löydänkö kengittäjää ?tamma

laukkaajatar

olen hevonen tien päällä,uljas valkoharjainen tamma.oriita olisi perässäni mutta ei oikein kukaan nappaa....ei kolahda.yhtä tapaillut mut ei hänkään tasoita ja saa aloilleen.olisiko joku oinasori herra 47v millanen tapaus? vai olisiko vilunkia vain? mitä näkyy useilla reiteilläni? onko elämäni rauhatonya sielua loppuun saakka

6

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      et sinä tosissasi etsikään, päästelet sellaisia signaaleja ympärillesi, että haluat vain seikkailua. joten miksi toivoa enempää?
      tasainen mies ei lähde sinun laukkaasi, juoksuhevonen taas mielellään temppuilee kanssasi.

olet väärällä suunnalla etsimässä, käytät energiaasi ylenpalttisesti.
      sinulle, jos jollekin, olisi sellainen jooga-kurssi paikallaan. laske kierroksia, jos tahdot rakastua ja jos toivot lämmintä perhe-elämää.
      vaikka, ei tuossa menossakaan mitään pahaa ole.

t: Keskiyö

• osaan relata

mä teen vaan mistä pidänkin.en ole koti-ihminen ja osaan nämä rentoutumis-systeemit. perhe-elämä on jo koettu ja varsat omislla laitumillaan

• samat kysyjä

mitäs sä kertoisit tuosta herra47oinaasta? näetkö?

• aloitin

keskiyö-keksitkö jotain kysymykseeni herra 47?vai tuliko katkos kun ei keksitäkään enään mitään

• Hei
      en minä keksi, minä vain kerron jos näkyy.
      mutta en näe sellaista miestä, mitä sinä tarkoitat.

t. Keskiyö

• höpöhöpö vai et näe

elikä et näe vaan luet rivien välistä ja arvuutat.et ole pätevä,kyl lahjakas näkijä näkee ja vastaakin-ei ympäripyöreesti.mut lycka till ja hassu juttu muuten,täällä ei kukaan oo mitään oikein nähnyt kun kysyy suoraan jostain,jotain yleisjuttuja .mut mirelle on hyvä eikä lypsä rahaa,uutta jA NÄKYVÄISEMPÄÄ vuotta kuitekin.mirelle saa näyt,mulle,kukaan toinen ei .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      204
      1481
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1144
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      846
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      710
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe