- ja ihan erityisesti teutalle, jonka toiminnan johdosta olen irtisanoutunut sheriffin tehtävästä.
Otapa itse homma vastaan ja näytä meille muillekin miten häiriköitä poistetaan. Nyt et enää voi jänistää kun sinulla on ollut minulle niin paljon hyviä neuvoja.
Nyt toimintaa, teuta.
Kiitokset kaikille
33
314
Vastaukset
- kiitos paistaa
No,niin...mitä siinä kitiset,ittehän olet homman ottanut.
Työelämässä näitä on aivan riittämiin,aina se on jonkun muun syy.... - Jumala ompi linnamme
Kiitos itsellesi...tärkeästä tehtävästä!
Ei ollut helppo homma lukea kaikenmaailman kommentteja ja olla arvostelun alla koko ajan.
Voimia ja Siunausta ja Jumalan Rauhaa Vuodelle 2012 sinulle ja läheisillesi!- su
T"ytteli"miksi vain hänen läheisilleen. Miksi ei kaikille täällä olijoille ja maailman Jumalan lapsille. Vai onko se sitä koteloitumista omiin hyviin piireihin?
- Jumala ompi linnamme
su kirjoitti:
T"ytteli"miksi vain hänen läheisilleen. Miksi ei kaikille täällä olijoille ja maailman Jumalan lapsille. Vai onko se sitä koteloitumista omiin hyviin piireihin?
Näin olen saanut armosta toivotella ihmisille...kyllä sinullekin ja kaikille....toivotinkin sinulle jo hyvää uutta vuotta muistaakseni jossain viestissäni.
Toivotan vielä sinulle ja kaikille palstalaisille ja siunausta...
Ps. En tunne seriffiä aiemmin...
- Leeviläinen
"- ja ihan erityisesti teutalle, jonka toiminnan johdosta olen irtisanoutunut sheriffin tehtävästä.
Otapa itse homma vastaan ja näytä meille muillekin miten häiriköitä poistetaan. Nyt et enää voi jänistää kun sinulla on ollut minulle niin paljon hyviä neuvoja.
Nyt toimintaa, teuta."
Herra teitä varjelkoon teutateksen kaltaisesta sheriffistä! Se olisi tämän foorumin lopullinen tuho! Ainoastaan teuta kaikkine nimimerkkeineen voisi pitää täällä monologejaan! Tosin mitä vahinkoa siitä olisi? Teuta tuottaa tällä foorumilla 90 % teksteistä, suurin osa kopioituja raamatunlauseita. Teuta kirjoittaa, tekee naurettavia näppisvirheitä, vastaa itselleen eri nimimerkeillä ja mittelee suurilla sananmiekan lahjoillaan örvelöitten kanssa! Siunausta hänelle ja hänen ottamalleen roolille esikoislaestadiolaisuuden tiedoittajana! Rauhaa ja rakkautta!- armoa ja rauhaa
Opi leevilainen erottamaan sarkastiset viestit! Lukihäiriöllekään ei mitään voi, mutta armeliaisuutta voi aina osoittaa ellei itsellä ole lukihäiriötä. Toki henkeen ja vereen asti itseään puolustavalla asenteella on suuri merkitys. kiihkossa teksti menee entistäkin sekaisemmaksi. Varmaan moni lukihäiriöinen pystryy tuottamaan hyvääkin tekstiä, ainakin kun käyttää oikolukuohjelmaa kuten esim Wordia.
Mutta armolla, kärsivällisyydellä ja rakkaudella teutan kanssa pärjää kyllä. Joskus jostakin hänen ajatuksestaan saa selvänkin.
- su
su kiittää, että täälä olen saanut puolustaa omaa uskoani Jumalaan, ettet ole poistanut niitä minun vastaviestejäni, jotka ovat kovenneet , kos ka tuomiotkin ja ivailut ovat tehneet samaa. Sinulla oli vaikea tehtävä.
teuta, muista että olemme kaikki samassa elämän laivassa. Kohdelkaamme kaikki laivan keikuttajia samalla tavalla. Myökin örvelön ja helvetin hevosmiehen....no tietysti minun viestejäni et poista, tai sanon siitä Jumalalle.- vai et oma usko :-)
Arvoisa savon ukko.
Anteeksi nyt vain, mutta sinun oma uskosi ei kiinnosta ketään täällä, koska se suuntautuu jyrkästi pilkallisesti ja halveksien Jeesusta Kristusta ja hänen omiaan vastaan.
Lestadiolaisia kiinnostaa ainoastaan sellaiset viestit, jotka käsittelevät uskoa Kristukseen sillä tavalla kun Raamattu sanoo.
Iva kiroilu ja perättömät syyttelyviestit ovat selkeästi lain vastaisia kiihotusviestejä, yhtä tunnettua kansanryhmää lestadiolaisia vastaan.
Sellaiset vietit eivät ilmennä uskoa ollenkaan vaan nimenomaan vahvaa epäuskoa Jumalaa Jumalan sanaa ja Jumalan ihmisiä kohtaan. Mitä nopeammin lähdet ivaviesteinesi täältä, niin sen parempi. Kiitos - Ei-Örvelö
vai et oma usko :-) kirjoitti:
Arvoisa savon ukko.
Anteeksi nyt vain, mutta sinun oma uskosi ei kiinnosta ketään täällä, koska se suuntautuu jyrkästi pilkallisesti ja halveksien Jeesusta Kristusta ja hänen omiaan vastaan.
Lestadiolaisia kiinnostaa ainoastaan sellaiset viestit, jotka käsittelevät uskoa Kristukseen sillä tavalla kun Raamattu sanoo.
Iva kiroilu ja perättömät syyttelyviestit ovat selkeästi lain vastaisia kiihotusviestejä, yhtä tunnettua kansanryhmää lestadiolaisia vastaan.
Sellaiset vietit eivät ilmennä uskoa ollenkaan vaan nimenomaan vahvaa epäuskoa Jumalaa Jumalan sanaa ja Jumalan ihmisiä kohtaan. Mitä nopeammin lähdet ivaviesteinesi täältä, niin sen parempi. KiitosJahas, nimimerkki "Jeesus on tie" on ottanut taas uuden nimimerkin...Ja yrittää samalla leikkiä "sivistynyttä"? Kovasti lakihenkinen tyyppi, lakiin vedotaan taas.....
- laputtava
Arvoisa savon ukko.
Sellaiset vietit eivät ilmennä uskoa ollenkaan vaan nimenomaan vahvaa epäuskoa Jumalaa Jumalan sanaa ja Jumalan ihmisiä kohtaan. Mitä nopeammin lähdet ivaviesteinesi täältä, niin sen parempi. Kiitosalaha laputtaa
- su
Arvoisa savon ukko.
Sellaiset vietit eivät ilmennä uskoa ollenkaan vaan nimenomaan vahvaa epäuskoa Jumalaa Jumalan sanaa ja Jumalan ihmisiä kohtaan. Mitä nopeammin lähdet ivaviesteinesi täältä, niin sen parempi. KiitosKoetan ymmärtää sinua helvetin hevosmies. Miksi sinä arvostelet, ivailet, tuomitset minun uskoa Jumalaan. Väität minun pilkanneen Jeesusta. En pilkkaa, vaan totean hänen olleen hyvän Jumalan palvelijan.
Mutta pilkkaan sinua, koska itse latelet hänestä mauttomia pelastuksesi sanoja. " järsin hänen märäntynyttä lihaansa, juon hänen vertansa pelastuksekseni" Nämä ovat kuule hyvin, hyvin, pilkallisia sanontoja oman itsensä Jeesukelle hyväksymiseksi tulemiseksi.
Älä sano väärää todistusta ja tuomiota lähimmäisellesi. Etkö muista, miten itse olet minua loukannut mauttomilla saa/tanan sanoilla.
Pidätkö itseäsi niin pyhänä, että pukut kuin korkeammalta korokkeelta omin valtuuksin. Etkö todella huomaa paatostasi, mikä menee yli kaiken ihmisten hyvien tapojen.
En halua täällä arvostella ketää nmuita, koska näen vain sinut kantona laestadiolaisten kaskessa.
Se huomaa joka viesteistä, että ne ovat sinun kirjoittamiasi. Niistä huokuu pahuus, jopa Jeesuksen ja Jumalan pilkka ja siinä örvelö on oikeassa. Vaikka en hänen viesteitään muuten pidä.
Minä vastaan samalla mitalla. Olet todella pilaamassa lestadiolaisuutta, josta sinulle ei mitalleja jaeta, ehkä pelosta joku hännystelijäsi.
Olen huomannut, että sinulla on pahoja voimia. Mutta minä rukoilen itseni niistä vapaaksi. Eikö olisi parempi jos itse enää osallistusi noihin lähimäisten tuomioihin ja itsesi Jumalan rinnalle nostamiseen. Etkö itse voisi laputtaa? - su
su kirjoitti:
Koetan ymmärtää sinua helvetin hevosmies. Miksi sinä arvostelet, ivailet, tuomitset minun uskoa Jumalaan. Väität minun pilkanneen Jeesusta. En pilkkaa, vaan totean hänen olleen hyvän Jumalan palvelijan.
Mutta pilkkaan sinua, koska itse latelet hänestä mauttomia pelastuksesi sanoja. " järsin hänen märäntynyttä lihaansa, juon hänen vertansa pelastuksekseni" Nämä ovat kuule hyvin, hyvin, pilkallisia sanontoja oman itsensä Jeesukelle hyväksymiseksi tulemiseksi.
Älä sano väärää todistusta ja tuomiota lähimmäisellesi. Etkö muista, miten itse olet minua loukannut mauttomilla saa/tanan sanoilla.
Pidätkö itseäsi niin pyhänä, että pukut kuin korkeammalta korokkeelta omin valtuuksin. Etkö todella huomaa paatostasi, mikä menee yli kaiken ihmisten hyvien tapojen.
En halua täällä arvostella ketää nmuita, koska näen vain sinut kantona laestadiolaisten kaskessa.
Se huomaa joka viesteistä, että ne ovat sinun kirjoittamiasi. Niistä huokuu pahuus, jopa Jeesuksen ja Jumalan pilkka ja siinä örvelö on oikeassa. Vaikka en hänen viesteitään muuten pidä.
Minä vastaan samalla mitalla. Olet todella pilaamassa lestadiolaisuutta, josta sinulle ei mitalleja jaeta, ehkä pelosta joku hännystelijäsi.
Olen huomannut, että sinulla on pahoja voimia. Mutta minä rukoilen itseni niistä vapaaksi. Eikö olisi parempi jos itse enää osallistusi noihin lähimäisten tuomioihin ja itsesi Jumalan rinnalle nostamiseen. Etkö itse voisi laputtaa?..jatkan Psalm.64: 2-5
- Matti.
su kirjoitti:
..jatkan Psalm.64: 2-5
Ps. 64: 2-5. sinähän jo olet lukenut Psalmin , sel.-
VÄÄRINTEKIJÄT , saavat kokea , saavat kokea että saavat niittää , mitä kyvivät ( Gal. 6:7-8.) , he "saavat syödä oman
vaelluksensa hedelmiä " Sanl. 1:31. Näin "Jumala ampuu heidät nuolellaan ".
VANHURSKAS on Herraan turvaava , Hänen armossaan elävä ja kaikessa oikeamielisyyteen pyrkivä .. - v.d.ete
Matti. kirjoitti:
Ps. 64: 2-5. sinähän jo olet lukenut Psalmin , sel.-
VÄÄRINTEKIJÄT , saavat kokea , saavat kokea että saavat niittää , mitä kyvivät ( Gal. 6:7-8.) , he "saavat syödä oman
vaelluksensa hedelmiä " Sanl. 1:31. Näin "Jumala ampuu heidät nuolellaan ".
VANHURSKAS on Herraan turvaava , Hänen armossaan elävä ja kaikessa oikeamielisyyteen pyrkivä ..Jeesusta syyttävä valehtelija olet joka leikkii ylijumalaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
Fered.
11.12.2011 18:24
En minä ole niin sanonut , vaan tämä seurakunta pitää
verrata Jeesuksen perustamaan , jos ne havitaan yhdeksi
ja samaksi olemme samaa seurakuntaa
JEESUS EI OLE OMIA USKOVAISIA TAPPANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN SEURAKUNTAA PERUSTANUT JOTEN
lestadiolaisten ylijumalana teuta
SYYTTÄÄ JEESUSTA luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVIEN TEKEMISTÄ RIKOKSISTA!
TÄLLAINEN teuta KELPAA TÄLLAISILLE JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJAKSI:
Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
- Fered.
Kiitos vaan , mut jos laitteet on noin huonot mitä niillä tekee
sikstoiseks sinä olet jo myöntänyt virheesi , ei se siitä yhtään
kummemaksi tule , jos minä olen huono rivimies olen huono
sefu:kin , eikö anneta olla vaan toiseksi minua kiinnostaa
kuka sieltä esiin pulpahtaakaan , annatte kuulua sitten .- Leeviläinen
"jos minä olen huono rivimies olen huono
sefu:kin , eikö anneta olla"
Et sinä huono rivimies ole, Teutatess! Olet vain onnettoman surkea kirjoittaja. Vikasi on, ettet malta esilukea tekstejäsi! Sinulla on liian kova kiire rientää vastaamaan jokaiseen kirjoitukseen. Miten aikasi riittää? Ai niin, olethan jo eläkkeellä? Älä vaan sheriffiksi ala, laitteetkin ovat kehnot ja lukea pitäisi jokaikinen kirjoitus? Ethän ehtisi enää vastaamaan örvelöille! Siunausta sinulle! Anteeksianna ilkeyteni... - c-s.w2-
Leeviläinen kirjoitti:
Et sinä huono rivimies ole, Teutatess! Olet vain onnettoman surkea kirjoittaja. Vikasi on, ettet malta esilukea tekstejäsi! Sinulla on liian kova kiire rientää vastaamaan jokaiseen kirjoitukseen. Miten aikasi riittää? Ai niin, olethan jo eläkkeellä? Älä vaan sheriffiksi ala, laitteetkin ovat kehnot ja lukea pitäisi jokaikinen kirjoitus? Ethän ehtisi enää vastaamaan örvelöille! Siunausta sinulle! Anteeksianna ilkeyteni...teuta on hyvä mies! helevetin hyvä onkin... luciferille!
Valitettavasti hän on kuitenkin sielunsa Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden menettänyt eikä ymmärrä tehdä parannusta! Siitä ei voi teutaa syyttää vaan opettajia ja heitä jotka sille opin tielle teutan raahasi. KUKAAN EI SYNNY luciferilaisuutteen VAAN SIIHEN KOULUTETAAN. JEESUS ITSE TODISTI, ETTÄ JOKAINEN SYNTYY JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISENA joten jotenkin teutakin on pois Jumalallisuudesta pois eksytetty.
Toisaalta, on hyvää, että KRP saa hyviä vihjeitä jne sekä tutkijoille miettimistä mitä kulissien takana tapahtuu kun täällä, yleisillä keskustelu paikoilla viljellään rikollisuutta ja sen oppeja!!!
teitysti teuta meneen liian pitkälle, mm. asettamalla itsensä Jumalan ja Jeesuksen herraksi mutta niinhän Paavali, Luder/Luther jne ovat tehneet joten suuruuden hulluus rikollisuudessa on tarttuva tauti.
Ei meidän tule teutaa syyttää, samaan lahkoon kuuluvilla olis ollut samat mahdollisuudet asettaa teuta ihmisen paikalle mutta eipä sellaisia uskovaisia ollut mutta olipa teutaa tukevia Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamisia tukevia!!! Olin kauan odottanut, että lahkolaiset toimisivat voimakkaammin teutan ja monen muunkin toimiin luciferilaisuuden opin esiin tulon estämiseksi mutta niin vain on käynyt että lopulta totuus hiipii esiin.
Vaarallisinta mielestäni on ollut se, että kun rikolliset oikein mainostavat kuinka he jakavat rikollisille sovituksia rikoksista rippi ja salarippi rituaalein niin uskovaiset eivät ilmeisesti tajua kuin vakava rikos se on kun rikollisia suojataan ja Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lakin kumotaan! SE ON RIKOLLISUUTTA SE!
Näitä, ala laputtaa ja massapostittajiksi haukkijia on mutta kuinkan moni heistä on miettinyt sitä, että 2000 vuoden ajan rikollinen kristinuskon on massapostillaan kouluttanut rikollisia!!!
Satoja miljoonia ihmisiä. lapsiakin on mm. tapettu, raiskattu, ryöstetty jne rikollisen kristinuskon uskovaisten toimesta. Pistäkääs ajatelen asiaa rehellisemmin!!! Noilla teoilla se rikollinen sivistys on suomeenkin tuotu joten useammat uskovaisista puolustaa heidän sukua, sukulaisia, omaa sukujuurtaan taapaneita, raiskanneita jne... Se on luciferilaisuutta ymmärtämättömiltä!!!
Joka on tällainen niin on... ja ilmeisesti tällainen ei ymmärrä millainen on!
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - tiedoksi sullen
Leeviläinen kirjoitti:
Et sinä huono rivimies ole, Teutatess! Olet vain onnettoman surkea kirjoittaja. Vikasi on, ettet malta esilukea tekstejäsi! Sinulla on liian kova kiire rientää vastaamaan jokaiseen kirjoitukseen. Miten aikasi riittää? Ai niin, olethan jo eläkkeellä? Älä vaan sheriffiksi ala, laitteetkin ovat kehnot ja lukea pitäisi jokaikinen kirjoitus? Ethän ehtisi enää vastaamaan örvelöille! Siunausta sinulle! Anteeksianna ilkeyteni...Tuota noin, olen kertonut leevilaiselle todellisen syyn teutan epäselvään tekstiin. Tietenkin häntä itseäänkin harmittaa se. Ja toisaalta olisi joskus kiva tietää mitä hän vistillään haluaa kertoa. Hyvä tahto ja hyvä yritys on, sen tiedän. Oikolukuohjelmalla asiaa voisi varmaan parantaa.
Liittymä ja kone riittävät hyvin tähän tarkoitukseen. - Leeviläinen
tiedoksi sullen kirjoitti:
Tuota noin, olen kertonut leevilaiselle todellisen syyn teutan epäselvään tekstiin. Tietenkin häntä itseäänkin harmittaa se. Ja toisaalta olisi joskus kiva tietää mitä hän vistillään haluaa kertoa. Hyvä tahto ja hyvä yritys on, sen tiedän. Oikolukuohjelmalla asiaa voisi varmaan parantaa.
Liittymä ja kone riittävät hyvin tähän tarkoitukseen.Tuota noin, olen kertonut leevilaiselle todellisen syyn teutan epäselvään tekstiin. Tietenkin häntä itseäänkin harmittaa se. Ja toisaalta olisi joskus kiva tietää mitä hän vistillään haluaa kertoa. Hyvä tahto ja hyvä yritys on, sen tiedän. Oikolukuohjelmalla asiaa voisi varmaan parantaa.
Mitä olet kertonut minulle ja milloin? Julkisesti vai privana? Toistaiseksi en ole syyllistynyt privakeskustelun syntiin, kaikkeen muuhun kyllä, esim. television katseluun ja internetistä tiedon hakemiseen ja jopa eri uskonlahkojen keskustelupalstoilla häiriköintiin. Onneksi nyt uusi valvonta poistaa heti kaltaisteni häirikköjen atakit! Syntini ja epäuskoni ovat suuret, yrityksistäni paremmaksi ihmiseksi tulemisesta huolimatta. Mitään oikolukuohjelmaa ei täysipäinen kirjoittaja tarvitse! Riittää kun lukee tekstinsä ennen senden-näppäimen painamista? Haluaisin todella joskus tietää mitä hän "vistillään" tarkoittaa?
Rauhaa ja rakkautta, sietäkäämme toisiamme kaikessa rakkaudessa? - v.d.ew,q2.
Tuota noin, olen kertonut leevilaiselle todellisen syyn teutan epäselvään tekstiin. Tietenkin häntä itseäänkin harmittaa se. Ja toisaalta olisi joskus kiva tietää mitä hän vistillään haluaa kertoa. Hyvä tahto ja hyvä yritys on, sen tiedän. Oikolukuohjelmalla asiaa voisi varmaan parantaa.
Liittymä ja kone riittävät hyvin tähän tarkoitukseen.Kyllä se oikoluku ohjelma teuta on!
Se kääntää Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opit luciferilaisuuden laiksi ja opeiksi!
Niin sieluttomasti teuta pilkkaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä jatkuvasti ettei luciferikaan osaa pahempi olla!
Ja asettamalla Jeesuksen omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen, raiskanneen jne rikollisten seurakunnan perustajiksi on SELVÄÄKIN SELVEMPÄÄ luciferilaisten ylijumalallisuutta teutalta joka on järjettömyyden huippua julmillaan!
Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon murhaaja, pedofiili jne rikollisuuden seurakuntia perustanut joten joten monella on aihetta miettiä tarkoin ketä todellisuudessa palvelee!!!
luciferilaisuus, Paavalilaisuus, lutherilaisuus, lestadiolaisuus jne ovat keskenään samaa luciferilaisuutta:
Fered.
ja samaksi olemme samaa seurakuntaa
TUOLLE VÄITTEELLE, ETTÄ "olemme samaa seurakuntaa" EI OLE JEESUKSEN OMAN SANAN TUKEA JOTEN OLET luciferia PALVELEVA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHN HENGEN PILKKAAJA JA VALEHTELIJA ATEISTIPIRU.
RIKOLLISUUDEN OPPIA! luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVILLA RIKOLLISILLA USKOVAISILLAKAAN EI OLE OIKEUTTA PÄÄTTÄÄ MILLOIN JUMALAN JA JEESUKSEN JA SUOMEN LAKI ON VOIMASSA!
JOKU JÄRKI SE PITÄS OLLA USKOVAISILLAKIN RIKOLLISINA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
Murhaajille, pedofiileille jne rikoksista sovituksia jakavien oppit ovat rippi isän saatanallisuutta kaikkia ihmisten Lakien vastaista luciferilaisuutta! rippi ja ralarippi rikollisuus olis välittömästi lopetettava ja niillä sovitetut rikokset ilmoitettava poliisille, sosiaali viranomaisille esim. lasten suojelua koskevina rikoksina.
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - tiedoksi sullen
Leeviläinen kirjoitti:
Mitä olet kertonut minulle ja milloin? Julkisesti vai privana? Toistaiseksi en ole syyllistynyt privakeskustelun syntiin, kaikkeen muuhun kyllä, esim. television katseluun ja internetistä tiedon hakemiseen ja jopa eri uskonlahkojen keskustelupalstoilla häiriköintiin. Onneksi nyt uusi valvonta poistaa heti kaltaisteni häirikköjen atakit! Syntini ja epäuskoni ovat suuret, yrityksistäni paremmaksi ihmiseksi tulemisesta huolimatta. Mitään oikolukuohjelmaa ei täysipäinen kirjoittaja tarvitse! Riittää kun lukee tekstinsä ennen senden-näppäimen painamista? Haluaisin todella joskus tietää mitä hän "vistillään" tarkoittaa?
Rauhaa ja rakkautta, sietäkäämme toisiamme kaikessa rakkaudessa?Elikkä leevilainen ei ole lukenut viestejä, nyt se tuli selväksi. Siinä tapauksessa selittäminen on turhaa.
Teuta on uskova mies ja lestadiolainen, hänellä on siis edellytkset keskustella lestadiolaisuudesta.
Jos sulla ei ole muuta asiaa kun yhden kirjoittajan pureminen, niin kätellään tässä nyt heti viimeistä kertaa. Näkemiin, ja kiitos asiattomista loukkaavista viesteistä. - Leeviläinen
Elikkä leevilainen ei ole lukenut viestejä, nyt se tuli selväksi. Siinä tapauksessa selittäminen on turhaa.
Teuta on uskova mies ja lestadiolainen, hänellä on siis edellytkset keskustella lestadiolaisuudesta.
Jos sulla ei ole muuta asiaa kun yhden kirjoittajan pureminen, niin kätellään tässä nyt heti viimeistä kertaa. Näkemiin, ja kiitos asiattomista loukkaavista viesteistä."Jos sulla ei ole muuta asiaa kun yhden kirjoittajan pureminen, niin kätellään tässä nyt heti viimeistä kertaa. Näkemiin, ja kiitos asiattomista loukkaavista viesteistä."
Olenko kätellyt sinua aikaisemmin? Tuskin olen, kättelisin toki jos kättä tarjoat? Sanoisitko kätellessämme minulle "Jumalan terve" vai "Jumalan tervettä"? Ehkä vastaisin sinulle: Grûss Gott. Joskus olen ihmetellyt tätä tervehdystapaa "tervettä"? Mitä se tarkoittaa suomenkielessä? Jumalan rauhan tervehdyksen ymmärrän sekä tavattaessa että erotessa. Mistä tämä "tervettä"-lause on alkunsa saanut? Ehkä osaat valaista tietämätöntä mieltäni? Sanot näkemiin? Tarkoitat, että tapaamme jälleen tässä foorumissa? Parempi olisi sinun sanoa "hyvästi"? Älä suotta kiittele loukkaavista viesteistä. Koska en tunne nimimerkkiäsi, en voi ymmärtää miten olen sinua loukannut viesteilläni? Jos näin on tapahtunut, pyydän nöyrimmästi anteeksi sinulta ja nimimerkiltä Teutatess. Rauhaa, rakkautta, siunausta ja hyvää mieltä tälle uudelle alkavalle vuodelle! - kiitos ja näkemiin
Leeviläinen kirjoitti:
"Jos sulla ei ole muuta asiaa kun yhden kirjoittajan pureminen, niin kätellään tässä nyt heti viimeistä kertaa. Näkemiin, ja kiitos asiattomista loukkaavista viesteistä."
Olenko kätellyt sinua aikaisemmin? Tuskin olen, kättelisin toki jos kättä tarjoat? Sanoisitko kätellessämme minulle "Jumalan terve" vai "Jumalan tervettä"? Ehkä vastaisin sinulle: Grûss Gott. Joskus olen ihmetellyt tätä tervehdystapaa "tervettä"? Mitä se tarkoittaa suomenkielessä? Jumalan rauhan tervehdyksen ymmärrän sekä tavattaessa että erotessa. Mistä tämä "tervettä"-lause on alkunsa saanut? Ehkä osaat valaista tietämätöntä mieltäni? Sanot näkemiin? Tarkoitat, että tapaamme jälleen tässä foorumissa? Parempi olisi sinun sanoa "hyvästi"? Älä suotta kiittele loukkaavista viesteistä. Koska en tunne nimimerkkiäsi, en voi ymmärtää miten olen sinua loukannut viesteilläni? Jos näin on tapahtunut, pyydän nöyrimmästi anteeksi sinulta ja nimimerkiltä Teutatess. Rauhaa, rakkautta, siunausta ja hyvää mieltä tälle uudelle alkavalle vuodelle!Sanoin että kätellään viimeistä kertaa, ellei nettiketin vastainen veljen pureminen ja syöminen lopu. Kättely ei suinkaan aina tarkoita jotakin käsien kohtaamista.
Tässäkin tapauksessa viimeisessä kättelyssä on kysymyksessä sinun IP osoitteesi lopullinen sulkeminen tälle palstalle pääsemisestä. - n.d.w.2
Elikkä leevilainen ei ole lukenut viestejä, nyt se tuli selväksi. Siinä tapauksessa selittäminen on turhaa.
Jos sulla ei ole muuta asiaa kun yhden kirjoittajan pureminen, niin kätellään tässä nyt heti viimeistä kertaa. Näkemiin, ja kiitos asiattomista loukkaavista viesteistä.Kun tällaiseksi itsensä tunnustaneet; sielullisesti sokeat toinen toista sielullisti sokeaa ohjaa niin molemmat ovat helevetiin matkalla!
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - Exhellari86
kiitos ja näkemiin kirjoitti:
Sanoin että kätellään viimeistä kertaa, ellei nettiketin vastainen veljen pureminen ja syöminen lopu. Kättely ei suinkaan aina tarkoita jotakin käsien kohtaamista.
Tässäkin tapauksessa viimeisessä kättelyssä on kysymyksessä sinun IP osoitteesi lopullinen sulkeminen tälle palstalle pääsemisestä.Kiitos vaan itsellesi. Vaikken olekaan osallinen juuri tässä nimenomaisessa jutussa, totean että sinun IP:si sulkemiseen olisi paljonkin paremmat syyt.
- Leeviläinen
kiitos ja näkemiin kirjoitti:
Sanoin että kätellään viimeistä kertaa, ellei nettiketin vastainen veljen pureminen ja syöminen lopu. Kättely ei suinkaan aina tarkoita jotakin käsien kohtaamista.
Tässäkin tapauksessa viimeisessä kättelyssä on kysymyksessä sinun IP osoitteesi lopullinen sulkeminen tälle palstalle pääsemisestä."Sanoin että kätellään viimeistä kertaa, ellei nettiketin vastainen veljen pureminen ja syöminen lopu. Kättely ei suinkaan aina tarkoita jotakin käsien kohtaamista.
Tässäkin tapauksessa viimeisessä kättelyssä on kysymyksessä sinun IP osoitteesi lopullinen sulkeminen tälle palstalle pääsemisestä."
Ei näköjään IP-osoitteeni lopullista sulkemista ole vielä toteutettu, kättelystäsi huolimatta? Sinäkö olet se sulkija? Ja millä valtuuksilla? Sulkemiseen tarvitaan hieman kaltaisiasi suurempia tahoja! Olenko purrut ja syönyt veljeäsi? Kannibalismi ei kuulu kieron luonteeni ominaisuuksiin Saan Citymarketista mm. porsaanlihaa tehdaspakattuna ja "parasta ennen"-päivämäärällä varustettuna, joten ei minun tarvitse pureskella ja syödä veljeäsi.
Jos mainittu nimimerkki on sinun veljesi, niin otan osaa. Nimimerkki (kaikki variaatiot) on suuri idolini, riemastuttava persoona kaikkine kirjoitusvirheineen. Luen aina nimimerkin kaikki kirjoitukset suurella mielenkiinnolla. Joskus kommetoin hänen tapaansa esittää asioita ehkä ilkeästikkin, vaan en ole koskaan sortunut täällä niin yleisesti viljeltävään haisttatteluun tai muihin törkeyksiin. Jos sellaisen löydät kirjoituksistani, niin bannattakoon nimimerkkini lopullisesti. Kaikella rakkaudella, kosketelkaa toisianne... - Fered.
Leeviläinen kirjoitti:
Et sinä huono rivimies ole, Teutatess! Olet vain onnettoman surkea kirjoittaja. Vikasi on, ettet malta esilukea tekstejäsi! Sinulla on liian kova kiire rientää vastaamaan jokaiseen kirjoitukseen. Miten aikasi riittää? Ai niin, olethan jo eläkkeellä? Älä vaan sheriffiksi ala, laitteetkin ovat kehnot ja lukea pitäisi jokaikinen kirjoitus? Ethän ehtisi enää vastaamaan örvelöille! Siunausta sinulle! Anteeksianna ilkeyteni...Tottaai annan anteeksi , juurihän sinä pyysit , ei ole mitään
aihetta kantaa sotakirveitä , en ole aikeissa ryhtyä sefuksi
enkä muuksikaan poliisiksi , kyllä minä tiedän että sinä et
aivan ilkeyttäsi mitään tee , vaan ilkeyttäsi. Siis usko vain
synnit anteeksi , Jeesuksen veressä ja nimessä .
Kuitenkin sovittelet asiaa kun asiaa , nyky maailmassa on
niin, että kaikista tehdään pilkkaa , myös ihmisistä sitten
huomataan , että tavaraa pitäisi olla paljon , paljon eikä
huomata mitä se on , se on ahneutta , joka on epäjumalan
palvelusta ja sitä kautta se kuuluu 1. käskyn asioihin joka
tarkoittaa sitä , että kun siitä annetaan Jumalan taholta joku
rangaistus se on juuri 1. käskyn Rangaistus . - b.f-e3
Fered. kirjoitti:
Tottaai annan anteeksi , juurihän sinä pyysit , ei ole mitään
rangaistus se on juuri 1. käskyn Rangaistus .luciferiltako teuta ON SAANUT OIKEUDEN JEESUKSEN NIMESSÄ TOIMIA MURHAAJILLE, PEDOFIILEILLE JNE JAKAA SOVITUKSIA?
JEESUSTA OMIA USKOVAISIA TAPPANEEN, RAISKANNEEN JNE SEURAKUNTIEN PERUSTAMISISTA teuta SYYTTÄÄ JEESUSTA!!!
Fered.
ja samaksi olemme samaa seurakuntaa .
EN OLE EHTINYT TUTKIMAAN ASIOITA TARKALLEEN VIELÄ MUTTA KÄSITYKSENI MUKAAN KAIKKI RIKOLLISEN KRISTINUSKON SEURAKUNNAT OVAT PERUSTETTU JEESUKSEN YLÖSNUOSEMISEN JÄLKEEN JOTEN MINULLA ON VAHVAT EPÄILYKSET, ETTÄ luciferia ja sen epäjumalia PALVELEVAT HAUKKUVAT SYYTÖNTÄ JEESUSTA! - Leeviläinen
Fered. kirjoitti:
Tottaai annan anteeksi , juurihän sinä pyysit , ei ole mitään
rangaistus se on juuri 1. käskyn Rangaistus ."Tottaai annan anteeksi , juurihän sinä pyysit , ei ole mitään
rangaistus se on juuri 1. käskyn Rangaistus"
Teutatess hyvä. Jos tarkoitit oheisen viestisi minulle, tunnen pistoksen mustassa sydämmessäni. Olen kirjoittanut sen vähäisen taidon mukaan mitä suomalaisen koulujärjestelmän oppi on opettanut. Kieroonkasvaneessa mielessäni asuu per/kele, sielunvihollinen, joka aikaansaa syntisen ihmisen kirjoittamaan sopimattomia tekstejä esim. tänne keskustelupalstalle. Olen arvostellut, jopa pilkannutkin nimimerkkisi tekstejä, syntinen kun olen. Tiedän, että anteeksiantosi tulee vilpittömästä sydämestäsi, sitä en epäile. Rangaistukseni tulee ehkä olemaan nimimerkkini bannaus tässä foorumissa, mutta suurin rangaistus odottaa kaltaistani syntistä silloin, kun kysytään "mitä teit leiviskällesi"? Silloin on turha puolustella enää itseään. Toivotan sinulle Jumalan rauhaa (Grûss Gott) kaikissa toimissasi, elämässäsi läheistesi ja uskonystäviesi kanssa. - evankeliumi
Leeviläinen kirjoitti:
"Tottaai annan anteeksi , juurihän sinä pyysit , ei ole mitään
rangaistus se on juuri 1. käskyn Rangaistus"
Teutatess hyvä. Jos tarkoitit oheisen viestisi minulle, tunnen pistoksen mustassa sydämmessäni. Olen kirjoittanut sen vähäisen taidon mukaan mitä suomalaisen koulujärjestelmän oppi on opettanut. Kieroonkasvaneessa mielessäni asuu per/kele, sielunvihollinen, joka aikaansaa syntisen ihmisen kirjoittamaan sopimattomia tekstejä esim. tänne keskustelupalstalle. Olen arvostellut, jopa pilkannutkin nimimerkkisi tekstejä, syntinen kun olen. Tiedän, että anteeksiantosi tulee vilpittömästä sydämestäsi, sitä en epäile. Rangaistukseni tulee ehkä olemaan nimimerkkini bannaus tässä foorumissa, mutta suurin rangaistus odottaa kaltaistani syntistä silloin, kun kysytään "mitä teit leiviskällesi"? Silloin on turha puolustella enää itseään. Toivotan sinulle Jumalan rauhaa (Grûss Gott) kaikissa toimissasi, elämässäsi läheistesi ja uskonystäviesi kanssa.Leeviläinen, anna Jeesuksen pelastaa itsesi kadotuksesta.
- Leeviläinen
evankeliumi kirjoitti:
Leeviläinen, anna Jeesuksen pelastaa itsesi kadotuksesta.
"Leeviläinen, anna Jeesuksen pelastaa itsesi kadotuksesta."
Kerro, sinä fariseus, miten se pelastautuminen on mahdollista? - evankeliumi
Leeviläinen kirjoitti:
"Leeviläinen, anna Jeesuksen pelastaa itsesi kadotuksesta."
Kerro, sinä fariseus, miten se pelastautuminen on mahdollista?Fariseus ei voi pelastua, ellei hän käänny ja tule Jeesuksen pelastettavaksi.
Siksi sanoin sinulle jo kerran, anna Jeesuksen pelastaa itsesi kadotuksesta. Jeesus kyllä tietää miten pelastetaan, hän ei tarvitse neuvoja siihen sinulta eikä minulta. - Leeviläinen
evankeliumi kirjoitti:
Fariseus ei voi pelastua, ellei hän käänny ja tule Jeesuksen pelastettavaksi.
Siksi sanoin sinulle jo kerran, anna Jeesuksen pelastaa itsesi kadotuksesta. Jeesus kyllä tietää miten pelastetaan, hän ei tarvitse neuvoja siihen sinulta eikä minulta."Jeesus kyllä tietää miten pelastetaan, hän ei tarvitse neuvoja siihen sinulta eikä minulta."
Niinkö? Annoinko neuvoja Jeesukselle? Sinun neuvosi ovat neuvoja kaltaisillesi yksinkertaisuuksille. Pidä ne neuvot mielessäsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704