Pahuksen mukavaa ja asiallista henkilökuntaa ulvilan u.hallissa duunissa.
UIMAHALLI
8
722
Vastaukset
- voivittumikäpelle
Eikä, oikeesti, et kai vaan ole siellä töissä ja paikkasi on höllässä?
Täällä sitten koitat kalastella irtopisteitä.- Anonyymi
Miks mamu saa pukeutua päästä varpaisiin olevaan kaapuun mutta minun on pakko olla bikineissä. On kyllä rasismia meitä kohtaan. Mamu ei käy edes suihkussa kun pitää kaapu päällä olla suihkuhuoneessa. Samanlainen nahka niin miks pitää peitellä vai senkö takia kun ovat niin pirun rumia. Eivät kunnioita meidän kulttuuria. Voi vittu.
- yksi kävijöistä
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa,siitä että Ulvilan uimahallissa on todella ystävällistä ja asiallista henkilökuntaa,mikä vaikuttaa paljon paikan viihtyisyyteen.Kiitos ystävällisesä palvelusta!
- On teillä murheet
Mitä ihmeen palvelua uimahallissa tarvitaan?
Rahat tiskiin ja avain pöytään ja molskis.
Vai onko erityiskohtelua, esim. selänpesua ym.- Anonyymi
Kyllä palvelua tarvii pitää opettaa mamu käymään suihkussa ennen altaaseen menoa. Ilmankos syyhy leviää. Hyi hyi
- Hanski 45v
Samat tuntemukset täällä. kauniita naisia pilvin pimein. tulee älyn hyvä milei ku osaavat hymyillä kauniisti. vaude sano.
- simmarit sammarit
Sekä kohtelias huoltomies / hallimestari.upea tyyppi.
- Oukki Doukki?
Hymyä huuleen ja uimaan. ja katteleen kuumia kissoja sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425821Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464322SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593219SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332287Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81124