Pahuksen mukavaa ja asiallista henkilökuntaa ulvilan u.hallissa duunissa.
UIMAHALLI
8
629
Vastaukset
- voivittumikäpelle
Eikä, oikeesti, et kai vaan ole siellä töissä ja paikkasi on höllässä?
Täällä sitten koitat kalastella irtopisteitä.- Anonyymi
Miks mamu saa pukeutua päästä varpaisiin olevaan kaapuun mutta minun on pakko olla bikineissä. On kyllä rasismia meitä kohtaan. Mamu ei käy edes suihkussa kun pitää kaapu päällä olla suihkuhuoneessa. Samanlainen nahka niin miks pitää peitellä vai senkö takia kun ovat niin pirun rumia. Eivät kunnioita meidän kulttuuria. Voi vittu.
- yksi kävijöistä
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa,siitä että Ulvilan uimahallissa on todella ystävällistä ja asiallista henkilökuntaa,mikä vaikuttaa paljon paikan viihtyisyyteen.Kiitos ystävällisesä palvelusta!
- On teillä murheet
Mitä ihmeen palvelua uimahallissa tarvitaan?
Rahat tiskiin ja avain pöytään ja molskis.
Vai onko erityiskohtelua, esim. selänpesua ym.- Anonyymi
Kyllä palvelua tarvii pitää opettaa mamu käymään suihkussa ennen altaaseen menoa. Ilmankos syyhy leviää. Hyi hyi
- Hanski 45v
Samat tuntemukset täällä. kauniita naisia pilvin pimein. tulee älyn hyvä milei ku osaavat hymyillä kauniisti. vaude sano.
- simmarit sammarit
Sekä kohtelias huoltomies / hallimestari.upea tyyppi.
- Oukki Doukki?
Hymyä huuleen ja uimaan. ja katteleen kuumia kissoja sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431359
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181133Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2171013- 53902
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34824
- 37799