mikä vanha bemari alle?

Pertzaaaa

Moro,

olen ajatellut ehkä hankkia vanhemman bemarin, ehdottomasti pitää olla touring-malli eli farkku, hintahaarukka 3000-5000 euroa. Vaihtoehtoina näyttää olevan 300- ja 500-sarjan bemuja joissa kilsoja noin 250 000-300 000. MUTTA

300- vai 500-sarjan auto? Miksi? Perusteluja kehiin!

Paljon kiitollisisa asialisista vastauksista. Huom en tiedä autoista kovin paljon mutta bemu on
1- siistin näköinen
2- lienee laadukas
3- mahtuu kamaa touringiin
4- siinä on vähän luonnetta, ei oo mikään corolla
5- kohtuu hinnalla saa hyvin varustellun auton

terveisin Pertza

19

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilu2

pertsa perkele älä uneksi bemusta ne ihan paskoja vikaa riittää vian päälle osta japanilainen auto niin nukut yösi hyvin ja pääset paikasta a paikkaan b ja aamulla töihin myös rahasi säästyy se on eri asia jos menee firman piikkiin.Euro autot on suseja.

• Etkö tiedä

Ei BMW:ssä ole vikoja,ne on vain ominaisuuksia,kuten sekin että jää aina sillon tällön tienposkeen ja hinauspalvelun numero on hyvä olla bimmerikuskilla puhelimen muistiossa.

• daaaaaaaaaaas

Mikä on suse?

• höpöhöpö....

ai on bemarissa luonnetta... hahahahahahahahaaaaa!!!!! bmw on euroopan vastine tojotalle! heikon itsetunnon omaavat luuserit kattoo bimmeriä samoilla säihkysilmillä kun "järkevät" perheenisät katselee tojotaansa ja omasta mielestään heillä on maailman paras auto...

• Pertzaaa

Kiitos asiallisista vastauksista!

• Mico

Toi 525 diesel touring (E39) olis varmaan hyvä vaihtoehto

• (/I\)

Kyllä! e39 touring, ylivoimaisesti hiljaisin auto jonka olen omistanut. Hemmetin hyvä ajaa, laadukas (todella). Jopa jollain osa alueilla laadukkaampi kuin tuo nykyinen e61. Koneeksi kannattaa katsoa bensavehkeissä 2,5l ylös päin ja dieselissä on vain yksi varteen otettava vaihtoehto 3.0d ja automaatilla tietysti. Takuulla laadukkaita ja mukavia kilometrejä edessä... jos hiukan sijoitat enemmän saat 2001-> faceliftin jota vieläkin tituleerataan automaailman parhaiten autojen joukkoon (omassa luokassaan). Käy koeajamassa montaa eri vaihtoehtoa. Tuon ikäiset autot on ollut varmasti hyvin eri tyylisillä pidoilla. Kaikki ne joissa on alustalle tehty jotain tuning viriviri hommia saa unohtaa HETI! Tarkasta takaluukun alareuna onko ruostetta samoin katolla olevan antennin juuri. Jos peileissä on ihmeellistä tummentumaa, automaattinen himmennys on menossa peileistä rikki. Uusia tosin saa halvalla saksasta. Dieselissä kannattaa tarkastaa (jos automaatti) että imusarjanläpät poistettu! Alusta on varmaankin noilla kilometreillä jo aika tohjona joudut varmaan vaihtamaan kumipuslia sinne tänne. Osta toki selainen missä varusteita on enemmän kuin laki sallii, navi, hifi-system, nahat, webasto (dieselissä melkeinpä pakollinen), xenonit ja jos löydät sport/comfort penkeillä olevan yksilön niin olet onnekas. Nuo penkit ovat aivan loistavat. Puhelinkin on aivan kiva lisävaruste. Eikun kapoille vaan ja ehdottomasti 5-sarjalainen, nimim yhden e46 touringin omistanut.

• miks ei autoilijat pidä autojaan siistimmässä kunnossa edellisen ja nykyisen auton kun ostin ajattelin vähän säästää ja ostin yksityiseltä.mutta menee omaa kallista aikaa kun pitää siivota ja puunata usempaan otteeseen että saa inhimilliseen kuntoon että voi ajella pitemmän matkan,isommilta autoliikkeiltä olen yleensä ostanut ja maksanut hiukan enemmän,muttei tarvii heti rueta siivoamaan,

• a

itsellläni oli 320i (e30) tilaa löytyy ja potkuakin on ihan mukavasti , eikä bensiinin kulutuskaan ole taivaissa joten jos jokin bmw pitäisi ostaa ehdottomasti e30 touring! mutta eihän makuasioista voi kiistellä:)

• littlemunaman

mulla on pieni muna.mikä bmw kasvattaa sitä eniten?

• idiotismi?

vaihda ajatusmailmaa top tykkänään??? 197 hv renault clio jättää tollaiset saksammannit kuin seisomaan!!!!!!

• daaaaaaaaaas

joo niin varmaan.... jos jollekulle on niin hemmetin tärkeetä toi "jättäminen". Eikös noi tommoset hommat ole enemmän teinipelle hommia. "jättää, pesee, hakkaa", ohan noit. Tiedän yhden ladan jossa on 350hv.... onko se sitten hyvä auto?

• das auto?

se on maailman paras auto!!! jättää,hakkaa ja vielä peseekin kaiken maailman bemarit!!!

• joulupukki12

yks lada voitti ferrarin varttimailin kisassa,

• "Auto"

On se muuten outo juttu, Minä ymmärrän sen että joku pitää Tojoo maailman parhaana kulkuneuvona, enkä sitä välitä kyseenalaistaa....

Kaikilla kun on omat mieltymyksensä, sitä en kuitenkaan ymmärrä että Tojot terrorisoivat muiden automerkkien keskusteluja,miksi? Itellä ei kyllä ole minkäänlaista tarvetta lähteä sekoittamaan muiden keskustelua, olen kai jotenkin erilainen tai omituinen?
      Se ei kuulu minulle millä kukin haluaa ajaa, millä merkillä, uudella vai vanhalla tai etu tai takavetoisella...... aivan yksi saa...nan sama. kunhan ovat itse tyytyväisiä kulkuneuvoonsa, tai autoon?

Ei ole olemassa mitään oikeaa ratkaisua tuohon, on vain ahdasmielisiä mielipiteitä....

• uuuuui

se on sitä samaa alemmuudentunnetta mitä bimmerikuskeilla on jenkkimiehiä kohtaan...

• Bemaristinen

Tuolla hintahaarukalla kannattaa käväistä mm. mobile.de. Siellä ne on puoli ilmasia ja verotkaan ei päätä huimaa. Suosittelen 525 E34:sta automaatilla herkut päälle. Loistavia ajaa ikäsekseen!

• pekka-

e39/e61 ilman muuta kulutuksen vuoksi.

Varsinkin E34/e39 välissä tapahtui iso hyppäys taloudellisuudessa.

• ykä2

Moro pertzaaa!
      Tässä suoraselitteiset ja lyhyen ytimekkäät vastaukset kysymyksiisi suoraan bemarin omistajalta.

1- siistin näköinen>no hemmetin ruma auto, mitä uudempi sitä oudomman näköinen.
      2- lienee laadukas>kestää ehkä normaaliajossa mutta jos et osaa olla kenkimättä ei kestä mitään ja rahaa palaa kalliisiin osiin.
      3- mahtuu kamaa touringiin>totta, mutt niin mahtuu moneen muuhunkin.
      4- siinä on vähän luonnetta, ei oo mikään corolla>totta tuokin, kun ajat bemarilla kaikki pitävät joko homona tai muuten vaan pienimunaisena mulkkuna.
      5- kohtuu hinnalla saa hyvin varustellun auton>ylihintainen paska koko vehe, osta omega jos takapotkua haluat jää rahaa remontteihinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe