Osuuspankin johtajien ketkuilu riittää. Vuosikausien sikailu "loppuu" vuonna 2014. Minä nostan rahani jo tänään.
Nostan rahani Osuuspankista.
4
117
Vastaukset
- Utelias täällä
Mihin rahasi viet? Mikä pankki on mielestäsi puhtoinen?
- Laakis
S-pankkiin meni kaikki, mitä sain irti. Rahani ovat vikkeläliikkeisiä, joten S-pankissa ovat niin kauan, kun pankki on pudas
Irtisanoin Pohjola-vakuutuksen samalla.- 3 uutta OP-laista
Jaa. Meitä tuli 3 sinun yhden tilalle, otimme op pankin asiakkuuden, liityimme asiakasomistajiksi, ja keskitimme kaikki vakuutuksemme OP-Pohjolaan. Samalla asikkaiden taso parani koko OP ryhmässä :)
- tytön näköinen.
3 uutta OP-laista kirjoitti:
Jaa. Meitä tuli 3 sinun yhden tilalle, otimme op pankin asiakkuuden, liityimme asiakasomistajiksi, ja keskitimme kaikki vakuutuksemme OP-Pohjolaan. Samalla asikkaiden taso parani koko OP ryhmässä :)
näin on, kyllä mainostaminen kannattaa ja paljon tekstiä,
eikä yhtään numerita kuten muilla pankeilla koroista, kuluista, korttien ja palvelujen hinnoista,
kyllä paljon on hyöyläitettäviä velä,uskon sen,
minäkin myyn puhelin- ja nettiliittymiä ja kännyköitä,
heikoin kuukausitienestii oli jotain 6 v takaperin 2800 €/kk, nyt joka kuukausi 4-6000 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691