Kun monesti esileikissä otan suihin miehelta ja hän nauttii siitä kyllä, mutta sitten kuitenkin lopuksi käskee lopettaa ja haluaa tulla mun sisälle.On kyllä sen verran virkeä mies et jaksaa melkeein heti uudestaan, et jos vaan imisin se loppuun saakka niin tuskin estelisi, vai?Kun haluasin sen tehdä kun olen käsittänyt et se on ihanaa miesten mielestä.Kuitenkinhan voisi sitten toisella kertaa rakastella kanssani silleen perinteisemmin.Joa vaan sidon sen kädet ja imen loppuun..=D Onko joku häpeä kyseesä vai? Ettei siis kehtaa laueta suuhuni, kun kuitenkin sanoo et pakko lopettaa kun häneltä tulee just.
No, hölmö kysymys ehkä mutta..
Haluaako miehet laueta suuhun?
18
11527
Vastaukset
- uuuoooooooooh
Tuntuu siltä, että partnerisi ( jos vaki ) haluaa tehdä sinulle kohteliasuudesta orgasmin, ettet pääse sanomaan hänen olleen huono.
- Tahtoo
tahtoo. Mutta epätietoinen olen itse siitä haluaako naiset ottaa koko lastin suuhun. Kohteliaana koetan ottaa sen huomioon, että eivät.
- maastopaska
En kyllä ikinä pistäis pahakseni... Mutta jos asiasta ei oo puhuttu niin sitä yleensä olettaa että nainen ei halua. Hauskaa se on, ei se oo häpeästä kiinni. Se ilmottaa laukeamisensa ettei se tuu sulle yllätyksenä, kato jos ihan noin vaan sanomatta laukeaa suuhun niin ei siitä nainen välttämättä tykkää, monet ei tykkää, vaikken oo testannu.
Puhu sille siitä tai sitte kun se sanoo laukeavansa niin sanot vaan että tahot loppuun asti, aivan kuten sanoit, tuskin estelee. =D - ------------
Joo kyllähän se mukavaa on etenkin jos vielä tulee "jälki-imut" kaupan päälle. Silloin kyllä päässä räjähtää, hyvässä mielessä. ;)
- mies36
Laskin tuossa yksi ilta, että seksikumppaneja on ollut elämässäni noin 60. Ihan tarkkaa lukua ei voi muistaa millään mutta jotain sinne päin. Olen harrastanut seksiä noin 20 vuotta ja tiedätkö, edelleenkään en ole kyllästynyt siihen jos nainen antaa laueta suuhun!! Se on varmasti parhaita asioita joita tiedän ja kun olen aiheesta jutellut muiden miespuolisten kanssa vastaan ei ole tullut kuin yksi joka ei pidä siitä ja sekin sen takia ettei ole varma haluaako nainen oikeasti tehdä sen..
Eli jos haluat kokeilla anna mennä vaan, olen lähes varma että lisää pyytää.. - miekkonen
Ihan varmaan suurin osa miehistä haluu laueta suuhun. Toisaalta siinä on tavallaan kysymys itsehillinnästä kun useimmiten mies on tottunut laukeamaan "omaan tahtiin", joko runkaten tai nussien. Suihinotossa ei yleensä voi kauheesti itse kontrolloida nopeutta ja voimakkuutta ja sellasta. Moni ei millään malta olla vaan aloillaan ja laueta vaan pitää päästä vaikka kädellä kiihdyttämään loppuun.
Mä kyllä tykkään laueta suuhun, siinä on just se suurin viehätys suuseksissä mun mielestä...niellä ei tarvii - se ei oo mitenkään erityisen kiihottavaa mun mielestä mutta kunhan saa laueta suuhun. Se on jopa kiihottavampaa kun näkee oman sperman valuvan toisen suusta munaa pitkin kun on lauennut... *prkl kun alko seisoo* - -J-
Se on varma. Ajattelee varmaan, että sä et pidä siitä. Ja siksi pyytää lopettamaan ennen kuin tulee. Mutta jos haluat päästää miehesi maanpäälliseen taivaaseen, ota suihin loppuun asti, anna laueta suuhun, ja niele kaikki. Mikään ei ole parempaa.
- masa
se on ihanaa laueta suuhun kun nainen vielä imee kaiken.melkein parasta seksiä!
- hannu
suuhun rakkaani laukean suuhusi
- Anonyymi00015
Porsas röh röh
- gogo
Jos haluat miellyttää maksimaalisesti, niin ehkä voisit olla puhumatta asiasta etukäteen. Sen sijaan, kun olet imemässä, ja hän ilmoittaa tulevansa pian, sanot tiukalla äänellä imeväsi niin kauan että hän tulee. Varmasti kiihottaa. Tietenkin jos sillä jätkällä onkin joku ihme kammo suuseksiorgasmia kohtaan (vaikea kuvitella), niin varmasti sen sitten myös sanoo.
- Yks vaan poju..
Moi.
Toi on semmonen juzka, jota oon aina itte halunnut. Mulla oli 20 v. sitten ystävätär, joka myös teki sen omasta halusta, mutta vastaavia ei ole sen jälkeen osunut kohille.
Tossa sun tapauksessa todennäköisesti tää poika just ei uskalla tulla suuhus. Se on vähän niin, että jos ei tiedä, mitä toinen haluaa, ei voi olla varma jne.. Niin se vaan kuitenkin on, että itse tykkään suunnattomasti teikäläisten nuolemisesta ja joka kerta itse nielen kaiken, enkä siihen kuollut oo, niin en usko, että siihen spermaankaan kuolee.
Tietty, jos se maistuu ällöltä, ni onhan se aika selvä, ettei sitä halua tehä. Eräästä artikkelista luin kerran, että jos syö ananasta, vaikuttaa se sperman makuun positiivisesti, siis siitä tulee makeampaa..
Ehkä joskus vielä kohtaan sen rohkean rock'n roll -friidun, joka tietää, mitä mä haluun..
Heippa!- Anonyymi00016
Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat poskeen buaahaa
- Anonyymi00012
Tuntuu mahtavalta kun mies laukee suuhun. Se kun pääsee jalkoväliin ja saa miehen kyrvän suuhun. Mahtavaa leikkiä kasseilla ja samalla nuolla miehen reikää. Hulluksi siitä meinas tulla, kun toinen laukee ja saa spermaa suuhun.
Tykkään itsekin laueta toisen suuhun. Kunhan toinen imee pitkään ja saa kieltä reikään.. Lähtee spermat aika latauksella :P Parasta 69:ssä kun molemmilla spermat suussa- Anonyymi00013
Porsas röh röh
- Anonyymi00014
Tykkään laueta suuhun, mutta aika monet naiset ei ole pitäneet siitä niin olen ollut kohtelias, ja tosiaan nussinut pillun puolella loppuun.
Lopetin sen ajattelemisen vuosia sitten. Olen kertonut että tykkään tulla suuhun, ja en pidättele enkä kerro jos olen laukeamassa vaan annan mennä. Joskus kun on jyystänyt liukkaan pillun puolelle ja ei meinaa tulla nii sitten millään, on mukava työntää suuhun ja nainen runkkaa ja imee lastit liikkeelle. Jännä juttu että kun on kertonut tuon, se onkin useimmiten ollut sitten ihan ok ja osa naisista tykkää spermasta.. Ja ihan sekin että avoimesti sen asian keskustelee läpi, ei tarvi miettiä mitä tekee. Jos suuhun laukeaminen on ei, niin se on sitten ei.. Sanon et tulee niin ehtii vöistäää. Suu kuuluu se siin käytännössä lähes joka kerta mutta ei tietenkään aina lasteja sinne. Nykyisessä tilanteessa saa lataa suuhun vapaasti- Anonyymi00017
Porsas röh röh
- Anonyymi00018
Tykkään laueta suuhun. Nykyään sitä saa vaan vähemmän. Nuorena vaimo oli innokas suihinottaja. Tykkäsi ottaa suihin. Panemaan päästi harvat. Harjoitus on tehnyt vaimosta mestarin. Kiihottaa ajatella siten miesten määrää joka on lauennut vaimoni suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1393458Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1121027
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837