Joka tuollaista oikeasti miettii, on mielisairas, tai elämänsä menettänyt ihminen, paitsi jos on nuori ja "kuolematon"
Olen maksanut poikani ottaneita lainoja (18 v)" vippikivaa" kännissä mennttaliteetillä jo 3000 € ja toiset 3 tonttua näyttää olevan vielä jonossa, vaikka hänen luottotiedot on jo menneet uutta vippiä vaan näyttää saavan. Olen samoilla linjoilla yleisen mielipitteen kanssa, että, ko. yritykset pitää kieltää, koska varsinkin moni fiksukin nuori ei ole kykenevä hoitamaan raha-asioitaan.
On Kannattavaa ja edullista, eikun hakemaan
5
142
Vastaukset
- Naapurin setä
Ehkäpä on kuitenkin niin että olisi ollut fiksua käyttää kondomia silloin aikanaan jos noin tyhmää on pukannut tulemaan. Onko se sitten vippifirmojen vai aikuisen oma vika jos vippiä ottaa? Toinen kysymys on vielä se että pitäisikö alkoholi kieltää jos silloin tulee tehdyksi "tyhmiä".
- lento h.
Kylläpäs naapurin setä=kova kari kirjoittelee todella tyhmästi.
Pikavipit kieltoon välittömästi.Kannatetaan! Pikavippibisnes perustuu röyhkeään riistoon ja saatanalliseen ahneuteen.
On vippifirmoja,jotka toimivat asiallisesti.Niitä on muutamia.Enemmän kuin puolet koittavat kusettaa,ottaa lainvastaisia,ylimääräisiä kuluja,mikäli vain mahdollista. - 4560604
Itse en maksaisi vaikka olisi poikani.
Hän huomaa tulevaisuudessa, miten tärkeä asia luottotiedot on. Jos maksat aina kaikki hänen menonsa, niin ei hän opi oman rahan käyttöön. - sadfwer
Miksi et anna pojallesi rahaa niin paljon, ettei hänen tarvitse ottaa vippejä.
Piikki auki vaan! - tai no tiiä sitte?
niinpä niin...kyllä luulisi että äiti ja isi auttais ENNEN, kuin makselevat sitten lapsensa ulosottoja. ehkei poika kysynyt. moni nuori haluaa tulla omillaan toimeen ja aattelee, että mitä sitä vanhempia riivaamaan. näissä tapauksissa eteen tulee hyvin usein lainat internetistä...mutta ei pitäis sitten kysyä makselemaan velkojaankaan...
enpä käy kovin kommentoimaan suurempia, ku en asioista tiiä. täällä monilla on tapana olla selvännäkijöitä, ja kaikkitietäväisiä parhaan pään päsmäreitä.
todellisuus: ovat itse samassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632