakin paremman lopputuloksen. Saara on minun vakikampaajani.

    • rahat_viety

      Tukkateekki on kallein kampaamo.

    • pppelttsu

      Onko tuo Annele Joensuu jotain romaani sukua,kuittia ei tule edes tänä päivänä.

      • Anonyymi

        Ei tuu yllärinä et kuittia ei saa.


      • Anonyymi

        melko vaalea on.


    • handhole

      Hieroja kirsti parturoi sinut samalla.

      • Anonyymi

        Eikö ny satkulla saa kaikki kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ny satkulla saa kaikki kuntoon.

        Perskeles äiti vetää karvat pois eikä tarvi Antaa rahaakaan.


    • Munakirsti

      Takahuonessa antoi hierontaa ja nyt hiuksetkin on lähtenyt.

    • stapsa

      Lapsia pukannut ikänsä eri äijille. Kuittia ei saa edes pyytäessä.

    • ÄijäTampereelta

      Noniin, tuli käytyä Kangasalan turkkilaisella "parturilla" hiuksia lyhennyttämässä niin olihan pettymys, piti leikata lyhyeksi mutta leikattiin lyhyesti lähinnä latvojen tasausta tulipa hiuksista vielä muotopuoli, otsatukka pilalla, ei puhettakaan kulmien tai neäkarvojen ja korvakarvojen poistosta, hinta 15euroo nopea leikkaus kun saksija katseli enemmän TV kuin päätä, ihme ettei korvat lähtenyt. Ei hemmetti kierrän vastaisuudessa kaukaa.

      • Anonyymi

        Kävin kans äijä kyni multa tukan päästä kysymättä perkele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kans äijä kyni multa tukan päästä kysymättä perkele

        Mulla on oma tuttu nais parturi hänen kanssaan voin jutella liikehuoneistosta maksaa 1500e kuukausi maksun.Asia ihmetyttää mua koska siel ei näy ruuhkaa ammattitaidolla leikkaa tukkani.Eipä tarvi kapakkaan mennä oluelle joten pysyn vuodesta vuoteen raittiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on oma tuttu nais parturi hänen kanssaan voin jutella liikehuoneistosta maksaa 1500e kuukausi maksun.Asia ihmetyttää mua koska siel ei näy ruuhkaa ammattitaidolla leikkaa tukkani.Eipä tarvi kapakkaan mennä oluelle joten pysyn vuodesta vuoteen raittiina.

        en minäkään oluella käy. mummoni kanssa tiputellaan kirkasta.


    • Sänki12mm

      Kuhmalahdella on paras parturi minkä minä tiedän. Siinä kun istut niin varmaan tunnet olevasi tallessa. Olen muutaman kerran käynyt ja tuntuu että viittiikö tästä tuolista enää noustakkaan.

    • Anonyymi

      Hiusstudio Flora, Ristitie 2, Kangasala, Suorama

      • Anonyymi

        Löytyykö parturia joka poittaa alaapään karvat?


    • Anonyymi

      Minulla on hyvät kokemusket Hiuskammarista Ruutanantiellä.Just nyt lomalla.

    • Anonyymi

      annele joensuu löyttärin talossa suoramalla, ihan ok työn jälki ja jos valitat niin heittää niskaperse otteella pihalle.

    • Anonyymi

      Prisma Kangasala. Helppo mennä ,hinnat näkyy seinällä.
      Aukee jo klo 8.00

    • Anonyymi

      Äitee leikkaa minun karvat ja siinäkin säästää ison kasan vuodessa.

    • Anonyymi

      Kangasalan Prisma.

    • Anonyymi

      Kuhmalahden keskustassa löytyy .

    • Anonyymi

      Joensuun Annele ainakin tekee homman hyvin ja nopeasti, ja hintakin ok.

    • Anonyymi

      Parhailla on tilauskirjat täynnä jopa kolmeksikuukaudeksi eteen päin.
      Eipähän tarvitse paljon mainostella!

    • Anonyymi

      Turkkilaiset parhaita, suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe