Tässä ihan vastikään täysi-ikäisyyden saavuttanut naikkonen pyörii semmoisen peruskysymyksen äärellä, että mitä ihmettä baareista oikein voi tilata? :''D
Mikoilla on kaikennäköisiä ja kokoisia pulloja ja purkkeja joka lähtöön tiskin takana, mutta allekirjoittaneella on hirveän suppea käsitys siitä, minkänimistä tavaraa voi tilata.
Lonkero, (tietty jotain randomi siidereitä), karpalolonkero, hotshotti, mustikkashotti... tähän loppuu tähänastinen valikoima. Ja olutta en juo.
Auttakaa neitiä ja keksikää jotain uutta tilattavaa :D
Mitä tilata baarissa?
12
13712
Vastaukset
- Viinamäen mies
Jos et tiedä mitä tilata, niin mitäpä jos jättäisit tilaamatta? Rahasikin säästyvät.
Ei 18 vuoden täyttyminen tarkoita sitä, että on pakko saman tien ryhtyä kiskomaan alkoholipitoisia juomia baareissa sun muissa juottoloissa! Tilaa sitten kun tiedät mitä haluat.
18 vuoden ikäisenä voit toki ostaa juomia myös kotona tapahtuvaa harjoitteluakin varten, jos pelkäät nolaavasi itsesi valinnoillasi muiden nähden. Tuollainen pelko on sinänsä ihan turha – ei kenenkään tarvitse valita juomiaan sen mukaan mitä muut juovat. Oma maku ratkaisee.
En moralisoi. Itse asioin baareissa useammankin kerran jo ennen 18-vuotispäivääni, ja olin tietävinäni itse, mitä haluan. Noista ajoista on kulunut aikaa jo kymmeniä vuosia, ja erilaiset viinakset maistuvat minulle yhä (vähän turhankin hyvin).- drinks
ravintoladuunia tehneenä voisin listaa sulle lukemattoman määrän hyvii drinkkejä ym. :P mutta en jaksa niitä tänne listata... :(
- mansikka margarita
Mites rommicolaa,viskicolaa,mansikka margaritaa,kermalikööriä,lakkalikööriä,
siideriä,lonkeroa,tequilaa,viskiä,vodkaa,viiniä? - k3
Kattelehan täältä;
http://www.drinkkiklubi.com/drinkit/ - Bisser Better
Jos et tiedä, mistä juomasta pidät, tilaa taksi ;-)
- Baa-riin
Valkovenäläinen on hyvää ja helppo juoda :)
- tktk
Baarissa juominen on kallista. 5€ oluen saa kaupasta 1€.llä.
- Jee -jrr
Baarissa juominen on kallista. 5€ oluen saa kaupasta 1€.llä. ", tämä tarkoittaa vain sitä, että käyt väärissä paikoissa.
Normaali katekerroin on tuotteesta riippuen 2-3. Ravintolassa maksat muustakin kuin juomasta - kotona et. Kannattaa pysyä kotona jos ainoa mikä kiinnostaa on mistä saisi halvimmalla.
Ehdotettu http://www.drinkkiklubi.com/drinkit/ on aivan ok paikka.
esim Apple Martini, Mojito ja Bellini luulisi maistuvan.
- Joulunaurinko
Hei, kiitos vinkeistä~
Ja ei, ikä ei tarkoita juomapakkoa, mutta kuitenkin tullut istuttua iltaa kavereiden kanssa useammankin kerran. Sellaista porukkaa en tunne jonka seurassa nolottaisi tilata jotain tiettyä, kiinnostaa vain kokeilla eri juomia. Hauska sinänsä tuo "tilaa sitten kun tiedät mitä haluat" - enhän minä koskaan tiedä jos en ota selvää :)
Ja mukava linkki tuo, selailen läpi! - asddgdssdgsdgsdg
Crowmooria tai Vana Tallinnia mikäli saatavilla :)
Drinkeistä en tiedä, sillä ovat hirveän ylihintaisia - 10€ kpl. Mutta Pina Colada on hyvää, mojito, näitä löytyy ja kokeilemalla varmasti.
Yksi lempparini on salmaria, vadelmalikööriä ja maitoa. Eli 1cl salmaria, 3 vadelmalikööriä (tai vastaavaa, en muista mitä se on, jotain vadelmaa) ja loput maitoa, hyvää on varmasti.- Kokemustaonon
Ota mieluimmin jokin kuiva drinkki saati makea. Makeasta saa helvetillisen krapulan.
- kokemusta on
Pieni vinkki: Siinä vaiheessa kun valomerkki lähestyy ja tuntuu siltä, ettei enää pitäisi ottaa yhtään tai taju lähtee, niin tilaa Long Island Icetea. On meinaa melko hyvä olo seuraavana aamuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093