onko kellään rotwaileri - sakemanni mixsiä ?

sekarotuinen

olisi kiva jakaa kokemuksia rotwailer-sakemanni mixsistä.
minkälaiset luoteet. paino. pituus? meillä on puolivutias narttu pentu mahtava ja älykäs luonne. paino 24 kg pituus 48,5 cm :)

16

2664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turo

      moi mul rotwailer-sakemanni. turo no 4kk vanha.painaa nyt varmaam20kg.kiinostuin mistäpäin olet ottanu pennun.

    • Uuuuu

      Mul 9kk 25% Rotikkaa ja loput Sakuu aivan loistava poitsu :) Painoo taitaa olla 35 kiloo.

    • HIIIIIHIIIIZEZE

      Meill on nyt puolvuotias kyseinen mixsi ja on ihana painaa 26,8 kg. Mist siu dogi on haettu??

    • ?

      onko toi rotusekoitus jotenki harvinainen ku kaikki kysyy mistä se koira on hankittu?

    • rocky

      Täältä löytyy 5kk vanha poitsu. Painoa on n. 22 kg luonteeltaan on aika jääräpää -.-

    • Magetus

      Joo minulla myös tuollainen umpisekarotuinen missä 25% kumpaakin, eli emo oli rotikka ja sakemanni. Kysyisin noin yleisesti ottaen yhtä asiaa... Sakemanneillahan on tuollainen ns. pelko kausi. Milloinka tämän pitäisi olla ohi? Rehentelee kyllä kaikille muille isokokoisille koirille, ekä alistu kuin lauman toiselle sakemannille, mutta ihmiset haukututtavat oli kyseessä lapsi tai aikuinen. Voiko vielä olla kyseessä pelkovaihetta, vaiko eikö vain ole saanut tarpeeksi tutustua ihmisiin. Olen melkoinen yksineläjä, ekä lauman ulkopuolisia ihmisiä oikein missään tapaa. Omani on muiden siinä olevien rotujen takia melko hoikkapoika eli n. 32kg ja ikää se 1V ja 2 kuukautta, eli pentuiän kasvaminen mennyt jo ohi. Odotellaan niitä lihaksia, jos sille vaikka jostain taikoituisi :D

    • ihanuuksia

      meiltä löytyy 6kk ikäinen, aivan mahtava luonne ja kerrassaan upea koira!

    • sekarotuinen

      hienoa että teiltä löytyy tälläinen mahtava sekarotuinen koira :D omani on haettu tallinnasta suoraa suomee lemmikkipassilla. rokotettuna ja sirutettuna :D olisikohan mahdollista josku järjestää joku tapaaminen näiden koirienkanssa ?

    • mussukat

      mahtavia koiria nuo rottweiler ja sakemanni mixsit :D tapaaminen olisi ihan hauskaa. :D

      • uuuuuuuuuuu

        Missä päin Suomea asustelet? Meijän nuori herra on nyt reilu 10kk ja asutaan Kouvolassa.


    • tcnjc

      Just tässä itte mietin että paljonkohan tuosta vielä kasvaa korkeutta, aika pienikokoinen (minun mielestä) ja ikää tulee nyt sen 7kk ja uros kuitenkin kyseessä.

      Olisi kyllä kiva tavata muitaki rotikkasakuja :) Tai edes nähdä kuvia, niin näkisi onko miten erinäkösiä :)

      • hepatica

        Moikka!
        Meillä on samanlainen narttu mix 15 viikkoa ikää ja hurja luonne tytöllä. Pentu oli kelt.pörs. myynnissä ja osoite oli ruoholahti, myöhemmin selvisi että tuleekin virosta. Eli tuonti koira ja oikeasti kun katson pentua en osaa sanoa onko siinä rotwaileria, niin vaalea se on. Tyttö painaa nyt 12 kg ja vahvistuu kun painii meidän uroskoiran kanssa, poika on 1,7kk pitbull/sakemanni mix ja on tosi lepponen kaveri. Haluaisin myös nähdä minkänäköisiä toiset samanlaiset rotwailer/saku mixit ovat.


    • HIHIIIIZEZEEE

      Olisi hauska tietää onko kenenkään koiraa hankittu Ikaalisista, kun olisi hauska tavata ja kuulla minkälaisia muut ovat?. Omani on juokseva energiapytty :D

    • Doris

      Minulla on tuollainen mix, nyt kuusivuotta täyttänyt leikattu narttu. Uskollinen, helposti koulutettava pallo- ja vesihullu yksilö. Tuotu aikanaan 3kk vanhana sisaruksineen suomeen Virosta, kävin itse noutamassa pentuja. Elänyt yksin ja laumassa, huomaa kuitenkin kun ikää on tullut lisää, että pitää enemmän omasta rauhasta kuin lajitoverien seurasta. Helppo koira ollut, ei oo tuhonnut ikinä mitään omia lelujaan lukuunottamatta, ei ole sairastellut, ei hauku yksin ollessaan, sopeutuu sinne minne minäkin - ainoa haaste on välillä ruuan maistuminen, nyt leikkattuna on taas alkanut kaikki maistumaan, eikä nirsoudesta ole tietoakaan :D
      Painoa on 37kg tytöllä.

    • rosala1

      Minulla on varauksessa rotikka sakemanni labbis uros. Saa nähdä minkälaisen paketin oikeen saan. :)

    • Anonyymi

      Huippu koira kiltti hyvä luonne ei mitään ongelmaa ole ollut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe