Alkoholiin lääke ilman reseptiä!!!

Alco, ei lääkettä

On aika turhauttavaa hakea apua alkoholismiin normilääkkeillä, kun 39 asteen kuumeeseen voit hakea lääkettä apteekistä ja laitaa Buranat naamaan. Pari päivää eteenpäin ja olet taas töissä. Miksi ei alkohoin nauttisen estämiseksi ole normi apteekki lääkkeitä???. Voisi olla aika vähemmän juoppoja Suomessa, jos itsehoitolääkkeitä olisi apteekin hyllyllä, niin alkoholismi Suomessa olisi 20% vähemmän kuin nyt.

Kertokaa, jos tiedätte tarkemmin asiasta!

11

4807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen AA-asiakas

Aivan oikein Alco.

Tämä on niinkin helppo asia hoitaa, mutta avun haku tehdään hankalaksi. Miksi, no siksi, että valtion tarkoitus on hoitaa yhteiskunnan huonot asukkaat pois häiritsemästä elämää antamalla niiden juoda henki pois! Ei itsehoitolääkkeitä, joilla saataisiin suurin osa parannettua. Tarkoitus on, että ohjataan kaverit johonkin AA-kerhoon, jotta saadaan edes jonkin verran töitä joillekin ja kaverit saa juoda entiseen malliin. t. kaveri, joka haluaa vain alkoholin vastaista lääkettä apteekista ilman reseptiä.

• nähnyt oon monta

Useimmat AA:ssa raitistuneet ovat todella töissä ihan oikeina veronmaksajina. Myös monet sellaiset, jotka ovat ryypänneet itsensä pois työmarkkinoilta ovat palanneet duuneihin sitten kun on raitistuneet aassa..

Jos olis keksitty ja kehitetty oikea lääke alkoholismiin, kyllä sitä kannattaisi hakea vaikka se ei reseptivapaa oliskaan..

Mee sinne AA-kerhoon niin et tarvitse muita lääkkeitä kuin kuunnella miten juopot on raitistuneet. Eikä maksa edes apteekin reseptittömän Buranan vertaa

• Anonyymi

• Vast.

Koska sellaista riskitöntä lääkettä ei ole olemassakaan.
      Antabus ja Revia ovat reseptin takana sen vuoksi, että lääkäri voi arvioida potilaan tilanteen, kestääkö maksa niiden käyttöä.

• Keijo_K

Maailman hallitsijat panostavat sotateollisuuteen, ei niillä ole intressejä keskittyä meihin luusereihin, jotka itse ovat aiheuttaneet oman huonon tilanteensa.

Kenttätiellä oli pari tunkkaista petiä vielä vapaana. Aamupuuro maistuu pahalle.

• jo.nähty.on

Reseptivapailla juopot tappaisivat itsensä.
      Kaverilla oli Antabus-kapseli ihon alla peukalotaipeessa, ja veti viinaa kuin pesusieni.
      Ähisi ja puhisi ja punoitti kuin hillonuija, mutta alkuvaiheen pahoinvoinnin jälkeen viinaa meni lutkusta alas kuin kaivoon. Itse päätyi myöhemmin hautausmaalle.
      Juopoilta kännissä puuttuu itsesuojeluvaisto.

• Kk_

Monesti miettinyt, että voikohan siihen kuolla? Siis, olet Antabus-kuurilla ja silti vedät kännit. Olon pitäisi kyllä jo parin ryypyn jälkeen olla lamauttavan huono, mutta mitäs jos vain pystyy jatkamaan tölkkitolkulla.

• KyImis_

Voi voi...nyt on kaljat loppu...

• x.tissuttaja

Hyvä köysi auttaa alkoholismiin.

• Anonyymi

Paras lääke on lopettaa aivan itse ilman muiden apua.
      Pahimpiin vieroitusoireisiin joko katko tai kotilääkitys.
      Antabus ym. lääkkeet ja vertaisryhmät humpuukia.
      Se on sama kuin masennus, työttömyys,köyhyys ja ahdistus, jotka paranevat ottamalla itseään niskasta kiinni. Toki kupittaan pseudokirurgisella osastolla on saatu hyviä kokemuksia neurolepteistä ,sulkijalihaksen poistosta,
      kastraatiosta , lajinleikkaushoidoista ja lobotomiasta lisäksi reippaat hoitajat auttavat potilasta itseään ottamaan niskasta kiinni vaikka köydellä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe