Eräs poika, josta pidän on tuijotellut mua jo useamman kuukauden sellaisella "keskittyneellä" katseella ja ystäväni oli kai kuullutkin jotain, että sen pojan kaveri ois kysyny silt et tykkääks se must ja se oli kai sanonut hieman varovasti juu, poika on todella ujo, se on tullut huomattua..
Eräänä päivänä ystäväni kysyi pojalta, että tykkääkö se musta ja poika oli vastannut: "en..mitä vittua...?" sitten ystäväni oli sanonut pojalle siitä, että mä ainankin tykkään siit ja se oli vastannu: "Jaa, kiinnostiki iha hirveest -.-..."
Olin vähän masentunut pari päivää kun olin kuullut vastauksen ja näin..
Mutta moni ystäväni sanoo, että poika on vaan niin ujo, ettei uskaltanut myöntää kaverilleni ja valehteli ja esitti..? 12-15vuotiaat pojat vastaa ja tytöt jos on kokemusta tälläisestä? Kertokaa kiltit alkaa jo ketuttamaan kun ei tiedä mitä mieltä olisin..
Onko mahdollista, että poika kieltää olevansa ihastunut?
9
284
Vastaukset
- kkkko
no voi kyl iha hyvin kusettaa, mutta luulis että se tekis nyt sitten jonkun alotteen jos haluaa kerta kuuli sun tykkäävän siitä. Jos ei tee mitää (vaikka tykkäisikin susta mutta ei uskaltanut myöntää) niin ei ole sun arvonen ja sen pitää kasvaa pari vuotta että oppii kertomaan aatoksistaan jnejnejne.
- Beigex
Monet ystäväni sanoivat myös, että poika olisi luullut kaverini kusettavan sitä :// mut jaa-a, enpäs tiedä.
- 15+6
Poika kyllä tekee aloitteen, jos kiinnostaa. Voithan toki yrittää vähän mennä juttelemaan pojan kanssa ja katsoa mitä tapahtuu.
- as i say
ajattelin aluksi jättää kommentoimatta koska olet tavallaan liian nuori mutta teksti oli sen verran asialline että teen poikkeuksen.
Olen erimieltä kuin minua aiemmin kirjoittanut. Poika ei tee välttämättä aloitetta vaikka kiinnostaa jos oikeasti on ujo. Ujot harrastavat tuota vilkuilua jota olet huomannut, hyvin paljon. Ja poika saattaa kieltää olevansa kiinnostunut jos ei uskalla myötää sitä, pelkää kavereiden reaktiota tai jos se ei ole "sosiaalisesti hyväksyttävää" eli katsotaan yleisesti pahalla tiettyjen ihmisten kohdalla jos on tähän ihastunut. Poika on kuitenkin vielä murrosiässä niin ei välttämättä kantti riitä teidä aloitetta ja voi olla ettei ole vielä henkises valmis seurusteluun. Mikään ei estä sua tekemästä aloitetta, luulen ainakin että enemmän sinulla on voitettavaa kuin hävittävää... - Beigex
Tämä kyseinen poika on todellakin ujo..
Ujoin poika johon olen ikinä ollut ihastunut..
Mutta aina kun hän katsoo, niin tulee sellainen tunne, että se oikeasti oisi kiinnostunut.. - dffdff
No minä olen tälläinen todella ujo poika, mutta samalla tavalla en vain jostain syystä uskaltanut myöntää (IDIOOTTI MINÄ!!!!!!!!!) ja nyt 5 vuotta jälkeenpäin harmittaa vieläkin älyttömästi.
- GibsonL
Olin hyvin ujo nuorempana ja luultavasti itsekään en olisi myöntänyt olevani ihastunut tiettyyn henkilöön, jos joku olisi tullut utelemaan. Voi olla, että poika ei halunnut myöntää siksi, että hän luuli, että hänestä alettaisiin juoruamaan yms.
- Beigex
Juu, kiitos vastauksista (:
- onko näin
tietenkin voi jos kaverinsa vihaavat ihastuksen kohdetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212352
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292193Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981190Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141003- 45839
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16827Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109796Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.228727Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167727